ΔΑΣΚΑΛΟΣ, ΑΙΡΕΤΟΣ ΠΥΣΠΕ Ν. ΕΥΡΥΤΑΝΙΑΣ

Η ΩΡΑ ΕΙΝΑΙ

ΝΕΟ

ΝΕΟ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τελευταία νέα

Σάββατο, 9 Μαΐου 2015

Τι είπε ο Τάσος Κουράκης για την επιλογή Διευθυντών και αξιολόγηση

Αν οι εκπαιδευτικοί επιλέξουν Διευθυντές των σχολείων τους με βάση κομματικά ή άλλα κριτήρια και δεν επιλέξουν τον αξιότερο μέσα στα σχολεία, θα την πληρώσουν οι ίδιοι.

Την άποψη αυτή διατύπωσε σήμερα στη Βουλή ο Αναπληρωτής υπουργός Παιδείας Τάσος Κουράκης και σημείωσε τα εξής:

  • Άκουσα το καταπληκτικό –επισημάνθηκε από άλλους συναδέλφους- ότι αναθέτουμε στους εκπαιδευτικούς να επιλέγουν τους διευθυντές τους κατά το 33%, όταν ξέρουμε ότι θα επιλέξουν αυτούς οι οποίοι τους φέρονται καλύτερα.
  • Αυτή είναι η γνώμη που έχουμε για τους καθηγητές, για τους ανθρώπους στους οποίους αναθέτουμε να αναθρέψουν τα παιδιά μας;
  • Πιστεύουμε ότι θα θέλουν χάριν ευκολίας να επιλέξουν εκείνο τον διευθυντή που τους κάνει τα χατίρια, δηλαδή να απουσιάζουν αυθαιρέτως και άλλα τέτοια; Είναι δυνατόν;
  • Αυτό που κάνουμε είναι ότι δείχνουμε εμπιστοσύνη στον εκπαιδευτικό.
  • Μάλιστα, θα έλεγα ότι είναι και μια εξοικείωση στο μάθημα της Δημοκρατίας.
  • Τώρα.
Αξιολόγηση
Για το ζήτημα της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών ο κ. Κουράκης τόνισε:
  • Επίσης, παίρνουμε μέτρα για τους καθηγητές και ανορθώνουμε το ανάστημά τους, για να επιτελέσουν αυτό το ρόλο.
  • Αυτό το κάνουμε πολύ συγκεκριμένα, με το να καταργήσουμε την αξιολόγηση που είχε έναν τιμωρητικό χαρακτήρα.
  • Με αυτό, στο βαθμό που θα συνδεόταν και με τη μισθολογική και βαθμολογική τους εξέλιξη, έφτασε να υπάρχουν σχολειά με πολύ δυσμενείς εξελίξεις.
  • Διαγκωνίζονταν μεταξύ τους ποιος θα πάρει πρότζεκτ, για να αυξήσει τα μόρια, ώστε να αξιολογηθεί καλύτερα από τον άλλο, γιατί περίπου ένα 15% έπρεπε να απορριφθεί.
  • Δηλαδή δεν λέγαμε πόσοι ήταν καλοί, αλλά πόσοι έπρεπε να μείνουν.
  • Αυτό προκαλούσε έναν ανταγωνισμό άνευ ορίων.
  • Μόλις αφαιρέσαμε την αξιολόγηση αυτή, γιατί όπως έχουμε πει εμείς είμαστε υπέρ της αποτίμησης και του εκπαιδευτικού έργου και της σχολικής μονάδας, αλλά με έναν τρόπο και ένα πνεύμα –θα το συζητήσουμε όλοι μαζί- πώς να εντοπίζουμε τα αδύνατα σημεία, για να βελτιώνουμε και τον εκπαιδευτικό με επιμόρφωση και τη σχολική μονάδα με τα αναγκαία μέτρα που πρέπει να πάρουμε, αλλά, όχι το προηγούμενο που ήταν τελείως άλλο σύστημα! Αυτό προκάλεσε μια μεγάλη ανακούφιση στους εκπαιδευτικούς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου