ΔΑΣΚΑΛΟΣ, ΑΙΡΕΤΟΣ ΠΥΣΠΕ Ν. ΕΥΡΥΤΑΝΙΑΣ

Η ΩΡΑ ΕΙΝΑΙ

ΝΕΟ

ΝΕΟ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τελευταία νέα

Σάββατο, 6 Ιουνίου 2015

Φιλανθρωπικό μπαζάρ από το 5ο Νηπιαγωγείο Καρπενησίου "για την ενίσχυση του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων ατόμων με αναπηρία Π.Ε. Ευρυτανίας"

                 :






  

















 


Ανακοίνωση 5ο Νηπιαγωγείου Καρπενησίου

Το 5ο Νηπιαγωγείο Καρπενησίου έχει τη δυναμική ενός κλασσικού τμήματος και ενός τμήματος ένταξης για μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, το μοναδικό που λειτουργεί στο νομό Ευρυτανίας. Τη φετινή σχολική χρονιά στελεχώνεται συνολικά από τέσσερις εκπαιδευτικούς γενικής και ειδικής αγωγής, ενώ στεγάζεται στο σχολικό συγκρότημα του 2ου Δημοτικού Σχολείου.

Ο προσανατολισμός και η φιλοσοφία μας είναι η κοινωνική ευαισθητοποίηση των μαθητών και του συνόλου των πολιτών σε θέματα κοινωνικής ένταξης ατόμων με αναπηρίες. Κλείνοντας λοιπόν το διδακτικό έτος θα θέλαμε να σας προσκαλέσουμε στο φιλανθρωπικό παζάρι που οργανώνουμε μαζί με τους μαθητές και τους γονείς, με σκοπό την ενίσχυση του συλλόγου σας, την Παρασκευή 12 Ιουνίου 2015 και ώρα 6:30 το απόγευμα στο προαύλιο του 2ου Δημοτικού Σχολείου.

Το Νηπιαγωγείο μας με ανοιχτούς ορίζοντες, με τη βοήθεια των γονέων και κηδεμόνων των μαθητών του και σε συνεργασία με φορείς, θα συνεχίσει να διεκδικεί ίσες ευκαιρίες στην εκπαίδευση τόσο σε λειτουργικό επίπεδο όσο και σε κοινωνικό. Ως εκπαιδευτικοί θεωρούμε αναφαίρετο δικαίωμα όλοι οι μαθητές του σχολείου μας να έχουν ίσες ευκαιρίες για να αναπτύξουν τις ικανότητες τους, έτσι ώστε να συμμετέχουν ισότιμα στην κοινωνία. Η στάση όλων μας απέναντι σε αυτά τα ζητήματα είναι δείγμα πολιτισμού, ήθους και αξιών. Το σχολείο έχει κοινωνικό ρόλο και θα πρέπει να λειτουργεί ως φάρος για τους μικρούς μαθητές μας.

Θα ήταν μεγάλη τιμή για εμάς η παρουσίας σας στην εκδήλωση μας.

Με εκτίμηση,

εκ μέρους του συλλόγου διδασκόντων του 5ου Νηπιαγωγείου Καρπενησίου,
η προϊσταμένη του 5ου Νηπιαγωγείου Καρπενησίου,
Μάντζαρη Ελένη.

http://blogs.sch.gr/5nipkarpen/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου