Τρίτη 19 Αυγούστου 2014

ΑΝ. ΛΟΒΕΡΔΟΣ Επιτακτικός ο διαγωνισμός ΑΣΕΠ για προσλήψεις

Στις 5 Σεπτεμβρίου όλοι οι δάσκαλοι και καθηγητές θα γνωρίζουν σε ποιο σχολείο θα εργαστούν, τόνισε χθες ο υπουργός Παιδείας, Ανδρέας Λοβέρδος, ενώ για ακόμη μία φορά χτύπησε «καμπανάκι» για τις ελλείψεις σε εκπαιδευτικό προσωπικό, λέγοντας ότι πρέπει να ανατραπεί η αναλογία της μίας πρόσληψης για κάθε 10 αποχωρήσεις.

Στις 5 Σεπτεμβρίου όλοι οι δάσκαλοι και καθηγητές θα γνωρίζουν σε ποιο σχολείο θα εργαστούν, σύμφωνα με τον Α. Λοβέρδο
Στις 5 Σεπτεμβρίου όλοι οι δάσκαλοι και καθηγητές θα γνωρίζουν σε ποιο σχολείο θα εργαστούν, σύμφωνα με τον Α. Λοβέρδο
Μιλώντας στο «ΒΗΜΑ FM» ο κ. Λοβέρδος υποστήριξε ότι το υπουργείο εξασφάλισε 19.500 αναπληρωτές, με τις ανάγκες να υπολογίζονται σε 22.500. «Εχουμε ένα κενό 3.000 καθηγητών και δασκάλων που θα φροντίσουμε να το καλύψουμε με τις παράλληλες αναθέσεις», τόνισε.
Για την επόμενη χρονιά, δηλαδή, το σχολικό έτος 2015-16, ο κ. Λοβέρδος σημείωσε πως με τις επιπλέον συνταξιοδοτήσεις και αν δεν αλλάξει η αναλογία 1 προς 10, δύσκολα θα ανοίξουν τα σχολεία.
Υποστήριξε πως πρέπει να δοθεί μάχη ώστε να ανατραπεί η αναλογία προσλήψειων/συνταξιοδοτήσεων και να γίνει επιτέλους διαγωνισμός ΑΣΕΠ για τους εκπαιδευτικούς (σ.σ.: ο τελευταίος είχε διεξαχθεί το 2008).
Οι αιώνιοι φοιτητές
Ο υπουργός Παιδείας αναφέρθηκε για ακόμη μία φορά στους λιμνάζοντες φοιτητές, καθώς στις 31 Αυγούστου τα ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα θα πρέπει να τους διαγράψουν από τα μητρώα τους.

Ξεκαθάρισε ότι δεν μπορεί να ανοίξει κανένα παράθυρο για κάποιες περιπτώσεις «αιώνιων» φοιτητών, αν δεν έχουν διαγραφεί οι λιμνάζοντες. Ο υπουργός Παιδείας τόνισε ότι στις 31 Αυγούστου τα πανεπιστήμια πρέπει να αποκτήσουν πραγματική εικόνα του φοιτητικού τους δυναμικού και αυτό -όπως είπε- πρέπει να το ξέρουν και οι διεθνείς παρατηρητές των ανώτατων ιδρυμάτων που τα αξιολογούν.
Προσέθεσε πως περιμένει συγκεκριμένες προτάσεις από τους πρυτάνεις, ίσως και εντός της εβδομάδας, οπότε και θα έχει νέα συνάντηση μαζί τους.

ΠΗΓΗ:ΕΘΝΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου