Κυριακή 3 Νοεμβρίου 2013

Το Υπουργείο επεκτείνει τις βαθμίδες σπουδών


Κατά την εφαρμογή του τριετούς πιλοτικού προγράμματος «Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου – Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης (ΑΕΕ)» , που βρίσκεται σήμερα στη φάση της ολοκλήρωσης, έχουν συμμετάσχει συνολικά 500 σχολικές μονάδες και 5.000 εκπαιδευτικοί από όλη τη χώρα. Τα αποτελέσματα από την υλοποίηση του έργου της ΑΕΕ, υποστηρίζει το Υπουργείο ότι είναι πολύ καλά. Όπως εξηγεί με ανακοίνωση του, τα σχολεία εφάρμοσαν διαδικασίες αυτοαξιολόγησης και υλοποίησαν ποικίλα ποιοτικά σχέδια δράσης για τη βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου στο σχολείο. Αναπτύχθηκε η επικοινωνία και η συνεργασία μεταξύ των εκπαιδευτικών, βελτιώθηκε το κλίμα και οι σχέσεις μεταξύ των μελών της σχολικής κοινότητας, ενώ υποστηρίχθηκε η εμπιστοσύνη της κοινωνίας προς το σχολείο.
Στην επέκταση του θεσμού της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου σε όλες τις σχολικές μονάδες προσχολικής, δημοτικής και δευτεροβάθμιας, προχωρά σταδιακά από φέτος, το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων

Σύμφωνα με εγκύκλιο που εξέδωσε ο υφυπουργός Παιδείας, Συμεών Κεδίκογλου μετά την ολοκλήρωσή του πιλοτικού προγράμματος, ο θεσμός θα εφαρμοστεί σε όλες τις σχολικές μονάδες βάσει του ακόλουθου χρονοδιαγράμματος:
Α. Σε πρώτη φάση θα πραγματοποιηθεί ενημέρωση / επιμόρφωση των Σχολικών Συμβούλων και όλων των Διευθυντών Διευθύνσεων, για να ακολουθήσει σταδιακή ενημέρωση/επιμόρφωση όλων των Διευθυντών των σχολικών μονάδων της χώρας.
Β. Τα σεμινάρια θα πραγματοποιηθούν στις 13 περιφέρειες της χώρας υπό την ευθύνη της Επιστημονικής Ομάδας του Έργου της Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου, ενώ φορείς υλοποίησης θα είναι το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής και οι υπηρεσίες του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.
Γ. Επιπλέον, η γενίκευση του θεσμού θα υποστηριχθεί από τη Λειτουργία Παρατηρητηρίου της Αξιολόγησης Εκπαιδευτικού Έργου, στο οποίο θα αναρτηθεί το εκπαιδευτικό υλικό η μεθοδολογία, εργαλεία εφαρμογής, καλές πρακτικές και αποτελέσματα από την εφαρμογή του πιλοτικού προγράμματος στα σχολεία. 
www.imerazante.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου