Δευτέρα 15 Σεπτεμβρίου 2014

Υποστηρίξτε την προσπάθεια μου!

Για το δικό μας παιδί!
Ο Γιάννης, παιδί δύο πολύ καλών συναδέλων, της Βάσως Σιούτα και του Δημήτρη Αντωνίου κάνει την μεγάλη του προσπάθεια να συνεχίσει να αγωνίζεται με τα ελληνικά χρώματα, κάνοντάς μας όλους υπερήφανους και να ανεβάζει την Ελλάδα εκεί που της αξίζει!
Χρειάζεται τη βοήθεια όλων μας!
Καλή επιτυχία Γιάννη! Ανέβασέ μας ψηλά!


Ονομάζομαι Αντωνίου Ιωάννης και είμαι μέλος της Εθνικής Ομάδας Αλπικού Σκι.

Γεννήθηκα στο Καρπενήσι στις 27 Ιανουαρίου 1995 και έμαθα να κάνω σκι στο Χιονοδρομικό Κέντρο Βελουχίου από την ηλικία των τεσσάρων ετών.

Αποφοίτησα από το Γενικό Λύκειο Καρπενησίου και σήμερα είμαι δευτεροετής φοιτητής στο ΤΕΦΑΑ Θεσσαλονίκης.

Στόχος μου είναι να γίνω κορυφαίος αθλητής σε παγκόσμιο επίπεδο & να εκπροσωπώ την Ελλάδα στις μεγάλες διοργανώσεις (όπως οι Ολυμπιακοί Αγώνες και τα Παγκόσμια Πρωταθλήματα), με αξιώσεις.

Από το 2011 μέχρι σήμερα έχω λάβει μέρος σε περισσότερους από 120 διεθνείς αγώνες με κυριότερες συμμετοχές το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ανδρών στο Schladming της Αυστρίας το 2013 και τα δύο Παγκόσμια Πρωταθλήματα Νέων στο Roccarasso της Ιταλίας το 2012 και στη Jasna της Σλοβακίας to 2014. 

Μεγαλύτερη διάκριση μου έως σήμερα ήταν το 2012 στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Νέων στο Roccarasso της Ιταλίας όπου κατέκτησα την 3η θέση στο αγώνισμα του Slalom και την 3η θέση στο Γιγαντιαίο Slalom,στην κατηγορία των γεννημένων το 95-96.

Μεγαλύτερη τιμητική διάκριση είναι ο ορισμός μου από την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή ως  1ο λαμπαδηδρόμο στη Αρχαία Ολυμπία, για τους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες του Sochi 2014.

Το γεγονός αυτό ήταν η μεγαλύτερη τιμή για εμένα και παραμένει από τις πιο ευτυχισμένες στιγμές της ζωής μου.

Από την ηλικία των δεκαέξι ετών, η ζωή μου είναι το αγωνιστικό σκι και για τον λόγο αυτό ταξιδεύω συνεχώς για προπόνηση και αγώνες στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Στην αθλητική μου καριέρα μέχρι σήμερα με στηρίζουν οι γονείς μου, και ο προπονητής μου Στέργιος Πάππος.

Αυτοί ήταν στο πλευρό μου πάντα και με στήριζαν σε όλα τα βήματά μου.
Θεωρώ ότι χωρίς τη δική τους βοήθεια δε θα είχα την εξέλιξη αυτή και δύσκολα θα βρισκόμουν εδώ που βρίσκομαι σήμερα.

H Ελληνική Ομοσπονδία Χιονοδρομίας με βοήθησε πολύ με τα προπονητικά camp της Εθνικής Ομάδας όπως και με την απόφασή της να με στείλει στα προπονητικά camp της FIS (Διεθνούς Ομοσπονδίας Χιονοδρομίας).

Τώρα όμως πρέπει να κάνω το επόμενο βήμα και οι συνθήκες είναι πλέον πολύ δύσκολες.  

Το άθλημα του σκι είναι πολύ ακριβό, λόγω του ότι προπονούμαστε και αγωνιζόμαστε κυρίως στο εξωτερικό σε ειδικές συνθήκες.

Για να καλύψω οικονομικά την προετοιμασία μου και τους αγώνες είναι αναγκαίο να βρω χορηγούς και υποστηρικτές ώστε να καταφέρω να συνεχίσω να προπονούμαι και να αγωνίζομαι σε υψηλό επίπεδο.

Για να πετύχω τους αθλητικούς μου στόχους, είναι απαραίτητο να συγκεντρώνω 25.000 € σε ετήσια βάση ώστε να καλύπτω τα έξοδα για τα ταξίδια, τις προπονήσεις και τους αγώνες.

Την φετινή σεζόν ο βασικότερος στόχος μου είναι η συμμετοχή μου στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ανδρών στην Αμερική και συμμετοχές σε Ευρωπαϊκά Κύπελλα ανδρών εκπροσωπώντας την Ελλάδα.

Με τη δική σας οικονομική υποστήριξη θα έχω την δυνατότητα να προσπαθήσω για το καλύτερο αποτέλεσμα!

Γι’ αυτό σας παρακαλώ μοιραστείτε αυτή την πληροφορία και με οποιονδήποτε φίλο σας νομίζετε ότι θα ενδιαφερόταν να στηρίξει και αυτός την προσπάθεια μου να συγκεντρώσω το ποσό αυτό.

Εάν θέλετε να με υποστηρίξετε μπορείτε να το κάνετε στον ακόλουθο τραπεζικό λογαριασμό:
Τράπεζα:  ATE bank-Τράπεζα Πειραιώς
IBAN:       GR17  0171 2870 0062 8701 0199 858

Οι υποστηρικτές μου θα αναφέρονται στην προσωπική σελίδα μου στο Facebook από όπου μπορούν να παρακολουθούν και την προσπάθεια μου.


Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων

Αντωνίου Ιωάννης
Αθλητής Αλπικού Σκι
Μέλος Εθνικής Ομάδας Αλπικού Σκι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου