Δευτέρα 22 Αυγούστου 2011

"Η Ελλάδα όπου το όνειρο ζωής ήταν η θεσούλα στο δημόσιο χρεοκόπησε και τελείωσε"




Για τη σύγκρουση με τις συντεχνίες:

Η Ελλάδα αλλάζει και θα αλλάξει. Με διάλογο και όλες τις απόψεις να ακούγονται, αλλά θα αλλάξει. Σε αυτό μπορεί να έχουμε απέναντί μας κάθε φορά κάποια συντεχνία, αλλά έχουμε σύμμαχό μας την κοινωνία. Κοινωνία που απεχθάνεται πλέον τα ημίμετρα. Κοινωνία που διψάει για πραγματικές, δίκαιες αλλαγές. Αυτός είναι ο στόχος μας: πραγματικές, δίκαιες αλλαγές παντού.

Για τη στρατηγική Σαμαρά:

Ο κ. Σαμαράς έχει εγκλωβιστεί σε μια στρατηγική που βλάπτει την χώρα, αλλά και την ίδια την ΝΔ. Ποντάρει στην αποτυχία της κυβέρνησης. Ξέρει ότι εμείς -και εγώ προσωπικά δεν υπολογίζουμε το πολιτικό κόστος. Ότι είμαι αποφασισμένος, με ή χωρίς την συναίνεσή του, να προχωρήσω σε μεγάλες αλλαγές. Αποφάσισε, λοιπόν, να καθίσει στις κερκίδες και να πετάει φωτοβολίδες. Για να εισπράξουμε εμείς το κόστος, θεωρώντας ότι...


...θα κερδίσει από την φθορά μας. Είναι η πεπατημένη πελατειακή και κοντόθωρη πολιτική που έχει απορρίψει ο ελληνικός λαός.

Για το ενδεχόμενο αποχώρησης του:

Αν δεν κάνω λάθος κάποιοι στοιχημάτιζαν ότι θα είχα ήδη φύγει εδώ και μήνες για να γίνω Γενικός Γραμματέας στον ΟΗΕ. Να δω πόσα άλλα σενάρια θα διαψευστούν. Είμαι εδώ γιατί είμαι ταγμένος στην υπηρεσία της χώρας μας και του συμφέροντος των Ελλήνων πολιτών, σύμφωνα με τις προσωπικές μου αρχές και πεποιθήσεις μου. Γιατί έχω μάθει στη ζωή μου να μη φυγομαχώ. Ούτε αγωνίζομαι για πόστα και οφίτσια. Αγωνίζομαι μέχρι τέλους για όσα πιστεύω, τιμώντας την εντολή των πολιτών. Στο κίνημά μας έχω και έχουμε αποδείξει ότι δεν δίνονται δακτυλίδια.

Για την ψυχή του ΠΑΣΟΚ:

Την ψυχή μας την χάσαμε κάθε φορά που ταυτιστήκαμε με την εξουσία, τις καρέκλες. Κανένας, όμως, δεν μπορεί να σηκώνει την σημαία του ΠΑΣΟΚ, την σημαία της αλλαγής για να προστατέψει τα ιδιοτελή του προνόμια. Το ΠΑΣΟΚ γυρίζει στις αρχές και αξίες του. Ποτέ δεν ήταν αξία ένα ρουσφέτι στο δημόσιο. Ποτέ δεν ήταν αξία η ανισότητα στη μισθοδοσία ή στην σύνταξη. Ποτέ δεν ήταν αξία η αυθαιρεσία, η αδιαφάνεια ή η ανομία. Σε τελική ανάλυση, ποια είναι η ψυχή του ΠΑΣΟΚ, κ. Σκουρή; Αυτή, που ορισμένες φορές στο παρελθόν αλλοιώσαμε, για να διατηρήσουμε την εξουσία;

Για τη νέα γενιά:

Θέλω να στείλω ξεκάθαρα μηνύματα στη νέα γενιά: η Ελλάδα όπου το όνειρο ζωής ήταν η θεσούλα στο δημόσιο χρεοκόπησε και τελείωσε. Δεν σας υπόσχομαι, λοιπόν, κανένα ρουσφέτι. Και γυρίστε την πλάτη σε όποιον το κάνει γιατί αυτοί κατέστρεψαν την Ελλάδα, εμπορευόμενοι τις ελπίδες σας.

Για τα διάφορα σενάρια στις ελληνοτουρκικές σχέσεις:

Μου κάνει εντύπωση που οποιαδήποτε δήλωση οποιουδήποτε Τούρκου αξιωματούχου παρουσιάζεται συστηματικά από κάποιους κύκλους στην Ελλάδα ως αδιαμφισβήτητη αλήθεια… Δεν καταλαβαίνουν ότι μετατρέπονται σε κήρυκες των πιο ακραίων φιλοτουρκικών ισχυρισμών; Καμία ελληνική κυβέρνηση δεν έχει κάνει κύριε Σκουρή τέτοιου είδους συμφωνία. Αρκετά πια με τα σενάρια επιστημονικής φαντασίας.

Σχόλιο Παραπολιτικής: Η συνέντευξη δημοσιεύθηκε στη Realnews της Κυριακής. Ο ερασιτεχνισμός που διακρίνει την επικοινωνιακή ομάδα του Μεγάρου Μαξίμου την "έθαψε" ενώ το ΑΠΕ τη "μοίρασε" ολόκληρη αργά χθες το απόγευμα. Κατά τη γνώμη μου είναι η πλέον σημαντική σε επίπεδο σημειολογίας συνέντευξη πρωθυπουργού τα τελευταία χρόνια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου