Δευτέρα 31 Μαρτίου 2014

Ημερίδα ενάντια στην εγκατασταση ΒΑΠΕ στην Ευρυτανία



Στις 6 Απριλίου, ημέρα Κυριακή και ώρα 12 το μεσημέρι, θα πραγματοποιηθεί Ημερίδα στο Συνεδριακό Κέντρο Καρπενησίου με θέμα την ενημέρωση, ανοικτή τοποθέτηση, και περαιτέρω δράση στη σχεδιαζόμενη εγκατάσταση βιομηχανικών ΑΠΕ (ανεμογεννητριών και μικρών υδροηλεκτρικών).

Ήδη έχει αδειοδοτηθεί σε τελικό στάδιο η κορυφογραμμή Κοκκάλια – Γραμμένη Οξιά, η οποία ανά πάσα στιγμή πια, κινδυνεύει να χαθεί.

Το μοναδικό φυσικό περιβάλλον της Ευρυτανίας, για να σωθεί, χρειάζεται πια τη βοήθεια, τη συμμετοχή, τη παρουσία, και τη φωνή όλων μας.

Αφήγηση παραδοσιακών παραμυθιών on line.

Ακούστε παραδοσιακά παραμύθια on line κάνοντας κλικ στην εικόνα:

Ευχαριστώ τη Σχολική Σύμβουλο κ. Αντωνάτου Μαρία για την ενημέρωση.

Ενημέρωση για τις μεταθέσεις από το Δ. Μπράτη

Σήμερα ζήτησαν από το γραφείο του υπουργού την περσινή εγκύκλιο των μεταθέσεων από το αρμόδιο τμήμα!!!
Βέβαια η αρμόδια υπηρεσία ενημέρωσε ότι υπάρχει στο γραφείο του υπουργού η φετινή εγκύκλιος,η οποία ,εδώ και πέντε μήνες,δεν έχει ακόμη υπογραφεί!!!
Αυτή είναι η κατάσταση στο υπουργείο!
Προφανώς κάτι ετοιμάζουν για τις μεταθέσεις...ελπίζω μετά τις τόσες παρεμβάσεις να μην υλοποιηθούν τα επικίνδυνα σχέδια για μεταθέσεις απευθείας στα σχολεία.
https://www.facebook.com/d.mpratis

Κυριακή 30 Μαρτίου 2014

Οι 39 αλλαγές που φέρνει στη ζωή μας το πολυνομοσχέδιο

Άμεσες αλλαγές στην καθημερινότητα των πολιτών θα φέρει η ψήφιση του πολυνομοσχεδίου, σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας Έθνος.
Πολλές από τις συνήθειες των Ελλήνων πρόκειται να αλλάξουν άρδην, αφού τα μέτρα αγγίζουν τόσο πρωταρχικούς όσο και δευτερεύοντες τομείς της ζωής τους. Οι παρεχόμενες υπηρεσίες στα φάρμακα και τη διατροφή, όπως το γάλα και το ψωμί, αναμένεται να τροποποιηθούν σημαντικά.

Ερχεται το «Ψηφιακό Σχολείο»


Ερχεται το «Ψηφιακό Σχολείο»  Στην ψηφιακή εποχή μπαίνουν από τον Σεπτέμβρη τα σχολεία της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, καθώς εκπαιδευτικοί και μαθητές θα έχουν τη δυνατότητα μέσω της αξιοποίησης των νέων τεχνολογιών να προσεγγίσουν τη διδασκαλία των μαθημάτων με διαδραστικά μέσα.

ΔΟΕ Επιστολή προς τους γονείς για την προσχολική αγωγή


Κάντε κλικ εδώ για να διαβάσε την επιστολή

Θεώρηση βιβλιαρίων ΟΠΑΔ-ΤΥΔΚΥ για το έτος 2014


Σας γνωστοποιούμε για ενημέρωσή σας, κατόπιν σχετικού εγγράφου (Α.Π 727/26.03.2014 της ΔΠΕ Ευρυτανίας) ότι:       Α] Η θεώρηση βιβλιαρίων Ασθενείας για το έτος 2014 θα πραγματοποιηθεί μέσω ειδικής διαδικτυακής εφαρμογής η οποία θα λειτουργήσει από 01.04.2014 και η οποία θα παρέχει την δυνατότητα ηλεκτρονικής ενημέρωσης της ενεργής ασφαλιστικής ικανότητας, βάσει του συνδυασμού ΑΜΚΑ-ΑΦΜ, στις παρακάτω κατηγορίες ασφαλισμένων: 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ για τον καθορισμό της συλλογικής δράσης και στάσης μας απέναντι στα σχέδια του Υπ. Παιδείας για την αυτοαξιολόγηγη από ΔΟΕ

         

Αρ. Πρωτ.757Αθήνα 30/3/2014
Προς
1.Τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.
2. Μ.Μ.Ε.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
για τον καθορισμό της συλλογικής δράσης και στάσης μας απέναντι στα σχέδια του Υπουργείου Παιδείας για την αυτοαξιολόγηση-αξιολόγηση

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι
Η επίθεση που δέχεται η Δημόσια εκπαίδευση από την Κυβέρνηση δεν είναι ξεκομμένη από τη συνολική επίθεση απέναντι σε ολόκληρη την κοινωνία. Η επίθεση, συγκεκριμένα ενάντια στην εκπαίδευση, απειλεί με επαγγελματικό αφανισμό τους εκπαιδευτικούς και οδηγεί σε παραπέρα συρρίκνωση όλων των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών. Η οριστική απόλυση των συναδέλφων της Δευτεροβάθμιας αλλά και όλων των ευρισκόμενων σε διαθεσιμότητα Δημόσιων Υπαλλήλων, δείχνει τις διαθέσεις Κυβέρνησης και Υπουργείου για την κατάργηση της μονιμότητας στο δημόσιο.
Η επιχειρούμενη αυτοαξιολόγηση/αξιολόγηση-χειραγώγηση, αποτελεί  την αιχμή του δόρατος της κυβερνητικής επίθεσης, απέναντι στη Δημόσια Εκπαίδευση. Με «εργαλείο» τις διάφορες  μορφές αξιολόγησης το Υπουργείο Παιδείας και η κυβέρνηση επιχειρούν:

Eλληνική βιβλιοθήκη Hellenic library


Δείτε μια ενδιαφέρουσα ψηφιακή βιβλιοθήκη της αρχαίας ελληνικής γραμματείας κάνοντας κλικ εδώ:

Η εκπαίδευση στο απόσπασμα. Συντρίμμια και θρύψαλα

Η εκπαίδευση στο απόσπασμα. Συντρίμμια και θρύψαλα
Βίντεο από το Σύλλογο Δελμούζο!


Ολοκληρώθηκε η συνεδρίαση του Δ.Σ.της ΔΟΕ

Φωτογραφία: Ολοκληρώθηκε,πριν λίγο, η συνεδρίαση του Δ.Σ.της ΔΟΕ για το ζήτημα της αυτοαξιολόγησης-αξιολόγησης.Μεταξύ των άλλων δράσεων αποφασίστηκε και 24ωρη απεργία την Παρασκευή 4-4-14. Ολοκληρώθηκε, πριν λίγο, η συνεδρίαση του Δ.Σ.της ΔΟΕ για το ζήτημα της αυτοαξιολόγησης-αξιολόγησης.
 Μεταξύ των άλλων δράσεων αποφασίστηκε και 24ωρη απεργία την Παρασκευή 4-4-14.
https://www.facebook.com/d.mpratis

Παρασκευή 28 Μαρτίου 2014

5 προσλήψεις αναπληρωτών

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ypdvmth thumb other250 0
Πρόσληψη μίας (1) αναπληρώτριας νηπιαγωγού Ειδικής Αγωγής Εκπαίδευσης (ΕΑΕ) καιτεσσάρων (4) αναπληρωτών δασκάλων του ενιαίου πίνακα γενικής εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2013-2014, στο πλαίσιο υλοποίησης των Πράξεων «Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τη μεγιστοποίηση της ακαδημαϊκής και κοινωνικής τους ανάπτυξης με τη χρήση Νέων Τεχνολογιών και Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού»
Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνει την πρόσληψη μίας (1) αναπληρώτριας νηπιαγωγού ΕΑΕ καιτεσσάρων (4) αναπληρωτών δασκάλων του ενιαίου πίνακα γενικήςεκπαίδευσης στο πλαίσιο των Πράξεων «Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τη μεγιστοποίηση της ακαδημαϊκής και κοινωνικής τους ανάπτυξης με τη χρήση Νέων Τεχνολογιών και Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού» για το διδακτικό έτος 2013-2014.
Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν στις αντίστοιχες Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για την υπογραφή σύμβασης και ανάληψη υπηρεσίας από την Παρασκευή 28-3-2014 έως και την Τρίτη 1-4-2014.
Ως ημερομηνία πρόσληψης των προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ, λαμβάνεται υπόψη η ημερομηνία ανάληψης υπηρεσίας και υπογραφής σχετικής σύμβασης στην οικεία Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Για το Δελτίο Τυπου πατήστε εδώ.
Για τους πίνακες των ονομάτων πατήστε εδώ.

Στην Ευρυτανία έρχεται η  ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗ ΜΑΡΙΑ Κλάδου Νηπιαγωγών - ΕΑΕ

Μελέτη για τον τρόπο αξιολόγησης των εκπαιδευτικών Διαβάστε περισσότερα: Μελέτη για τον τρόπο αξιολόγησης των εκπαιδευτικών


Το υπουργείο Παιδείας, επιδιώκοντας να εξάγει χρήσιμα συμπεράσματα από την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών έχει προκηρύξει διαγωνισμό για την εκπόνηση μελέτης που θα καταγράψει τον τρόπο της εφαρμογής της. 


ypep8-marousi-5Στην εν λόγω μελέτη μεταξύ των άλλων θα αποτυπωθούν τα συστήματα αξιολόγησης άλλων κρατών-μελών του ΟΟΣΑ, ενώ θα εξεταστεί κατά πόσο μπορούν να αξιοποιηθούν σημεία αυτών των συστημάτων στην Ελλάδα. 

Ο ανάδοχος του έργου θα πρέπει να προτείνει τρόπους ώστε να συνδεθούν τα στοιχεία που θα προκύψουν από την αυτοαξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου των σχολείων με αυτά της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών. 

Ενημέρωση Απο Το Υπουργείο Παιδείας Για Το Υπο Κατάρτηση Νομοσχέδιο Ειδικής Αγωγής


Σήμερα, Παρασκευή 28 Μαρτίου 2014, υπήρξε προγραμματισμένη συνάντηση μας στο Υπουργείο Παιδείας, με τον Διευθυντή Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης και Αναπληρωτή Πρόεδρο της Επιτροπής για την κατάρτιση του νομοσχεδίου για την Ειδική Αγωγή κο Κωνσταντίνο Λολίτσα, με θέμα την πορεία των διαδικασιών και το περιεχόμενο του νέου νομοσχεδίου.

Κατά τη συνάντησή μας με τον Διευθυντή Ε.Α.Εενημερωθήκαμε για τα παρακάτω:

Γνωμοδότηση της Νομικής Συμβούλου της ΔΟΕ για τη «Διαταγή επιστράτευσης»

doeΚαταγραφή1
Ι. Επί του ερωτήματος.
 Μου ζητήθηκε να γνωμοδοτήσω επί της επιρροής, που ασκεί η υπ’ αριθμόν 44375/Γ1/24-3-2014 εγκύκλιος του Υπουργείου Παιδείας αναφορικά με την διαδικασία της αξιολόγησης στις ενέργειες των συλλόγων διδασκόντων και στην συμμετοχή των εκπαιδευτικών στις ομάδες έργου
ΙΙ. Επί της εφαρμοστέας νομοθεσίας.
 Όπως και σε προηγούμενη γνωμοδότηση μου σας έχω εκθέσει, το νομοθετικό πλαίσιο, που διέπει την αυτοαξιολόγηση είναι το εξής:

Συνεχίζεται σήμερα Παρασκευή η χθεσινή συνεδρίαση του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε.

 

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. μετά από πολύωρη συνεδρίαση σήμερα Πέμπτη 27 Μαρτίου 2014 δεν κατέληξε σε ομόφωνη απόφαση ή σε μια απόφαση η οποία  μπορεί να συγκεντρώσει μια πλειοψηφία που να εκφράζει το συντριπτικά μεγαλύτερο μέρος του κλάδου.

Η συνεδρίαση θα συνεχιστεί αύριο Παρασκευή 28 Μαρτίου και ώρα 9.30.

Θέλουμε να τονίσουμε ότι η θέση της Δ.Ο.Ε. στο θέμα της αυτοαξιολόγησης και της συγκρότησης των ομάδων εργασίας παραμένει αμετάβλητη και καλεί τους συναδέλφους να μην προχωρήσουν σε καμία ενέργεια μέχρι τη λήψη οριστικών αποφάσεων.

 Από τη Δ.Ο.Ε. 

Πέμπτη 27 Μαρτίου 2014

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ


ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ 


Οι μαθητές της Ε΄ Τάξης του 2ου Δημοτικού Σχολείου Καρπενησίου

σας προσκαλούν το Σάββατο 29 Μαρτίου 2014 να παρακολουθήσετε την θεατρική παράσταση ‘’ Ο ΚΟΜΗΣ ΔΡΑΚΟΥΛΑΣ ’’ στην αίθουσα εκδηλώσεων του 1ου Δημοτικού Σχολείου Καρπενησίου.

Ώρες παραστάσεων:
1η παράσταση 11.00 π.μ 
2η παράσταση 12.15 μ.μ. 

Μεγαλώνει κατά δέκα ημέρες το σχολικό έτος

Τα σχολεία φέτος θα κλείσουν φέτος στις 21 Μαΐου και θα ανοίξουν και πέντε ημέρες νωρίτερα το Σεπτέμβριο

Του Γιώργου Λαμπίρη

Μεγαλώνει κατά δέκα ημέρες το σχολικό έτος
Καμία διάθεση για κατάργηση των σχολικών αργιών των Τριών Ιεραρχών και της γιορτής του Αγίου Ιωάννη στις 7 Ιανουαρίου δεν υπάρχει από την πλευρά του υπουργείου Παιδείας, παρότι το τελευταίο διάστημα η πληροφορία αυτή ακούστηκε αρκετά έντονα.

Αντιθέτως, σύμφωνα με απόλυτα διασταυρωμένες πληροφορίες τουnews.gr, θα υπάρξει αύξηση των ημερών του διδακτικού έτους για τα λύκεια.

Πως χορηγούνται οι άδειες μακράς διάρκειας στους εκπαιδευτικούς



Η αναρρωτική άδεια των αναπληρωτών δε μπορεί να υπερβαίνει τις 15 μέρες


Τον τρόπο χορήγησης αδειών μακράς διάρκειας καθώς και άδειες για τις κυοφορούσες εκπαιδευτικούς μόνιμες και αναπληρώτριες παρέθεσε σε απάντησή του το Υπουργείο Παιδείας μετά από σχετική ερώτηση του βουλευτή κ.Κεφαλογιάννη. 
Η ερώτηση κατατέθηκε μετά από δημοσίευμα που έκανε λόγο για υψηλά ποσοστά επαπειλούμενων κυήσεων.
Η χορήγηση αναρρωτικής άδεια μακράς διάρκειας στους εκπαιδευτικούς με μόνιμη σχέση εργασίας με το δημόσιο υπόκειται στις διατάξεις του αρθρ.56 παρ.3 του Ν.3528/2007 όπως αντικαταστάθηκε και ισχύει με τις διατάξεις του αρθρ3. Παρ.1 του Ν4210/2013 «Αναρρωτική άδεια πέραν των οκτώ (8) ημερών κατ' έτος χορηγείται ύστερα από γνωμάτευση της οικείας υγειονομικής επιτροπής...»

Δ. Μπράτης – Ενημέρωση σχετικά με το ΝΣΧ για την Ειδική Αγωγή

eidagΜίλησα πριν λίγο με τον Δντή Ειδικής Αγωγής, ο οποίος με ενημέρωσε πως το νομοσχέδιο για την Ειδική Αγωγή ολοκληρώνεται αυτές τις μέρες. Σχετικά με τη “φήμη” πως καταργούνται οι οργανικές θέσεις των υπηρετούντων ΠΕ70 και ΠΕ 60 στην Ειδική Αγωγή ,με ενημέρωσε πως αυτό δεν έχει καμία βάση και δεν ισχύει. Σχετικά με τις προσλήψεις αναπληρωτών θα γίνει πίνακας στον οποίο θα προηγούνται οι ΠΕ71 και οι ΠΕ61 και για όλους τους άλλους θα υπάρξει μοριοδότηση(προϋπηρεσία,μεταπτυχιακά ,διδακτορικά). Η επιμέρους μοριοδότηση δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί.

https://www.facebook.com/d.mpratis

Έκκληση ΟΛΜΕ προς Διευθυντές Σχολείων να μην αποδεχθούν την εντολή του υπουργού για την αυτοαξιολόγηση

ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Το ΔΣ της ΟΛΜΕ διερευνά τη δυνατότητα και νομικών ενεργειών ενάντια στην επιβολή της αξιολόγησης, ενώ καλεί τους Διευθυντές των σχολείων και τους Σχολικούς Συμβούλους να μην αποδεχθούν τα την εντολή του υπουργού Παιδείας «σε περίπτωση που ο Σύλλογος Διδασκόντων δεν μπορεί να καταλήξει σε απόφαση συγκρότησης επαρκούς αριθμού ομάδων εργασίας ή συγκεκριμένης σύνθεσης ή κατανομής αρμοδιοτήτων (π.χ. τους δείκτες που θα επεξεργαστεί κάθε ομάδα), τότε ο Διευθυντής του σχολείου,  υποχρεούται να ορίσει τον αριθμό, τη σύνθεση και τις συγκεκριμένες αρμοδιότητες κάθε ομάδας». (Διαβάστε εδώ)

    ΤΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝ ΤΗΣ ΟΛΜΕ
 

Το ΦΕΚ του νόμου 4250 για την αξιολόγηση των δημοσίων υπαλλήλων, τον έλεγχο συμβάσεων των ΙΔΑΧ και την επάρκεια διδασκαλίας ξένων γλωσσών

ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης ο νέος νόμος 4250/14 « Διοικητικές Απλουστεύσεις – Καταργήσεις, Συγχωνεύσεις Νομικών Προσώπων και Υπηρεσιών του Δημοσίου Τομέα – Τροποποίηση Διατάξεων του π.δ. 318/1992 (Α΄ 161) και λοιπές ρυθμίσεις». Στο νέο νόμο περιλαμβάνονται διατάξεις  για την αξιολόγηση των δημοσίων  υπαλλήλων, των έλεγχο συμβάσεων των υπαλλήλων  ΙΔΑΧ και την επάρκεια διδασκαλίας ξένων γλωσσών 
 

Ζητούν τα στοιχεία μοριοδότησης των υποχρεωτικών μεταθέσεων 4.000 εκπαιδευτικών

Να καλυφθεί το κενό διαφάνειας που δημιουργήθηκε με τη μη γνωστοποίηση της μοριοδότησης των περίπου 4.000 εκπαιδευτικών, που μετατάχθηκαν υποχρεωτικά από τη Δευτεροβάθμια στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, με σειρά Υπουργικών Αποφάσεων από τα τέλη Αυγούστου του 2013, ζητούν από τον υπουργό Παιδείας κ. Αρβανιτόπουλο , με κοινό υπόμνημα, οι Πρόεδροι όλων των επιστημονικών ενώσεων των εκπαιδευτικών των κλάδων Γαλλικής Γλώσσας (ΠΕ05), Γερμανικής Γλώσσας (ΠΕ07), Καλλιτεχνικών (ΠΕ08), Πληροφορικής (ΠΕ19-20) και Θεατρικών Σπουδών (ΠΕ32),.
Στο υπόμνημα αναφέρεται πως «αυτονόητη θεωρείται από ολόκληρη την εκπαιδευτική κοινότητα η γνωστοποίηση της μοριοδότησης σε όλες τις υπηρεσιακές μεταβολές (διορισμοί, μεταθέσεις κ.λπ.). και θέτουν το εξής ερώτημα: «Πρόκειται απλώς για ολιγωρία υπηρεσιακών παραγόντων ή για αλλαγή πολιτικής στα θέματα της διαφάνειας;»

Κήρυξη 3ωρης στάσης εργασίας την Παρασκευή 28 Μαρτίου 2014 και συγκέντρωση στο Υπουργείο Παιδείας



Αθήνα 26/3/2014
Προς
1. Τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.
2. Μ.Μ.Ε.

Θέμα: «Κήρυξη 3ωρης στάσης εργασίας την Παρασκευή 28 Μαρτίου 2014 και συγκέντρωση στο Υπουργείο Παιδείας»

   Η νίκη του εκπαιδευτικού κινήματος με την ακύρωση των σεμιναρίων των στελεχών εκπαίδευσης το Σάββατο 15 και την Παρασκευή 21 Μαρτίου, ήταν μια μάχη που κερδήθηκε ενάντια στα σχέδια της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας για την επιβολή της αξιολόγησης - χειραγώγησης, της κατηγοριοποίησης των σχολείων και των απολύσεων. Ο αγώνας συνεχίζεται.
  Την Παρασκευή 28 Μαρτίου  συνεχίζονται τα σεμινάρια των σχολικών συμβούλων σε σχέση με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών.
  Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. καλεί τους συναδέλφους να συμμετέχουν μαζικά στη συγκέντρωση που οργανώνουν οι εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες την Παρασκευή 28 Μαρτίου στις 13:00 στο Υπουργείο Παιδείας ώστε να αποτραπεί κι αυτό το σεμινάριο της ντροπής.
  Για το σκοπό αυτό κηρύσσει 3ωρη στάση εργασίας, τις 3 τελευταίες ώρες του πρωινού και τις 3 πρώτες του απογευματινού κύκλου, για τη διευκόλυνση της συμμετοχής των συναδέλφων στη συγκέντρωση.

Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ - ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗ ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ
ΑΚΥΡΩΝΟΥΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΤΗΣ ΝΤΡΟΠΗΣ
ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 28/3 ΣΤΙΣ 13:00
ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ 
Από τη Δ.Ο.Ε.  

Τετάρτη 26 Μαρτίου 2014

Οι Μεταθέσεις θα γίνονται αποκλειστικά και μόνο μέσω ΑΣΕΠ

metatheseis8Από το ερχόμενο καλοκαίρι, οπότε και θα είναι έτοιμος ο νέος μηχανισμός, αλλάζουν όλα στο Δημόσιο. Μεταθέσεις, μετατάξεις και αποσπάσεις υπαλλήλων θα γίνονται αποκλειστικά και μόνο μέσω ΑΣΕΠ.

Το ΑΣΕΠ θα είναι αυτό που θα κρίνει τα πάντα απλοποιώντας τις διαδικασίες που σήμερα απαιτούν ως και 80 υπογραφές για μια μετάθεση, ενώ καταργείται κάθε έννοια διαθεσιμότητας.


Τι αλλάζει στο Δημόσιο: Αποζημιώσεις και επίδομα ανεργίας θα δίνεται στους απολυμένους υπαλλήλους



Αποζημιώσεις και επίδομα ανεργίας θα δίνεται στους απολυμένους υπαλλήλους Προωθείται διάταξη που θα ενσωματωθεί στο πολυνομοσχέδιο - Από το καλοκαίρι προσλήψεις-μεταθέσεις-μετατάξεις μέσω ΑΣΕΠ 
Αποζημιώσεις και επίδομα ανεργίας μέσω του ΟΑΕΔ, για τους δημοσίους υπαλλήλους που απολύονται προβλέπει διάταξη, που προωθεί ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης Κυριάκος Μητσοτάκης και αναμένεται να ενταχθεί στο πολυνομοσχέδιο που θα κατατεθεί τις επόμενες ημέρες στη Βουλή. 


Η Σταυρούλα Ξουλίδου για την νέα εγκύκλιο του Υποργείου Παιδείας για την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου

26-3-2013
        
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΕΥΤΟΥ Β΄ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, ΣΤΑΥΡΟΥΛΑΣ ΞΟΥΛΙΔΟΥ, ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΝΕΑ ΕΓΚΥΚΛΙΟ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ

Με αφορμή την αριθμ. 44375/Γ1/24-3-2014 εγκύκλιο του Υπουργού Παιδείας για την Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου, η Βουλευτής Β΄ Θεσσαλονίκης και υπεύθυνη του τομέα Κοινοβουλευτικής Ευθύνης Παιδείας και Θρησκευμάτων των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, Σταυρούλα Ξουλίδου, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

ΣΤΗ ΝΕΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΠΑΝΤΑΜΕ ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ!


PAME PaneladΣυναδέλφισσες, συνάδελφοι,
Το Υπουργείο Παιδείας στις 24/5 προχώρησε σε τρίτη κατά σειρά εγκύκλιο για την εφαρμογή της αυτοαξιολόγησης. Με την εγκύκλιο αυτή, ουσιαστικά αναθέτει στους διευθυντές των σχολείων να συγκροτήσουν αυτοί τις ομάδες εργασίας ακόμα και ενάντια στη θέληση του Συλλόγου Διδασκόντων! Με στόχο τον εκφοβισμό και την τρομοκρατία ζητά από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης να του αποστείλουν μέχρι τις 11/4/2014 τα σχολεία που δεν έχουν ολοκληρώσει τις ομάδες εργασίας.

Το ερωτηματολόγιο προς τους γονείς για την Αξιολόγηση

ΓΟΝΕΙΣ
Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες πληθαίνουν οι αποφάσεις πολλών συλλόγων γονέων, που μετά από την απόφαση - κάλεσμα της Ανώτατης Συνομοσπονδίας Γονέων Μαθητών Ελλάδας (ΑΣΓΜΕ), αρνούνται τη συμμετοχή τους στις προτεινόμενες ομάδες εργασίας.

Επίσης, δεκάδες είναι τα ψηφίσματα που στέλνουν ενώσεις γονέων ενάντια στην τράπεζα θεμάτων.

ΔΟΕ: Αυταρχική εκτροπή του Υπουργείου Παιδείας

Κίνηση πανικού σε ακόμη πιο αυταρχική κατεύθυνση. Αυτός είναι ο αληθινός τίτλος της με αριθμό 44375/Γ1/24-3-2014 εγκυκλίου του Υπουργού Παιδείας με την οποία ο κύριος Υπουργός, αφού οι δύο προηγούμενες, με υπογραφή Υφυπουργού, εγκύκλιοι απέτυχαν να κάμψουν την αντίσταση των εκπαιδευτικών στην προωθούμενη εφαρμογή της «αυτοαξιολόγησης» - αξιολόγησης - χειραγώγησης, αποφάσισε να απεκδυθεί το «δημοκρατικό» μανδύα και προστάζει τους διευθυντές των σχολικών μονάδων να αγνοήσουν τις αποφάσεις των συλλόγων διδασκόντων και να συγκροτήσουν, με δική τους απόφαση, τις ομάδες εργασίας της ΑΕΕ. Κι όλα αυτά το απόγευμα της 24ης Μαρτίου, λίγες ώρες πριν τιμήσουμε τους ήρωες του 1821 που με τους αγώνες τους έβαλαν τα θεμέλια της ελευθερίας και της δημοκρατίας για τη νεότερη Ελλάδα.


Η μαθητική παρέλαση στο Καρπενήσι για την επέτειο του 1821

Τρίτη 25 Μαρτίου 2014

Δείτε φωτογραφίες από την παρέλαση στην Δυτική Φραγκίστα

Χρόνια πολλα και υπερήφανα απο τη Δυτική Φραγκίστα!!! ΖΗΤΩ η 25η Μαρτίου!!!
Οι φωτογραφίες είναι προσφορά από την Αντιδήμαρχο Αγράφων Βασιλική Φεγγούλη την οποία ευχαριστώ θερμά!




Δείτε φωτογραφίες από την παρέλαση στο Καρπενήσι.

Με την καθιερωμένη μαθητική παρέλαση κορυφώθηκαν και φέτος οι εορτασμοί για την επέτειο της 25ης Μαρτίου 1821 στο Καρπενήσι. 
Η παρέλαση πραγματοποιήθηκε (όπως κάθε φορά) επί της οδού Αποδήμων Ευρυτάνων, μπροστά από το κτήριο της Π.Ε Ευρυτανίας. 
Ο χειμωνιάτικος καιρός (6 βαθμοί και συννεφιά) αποτέλεσε, όπως φαίνεται, ανασταλτικό παράγοντα για αρκετούς, και έτσι δεν είδαμε εικόνες του παρελθόντος όσον αφορά στην προσέλευση του κοινού.
parelasi-25-martiou-2014
Νωρίτερα είχε προηγηθεί, στην κεντρική πλατεία, επιμνημόσυνη δέηση για τους πεσόντες του απελευθερωτικού Αγώνα, η κεντρική ομιλία από την κα Βασιλική Καλτσή, φιλόλογο του 1ου ΕΠΑΛ Καρπενησίου, και η κατάθεση στεφάνων. Η παρέλαση ξεκίνησε λίγο μετά τις 11.30. Με τη Φιλαρμονική Ορχήστρα να δίνει τον ρυθμό, μαθητές των δημοτικών, των γυμνασίων και λυκείων της πόλης, παιδιά του ΕΟΣ Καρπενησίου, μέλη πολιτιστικών & αθλητικών συλλόγων χειροκροτήθηκαν θερμά από τους θεατές -κατοίκους και επισκέπτες του Καρπενησίου.
Στην εξέδρα των επισήμων βρέθηκαν ο Μητροπολίτης Καρπενησίου κ.κ Νικόλαος, ο γ.γ Λιμένων, Λιμενικής Πολιτικής & Ναυτιλιακών Επενδύσεων του Υπουργείου Ναυτιλίας κ. Αθανάσιος Χριστόπουλος, ο βουλευτής Ευρυτανίας κ. Κώστας Κοντογεώργος, ο αντιπεριφερειάρχης κ. Βασίλης Καραμπάς, ο δήμαρχος Καρπενησίου κ. Κώστας Μπακογιάννης, εκπρόσωποι των Σωμάτων Ασφαλείας, αντιστασιακών οργανώσεων κ.α

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ







Δευτέρα 24 Μαρτίου 2014

Το Υπ.Παιδείας σκοπίμως, φέρνει σε αντιπαράθεση εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Ερώτηση στην Βουλή από τους Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ προς τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων σχετικά με την πρακτική του Υπουργείο, στο να φέρνει σε αντιπαράθεση τους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

Παραθέτουμε αυτούσια την ερώτηση που έγινε στην Βουλή

Προς τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων

Νέα εγκύκλιος προς Διευθυντές για τις ομάδες εργασίας για την αυτοαξιολόγηση


"Ο Διευθυντής του σχολείου υποχρεούται να ορίσει τον αριθμό, τη σύνθεση και τις συγκεκριμένες αρμοδιότητες κάθε ομάδας"
Το άρθρο 39, παρ. 15 του ΦΕΚ 1340/2002, που επικαλείται η απόφαση αναφέρει: 
«Όταν ο Σύλλογος, για οποιονδήποτε λόγο, αδυνατεί να αναθέσει στους εκπαιδευτικούς τη διδασκαλία μαθημάτων ή την κατανομή τάξεων και τμημάτων, την απόφαση παίρνει ο Διευθυντής του σχολείου σε συνεργασία με τον αρμόδιο Σχολικό Σύμβουλο. Σε περίπτωση αδυναμίας να ανατεθούν εργασίες και τομείς ευθύνης εντός του σχολείου, την απόφαση παίρνει ο Διευθυντής.»

Αποφασίζουμε και διατάζουμε!


Νέα εγκύκλιο υπέγραψε σήμερα ο υπουργός παιδείας για την αυτοαξιολόγηση με την οποία υποχρεώνει τους Δντές σχολικών μονάδων να ορίσουν οι ίδιοι τις ομάδες εργασίας μέχρι τις 4-4-14,αν δεν τις έχει συγκροτήσει ο σύλλογος διδασκόντων.Μάλιστα ζητά από τους περιφερειακές δντές να αποστείλουν στο γραφείο του δντή του υπουργού!!! !μέχρι τις 11-4-14 ,τα σχολεία που δεν θα συγκροτήσουν τις ομάδες!!!
Τι άλλο θα δουν τα μάτια μας!!!

Εκδόθηκε το Προεδρικό Διάταγμα για την "αξιολόγηση". Ξεκινά από 1η Μαίου

Από 1η Μαΐου ξεκινά η διαδικασία αξιολόγησης των εκπαιδευτικών και των διευθυντών εκπαίδευσης. Καθηγητές και δάσκαλοι θα αξιολογούνται στο διαπαιδαγωγικό κομμάτι από τους σχολικούς συμβούλους και στο διοικητικό από τους διευθυντές των σχολείων.

Ο περιφερειακός διευθυντής Στερεάς, Ηλίας Παλιαλέξης δηλώνει ότι με βάση το σχετικό Προεδρικό Διάταγμα δεν τίθεται θέμα απόλυσης, ακόμη και αυτών που θα κριθούν ως ελλιπείς ή επαρκείς, παρά μόνο θέμα προσπάθεια βελτίωσής τους στο μάθημα που διδάσκουν και την επικοινωνία που έχουν με τους μαθητές τους.
http://www.lamiastar.gr/index.php/topika-nea/sterea/41541-ekdothike-to-proedriko-diatagma-gia-tin-aksiologisi-ksekina-apo-1i-maiou

Πεδίο μάχης η αξιολόγηση στα σχολεία


evaluations

«Περιμέναμε τις αντιδράσεις μερίδας εκπαιδευτικών. Ομως, θα συνεχίσουμε κανονικά. 
Η αξιολόγηση πρέπει επιτέλους να εφαρμοστεί στο ελληνικό σχολείο, καθώς θα βοηθήσει να εντοπίσουμε προβλήματα και να εστιάσουμε στην επίλυσή τους» λέει, μιλώντας στην «Κ», ο αρμόδιος υφυπουργός Παιδείας κ. Συμεών Κεδίκογλου. 
«Οχι αυτού του είδους η αξιολόγηση, και όχι τώρα» αντιτείνει ο πρόεδρος της ΔΟΕ κ. Μπάμπης Κόκκινος, ο οποίος θεωρεί ότι η διαδικασία έχει τιμωρητικό χαρακτήρα και δεν πρέπει να εφαρμοσθεί σε μία περίοδο που οι εκπαιδευτικοί ανησυχούν μήπως τα αποτελέσματά της οδηγήσουν σε απολύσεις. 

Ταυτότητα επίδοσης εκπαιδευτικού!

eth240314
Σε τρεις φάσεις θα διεξαχθεί η αξιολόγηση χιλιάδων δασκάλων και καθηγητών, ενώ, μετά την ολοκλήρωσή της, οι αξιολογητές θα καταχωρίζουν όλα τα σχετικά στοιχεία στο ψηφιακό δελτίο αξιολόγησης του εκπαιδευτικού.
Σύμφωνα με την εφημερίδα “Έθνος”, στις περιπτώσεις, όπου ένας νηπιαγωγός, δάσκαλος ή καθηγητής θα χαρακτηρίζεται «ελλιπής», θα πρέπει να αναφέρεται και η αντίστοιχη πρόταση επιμόρφωσής του, προκειμένου να βελτιώσει τις ελλείψεις που παρατηρήθηκαν. 

ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ: Να χορηγηθεί το επίδομα "αλληλεγγύης" και στους χαμηλόμισθους νεοδιόριστους και αναπληρωτές

Σύμφωνα με απόφαση της κυβέρνησης στις 9 Μαΐου ( 10 ημέρες πριν τις εκλογές )  θα καταβληθεί σε 64.000 ένστολους το εφάπαξ επίδομα αλληλεγγύης που προκύπτει απο το "πρωτογενές πλεόνασμα". Αφορά 26.500 αστυνομικούς, 2.000 λιμενικούς, 1.480 πυροσβέστες και 33.745 γυναίκες και άνδρες που υπηρετούν στις ένοπλες δυνάμεις. Ως μισθολογικό όριο καθορίζονται τα 1.500 ευρώ  στον ακαθάριστο μισθό, χωρίς νυχτερινά και πενθήμερα. Το επίδομα θα δοθεί, εφάπαξ χωρίς κρατήσεις και φόρους, με βάση το μηνιαίο εισόδημα που είχαν τον Ιανουάριο του 2014. Ακόμη από το "πλεόνασμα" θα διατεθούν 60 εκατ. ευρώ για τους δικαστικούς!!


Επέτειος 25ης Μαρτίου. Ολοκληρώθηκε η κατάθεση στεφάνων στην πλατεία Καρπενησίου. Στις 11.30 αύριο η παρέλαση

Με την καθιερωμένη κατάθεση στεφάνων στα Μνημεία των Πεσόντων στο Καρπενήσι ξεκίνησε σήμερα ο εορτασμός της εθνικής επετείου της 25ης Μαρτίου. Λίγο μετά τις 11.30, μαθητές από τα δημοτικά, γυμνάσια και λύκεια του Καρπενησίου συγκεντρώθηκαν στην κεντρική πλατεία της πόλης και κατέθεσαν στεφάνια στην προτομή του Μάρκου Μπότσαρη (φωτο) ενώ κατάθεση στεφάνων έγινε και στην προτομή του Γ. Καραϊσκάκη, στον Προφήτη Ηλία. Ακολούθησε η ανάκρουση του Εθνικού Ύμνου από τη Φιλαρμονική του δήμου και η τήρηση ενός λεπτού σιγής. Οι εορτασμοί θα κορυφωθούν αύριο, με την καθιερωμένη μαθητική παρέλαση.
katathesi-stef-25i-1
Αναλυτικά το πρόγραμμα

Κυριακή 23 Μαρτίου 2014

Δελτίο Τύπου του Δ.Σ. της Πανελλήνιας Ένωσης Δ/ντων Εκπαίδευσης Διαβάστε περισσότερα: Δελτίο Τύπου του Δ.Σ. της Πανελλήνιας Ένωσης Δ/ντων Εκπαίδευσης


ypep8-marousi-5

 Το Διοικητικό Συμβούλιο της Πανελλήνιας Ένωσης Διευθυντών Εκπαίδευσης στη συνεδρίαση της 18ης Μαρτίου 2014, μετά από συζήτηση διαπίστωσε τα παρακάτω: 
Οι Διευθυντές Εκπαίδευσης 1ον Είναι εκπαιδευτικοί που έχουν, περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο στέλεχος της Εκπαίδευσης, ολιστική γνώση του συνόλου των θεμάτων που αφορούν την Πρωτοβάθμια και τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Αυτό είναι αποτέλεσμα της μακρόχρονης εκπαιδευτικής τους πείρας, της επαγγελματικής τους διαδρομής σε σχολικές τάξεις, της υπηρέτησής τους σε θέσεις ευθύνης αλλά κυρίως, της διαχείρισης θεμάτων και καταστάσεων -την τελευταία ιδίως τριετία- που θέτουν σε καθημερινή δοκιμασία τα όρια των ψυχικών και σωματικών τους αντοχών. 
2ον Δεν είναι χωρισμένοι σε ομάδες και κατηγορίες. Είναι όλοι ενωμένοι και αφοσιωμένοι στην αντιμετώπιση μιας σκληρής πραγματικότητας που έχει να κάνει με εκπαιδευτικούς, γονείς, μαθητές αλλά και με πρωτόγνωρες διοικητικές αλλαγές. 
3ον Δεν υπάρχουν ανάμεσά τους ευπηθείς και απηθείς, υπάκουοι και ανυπάκουοι, ξεσηκωμένοι και αξεσήκωτοι. 
 Όλοι, με συναδελφικότητα, ανθρωπιά και υπηρεσιακή συνέπεια προσπαθούν να αντιμετωπίσουν την καθημερινότητα αλλά και τις αλλαγές που πρέπει να γίνουν με στόχο την βελτίωση της παρεχόμενης εκπαίδευσης στους μετέχοντες της ελληνικής Παιδείας
 4ον Στο θέμα των εκπαιδευτικών που έχουν τεθεί σε διαθεσιμότητα τα αρμόδια Υπουργεία δε θα πρέπει σε καμία περίπτωση να φτάσουν στο σημείο της απόλυσης ούτε ενός εκπαιδευτικού, όταν υπάρχουν διαπιστωμένες ανάγκες εκπαιδευτικού και διοικητικού προσωπικού σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης.
 5ον Στο θέμα της Αυτοαξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου (ΑΕΕ) αλλά και της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών δεν κλήθηκαν να συμμετάσχουν σε καμία τυπική ή άτυπη επιτροπή ουσιαστικής, διαδικαστικής ή νομοτεχνικής διαμόρφωσης των πλαισίων τους. Τούτο βέβαια δε σημαίνει ότι δεν έχουν θέσεις. Αντιθέτως, έχουν και αυτές είναι σαφείς και ξεκάθαρες. Πολύ περιεκτικά, η ΠΕΔΕ πιστεύει ότι: Όταν, για περισσότερα από τριάντα χρόνια απουσιάζει από το εκπαιδευτικό μας σύστημα κάθε μορφής αξιολόγηση, τότε κάθε προσπάθεια εισαγωγής και εφαρμογής της πρέπει να έχει καθαρά εκπαιδευτικό χαρακτήρα, να στοχεύει στην αναβάθμιση του παρεχόμενου του εκπαιδευτικού έργου μέσω επιλεγμένων επιμορφωτικών προγραμμάτων και ταυτόχρονα να μην περιορίζεται από ανώφελες ποσοστώσεις και μισθολογικές επιπτώσεις. Ειδικότερα για την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού, πλέον των ανωτέρω, είναι απαραίτητη μια περίοδος εθελοντικής εφαρμογής, προκειμένου να εξαλειφθούν οι δικαιολογημένοι φόβοι, δισταγμοί, ανασφάλεια και δυσπιστία αλλά να δοθεί και η δυνατότητα τροποποιήσεων, συμπληρώσεων και βελτιώσεων που θα αναδείξει η εφαρμογή. Σε κάθε περίπτωση, τόσο η Αυτοαξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου, όσο και η Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού θα πρέπει να αναδεικνύουν ξεκάθαρα τη σημαντικότητα της λειτουργίας τους προς την κατεύθυνση της βελτίωσης όλων των συντελεστών της εκπαιδευτικής διαδικασίας
. Για το Διοικητικό Συμβούλιο της Πανελλήνιας Ένωσης Διευθυντών Εκπαίδευσης 

Ο Πρόεδρος                                                                                                  Ο Γενικός Γραμματέας Πάρις Βεντήρης                                                                                       Κωνσταντίνος Ραμπίδης http://www.alfavita.gr/

Διαβάστε περισσότερα: Δελτίο Τύπου του Δ.Σ. της Πανελλήνιας Ένωσης Δ/ντων Εκπαίδευσης | ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ

Συγκλονιστικές εικόνες: Οι απολυμένοι καθηγητές ξεσπούν σε κλάματα (βίντεο)

Στο άκουσμα της είδησης εκπαιδευτικοί που βρίσκονται σε διαθεσιμότητα και ήταν στη συγκέντρωση έξω από το υπουργείο ξέσπασαν σε κλάματα. 
Βαρύ είναι, όπως είναι φυσικό, το κλίμα έξω από το υπουργείο, καθώς το καθεστώς της διαθεσιμότητας λήγει από τις 22 Μαρτίου και ένας μεγάλος αριθμός εκπαιδευτικών βρίσκεται υπό απόλυση. Μόλις ενημερώθηκαν για τις δηλώσεις Μητσοτάκη, οι εκπαιδευτικοί βγήκαν στο δρόμο και έκλεισε η Βασιλίσσης Σοφίας.
Οι εκπαιδευτικοί και τα μέλη της ΟΛΜΕ απαιτούσαν να δεσμευτεί ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης πώς δεν θα γίνουν απολύσεις και ζητούσαν άμεση προκήρυξη 200 θέσεων.

Κ. Μητσοτάκης: Γιατί να μην απολυθούν εκπαιδευτικοί;

mitsotakis5
Δεν θα υπάρξει άλλη προκήρυξη για τους εκπαιδευτικούς που τέθηκαν σε διαθεσιμότητα, σύμφωνα με τον υπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισης Κυριάκο Μητσοτάκη.   Στη συνάντηση, που ολοκληρώθηκε πριν από λίγο, ο Κ. Μητσοτάκης διεμήνυσε στους εκπροσώπους της ΟΛΜΕ και των καθηγητών ότι η τρόικα έχει ζητήσει 15.000 απολύσεις.

Η ΟΛΜΕ καλεί τον Αρβανιτόπουλο να παραιτηθεί σήμερα!

olme6«Σήμερα, 21 Μάρτη 2014, είναι η τελευταία ημέρα της 8μηνης διαθεσιμότητας των εκπαιδευτικών όπου εκατοντάδες συνάδελφοί μας οδηγούνται στην απόλυση.
Καλούμε και απαιτούμε από τον Υπουργό Παιδείας και την Κυβέρνηση την ύστατη αυτή ώρα να κάνει όλες τις απαραίτητες ενέργειες ώστε στις 23 Μάρτη να μην υπάρξει ούτε ένας απολυμένος καθηγητής.
Απευθυνόμαστε στον κύριο Αρβανιτόπουλο, τον Υπουργό Παιδείας, τον «συνάδελφο Πανεπιστημιακό», όπως συνήθως δηλώνει ο ίδιος.
Θυμηθείτε τις δικές σας δεσμεύσεις κύριε Υπουργέ.
Θα επιλέξετε να είστε ο πρώτος Υπουργός Παιδείας, μετά από 100 χρόνια που θα υπογράψει απολύσεις εκπαιδευτικών;
Σήμερα, έχετε δύο επιλογές:
Να μην υπογράψετε τις απολύσεις και να τοποθετηθούν όλοι οι εκπαιδευτικοί σε νέες θέσεις αλλιώς,
Υπάρχει και ο δρόμος της ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ
Εμείς ΔΕΝ ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΣΤΕ τις ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ
Ο αγώνας μας για να ανατραπεί αυτή η βάρβαρη πολιτική ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ»
ΟΛΜΕ

Ντροπή και αγανάχτηση νιώθω, έτσι που μας κατάντησαν

apolysi
Τα δάκρυά μας κάποια στιγμή θα γίνουν ο εφιάλτης σας, καθάρματα!
 Βλέποντας τη θλίψη και την απόγνωση στα πρόσωπα των απολυμένων συναδέλφων μόνο οργή μπορεί να νιώσεις, για όλους αυτούς που προαποφάσισαν για την τύχη αυτών των ανθρώπων!!!
Όμως, δεν μπορώ να μην ομολογήσω, ότι νιώθω οργή και ντροπή και για όλους εμάς τους βολεμένους!!!Που κάθε πρωί, πάμε (προς το παρόν τουλάχιστον)στη δουλίτσα μας!!Που ευχαριστούμε το Θεό, την τύχη, την καλή μας τη μοίρα και δεν ξέρω κι εγώ ποιον άλλον, που ακόμα έχουμε ένα κομμάτι ψωμί και τρώμε!!!!!

Σώζουν δικά τους «παιδιά» με τροπολογία «ξεφτίλα» ενώ διώχνουν καθηγητές

moutzaΤην ώρα που χιλιάδες εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα καθώς και δημόσιοι υπάλληλοι (άλλοι με πτυχία, ξένες γλώσσες και μεταπτυχιακά και άλλοι που πασχίζουν χρόνια για ένα φθηνό μεροκάματο, όπως οι πρώην καθαρίστριες του υπουργείου Οικονομικών και όχι μόνο) οδηγούνται από την κυβέρνηση ΝΔ – ΠΑΣΟΚ στην «λαιμητόμο» –απόλυση, μια «κατηγορία» υπαλλήλων, «τα δικά τους παιδιά» όπως πολλοί πολίτες λένε, εξαιρούνταιαπό την όλη διαδικασία της αξιολόγησης. Αποκτούν ειδική «ασπίδα προστασίας» από τις «καρατομήσεις» που επιβάλλονται από το μνημόνιο, με τη συγκυβέρνηση να αποδεικνύει ότι δεν νοιάζεται για την ελληνική κοινωνία αλλά μόνο για τους «κολλητούς».

Δείτε το Επιμορφωτικό Υλικό για την Αξιολόγηση

seminaria7Το dictyo.gr δημοσίευσε σήμερα, Σάββατο 22/3/2014, το Επιμορφωτικό Υλικό για την αξιολόγηση στελεχών και εκπαιδευτικών ΠΕ και ΔΕ (ΠΔ 152/2013), του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής(Ι.Ε.Π) – (Ηλίας Γ. Ματσαγγούρας, Παρασκευάς Γιαλούρης, Αλεξάνδρα Κουλουμπαρίτση – Αθήνα 2014).
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΕΔΩ!
ΔΕΙΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ  ΕΔΩ

http://pekp.gr/?p=53042