Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2017

Υπουργός: Τα 20.000 στελέχη πρέπει να αξιολογηθούν γιατί είναι οι επικεφαλής της εκπαίδευσης


Έχουμε 20.000 στελέχη που πρέπει να αξιολογηθούν γιατί είναι οι επικεφαλής της εκπαίδευσης και αυτό αν το κάνουμε με έναν τρόπο που στο τέλος του δε θα είναι οι απολύσεις αλλά η βελτίωση εγώ νομίζω μόνο καλό θα μας κάνει.

Δημοσιογράφος: Οι μάχιμοι καθηγητές δε θα αξιολογηθούν αλλά οι ίδιοι θα  αυτοαξιολογηθούν και θα αξιολογήσουν τα στελέχη της εκπαίδευσης. Είμαστε βέβαιοι πώς οι εκπαιδευτικοί είναι επαρκείς για αυτό που κάνουν και δε χρειάζονται αξιολόγηση;

Υπουργός Παιδείας: Η λέξη αξιολόγηση έχει ένα βάρος ιστορικό, έχει κακοπάθει, διότι εδώ δυστυχώς θα αναφερθώ σε προηγούμενες κυβερνήσεις και σε προηγούμενους υπουργούς  παιδείας ότι ήταν ένα εκδικητικό όπλο στο χέρι  τους. Εγώ δεν το καταλαβαίνω  αυτό. Η αξιολόγηση είναι ένα πράγμα να βελτιωθούμε όλοι. Βεβαίως στη διάρκεια της αξιολόγησης άνθρωποι που έχουν αντιζηλίες μπορούν να πουν και κάτι κακό για τους άλλους..μέσα στο παιχνίδι είναι και αυτό  , αλλά γενικά είναι  ένα καλό πράγμα.

Δημοσιογράφος: Μπορούμε να αναιρέσουμε την αξιολόγηση  επειδή κάποιος θα λειτουργήσει με βάση το κακό  χαρακτήρα του

Υπουργός Παιδείας: Χρησιμοποιήθηκε εκδικητικά, αυτό είναι το πιο σοβαρό . Εγώ στο τέλος του κάθε μαθήματος έδινα ανώνυμα και ζητούσα από τα παιδιά να γράψουν σε μια κόλα χαρτί τις εντυπώσεις τους από τα μάθημα τις αδυναμίες και τα λοιπά. Μου είχε κάνει τρομερή εντύπωση πώς και στα πρώτα χρόνια και ακόμη μέχρι τώρα, πόσα πράγματα γράφανε για τις αδυναμίες μου και εγώ δεν τα είχα πάρει χαμπάρι, παρά την εμπειρία μου. Γράφανε και καλές κουβέντες αλλά γράφανε ότι αυτό πρέπει να το κάνετε πιο  συστηματικά, το άλλο να το κάνετε αλλιώς..
Εμείς λέμε ναι στην αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας, δηλαδή ο Σύλλογος Διδασκόντων στην αρχή του χρόνου βάζει κάποιους στόχους να δούμε από την πρακτική μας  στη διάρκεια του χρόνου θα τα καταφέρουμε αυτά ,θα έχουμε λιγότερη διαρροή στο τέλος του χρόνου. Για τη διαρροή φταίει το γεγονός που οι γονείς παίρνουν τα παιδιά τους σε άλλες πόλεις ή φταίμε εμείς οι ίδιοι;

Έχουμε 20.000 στελέχη  που πρέπει να αξιολογηθούν γιατί είναι οι επικεφαλής της εκπαίδευσης και αυτό αν το κάνουμε με έναν τρόπο που στο τέλος  δε θα είναι οι απολύσεις αλλά η βελτίωση, εγώ νομίζω μόνο καλό θα μας κάνει.

Συνέντευξη του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Κώστα Γαβρόγλου στην εκπομπή "Γιάφκα" με τον Σπύρο Χαριτάτο στον ρ/σ "ALPHA 989"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου