Σελίδες

Πέμπτη 28 Μαρτίου 2013

Μεταθέσεις εκπαιδευτικών Π.Ε. για το 2013 – Χρόνος πραγματοποίησης


Του Βασίλη Παληγιάννη
Οι υποβληθείσες αιτήσεις μετάθεσης εκπαιδευτικών Π.Ε. για το 2013 ανέρχονται σε 7.778 έναντι 8.813 αιτήσεων το 2012. Ο μειωμένος αριθμός αιτήσεων οφείλεται κυρίως στον περιορισμό των περιοχών μετάθεσης π.χ. οι 4 περιοχές των Ιωαννίνων ή της Λάρισας έγιναν μία.
Το ΚΥΣΠΕ θα συνεδριάσει το δεύτερο δεκαήμερο Απριλίου για να εξετάσει αρχικά τις εκκρεμείς αιτήσεις, την ένταξη αιτήσεων στις ειδικές κατηγορίες μετάθεσης, την ένταξη των αιτήσεων για μετάθεση σε ΣΜΕΑΕ, τις αιτήσεις για τα διαπολιτισμικά.
Η ολοκλήρωση της διαδικασίας των φετινών μεταθέσεων προβλέπεται το τελευταίο δεκαήμερο Απριλίου ή το αργότερο το πρώτο δεκαήμερο Μαΐου. Αμέσως μετά θα πραγματοποιηθούν οι αμοιβαίες μεταθέσεις.
Επειδή πολλοί συνάδελφοι ρωτούν για τις περσινές βάσεις τονίζω για άλλη μια φορά πως δεν αποτελούν βάση υπολογισμού για τις φετινές μεταθέσεις. Οι μεταθέσεις εξαρτώνται από τα οργανικά κενά που υπάρχουν ή που δημιουργούνται σε κάθε περιοχή μετάθεσης. Κανείς σήμερα δεν γνωρίζει τα ακριβή κενά.
Ελπίζω πως θα είναι η τελευταία χρονιά που οι μεταθέσεις θα πραγματοποιηθούν με το υπάρχον νομοθετικό πλαίσιο.
Η αναμόρφωση και η αντιμετώπιση του λαβύρινθου της ισχύουσας νομοθεσίας μεταθέσεων με στόχο τη διαμόρφωση ενός απλού, κατανοητού, αντικειμενικού και δικαιότερου συστήματος μεταθέσεων είναι η απαίτηση όλων των εκπαιδευτικών.
Μετά την ολοκλήρωση των μεταθέσεων θα πραγματοποιηθούν και οι μετατάξεις των εκπαιδευτικών από την Β/θμια στην Α/θμια.
Πάντα στη διάθεσή σας,
Παληγιάννης Βασίλειος

Τετάρτη 27 Μαρτίου 2013

Δημοσιεύτηκε το ΦΕΚ για την ελεύθερη είσοδο εκπαιδευτικών στα Μουσεία και τους Αρχαιολογικούς χώρους!

Μετά από αρκετές παρεμβάσεις και προσπάθειες ενεργοποιείται ξανά η ελεύθερη είσοδος των εκπαιδευτικών στα μουσεία και στους αρχαιολογικούς χώρους!

Δείτε το επίμαχο ΦΕΚ:

«Στόχος της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών είναι η αποτίμηση του έργου τους και όχι οι απολύσεις»


Θ. Παπαθεοδώρου: «Στόχος της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών είναι η αποτίμηση του έργου τους και όχι οι απολύσεις»Συζητείται στην Βουλή το νομοσχέδιο για την σύσταση Αρχής Διασφάλισης της Ποιότητας στην Α/βάθμια και Β/βάθμια εκπαίδευση     
«Ο ρόλος της αξιολόγησης συνδέεται με την ποιότητα της εκπαίδευσης που είναι πολιτική και κοινωνική αναγκαιότητα, η οποία και καθιστά επιτακτική την αποτίμηση του έργου των εκπαιδευτικών», δήλωσε στην Βουλή ο υφυπουργός Παιδείας κ.Θ. Παπαθεοδώρου κατά την συζήτηση του νομοσχεδίου για την σύσταση Αρχής Διασφάλισης της Ποιότητας στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (ΑΔΙΠΠΔΕ). Απαντώντας δε στις επικρίσεις της αντιπολίτευσης, είπε ότι αυτό που έχει σημασία όσον αφορά την εν λόγω νομοθετική πρωτοβουλία της κυβέρνησης, είναι ο πραγματικός στόχος της, που είναι η διαμόρφωση ενός ασφαλούς και δίκαιου περιβάλλοντος αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου «και όχι αυτό που κάποιοι υποπτεύονται, δηλαδή η απόλυση του εκπαιδευτικού».
«Ο πρωταρχικός μας σκοπός είναι η βελτίωση και μόνον η βελτίωση της εκπαίδευσης», σημείωσε ο κ. Παπαθεοδώρου, εξηγώντας ότι η αξιολόγηση γίνεται αντικείμενο της σχολικής μονάδας και ότι «ο εκπαιδευτικός αναπτύσσεται μέσω της αξιολόγησης και βελτιώνει την ποιότητα του έργου μέσω της ανατροφοδοτικής και υποστηριχτικής λειτουργίας της». Παραδέχθηκε, πάντως, ότι «η κουλτούρα της αξιολόγησης δεν μπορεί να αναπτυχθεί από τη μια στιγμή στην άλλη».

ΑΣΕΠ Διοριστέοι κι όμως, αδιόριστοι


«Ομηρία» διάρκειας περίπου τριών ετών καταγγέλλουν διοριστέοι εκπαιδευτικοί, επιτυχόντες του διαγωνισμού ΑΣΕΠ του 2008, οι οποίοι παραμένουν αδιόριστοι, παρά τις επανειλημμένες περί του αντιθέτου διαβεβαιώσεις.
Της Μαρίας Τερζούδη
«Θύματα της κρίσης» χαρακτηρίζονται από πηγές του υπουργείου Παιδείας διοριστέοι -μετά από γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ που πραγματοποιήθηκε το 2008- εκπαιδευτικοί οι οποίοι παραμένουν εκτός εργασίας παρά το γεγονός της έκδοσης σχετικών ΦΕΚ, ήδη από το 2009.

Επιστολή διαμαρτυρίας για τον αποκλεισμό του κλάδου ΠΕ05 από την προκήρυξη της 4ης φάσης του προγράμματος επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου


Επιστολή διαμαρτυρίας για τον αποκλεισμό του κλάδου ΠΕ05 από την προκήρυξη της 4ης φάσης του προγράμματος επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου

ΠΑΣΥΚΑΓΑ Επιστολή διαμαρτυρίας για τον αποκλεισμό του κλάδου ΠΕ05 από την προκήρυξη της 4ης φάσης του προγράμματος επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Δείτε την επιστολή διαμαρτυρίας εδώ

Κάντε κλικ εδώ για να διαβάσετε ολόκληρο το άρθρο

Πιθανή η αύξηση του ωραρίου των εκπαιδευτικών για την κάλυψη των κενών


Μέχρι σήμερα, το υπουργείο Παιδείας έχει εξασφαλίσει πιστώσεις για προλήψεις μόλις 2.000 αναπληρωτών εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων για την επόμενη χρονιά, σύμφωνα με Τα Νέα, δηλαδή αριθμός αρκετά μικρότερος από τις φετινές προσλήψεις αναπληρωτών.

Βέβαια, αναμένονται και άλλες πιστώσεις μέχρι να ξεκινήσει το επόμενο σχολικό έτος, όμως, όπως φαίνεται, ο τελικός αριθμός των προσλήψεων μόνιμων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών δε θα επαρκεί για την κάλυψη των διδακτικών αναγκών των σχολείων.

Για το λόγο αυτό, πολύ πιθανό είναι να λυθεί το πρόβλημα με την αύξηση του ωραρίου των εκπαιδευτικών την επόμενη σχολική χρονιά. Μάλιστα, ο υπουργός Παιδείας, κ. Κων. Αρβανιτόπουλος, έχει ήδη δηλώσει ότι θα αναδιοργανωθεί ο τρόπος που τοποθετούνται οι εκπαιδευτικοί στα σχολεία, από την επόμενη σχολική χρονιά, με ότι αυτό μπορεί να συμπεριλαμβάνει.

Δευτέρα 25 Μαρτίου 2013

Πέμπτη 21 Μαρτίου 2013

Παιδαγωγικό υλικό για την παγκόσμια μέρα κατά του ρατσισμού (21 Μαρτίου)


Η Παγκόσμια Ημέρα για την Εξάλειψη των Φυλετικών Διακρίσεων εορτάζεται κάθε χρόνο στις 21 Μαρτίου. Καθιερώθηκε το 1966 από τη Γενική Συνέλευση των Ηνωμένων Εθνών σε ανάμνηση ενός τραγικού συμβάντος, που συγκλόνισε την παγκόσμια κοινή γνώμη.

Η εγκύκλιος μετατάξεων εκπαιδευτικών από τη Δευτεροβάθμια στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση


ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Ανακοινώθηκε σήμερα από το υπουργείο Παιδείας η εγκύκλιος μετατάξεων εκπαιδευτικών από τη Δευτεροβάθμια στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Αιτήσεις από 21-3-2013 μέχρι 2-4-2013.  Κάνετε κλικ εδώ για να δείτε την εγκύκλιο

ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ:Στο Σχολείο της Δημοκρατίας δεν υπάρχει χώρος για φυλετικές διακρίσεις και ρατσισμό


ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Τα λόγια του Μάρτιν Λούθερ Κινγκ:  «Εκείνο για το οποίο η δικιά μας γενιά θα μετανιώσει πικρά δεν θα είναι τόσο η σκληρότητα και οι αδικίες των κακών ανθρώπων, όσο η απαράδεκτη σιωπή των καλών…..», δανείστηκε ο υφυπουργός Παιδείας Θ. Παπαθεοδώρου για να απευθύνει το μήνυμα του προς τη σχολική κοινότητα , με αφορμή τη "Διεθνή Ημέρα για την εξάλειψη των Φυλετικών Διακρίσεων και του Ρατσισμού".
      «Στο Σχολείο της Δημοκρατίας δεν υπάρχει χώρος για φυλετικές διακρίσεις και ρατσισμό», τονίζει στο μήνυμά του ο υφυπουργός Παιδείας και υπογραμμίζει τα εξής:

Προσλήψεις αναπληρωτών πλήρους ωραρίου για τα σχολεία Γενικής Παιδείας και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης


ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού ανακοινώνεται ότι για το σχολικό έτος 2012-2013 προσλαμβάνονται 13 εκπαιδευτικοί κλάδων (ομαδοποιημένων ειδικοτήτων) ΠΕ02.00, ΠΕ03.00, ΠΕ12.04,  ΠΕ14.01, ΠΕ17.02, ΠΕ18.24, ΠΕ18.33, ΠΕ19.00 και ΤΕ01.19 ως αναπληρωτές πλήρους ωραρίου για τα σχολεία Γενικής Παιδείας και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης.
 ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ
Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν στους προϊστάμενους των Δ/νσεων Δ/θμιας Εκπαίδευσης για ανάληψη υπηρεσίας από Πέμπτη 21 Μαρτίου 2013 μέχρι και Τρίτη 26 Μαρτίου 2013.

Τροπολογία για θεμελίωση δικαιώματος μετάθεσης

Δικαίωμα μετάθεσης θεμελιώνουν και οι εκπαιδευτικοί που εισήχθησαν στα Διδασκαλεία Δημοτικής Εκπαίδευσης  και Διδασκαλεία Νηπιαγωγών τα ακαδημαϊκά έτη 2009-10 και 2010-11. 
Τα παραπάνω ορίζει τροπολογία του υπουργείου Παιδείας που προωθείται προς ψήφιση στη Βουλή.

ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ


Συναδέλφισσες, συνάδελφοι
Στην εφημερίδα «Αυγή» δημοσιεύτηκε, πρόσφατα, η παρακάτω πρόσκληση:
«Οι νέοι/νέες εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ καλούν τους εκπαιδευτικούς της Π.Ε. σε εκδήλωση-συζήτηση με θέμα: Ο υποταγμένος συνδικαλισμός και η αναγκαιότητα για ενότητα της αριστεράς στη δράση - Εμπρός για την αριστερή ΔΟΕ ... η εκδήλωση ... ανοίγει το ζήτημα της αναγκαιότητας για την ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΔΟΕ ...». Αντίστοιχο κάλεσμα έχουν κάνει και οι δυνάμεις του ΣΥΡΙΖΑ για την αναγκαιότητα μιας «ΑΡΙΣΤΕΡΗΣ ΟΛΜΕ».
Πρόκειται για επικίνδυνη προσπάθεια διάσπασης και διαίρεσης της ενότητας των εκπαιδευτικών, με κριτήριο το αν είναι μέλη ή οπαδοί κάποιου κόμματος! Και με αυτή την έννοια το Δ.Σ. της ΔΟΕ δηλώνει τα εξής:
  • Στ' αλήθεια, τι πάει να πει «αριστερή ΔΟΕ» και «αριστερή ΟΛΜΕ»; Τι περιεχόμενο έχει εδώ αυτός ο όρος; Υπάρχουν «αριστερά συνδικάτα»;
  • Στην «αριστερή ΔΟΕ» και στην «αριστερή ΟΛΜΕ» θα έχουν δικαίωμα να γράφονται μόνο όσοι νιώθουν «αριστεροί»; Κι οι άλλοι τι θα κάνουν; Θα μείνουν ασυνδικάλιστοι ή θα φτιάξουν «δεξιά ΔΟΕ» και «δεξιά ΟΛΜΕ»;
  • Δηλαδή, προϋπόθεση για να μπει κάποιος στο σωματείο θα είναι η πολιτική του τοποθέτηση; Αν έτσι είναι, τότε πρέπει να φτιάξουμε τόσα σωματεία όσα είναι τα κόμματα. Αυτό δεν είναι σεχταρισμός και διάσπαση;
  • Είναι φανερό ότι η πρόταση για μια «αριστερή ΔΟΕ» δεν έχει να κάνει με την ανάγκη να ενισχυθεί ο ταξικός προσανατολισμός των συνδικάτων. Είναι προσπάθεια να επιβληθεί για άλλη μια φορά καπέλο στο κίνημα. Η πρόταση αυτή μετατρέπει το κίνημα σε χειροκροτητή της μίας ή της άλλης κυβέρνησης! Γι' αυτό η πρόταση αυτή ανοίγει επικίνδυνα μονοπάτια.
  • Καλούμε τους συναδέλφους, όλους τους Συλλόγους, να καταδικάσουν αυτούς τους επικίνδυνους, διασπαστικούς σχεδιασμούς, που απειλούν το συνδικαλιστικό μας κίνημα. Να συμπειρωθούν στους Συλλόγους.
  • Το καθήκον των Συνδικάτων είναι το πώς θα εξασφαλίζουν τη συμμετοχή όλων των εργαζομένων σ' αυτά, το πώς θα ενισχύουν τη δημοκρατική τους λειτουργία με τη συμμετοχή όλων των μελών τους στη λήψη και στην υλοποίηση των αποφάσεων. Το πώς θα ενισχύουν τον ταξικό προσανατολισμό τους, ώστε να είναι όπλα στα χέρια των εργαζομένων και να υπηρετούν τα συμφέροντά τους.
Η ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΩΝ ΒΑΡΒΑΡΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ
Από τη Δ.Ο.Ε.

Ανακοίνωση - καταγγελία Για την απρόκλητη επίθεση εναντίον συναδέλφισσας από γονείς μαθητή


Με αφορμή την καταγγελία του Συλλόγου Αν. Αττικής «Αλέξανδρος Δελμούζος»σχετικά με την απρόκλητη και απαράδεκτη επίθεση που δέχτηκε συναδέλφισσά μας που εργάζεται στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Σπάτων, την Παρασκευή 15 Μαρτίου 2013, μέσα στο χώρο του σχολείου από γονείς μαθητή,
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε.:
  • Καταγγέλλει και καταδικάζει τη βία που ασκήθηκε, και είχε ως αποτέλεσμα η συναδέλφισσά μας να τραυματιστεί σοβαρά και να μεταφερθεί με ασθενοφόρο στο νοσοκομείο.
  • Επισημαίνει ότι τα φαινόμενα βίας δεν έχουν καμιά θέση στις δημοκρατικές κοινωνίες, πολύ δε περισσότερο μέσα στον ευαίσθητο χώρο του σχολείου.
  • Καλεί τους γονείς και ολόκληρη την κοινωνία να απομονώσουν τέτοια φαινόμενα που διαταράσσουν το παιδαγωγικό κλίμα του σχολείου και λειτουργούν τελικά εις βάρος της εκπαίδευσης.
  • Στηρίζει τη σημερινή κινητοποίηση του Συλλόγου «Αλέξανδρος Δελμούζος» και
  • Εκφράζει την αμέριστη συμπαράστασή του στη συναδέλφισσα , της εύχεται γρήγορη ανάρρωση και της προσφέρει συνδικαλιστική και νομική κάλυψη.
Από τη Δ.Ο.Ε. 

Για τη συμμετοχή των Διευθυντών στα σεμινάρια για την αξιολόγηση.


Συνάδελφοι, συναδέλφισσες,
Το Υπουργείο Παιδείας, παρά τη καθολική αντίθεση του συνόλου των εκπαιδευτικών προχωρά στη διαδικασία γενίκευσης της «Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της σχολικής μονάδας - Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης» (εγκύκλιος 30973/Γ1-5/3/2013). Για το σκοπό αυτό σχεδιάζει να οργανώσει (Μάρτιος- Ιούνιος 2013) επιμορφωτικά σεμινάρια για τους Διευθυντές όλων των σχολικών μονάδων της γενικής εκπαίδευσης.
Η Δ.Ο.Ε. είχε ταχθεί και στο παρελθόν ενάντια στην πιλοτική εφαρμογή της αυτοαξιολόγησης των σχολικών μονάδων, όσο αυτή συνδέεται με την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού (Ν. 2986/2003, απόφαση Δ.Ο.Ε. 10/5/2010) καλώντας: «Τους συλλόγους διδασκόντων να αρνηθούν να συμμετέχουν στη διαδικασία της αποκαλούμενης «αυτοαξιολόγησης». Τους σχολικούς συμβούλους και όλα τα στελέχη της εκπαίδευσης, να μην συμπράξουν στην προώθηση των αντιεκπαιδευτικών σχεδιασμών». Έκκληση που είχε συναντήσει την καθολική αποδοχή των συναδέλφων καθώς ελάχιστα ήταν τα σχολεία που συμμετείχαν στην πιλοτική εφαρμογή της «αυτοαξιολόγησης».
Σήμερα η Δ.Ο.Ε. εκφράζει την κατηγορηματική αντίθεσή της με το σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος του Υπουργείου Παιδείας, για την αξιολόγηση που αποδομεί το δημόσιο σχολείο, εντείνει τις ταξικές ανισότητες και κατηγοριοποιεί σχολεία μαθητές και εκπαιδευτικούς.
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε.:
-Επικαιροποιεί τη θέση του ενάντια στην «αυτοαξιολόγηση» της σχολικής μονάδας,
-Επαναβεβαιώνει την πλήρη και κατηγορηματική αντίθεσή του στο σχέδιο Π.Δ. για την αξιολόγηση, αλλά και την αταλάντευτη θέλησή του να παρεμποδίσει την εφαρμογή του, στην πράξη και καλεί:
  • Tους Διευθυντές των σχολικών μονάδων να μην συμμετέχουν στα προαναφερθέντα επιμορφωτικά σεμινάρια.
  • Tους συλλόγους διδασκόντων να αρνηθούν τη συμμετοχή τους στη διαδικασία επικαιροποιώντας τις προηγούμενες αποφάσεις τους.
Για το σκοπό αυτό παρέχει προς τους συναδέλφους πλήρη συνδικαλιστική κάλυψη.

Διοργάνωση επιστημονικής εκδήλωσης με θέμα: «Αξιολόγηση - Νέες Πειθαρχικές Διατάξεις»

Συνάδελφοι
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε.,  διοργανώνει επιστημονική εκδήλωση - συζήτηση με θέμα:«Αξιολόγηση - Νέες Πειθαρχικές Διατάξεις: Επιπτώσεις στο εργασιακό περιβάλλον των εκπαιδευτικών», στα Ιωάννινα, την Τρίτη 2 Απριλίου 2013, ώρα 9:00 - 16:00 (αίθουσα εκδηλώσεων Ξενοδοχείου Du Lac).
Στην εκδήλωση καλούνται να συμμετέχουν :
  • Όλα τα μέλη των Δ.Σ. των Συλλόγων και οι αιρετοί των περιφερειών Ηπείρου και Δυτικής Μακεδονίας.
  • Τα μέλη του Γενικού Συμβουλίου και των Νομαρχιακών Τμημάτων της ΑΔΕΔΥ, των περιφερειών Ηπείρου και Δυτικής Μακεδονίας.
  • Ένας συνάδελφος από κάθε διθέσιο και πάνω Δημοτικό Σχολείο και Νηπιαγωγείο των περιφερειών Ηπείρου και Δυτικής Μακεδονίας, τον οποίο θα ορίσει ο Σύλλογος διδασκόντων. Έχει ζητηθεί ήδη γι' αυτό σχετική άδεια από τους Περιφερειακούς Διευθυντές.
Κάθε Σύλλογος θα συμπληρώσει το έντυπο που επισυνάπτουμε, προκειμένου να γνωρίζουμε τον αριθμό των συναδέλφων οι οποίοι θα συμμετέχουν στην ημερίδα.
Το έντυπο να επιστραφεί με FAX στη Δ.Ο.Ε. συμπληρωμένο μέχρι τις   28 Μαρτίου 2013  (fax ΔΟΕ: 2103238981, 2103231977, 2103312760).
Τα έξοδα των συμμετεχόντων θα βαρύνουν τους Συλλόγους εκπαιδευτικών Π.Ε..
 
  Το σχετικό έντυπο

Ο ΑΠΡΙΛΗΣ ΤΟΥ 2013 ΜΗΝΑΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΣΤΙΣ 19/4/2013

Το Δ.Σ. της ΔΟΕ διαπιστώνει - για άλλη μια φορά - την σκληρή πραγματικότητα που βιώνει ο χώρος της ειδικής Αγωγής. Ακόμα και σήμερα υπάρχουν αρκετά κενά σε εκπαιδευτικούς (σε τμήματα ένταξης και σε παράλληλες στηρίξεις), σε ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό και ειδικό βοηθητικό προσωπικό.

Εδώ και μια δεκαετία οι απόφοιτοι των Πανεπιστημιακών Τμημάτων Ειδικής Αγωγής της χώρας μας, καλύπτουν πάγιες και διαρκείς λειτουργικές ανάγκες στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση. Εργάζονται κάθε χρόνο στα Ειδικά Σχολεία, στα Τμήματα Ένταξης, στις δομές της Ειδικής Αγωγής, μόνο ως συμβασιούχοι / αναπληρωτές (ΠΕ61 - ΠΕ 71) καθότι ποτέ δε διορίστηκαν είτε μέσω διαγωνισμού ΑΣΕΠ Ειδικής Αγωγής (προκηρύχθηκε δυο φορές αλλά ακυρώθηκε) είτε μέσω της πολύχρονης προϋπηρεσίας τους (εκατοντάδες έχουν συμπληρώσει 30μηνο).

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ:

Τρίτη 19 Μαρτίου 2013

Microsoft – 101 Ιδέες για πρωτοπόρους εκπαιδευτικούς


Για να κατεβάσετε το βιβλίο πατήστε
Πηγή: www.didefth.gr, microsoft, inital.gr

Αμέσως μετά το Πάσχα (στο διάστημα Μαΐου – Ιουνίου) οι εξετάσεις Πιστοποίησης Β΄Επιπέδου στις Ν.Τ.


Γίνεται γνωστό στους ενδιαφερόμενους εκπαιδευτικούς που έχουν συμμετάσχει στα προγράμματα επιμόρφωσης Β’ επιπέδου και επιθυμούν να πιστοποιηθούν, ότι οι εξετάσεις πιστοποίησης προβλέπεται να διεξαχθούν αμέσως μετά το Πάσχα, στο διάστημα Μαΐου – Ιουνίου 2013 (σε 4 Σαββατοκύριακα), σε Κέντρα Πιστοποίησης (ΚΕΠΙΣ) σε όλη τη χώρα.

Ο Ευαγγελισμός της Θεοτόκου στο Νηπιαγωγείο: Πίνακας Αναφοράς και 2 Φύλλα Εργασίας


ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣπροτείνονται δύο φύλλα εργασίας: το ένα συνοδεύεται από πίνακα αναφοράς και δίνει έμφαση στα δύο κεντρικά πρόσωπα του Ευαγγελισμού, τον Αρχάγγελο Γαβριήλ και την Μαριαμ, ενώ το δεύτερο εστιάζει στον Αρχάγγελο Γαβριήλ που άλλες φορές εμφανίζεται να κρατάει την ράβδο του και άλλες φορές κρίνους.

ΒΡΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΑ 2 ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΝΑΦΟΡΑΣ 
ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ
%CF%83%CF%89%CF%83%CF%84%CE%BF.jpg

ΟΙ ΗΡΩΕΣ ΤΟΥ 1821


Εικόνες και πληροφορίες για τους ήρωες του 1821. Μπορείτε απλά να τις δείξετε στα παιδιά ή αν θέλετε να τις εκτυπώσετε και αν στολίσετε την τάξη.
irwes-1821irwes-1821-2
Στο παρακάτω pdf αρχείο θα βρείτε όλες τις εικόνες  για να τις εκτυπώσετε:

ΗΡΩΕΣ 1821  (δεξί κλικ save link as)

Τι ισχύει για την είσοδο φωτογράφων στα σχολεία


Με αφορμή ερωτήματα σχετικά με την είσοδο φωτογράφων στα σχολεία ας θυμηθούμε το αριθμ. Γ1/468/8-5-1997, έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας :
“Οι φωτογράφοι δεν γίνονται δεκτοί σε ώρες λειτουργίας του σχολείου για την άσκηση του επαγγέλματος τους. Στις περιπτώσεις εκείνες που εκφράζεται κοινή επιθυμία των γονέων να έχουν αναμνηστικές φωτογραφίες των παιδιών τους από την φοίτηση τους στο σχολείο…μπορούν οι σύλλογοι γονέων και κηδεμόνων, με δική τους ευθύνη, να καλούν επαγγελματίες φωτογράφους, σε χρόνο εκτός διδακτικού ωραρίου και με την προϋπόθεση ότι θα τηρούνται οι σχετικές οικονομικές διατάξεις (έκδοση αποδείξεων κτλ.). Επισημαίνεται ότι οι Δ/ντές και το διδακτικό προσωπικό των σχολικών μονάδων δεν έχουν καμία ανάμειξη σ’ αυτή τη διαδικασία.


Link : http://xenesglosses.eu/2013/03/ti-isxyei-gia-tin-eisodo-fotografon-st/#ixzz2NzdYmUOy

ΕΓΚΥΚΛΙΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗ ΒΘΜΙΑ ΣΤΗΝ ΠΕ


ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΤΗΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗ ΒΘΜΙΑ ΣΤΗΝ ΠΕ.ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΧΕΙ ΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΟΙ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ ,ΑΦΟΥ Η ΠΡΩΤΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΟΥ ΚΥΣΠΕ ΓΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΕΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΑΠΡΙΛΗ...

ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΑΠΟ SITES ΠΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΥΝ ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΑ


Κατανοώντας την έλλειψη χρόνου που εμποδίζει πολλούς να ψάξουν πληροφορίες μέσα σε ένα blog με πολλές εγγραφές δημοσιεύεται αυτή η εγγραφή που παρουσιάζει συμπυκνωμένα όλα τα links που έχουν δημοσιευτεί στο blog κατά καιρούς για ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ πράγματα.

Ψηφίστηκε το νομοσχέδιο για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών


ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ

Ψηφίστηκε το νομοσχέδιο για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών

Ψηφίστηκε επί της αρχής και επί των άρθρων από τα κόμματα της συμπολίτευσης στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων, το νομοσχέδιο για την Αρχή Πιστοποίησης της Ποιότητας στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Διαβεβαιώσεις του υφυπουργού Παιδείας, Θεόδωρου Παπαθεοδώρου, ότι η αξιολόγηση στη σχολική εκπαίδευση δεν πρόκειται να έχει τιμωρητικό χαρακτήρα ή να οδηγήσει στη μείωση της χρηματοδότησης των υποβαθμισμένων εκπαιδευτικά σχολικών μονάδων

Ανακοίνωση της ΔΟΕ για την Ειδική Αγωγή και την παράλληλη στήριξη


Αρ. Πρωτ:2030Αθήνα 14/3/2013

Προς
1. Τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.
2. Μ.Μ.Ε.
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Την εποχή που τα βάρβαρα μνημονιακά μέτρα έχουν οδηγήσει τους Έλληνες εκπαιδευτικούς και ιδιαίτερα τους νέους, στην απόλυτη εξαθλίωση, το Υπουργείο Παιδείας δείχνει να μην έχει αντιληφθεί το μέγεθος των προβλημάτων.
Είναι απαράδεκτο συνάδελφοι αναπληρωτές Ειδικής Αγωγής που έχουν προσληφθεί για παράλληλη στήριξη μέσω προγραμμάτων ΕΣΠΑ, να καλούνται να παρακολουθήσουν υποχρεωτικά επιμορφωτικά σεμινάρια για 15 ημέρες μακριά από τον τόπο διαμονής τους (εκπαιδευτικοί από Χίο, Σάμο, Ικαρία, Λήμνο και Μυτιλήνη!!) υποβαλλόμενοι σε δυσβάσταχτα έξοδα (εισιτήρια, διαμονή, φαγητό, κλπ.) στα οποία αδυνατούν να ανταπεξέλθουν.
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. ζητά να ανακληθεί η απαράδεκτη αυτή απόφαση και η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών να πραγματοποιηθεί αφού εξασφαλίσει το Υπουργείο Παιδείας τις κατάλληλες προϋποθέσεις για όσους συμμετέχουν.

Θετικά απάντησε το Υπουργείο Παιδείας στο αίτημα της ΔΟΕ για νέα προγράμματα εξομοίωσης πτυχίων



Με την παρακάτω επιστολή που απέστειλε στις  28-2-2013 στο Υπουργείο Παιδείας, η ΔΟΕ ζητούσε να υλοποιηθούν νέα προγράμματα εξομοίωσης καθώς πολλοί εκπαιδευτικοί που δεν είχαν παρακολουθήσει παλαιότερα, τώρα το επιθυμούν: 

Κύριε Υπουργέ,
Εκατοντάδες εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, παρά τη θέλησή τους, για σοβαρούς λόγους δεν μπόρεσαν να παρακολουθήσουν κάποια από τα προγράμματα εξομοίωσης των πτυχίων των Παιδαγωγικών Ακαδημιών με τα πτυχία των Παιδαγωγικών Τμημάτων που πραγματοποιήθηκαν στο παρελθόν.

Οι συνάδελφοι αυτοί έχουν εκδηλώσει επιθυμία να παρακολουθήσουν πρόγραμμα εξομοίωσης καθώς εξέλιπαν οι λόγοι αδυναμίας τους και υπέβαλαν σχετικό αίτημα από το 2010, το οποίο δεν έγινε αποδεκτό.

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. ζητά να λειτουργήσουν άμεσα νέα προγράμματα προκειμένου να δοθεί η δυνατότητα σε όλους να συμμετέχουν.

Η φάρσα της αξιολόγησης



*του Δημήτρη Καμπουράκη

Είχα, πριν από λίγες μέρες, μια συζήτηση με την κυρία Λαμπροπούλου, εκπαιδευτικό στη δευτεροβάθμια, για το θέμα της αξιολόγησης των διδασκόντων. Διαφωνήσαμε σε πολλά και συμφωνήσαμε σε αρκετά, σ’ ένα θέμα εξαιρετικά πολύπλοκο και εξόχως ευαίσθητο.

Ανακοίνωση ΔΟΕ για την πανελλήνια συνάντηση του αυτοαποκαλούμενου «συντονιστικού Νηπιαγωγών»



Με αφορμή ερωτήματα για την Πανελλήνια συνάντηση που διοργανώνει το  αυτοαποκαλούμενο «Συντονιστικό Νηπιαγωγών» το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. δηλώνει πως ουδεμία σχέση έχει αυτό με τη Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδας.

Πρόκειται για ομάδα συγκεκριμένου παραταξιακού σχήματος, η οποία ασφαλώς και έχει το δικαίωμα να πραγματοποιεί όποια δράση επιθυμεί, αλλά είναι αντιδεοντολογικό να αυτοπαρουσιάζεται ως συνολική δήθεν έκφραση όλων των Νηπιαγωγών και να ζητάει μάλιστα οικονομική κάλυψη από τη Δ.Ο.Ε. και τους Συλλόγους.

Στη δυσκολότερη συγκυρία για το μαζικό κίνημα ο διαχωρισμός των συναδέλφων για μικροπαραταξιακούς λόγους σε μικρότερα σχήματα (ξεχωριστά νηπιαγωγοί, ξεχωριστά γυμναστές, ξεχωριστά δάσκαλοι, ξεχωριστά διευθυντές, ξεχωριστά αναπληρωτές, ξεχωριστά ειδικής αγωγής, κλπ.) αποδυναμώνει την προσπάθεια που πρέπει να είναι του συνόλου του κλάδου. 

Επιμόρφωση Α και Β Φάσης, δικαιολογητικά, τι ισχύει για τις απουσίες


Η παρακολούθηση των επιμορφούμενων εκπαιδευτικών της πρώτης (Α) και δεύτερης (Β) φάσης θεωρείται ότι ολοκληρώθηκε εάν δεν υπάρχουν αδικαιολόγητες απουσίες ενώ οι δικαιολογημένες δεν δύναται να υπερβαίνουν τις επτά (7) διδακτικές ώρες, αναφέρει έγγραφο του υπουργείου Παιδείας.
Ειδικότερα σύμφωνα με το έγγραφο:

Η αξιολόγηση, ο εκπαιδευτικός και το εκπαιδευτικό έργο από την οπτική της παιδαγωγικής λογικής και της επικρατούσας δυσπιστίας


Η αξιολόγηση, ο εκπαιδευτικός και το εκπαιδευτικό έργο από την οπτική της παιδαγωγικής λογικής και της επικρατούσας δυσπιστίας
Χαράλαμπος Κωνσταντίνου, Καθηγητής Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Σε ευρύ επίπεδο, δεν υπάρχει τομέας της ανθρώπινης δραστηριότητας από τον οποίο να απουσιάζει η έννοια ή η διαδικασία της αξιολόγησης είτε σε επίσημη (τυπική) είτε σε ανεπίσημη (άτυπη) μορφή. Κάθε ανθρώπινη δραστηριότητα, είτε αποτελεί μια κοινή προσπάθεια από την καθημερινή ζωή είτε αυτή παίρνει οργανωμένη και συστηματική μορφή, ενέχει το στοιχείο της αξιολόγησηςΑπό τις σχετικές θεωρητικές και ερευνητικές πραγματεύσεις προκύπτει η παραδοχή ότι η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού είναι ένα σύνθετο φαινόμενο, το οποίο δεν αφορά μόνο την παιδαγωγική επιστήμη και τους εκπαιδευτικούς. Είναι μια διαδικασία που αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της εκπαιδευτικής πράξης και συνδέεται άμεσα και έμμεσα με τον τρόπο που λειτουργεί το ίδιο το σχολείο αλλά και η ίδια η κοινωνία με τα δικά της ιδιαίτερα ιστορικά, πολιτικά, πολιτισμικά, οικονομικά και επιστημονικά χαρακτηριστικά. Αυτό σημαίνει ότι η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού δεν έχει μόνο παιδαγωγικό και εκπαιδευτικό χαρακτήρα, αλλά και πολιτικό, ιδεολογικό, οικονομικό και κοινωνικό. Αυτό την καθιστά μια μη ουδέτερη και αυτόνομη διαδικασία, στην οποία εμπλέκονται οι κοινωνικές, πολιτικές και λοιπές συνθήκες, στις οποίες υπάγεται και με τις οποίες αλληλεπιδρά το σχολείο. Με άλλα λόγια, η αξιολόγηση του έργου του εκπαιδευτικού συνιστά, σε κάθε περίπτωση, ένα κοινωνικό φαινόμενο με θεωρητικές και πρακτικές επιπτώσεις σε πρόσωπα και καταστάσεις. Η πρακτική της εφαρμογή έχει ως σημείο αναφοράς αναμφισβήτητα την ασκούμενη εκπαιδευτική πολιτική, από την οποία εξαρτάται σε καθοριστικό βαθμό το περιεχόμενο και οι σκοποί της αξιολόγησης. Εξάλλου, η ίδια η εκπαίδευση συγκροτείται στη βάση αποφάσεων και ρυθμίσεων της ασκούμενης εκπαιδευτικής πολιτικής. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που δημιουργείται το πρόβλημα και η δυσπιστία εφαρμογής της αξιολόγησης, ως προς τους σκοπούς που υπηρετεί.

21/3/2013 Διεθνής Ημέρα Εξάλειψης Φυλετικών Διακρίσεων και Ρατσισμού (οδηγίες προς εκπαιδευτικούς)


ΕΝΙΑΙΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ
Π/ΘΜΙΑΣ & Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ Π.Ε.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ Δ.Ε.
Ε-mail: spudonpe(ΑΤ)minedu.gov.gr
t05sded(ΑΤ)minedu.gov.gr
Πληροφορίες: Κώστας Παπαχρήστος
Στέλιος Μερκούρης
Τηλέφωνο: 210 344 3605
210 344 3619
Η 21η Μαρτίου είναι η Διεθνής Ημέρα για την εξάλειψη των Φυλετικών Διακρίσεων και του Ρατσισμού στην κοινωνία και την εκπαίδευση. Η Ημέρα αυτή θα πρέπει να είναι μια ευκαιρία για την εκπαίδευση να ενισχύσει τις δράσεις για την προάσπιση των δικαιωμάτων όλων των παιδιών και την αποτροπή φαινομένων ρατσισμού και διακρίσεων μέσα στη σχολική κοινότητα. Η εκπαιδευτική κοινότητα οφείλει να διαμορφώνει συνθήκες που να προάγουν τις αξίες της δημοκρατίας, της αλληλεγγύης, του σεβασμού των ανθρώπινων δικαιωμάτων, της ειρήνης και της ελευθερίας.

Επιμόρφωση για 25.000 εκπαιδευτικούς


Περίπου 25.000 δάσκαλοι και καθηγητές θα επιμορφωθούν στο πλαίσιο της πράξης «Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών – Β’ Φάση» σε διάφορες θεματικές ενότητες μέχρι τον Δεκέμβριο του 2014, ώστε να αξιοποιηθεί πλήρως το σχολικό έτος 2013-2014 για την υλοποίησή του.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του υπουργείου Παιδείας, αυτός ο αριθμός των επιμορφωμένων εκπαιδευτικών αποτελεί μία κρίσιμη μάζα που μπορεί να δράσει πολλαπλασιαστικά στο μέλλον για την εμπέδωση των νέων εκπαιδευτικών πολιτικών στο σύνολο των σχολείων της χώρας.
Οι εκπαιδευτικοί που θα επιμορφωθούν:

Πέμπτη 7 Μαρτίου 2013

Πώς προέκυψε η Τσικνοπέμπτη

     Η Πέμπτη της δεύτερης εβδομάδας του Τριωδίου (Κρεατινής) ονομάζεται Τσικνοπέμπτη ή Τσικνοπέφτη, επειδή την ημέρα αυτή όλα τα σπίτια ψήνουν κρέας ή λειώνουν το λίπος από τα χοιρινά και ο μυρωδάτος καπνός (τσίκνα) είναι διάχυτος παντού. Από αυτή την τσίκνα, λοιπόν, έχει πάρει και το όνομά της η Πέμπτη και λέγεται Τσικνοπέμπτη.
                                        Βρέθηκε κεμπάπ με κρέας αλόγου

ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ: Επιμόρφωση για 25.000 εκπαιδευτικούς


esos.gr
Το esos παρουσιάζει ολόκληρη την πρόταση-Σχέδιο του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής της Β Φάσης Επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών.Στο πλαίσιο της πράξης «ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ – Β’ ΦΑΣΗ» θα επιμορφωθούν συνολικά 25.000 εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε διάφορες θεματικές ενότητες, μέχρι τον Δεκέμβριο του 2014, ώστε να αξιοποιηθεί πλήρως το σχολικό έτος 2013-2014 για την υλοποίηση. Εκτιμάται ότι ο αριθμός αυτός των επιμορφωμένων εκπαιδευτικών αποτελεί μια κρίσιμη μάζα που μπορεί να δράσει πολλαπλασιαστικά στο μέλλον για την εμπέδωση των νέων εκπαιδευτικών πολιτικών στο σύνολο των σχολείων της χώρας.
Για να δείτε ολόκληρο το πρόγραμμα

ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΑΠΕΣΥΡΕ ΑΠΟ ΤΗ ΒΟΥΛΗ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Δημήτρης Μπράτης
Η ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΣΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΑΝΑΓΚΑΣΕ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΒΟΥΛΗ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ...ΟΠΩΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΟΥΜΑΙ ΣΤΗ ΧΘΕΣΙΝΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥΣ ΔΝΤΕΣ Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΗΛΩΣΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ ΜΕ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΙΣΧΥΣΕΙ Η ΠΟΣΟΣΤΩΣΗ ΤΟΥ4024 ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ..ΑΥΤΟ ΜΕ ΚΑΘΕ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ...ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΘΕΙ ΑΥΤΗ Η ΣΘΕΝΑΡΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠ. ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΩΝ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟ Π.Δ. ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΣΑΜΕ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 30 ΧΡΟΝΙΑ ΧΑΘΗΚΕ...ΟΙ ΔΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΘΑ ΖΗΣΟΥΝ ΠΡΩΤΟΓΝΩΡΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΥΤΑΡΧΙΣΜΟΥ ,ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΙΣΜΟ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ.

Αποκριάτικες εκδηλώσεις στο Καρπενήσι. Όλο το πρόγραμμα


Απόκριες 2013 στο Καρπενήσι. Δείτε όλο το πρόγραμμα.
Παρασκευή 8 Μαρτίου 2013
Ώρα: 20:00
Συνεδριακό Κέντρο
Θέατρο
Δύο θεατρικά μονόπρακτα του Τσέχωφ: «Αρκούδα» και «Πρόταση Γάμου», σε μία ....διαφορετική εκδοχή, από τη θεατρική ομάδα «Εκτός δρόμου» του Πανελλήνιου Συλλόγου Παραπληγικών.
Είσοδος δωρεάν

Αναγνώριση προϋπηρεσίας αναπληρωτών και μετά τις 30/6/2010



 
Κύριε Υπουργέ,
Κύριε Υφυπουργέ,
Στο άρθρο 9 παρ.2 του Ν.3848/2010 προβλέπονται τα εξής:
«…. Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών που ισχύουν κατά τη δημοσίευση του νόμου αυτού στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως παύουν να τροφοδοτούνται με νέα στοιχεία προϋπηρεσίας από την 1η Ιουλίου 2010 και ισχύουν μέχρι την κατάρτιση των πινάκων που προβλέπονται στο άρθρο 3...».
Η ρύθμιση αυτή δημιουργεί τεράστιες αδικίες, αφού συνάδελφοί μας αναπληρωτές και ωρομίσθιοι που εργάστηκαν μετά την 1η Ιουλίου 2010 και μέχρι σήμερα κατατάσσονται στους πίνακες αναπληρωτών, χωρίς να λαμβάνεται υπόψη η προϋπηρεσία από 1/7/2010. Ουσιαστικά, δηλαδή, η προϋπηρεσία χάνεται και υπολογίζεται (ελάχιστα) μόνο μετά τον πρώτο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Παρατηρείται έτσι το φαινόμενο οι συνάδελφοί μας που αποδέχτηκαν το διορισμό τους και πήγαν σε όλες τις περιοχές της χώρας, να έχουν (πολλές φορές) χαμηλότερη σειρά στον πίνακα από άλλους που δεν αποδέχτηκαν το διορισμό τους ή δεν έχουν προϋπηρεσία. Ο πλήρης δηλαδή παραλογισμός του συστήματος διορισμών.

Ένα βήμα πριν από την κοινωνική έκρηξη

*του Αλέξη Παπαχελά


O κίνδυνος μιας ανεξέλεγκτης κοινωνικής έκρηξης είναι απολύτως υπαρκτός. Δεν πρέπει να ξεγελιόμαστε από το γεγονός ότι οι πολίτες δεν συμμετέχουν σε ιδιαίτερα μαζικές διαδηλώσεις ή δεν ακολουθούν τις συνδικαλιστικές ή άλλες προτροπές για έναν «ξεσηκωμό». Ένα μεγάλο κομμάτι της κοινωνίας νιώθει πως δεν μπορεί να τα βγάλει πέρα. Ανάμεσά τους και συμπολίτες μας, οι οποίοι έχουν συμπεριφερθεί επί δεκαετίες με τον πιο συστημικό και υπεύθυνο τρόπο. 

Επιθεωρητές δημόσιας διοίκησης: Οι μισοί καθηγητές κάνουν μειωμένο ωράριο!



Ένας στους δύο καθηγητές μέσης εκπαίδευσης παρέχει μειωμένο διδακτικό έργο στο σχολείο που διδάσκει παρότι είναι υποχρεωμένος να εφαρμόζει στο ακέραιο το πλήρες διδακτικό εβδομαδιαίο ωράριο που του αναλογεί και το οποίο κυμαίνεταιμε βάση τα χρόνια προϋπηρεσίας σε 16 έως 21 ώρες την εβδομάδα εκτός ειδικών περιπτώσεων όπως μητέρες για τα δύο πρώτα χρόνια του παιδιού, διευθυντές, υποδιευθυντές κ.λπ. 

Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για αναπληρωτές εκπαιδευτικούς στα Πρότυπα Πειραματικά Σχολεία

ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Η Διοικούσα Επιτροπή Πρότυπων Πειραματικών Σχολείων (Δ.Ε.Π.Π.Σ.) προβαίνει σε ανακοίνωση της πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος των Επιστημονικών Εποπτικών Συμβουλίων  (ΕΠ.Ε.Σ.) των Π.Π.Σ. προς τους εκπαιδευτικούς δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για αναπληρωτές με σκοπό την πλήρωση λειτουργικών κενών των εν λόγω σχολικών μονάδων για το σχολικό έτος 2012-2013, σύμφωνα με τις διατάξεις: του Ν. 3966/2011 (ΦΕΚ 118, τ. Α΄), «Θεσμικό πλαίσιο των Πρότυπων Πειραματικών Σχολείων, Ίδρυση Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, Οργάνωση του Ινστιτούτου Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» και λοιπές διατάξεις»και του άρθρου 329, παρ. 4α του Ν. 4072/2012 (ΦΕΚ 86Α) «Βελτίωση επιχειρηματικού περιβάλλοντος - Νέα εταιρική μορφή - Σήματα - Μεσίτες Ακινήτων - Ρύθμιση θεμάτων ναυτιλίας, λιμένων και αλιείας και άλλες διατάξεις»,.
Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να συμπληρώσουν και να υποβάλουν αίτηση μέχρι και την Tρίτη 12 Μαρτίου 2013.
 Η πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος και η αίτηση υποβολής υποψηφιότητας- βιογραφικού του εκπαιδευτικού  είναι αναρτημένες εδώ.

Διακόπηκε για αύριο η συζήτηση επί του Σχεδίου Αθηνά


ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Διακόπηκε για αύριο στις 5 το απόγευμα η συζήτηση επί τουΣχεδίου Αθηνάστην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων, ενώ  κάτι τέτοιο δεν ήταν προγραμματισμένο.
 Για αύριο στις 5 το απόγευμα στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων θα συζητούνταν η βία στα πανεπιστήμια.
 Η νέα αυτή εξέλιξη δείχνει ότι υπάρχει πρόβλημα για την προώθηση του Σχεδίου Αθηνά , ως έχει , για την κατάρτιση Προεδρικού Διατάγματος.
Κύκλοι του υπουργείου Παιδείας, πάντως , ανέφεραν απόψε στο esos πως ο υπουργός παιδείας είναι αποφασισμένος να ολοκληρώσει την εφαρμογή του Σχεδίου Αθηνά.

Στο συρτάρι η αξιολόγηση στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση



Αποσύρθηκε από την κυβέρνηση η τροπολογία για την αξιολόγηση στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

Η συγκεκριμένη τροπολογία είχε κατατεθεί από το υπουργείο Παιδείας σε νομοσχέδιο του υπουργείου Περιβάλλοντος, που εισάγει επείγουσες ρυθμίσεις αρμοδιότητας και άλλων υπουργείων.


Οι διατάξεις προέβλεπαν τη δημιουργία Ανεξάρτητης Διοικητικής Αρχής με την επωνυμία «Αρχή Διασφάλισης της Ποιότητας στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση» και ρύθμιζε θέματα σχετικά με τη διαδικασία και τα κριτήρια αξιολόγησης στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

«Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση»



του Παληγιάννη Βασίλειου
Αιρετός Κ.Υ.Σ.Π.Ε.



Τα τελευταία χρόνια σε παγκόσμιο επίπεδο δίνεται έμφαση στην αξιολόγηση των αποτελεσμάτων της εκπαίδευσης και των παραγόντων που υπεισέρχονται στη λειτουργία της. Η έμφαση αυτή υπαγορεύεται κυρίως από την ανάγκη ποιοτικής αναβάθμισης της εκπαίδευσης η οποία θεωρείται διεθνώς βασική προϋπόθεση για την επιτυχή ανταπόκριση της κοινωνίας της γνώσης.

Τρίτη 5 Μαρτίου 2013

Βάζουν μπροστά και την «αξιολόγηση» των σχολείων


Με τροπολογία σε άσχετο νομοσχέδιο ο υπουργός Παιδείας βάζει τις συμπληρωματικές μολυβιές για μαζικές απολύσεις στην εκπαίδευση, κατάταξη και κλείσιμο σχολείων.
 
Συγκεκριμένα, σε σχέδιο νόμου του υπουργείου Περιβάλλοντος, ο κ. Αρβανιτόπουλος πρόσθεσε άρθρο με τον οποίο συγκροτείται Αρχή Διασφάλισης της Ποιότητας στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

Πως και από ποιους θα γίνεται η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των σχολείων


Ανεξάρτητη Αρχή για την αξιολόγηση της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στα πρότυπα της ΑΔΙΠ που αξιολογεί τα πανεπιστήμια συγκροτεί το υπουργείο Παιδείας, παράλληλα με την σύνταξη του Προεδρικού Διατάγματος για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και του εκπαιδευτικού έργου που αναμένεται να ανακοινωθεί τις επόμενες ημέρες.
 
Σύμφωνα με σημερινό δημοσίευμα της ηλεκτρονικής σελίδας του Βήματος, η δημιουργία της Αρχής αποτελούσε προτεραιότητα του υπουργείου Παιδείας που επρόκειτο να ενταχθεί σε νομοσχέδιο ανεξάρτητα από την προώθηση του Προεδρικού Διατάγματος για την αξιολόγηση. Με το δεδομένο, λοιπόν, ότι το νομοσχέδιο για το Λύκειο δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί, το υπουργείο Παιδείας κατέθεσε το βράδυ της Παρασκευής το κείμενο ως τροπολογία σε άλλο νομοσχέδιο.

Μειώνουν τους εκπαιδευτικούς - στοιβάζουν τους μαθητές


Αλλάζει δραματικά ο σχολικός χάρτης της χώρας, καθώς οι συγχωνεύεις σχολείων και τμημάτων και οι ελάχιστοι διορισμοί και προσλήψεις, δημιουργούν νέα δεδομένα στους αδιόριστους εκπαιδευτικούς.
                Τα τελευταία τρία χρόνια 2010 – 2012) έσβησαν από το σχολικό χάρτη της χώρας 1500 περίπου σχολικές μονάδες Α/βάθμιας και Β/βάθμιας εκπαίδευσης. Τη νέα σχολική χρονιά 2013/14 οι σχεδιασμοί του Υπουργείου Παιδείας (συγχωνεύσεις σχολείων και τμημάτων με βάση τους 28-30 μαθητές ανά τμήμα) θα μειώσουν ακόμη περισσότερο τις σχολικές μονάδες γεγονός που δημιουργεί, παράλληλα, σημαντική μείωση των οργανικών θέσεων εκπαιδευτικών. Παράλληλα το Υπουργείο Παιδείας σχεδιάζει αφενός σημαντική μείωση των προσλήψεων και των διορισμών εκπαιδευτικών τη νέα σχολική χρονιά και κάλυψη των κενών που θα δημιουργηθούν με την επέκταση του διδακτικού ωραρίου των εκπαιδευτικών που ήδη υπηρετούν.

Χορήγηση Πιστοποιητικών Υγείας για την Εγγραφή των Μαθητών στα Σχολεία

Εγκύκλιο σχετικά με τη χορήγηση Πιστοποιητικών Υγείας από τις Μονάδες Υγείας   για την  Εγγραφή των Μαθητών στα Σχολεία, εξέδωσε ο ΕΟΠΥΥ. Για να δείτε την εγκύκλιο κάνετεκλικ εδώ

«Συνέχιση προγραμμάτων εξομοίωσης πτυχίων»


Κύριε Υπουργέ,
            Εκατοντάδες εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, παρά τη θέλησή τους, για σοβαρούς λόγους δεν μπόρεσαν να παρακολουθήσουν κάποια από τα προγράμματα εξομοίωσης των πτυχίων των Παιδαγωγικών Ακαδημιών με τα πτυχία των Παιδαγωγικών Τμημάτων που πραγματοποιήθηκαν στο παρελθόν.
            Οι συνάδελφοι αυτοί έχουν εκδηλώσει επιθυμία να παρακολουθήσουν πρόγραμμα εξομοίωσης καθώς εξέλιπαν οι λόγοι αδυναμίας τους και υπέβαλαν σχετικό αίτημα από το 2010, το οποίο δεν έγινε αποδεκτό.
            Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. ζητά να λειτουργήσουν άμεσα νέα προγράμματα προκειμένου να δοθεί η δυνατότητα σε όλους να συμμετέχουν.