Σε θετικό κλίμα πραγματοποιήθηκε η συνάντηση τουυφυπουργού Παιδείας Συμεών Κεδίκογλου με το ΔΣ της Πανελλήνιας Ένωσης Σχολικών Συμβούλων, όπου συζητήθηκαν θέματα που απασχολούν τους Σχολικούς Συμβούλους.
Ειδικότερα, στα θέματα που έθεσαν οι Σχολικοί Σύμβουλου ο κ. υφυπουργός έδωσε τις εξής υποσχέσεις:
ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΟΙ ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ
1. Το απαράδεκτο θέμα ένταξης των Σχολικών Συμβούλων στη διαδικασία των υπεραριθμιών δυνάμει και κάθε χρόνο, τις σχετικές απαξιωτικές ρυθμίσεις για Συνάδελφους των Πρότυπων Πειραματικών Σχολικών Μονάδων, καθώς και την άρνηση ΠΥΣΔΕ σε περιφέρειες της Επικράτειας ακόμα και να συμπεριλάβουν στις τοποθετήσεις τους Σχολικούς Συμβούλους.
Η ΠΕΣΣ ζήτησε να δοθεί οριστικό τέλος σ’αυτή την κατάσταση και ο κ.Υφυπουργός υποσχέθηκε να το εξετάσει ζητώντας σχετικό υπόμνημα από την ΠΕΣΣ το οποίο και θα σταλεί άμεσα.
ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ
2. Το θέμα της απαράδεκτης διαθεσιμότητας των Εκπαιδευτικών και ειδικότερα των συνάδελφων Σχολικών Συμβούλων.
Η ΠΕΣΣ ζήτησε να παραμείνουν οι Συνάδελφοι Σχολικοί Σύμβουλοι της Τεχνικής Εκπαίδευσης στη θέση τους μέχρι τη λήξη της θητείας τους. Ο κ.Υφυπουργός δεσμεύτηκε για την αναζήτηση επίλυσης του ζητήματος.
ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΚΑΘΟΔΗΓΗΤΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ
3. Την επιχειρούμενη εκ νέου αξιολόγηση των Σχολικών Συμβούλων μέσα από το ταχύρυθμο, αδιαβάθμητο και αναξιόπιστο πρόγραμμα που υλοποιεί το ΕΚΔΔΑ με τον ψευδεπίγραφο τίτλο «Πιστοποιητικά Καθοδηγητικής Επάρκειας», καθώς και την οικονομική αιμορραγία την οποία υφίστανται οι συνάδελφοι Σχολικοί Σύμβουλοι οι οποίοι αναγκάζονται να πληρώνουν οι ίδιοι τα έξοδα μετακίνησής, διαμονής και διατροφής τους, προκειμένου να παρακολουθήσουν το πρόγραμμα στα κέντρα του ΕΚΔΔΑ.
Η ΠΕΣΣ αφού τόνισε τις αλλεπάλληλες θετικές κρίσεις της μεγάλης πλειοψηφίας των Σχολικών Συμβούλων από Πανεπιστημιακούς Δασκάλους και υπηρεσιακά Συμβούλια του Υ.ΠΑΙ.Θ, ζήτησε να ρυθμιστεί το ζήτημα της επιχειρούμενης αξιολόγησης μέσω αυτών των προγραμμάτων του ΕΚΔΔΑ, καθώς και την κατάργηση της διάταξης του Ν.3848/2010 για την υποχρεωτική παρακολούθησή του προγράμματος αυτού ως προαπαιτούμενου για την συμμετοχή των Σχολικών Συμβούλων στις επόμενες κρίσεις.
Ο κ.Υφυπουργός κατανόησε το πρόβλημα, αποδέχτηκε τα επιχειρήματα της ΠΕΣΣ και υποσχέθηκε να αναζητήσει λύση.
ΔΙΑΤΑΡΑΞΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΧΕΣΗΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
4. Τα προβλήματα που απορρέουν από την μη ρύθμιση της θέσης και του ρόλου των Σχολικών Συμβούλων στη δομή της Εκπαίδευσης, καθώς και τις συνέπειες αυτής της κατάστασης, όπως η διατάραξη της βαθμολογικής σχέσης των Σχολικών Συμβούλων με τους Διευθυντές Διεύθυνσης.
Η ΠΕΣΣ ζήτησε την οριστική ρύθμιση του ζητήματος, καθώς και την αποφυγή αιφνιδιασμών όταν αποφασισθεί η ρύθμισή του.
Και στο θέμα αυτό ο κ.Υφυπουργός τοποθετήθηκε ευνοϊκά.
ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ
5. Το ζήτημα του Νομοσχεδίου για το Νέο Λύκειο, το νέο σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ-ΑΤΕΙ καθώς και τον σχεδιαζόμενο Εθνικό Οργανισμό Εξετάσεων.
Ο κ.Υφυπουργός είπε ότι θα υπάρξει αρκετός χρόνος για διαβούλευση μέχρι και το τέλος Αυγούστου.
ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ
6. Τα ζητήματα της Υλικοτεχνικής υποδομής και της Γραμματειακής Υποστήριξης των γραφείων των Σχολικών Συμβούλων. Επίσης ζητήθηκε η παροχή πρόσβασης των Σχολικών Συμβούλων σε Ηλεκτρονικές βιβλιοθήκες, προκειμένου να παραμένουν ενήμεροι για τις τρέχουσες εξελίξεις.
Ο κ.Υφυπουργόςυποσχέθηκε την επίλυσή τους.
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ ΕΣΠΑ
7. Το ζήτημα της ουσιαστικής συμμετοχής των Σχολικών Συμβούλων στα έργα του ΕΣΠΑ καθώς και στα έργα του Ι.Ε.Π.
Ο Υφυπουργός υποσχέθηκε την ικανοποίηση του αιτήματος της ΠΕΣΣ με παρέμβαση στη Διοίκηση του Ι.Ε.Π.
Το ΔΣ της ΠΕΣΣ κρίνει ως θετική την αντιμετώπιση των αιτημάτων της ΠΕΣΣ από τον Υφυπουργό κ. Σ. Κεδίκογλου και ευελπιστεί ότι θα υπάρξουν άμεσα αποτελέσματα στην κατεύθυνση υλοποίησης των υπεσχημένων.
Ειδικότερα, στα θέματα που έθεσαν οι Σχολικοί Σύμβουλου ο κ. υφυπουργός έδωσε τις εξής υποσχέσεις:
ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΟΙ ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ
1. Το απαράδεκτο θέμα ένταξης των Σχολικών Συμβούλων στη διαδικασία των υπεραριθμιών δυνάμει και κάθε χρόνο, τις σχετικές απαξιωτικές ρυθμίσεις για Συνάδελφους των Πρότυπων Πειραματικών Σχολικών Μονάδων, καθώς και την άρνηση ΠΥΣΔΕ σε περιφέρειες της Επικράτειας ακόμα και να συμπεριλάβουν στις τοποθετήσεις τους Σχολικούς Συμβούλους.
Η ΠΕΣΣ ζήτησε να δοθεί οριστικό τέλος σ’αυτή την κατάσταση και ο κ.Υφυπουργός υποσχέθηκε να το εξετάσει ζητώντας σχετικό υπόμνημα από την ΠΕΣΣ το οποίο και θα σταλεί άμεσα.
ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ
2. Το θέμα της απαράδεκτης διαθεσιμότητας των Εκπαιδευτικών και ειδικότερα των συνάδελφων Σχολικών Συμβούλων.
Η ΠΕΣΣ ζήτησε να παραμείνουν οι Συνάδελφοι Σχολικοί Σύμβουλοι της Τεχνικής Εκπαίδευσης στη θέση τους μέχρι τη λήξη της θητείας τους. Ο κ.Υφυπουργός δεσμεύτηκε για την αναζήτηση επίλυσης του ζητήματος.
ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΚΑΘΟΔΗΓΗΤΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ
3. Την επιχειρούμενη εκ νέου αξιολόγηση των Σχολικών Συμβούλων μέσα από το ταχύρυθμο, αδιαβάθμητο και αναξιόπιστο πρόγραμμα που υλοποιεί το ΕΚΔΔΑ με τον ψευδεπίγραφο τίτλο «Πιστοποιητικά Καθοδηγητικής Επάρκειας», καθώς και την οικονομική αιμορραγία την οποία υφίστανται οι συνάδελφοι Σχολικοί Σύμβουλοι οι οποίοι αναγκάζονται να πληρώνουν οι ίδιοι τα έξοδα μετακίνησής, διαμονής και διατροφής τους, προκειμένου να παρακολουθήσουν το πρόγραμμα στα κέντρα του ΕΚΔΔΑ.
Η ΠΕΣΣ αφού τόνισε τις αλλεπάλληλες θετικές κρίσεις της μεγάλης πλειοψηφίας των Σχολικών Συμβούλων από Πανεπιστημιακούς Δασκάλους και υπηρεσιακά Συμβούλια του Υ.ΠΑΙ.Θ, ζήτησε να ρυθμιστεί το ζήτημα της επιχειρούμενης αξιολόγησης μέσω αυτών των προγραμμάτων του ΕΚΔΔΑ, καθώς και την κατάργηση της διάταξης του Ν.3848/2010 για την υποχρεωτική παρακολούθησή του προγράμματος αυτού ως προαπαιτούμενου για την συμμετοχή των Σχολικών Συμβούλων στις επόμενες κρίσεις.
Ο κ.Υφυπουργός κατανόησε το πρόβλημα, αποδέχτηκε τα επιχειρήματα της ΠΕΣΣ και υποσχέθηκε να αναζητήσει λύση.
ΔΙΑΤΑΡΑΞΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΧΕΣΗΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
4. Τα προβλήματα που απορρέουν από την μη ρύθμιση της θέσης και του ρόλου των Σχολικών Συμβούλων στη δομή της Εκπαίδευσης, καθώς και τις συνέπειες αυτής της κατάστασης, όπως η διατάραξη της βαθμολογικής σχέσης των Σχολικών Συμβούλων με τους Διευθυντές Διεύθυνσης.
Η ΠΕΣΣ ζήτησε την οριστική ρύθμιση του ζητήματος, καθώς και την αποφυγή αιφνιδιασμών όταν αποφασισθεί η ρύθμισή του.
Και στο θέμα αυτό ο κ.Υφυπουργός τοποθετήθηκε ευνοϊκά.
ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ
5. Το ζήτημα του Νομοσχεδίου για το Νέο Λύκειο, το νέο σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ-ΑΤΕΙ καθώς και τον σχεδιαζόμενο Εθνικό Οργανισμό Εξετάσεων.
Ο κ.Υφυπουργός είπε ότι θα υπάρξει αρκετός χρόνος για διαβούλευση μέχρι και το τέλος Αυγούστου.
ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ
6. Τα ζητήματα της Υλικοτεχνικής υποδομής και της Γραμματειακής Υποστήριξης των γραφείων των Σχολικών Συμβούλων. Επίσης ζητήθηκε η παροχή πρόσβασης των Σχολικών Συμβούλων σε Ηλεκτρονικές βιβλιοθήκες, προκειμένου να παραμένουν ενήμεροι για τις τρέχουσες εξελίξεις.
Ο κ.Υφυπουργόςυποσχέθηκε την επίλυσή τους.
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ ΕΣΠΑ
7. Το ζήτημα της ουσιαστικής συμμετοχής των Σχολικών Συμβούλων στα έργα του ΕΣΠΑ καθώς και στα έργα του Ι.Ε.Π.
Ο Υφυπουργός υποσχέθηκε την ικανοποίηση του αιτήματος της ΠΕΣΣ με παρέμβαση στη Διοίκηση του Ι.Ε.Π.
Το ΔΣ της ΠΕΣΣ κρίνει ως θετική την αντιμετώπιση των αιτημάτων της ΠΕΣΣ από τον Υφυπουργό κ. Σ. Κεδίκογλου και ευελπιστεί ότι θα υπάρξουν άμεσα αποτελέσματα στην κατεύθυνση υλοποίησης των υπεσχημένων.
ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου