Παρασκευή 25 Απριλίου 2014

Για την δίκαιη Ένταξη των Δασκάλων Ειδικής Αγωγής ΠΕ71 με Αναπηρία στο εκπαιδευτικό σύστημα.

Της Κατερίνας Μπλέτσα*
bletsa

Αυτές τις ημέρες το Υπουργείο Παιδείας δημοσιοποίησε προς ανοιχτή διαβούλευση το Σχέδιο Νόμου για την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση των μαθητών/ριων με Αναπηρία στην χώρα μας. Έκτος όλων των άλλων ,καταργείται και ο πίνακας Α ,ο οποίος περιλαμβάνει τους εκπαιδευτικούς με Αναπηρία και αυτό σημαίνει ότι μπαίνουμε όλοι οι εκπαιδευτικοί ΑμεΑ και μη, στον ίδιο πίνακα προσλήψεων, μοριοδοτώντας τους εκπαιδευτικούς με αναπηρία με μόλις 3 μόρια. Με ποια κριτήρια άραγε και ποιος συγκρίνει μια μόνιμη σοβαρή αναπηρία με 3 μόρια; Αυτή τη στιγμή οι περισσότεροι από εμάς θα βρεθούμε χαμηλά στους πίνακες και έτσι, αν προσληφθούμε, θα μας στείλουν κάπου μακριά από τα σπίτια μας. Εννοείται τα άτομα με αναπηρία διεκδικούμε ισονομία, ισοτιμία και ίσες ευκαιρίες και όχι χάρες ,αλλά το να καταργηθεί ο πίνακας Α ,είναι άνισο από μόνο του .

Ας έρθει όμως κάποιος απ’αυτούς που το υποστηρίζει αυτό να μου πει, πως θα ζήσω αξιοπρεπώς αν θα δουλέψω σε άλλο μέρος εκτός του σπιτιού μου με 870 ευρω,δεδομενου ότι 800 ευρώ αντιστοιχούν στον προσωπικό μου βοηθό; Είναι άδικο ένα νομοσχέδιο που αφορά την ειδική αγωγή και τους μαθητές με αναπηρία, να ξεχνάει ότι υπάρχουν εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής με αναπηρία. Τελικά, για άλλη μια φορά ,βλέπουμε την αναλγησία του κράτους. Αντί να προωθεί στην παραγωγικότητα και στην κοινωνία γενικότερα, τους ανθρώπους με αναπηρία ,τους περιθωριοποιεί και τους αδικεί ακόμα περισσότερο. Να διευκρινίσω ότι είμαι απόφοιτη του Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας στο Βόλο και δικαιωματικά έχω τα προσόντα για να είμαι στον κλάδο ΠΕ71,ειμαι δηλαδή δασκάλα ειδικής αγωγής. Το λέω αυτό γιατί σύμφωνα και με τον τρέχοντα νόμο ,όλοι οι εκπαιδευτικοί γενικής αγωγής έχοντες αναπηρία οι ίδιοι ή είναι γονείς παιδιών με αναπηρία, χωρίς σπουδές πάνω στην ειδική αγωγή ,μπορούν να κατατάσσονται στον πίνακα δασκάλων ειδικής αγωγής .Από πότε η προσωπική αναπηρία/εμπειρία του καθένα ,αποτελεί προσόν για να εκπαιδεύσει παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες? Ας αντιληφθούμε – παραδεχτούμε τη διαφορά γιατί έτσι αδικούνται κ όλοι οι συνάδελφοι μου που έχουν σπουδές στην ειδική αγωγή.

Δασκάλα ειδικής αγωγής, ΠΕ 71

http://www.greekteachers.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου