Πέμπτη 7 Ιουνίου 2012

Τι είπε η υπουργός για τα Σχολικά Βιβλία

ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Σχετικά με την προετοιμασία αποστολής των βιβλίων στα σχολεία η υπουργός Παιδείας είπε σήμερα στους εκπαιδευτικούς συντάκτες τα εξής:

ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Θα είναι αρχές Σεπτεμβρίου στη θέση τους ή θα λείπουν; Μέγα θέμα του παρελθόντος! Από την πρώτη στιγμή επικοινώνησα με τον «ΔΙΟΦΑΝΤΟ», ο «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» είναι η εταιρεία που ιδρύθηκε μετά την κατάργηση του Οργανισμού Σχολικών Βιβλίων και έχει αναλάβει μεταξύ άλλων βεβαίως αρμοδιοτήτων και την εκτύπωση των σχολικών βιβλίων. Είναι εταιρεία που εποπτεύεται από το Υπουργείο μας.
Έλαβα αμέσως την καθησυχαστική και έχω εδώ και το υπηρεσιακό τους, που το ζήτησα εγγράφως, ότι το 60% των βιβλίων των Λυκείων και των Γυμνασίων θα παραδοθούν στις 30/6/2012 και τα βιβλία του Δημοτικού και των ΕΠΑΛ που είναι το 40% των βιβλίων θα παραδοθούν έως 10/8/2012. Το 40% βρίσκεται προς έλεγχο στο Ελεγκτικό Συνέδριο.
Χτες επικοινώνησα με τον κ. Καραβοκύρη, σήμερα περιμένω την απάντησή του αν υπάρχει κανένα νομικό ζήτημα, ευτυχώς σας είπα ότι μπορώ και αντιλαμβάνομαι κάποια νομικά ζητήματα και μπορώ και κι εγώ ευθέως και αμέσως, άλλωστε είναι μία τακτική δική μου αφ' ενός να συνεργάζομαι με τις Υπηρεσίες κατ' ευθείαν διότι δεν έχω συμβούλους, πλην του κ. Ζέρβα που είναι υπάλληλος του Υπουργείου Παιδείας και δεν προκαλεί καμία δαπάνη επιπλέον σε βάρος του Ελληνικού Δημοσίου ούτε κινητά δεν έχουμε πάρει ούτε ο ένας ούτε ο άλλος, είναι τα δικά μας.
Επικοινωνώ με τις Υπηρεσίες απ' ευθείας (Διευθυντές ή Γενικούς Διευθυντές) και μπορώ να πω ότι είμαι απολύτως ικανοποιημένη από την ετοιμότητα και τη συνεργασία. Τους ευχαριστώ κι αυτούς σε αυτό το σημείο.
Παρακολουθώ λοιπόν αυτό το θέμα, το 40% γιατί έχω αγωνία, παρακολουθώ τους διαγωνισμούς συσκευασίας και διανομής που τρέχουν επίσης. Έχουν δρομολογηθεί όλα αυτά από την προηγούμενη ηγεσία και εγώ τα παρακολουθώ ώστε να αντιμετωπίσω τυχόν δυσλειτουργίες. Αυτά ως προς τα βιβλία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου