Η πρόσληψη των αναπληρωτών στα σχολεία της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης θα
πραγματοποιηθεί από τους πίνακες Β΄ και Γ΄. Στον πίνακα Β΄ κατατάχτηκαν
με αίτησή τους οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί με βάση την προϋπηρεσία τους
ως αναπληρωτές που συγκέντρωσαν ως τις 30/06/2010 και τα μόρια που
συγκέντρωσαν στους δύο τελευταίους διαγωνισμούς ΑΣΕΠ. Στον
πίνακα Γ’ κατατάχτηκαν με αίτησή τους όλοι οι εκπαιδευτικοί με μηδενική
προϋπηρεσία βάση το χρόνο κτήσης του πτυχίου και το βαθμό.
• Για το σχολικό έτος 2012-2013 οι υποψήφιοι αναπληρωτές ΠΕ70 και ΠΕ60, με βάση τα στοιχεία του αρμόδιου τμήματος, είναι:
• Για το σχολικό έτος 2012-2013 οι υποψήφιοι αναπληρωτές ΠΕ70 και ΠΕ60, με βάση τα στοιχεία του αρμόδιου τμήματος, είναι:
• Οι προσλήψεις αναπληρωτών για το σχολικό έτος 2011-2012 είχαν ως εξής:
• Οι πιστώσεις για την πρόσληψη αναπληρωτών Πρωτοβάθμιας και
Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2012-13 είναι 12.500.
• Τα κενά εκπαιδευτικών που δόθηκαν στο ΚΥΣΠΕ από τους Περιφερειακούς Διευθυντές για τις αποσπάσεις β΄ φάσης (στις 28/08/12) ήταν ΠΕ70: 2.602, ΠΕ60:1.460. Σ’ αυτά τα λειτουργικά κενά είναι σίγουρο πως θα προστεθούν εκατοντάδες ακόμα που θα προκύψουν μετά την έναρξη του σχολικού έτους.
Με βάση τα παραπάνω στοιχεία εύκολα διαπιστώνει κανείς πως χιλιάδες πτυχιούχοι Παιδαγωγικών Τμημάτων δεν θα εργαστούν έστω ως αναπληρωτές και το σχολικό έτος 2012-2013.
Η ελληνική κοινωνία είχε επενδύσει πολλά στη νέα γενιά δασκάλων και νηπιαγωγών και πρόσμενε ότι θα συνέβαλαν στην αναβάθμιση του δημόσιου σχολείου. Όμως, οι πολιτικές που εφαρμόστηκαν την τελευταία τριετία στην εκπαίδευση είχαν ως αποτέλεσμα την υποβάθμιση της εκπαίδευσης και την ουσιαστική μείωση του αριθμού των αναπληρωτών και τους μηδενικούς μόνιμους διορισμούς.
Δυστυχώς, αποδεικνύεται καθημερινά ότι στη χώρα μας δεν έχει γίνει κατανοητή η ανάγκη να επενδύσουμε στη γνώση. Δεν έχει γίνει κατανοητό πως η Παιδεία είναι ο ασφαλέστερος και βασικότερος μοχλός οποιασδήποτε μορφής ανάπτυξης, κοινωνικής, πολιτιστικής και οικονομικής, είναι η ασφαλέστερη επένδυση για την αντιμετώπιση της κρίσης, για ένα καλύτερο αύριο της Ελλάδας.
Μήπως, επιτέλους, ήρθε ο καιρός να αλλάξουμε νοοτροπίες και πολιτικές;
• Τα κενά εκπαιδευτικών που δόθηκαν στο ΚΥΣΠΕ από τους Περιφερειακούς Διευθυντές για τις αποσπάσεις β΄ φάσης (στις 28/08/12) ήταν ΠΕ70: 2.602, ΠΕ60:1.460. Σ’ αυτά τα λειτουργικά κενά είναι σίγουρο πως θα προστεθούν εκατοντάδες ακόμα που θα προκύψουν μετά την έναρξη του σχολικού έτους.
Με βάση τα παραπάνω στοιχεία εύκολα διαπιστώνει κανείς πως χιλιάδες πτυχιούχοι Παιδαγωγικών Τμημάτων δεν θα εργαστούν έστω ως αναπληρωτές και το σχολικό έτος 2012-2013.
Η ελληνική κοινωνία είχε επενδύσει πολλά στη νέα γενιά δασκάλων και νηπιαγωγών και πρόσμενε ότι θα συνέβαλαν στην αναβάθμιση του δημόσιου σχολείου. Όμως, οι πολιτικές που εφαρμόστηκαν την τελευταία τριετία στην εκπαίδευση είχαν ως αποτέλεσμα την υποβάθμιση της εκπαίδευσης και την ουσιαστική μείωση του αριθμού των αναπληρωτών και τους μηδενικούς μόνιμους διορισμούς.
Δυστυχώς, αποδεικνύεται καθημερινά ότι στη χώρα μας δεν έχει γίνει κατανοητή η ανάγκη να επενδύσουμε στη γνώση. Δεν έχει γίνει κατανοητό πως η Παιδεία είναι ο ασφαλέστερος και βασικότερος μοχλός οποιασδήποτε μορφής ανάπτυξης, κοινωνικής, πολιτιστικής και οικονομικής, είναι η ασφαλέστερη επένδυση για την αντιμετώπιση της κρίσης, για ένα καλύτερο αύριο της Ελλάδας.
Μήπως, επιτέλους, ήρθε ο καιρός να αλλάξουμε νοοτροπίες και πολιτικές;
Πάντα στη διάθεσή σας,
Παληγιάννης Βασίλειος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου