Σελίδες

Κυριακή 26 Ιανουαρίου 2014

Η συζήτηση στη Βουλή για τις επαπειλούμενες κυήσεις των εκπαιδευτικών


vouliΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ: Όπως καταλαβαίνετε, το θέμα των αποσπάσεων δεν είναι κάτι στατικό. Η εκπαίδευση είναι ένας ζωντανός οργανισμός. Και μπορεί να εγκρίθηκαν κάποια στιγμή και να μη δημιουργούσε κενό, προϊόντος όμως του χρόνου, είτε γιατί είχαμε περισσότερες αποχωρήσεις λόγω συνταξιοδοτήσεων είτε γιατί έχουμε το θέμα των επαπειλούμενων κυήσεων –δηλαδή από τις επαπειλούμενες εγκυμοσύνες προκαλούνται κενά που δεν μπορούμε να τα αψηφήσουμε- μπορεί ο σχεδιασμός να ήταν άλφα στην αρχή, αλλά στην πορεία αλλάζει. Για τις επαπειλούμενες κυήσεις –μια και μου δίνεται η ευκαιρία- να πω ότι πρέπει και αυτό το θέμα να το εξετάσουμε. Βεβαίως, δεν μπορεί στην Ελλάδα να έχουμε τέσσερις φορές παραπάνω ποσοστό επαπειλούμενων κυήσεων από ό,τι είναι σε όλη την Ευρώπη. Για κάποιους, υπάρχει σοβαρό πρόβλημα. Για κάποιους, όμως, έχει βρεθεί ένα μηχανισμός ουσιαστικά για να παίρνουν την απόσπαση όπως την επιθυμούν. Και σε αυτό το… 



ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΑΜΠΡΟΥΛΗΣ: Αφήνετε αιχμές για τις γυναίκες εκπαιδευτικούς;
ΣΥΜΕΩΝ ΚΕΔΙΚΟΓΛΟΥ (Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων): Είναι προφανές… 
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΑΜΠΡΟΥΛΗΣ: Αυτό είναι αίσχος και ντροπή του Υπουργείου! Με συγχωρείτε πάρα πολύ! 
ΣΥΜΕΩΝ ΚΕΔΙΚΟΓΛΟΥ (Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων): Συγνώμη! Τι είπα; Δεν κατάλαβα γιατί εξανίσταστε. Τι το περίεργο ακούσατε; 
ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Ιωάννης Δραγασάκης): Κύριε συνάδελφε, … 
ΣΥΜΕΩΝ ΚΕΔΙΚΟΓΛΟΥ (Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων): Λέω ότι στην Ελλάδα κατά ένα περίεργο τρόπο… ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΑΜΠΡΟΥΛΗΣ: Κατηγορείτε έμμεσα την έγκυο εκπαιδευτικό ότι χρησιμοποιεί την όποια επαπειλούμενη διαδικασία της εγκυμοσύνης της, ενώ μιλάμε για κάτι που είναι τεκμηριωμένο επιστημονικά.
ΣΥΜΕΩΝ ΚΕΔΙΚΟΓΛΟΥ (Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων):  Αυτό θέλω να πω. Αν, λοιπόν, είναι … ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΑΜΠΡΟΥΛΗΣ: Με συγχωρείτε, κύριε Πρόεδρε, αλλά αυτό θα πρέπει να το πάρει πίσω ο κύριος Υπουργός. 
ΣΥΜΕΩΝ ΚΕΔΙΚΟΓΛΟΥ (Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων): Ακούστε, κύριε συνάδελφε, να σας εξηγήσω τι εννοώ. 
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΑΜΠΡΟΥΛΗΣ: Αυτό είναι όνειδος! 

ΣΥΜΕΩΝ ΚΕΔΙΚΟΓΛΟΥ (Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων):  Κύριε Πρόεδρε, μπορώ να ολοκληρώσω;
ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Ιωάννης Δραγασάκης): Κύριε Λαμπρούλη, αφήστε τον κύριο Υπουργό να ολοκληρώσει. 

ΣΥΜΕΩΝ ΚΕΔΙΚΟΓΛΟΥ (Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων):  Λέω, λοιπόν, το εξής. Προφανώς και όταν υπάρχει τεκμηριωμένη επαπειλούμενη κύηση, δεν το συζητάμε και γι’ αυτό σε όλες τις περιπτώσεις ικανοποιούμε … ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΑΜΠΡΟΥΛΗΣ: Άρα, από πού βγάζετε εσείς το συμπέρασμα ότι στη χώρα μας έχουμε τέσσερις φορές μεγαλύτερο ποσοστό σε επαπειλούμενες κυήσεις; 
ΣΥΜΕΩΝ ΚΕΔΙΚΟΓΛΟΥ (Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων):  Κύριε Λαμπρούλη, μιλήσατε. Επιτρέψτε μου να ολοκληρώσω για να καταλάβετε τι εννοώ και είμαι σίγουρος ότι θα συμφωνήσετε και εσείς. Υπάρχουν, λοιπόν, οι πραγματικές επαπειλούμενες κυήσεις, αλλά υπάρχουν προφανώς και κάποιες που δεν είναι και αυτό φαίνεται από τα τεράστια ποσοστά…
 ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΑΜΠΡΟΥΛΗΣ: Έχετε στοιχεία, κύριε Υπουργέ; 
ΣΥΜΕΩΝ ΚΕΔΙΚΟΓΛΟΥ (Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων): Όσον αφορά τα στοιχεία, το ψάχνουμε αυτή τη στιγμή μαζί με το Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης. Όταν τα ποσοστά στην Ελλάδα είναι πολύ μεγαλύτερα απ’ ό,τι είναι παγκοσμίως, σημαίνει ότι εδώ κάτι συμβαίνει. 
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΑΜΠΡΟΥΛΗΣ: Και αυτό είναι το πρόβλημα, λοιπόν, των εκπαιδευτικών! Είναι πρόβλημα για τα κενά που υπάρχουν! 
ΣΥΜΕΩΝ ΚΕΔΙΚΟΓΛΟΥ (Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων): Δεν είναι πρόβλημα των εκπαιδευτικών. Είναι και των γιατρών που δίνουν δικαιολογητικά εκεί που δεν θα έπρεπε να τα δίνουν. Όταν, δηλαδή, είχαμε πολύ μεγαλύτερα ποσοστά τυφλών και κωφών και δίναμε τις συντάξεις, τότε είχαμε στοιχεία; Όμως, κάποια στιγμή φτάσαμε να καταλάβουμε ότι πράγματι υπήρχε πρόβλημα. Μπορεί να υπάρχει αντίστοιχο πρόβλημα και στην εκπαίδευση. Γιατί, λοιπόν, να μην το διερευνήσουμε; Είστε αντίθετος στο να διερευνήσουμε κάτι που βλέπουμε οφθαλμοφανώς ότι κάτι γίνεται και δεν είναι λογικό να υπάρχει; Αυτό είπα. Σήμερα, λοιπόν, στη μέση της σχολικής χρονιάς προτάσσουμε τις λειτουργικές ανάγκες των σχολείων. Αν δεν βρεθούν οι εκπαιδευτικοί, οι οποίοι θα αναπληρώσουν αυτούς που θα φύγουν, δεν μπορούμε να αφήσουμε εμείς τα παιδιά χωρίς εκπαιδευτικούς και χωρίς δασκάλους.

 Αυτό είναι η προτεραιότητά μας. edunea.gr

Διαβάστε περισσότερα: Η συζήτηση στη Βουλή για τις επαπειλούμενες κυήσεις των εκπαιδευτικών | ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ
Διαβάστε περισσότερα: Η συζήτηση στη Βουλή για τις επαπειλούμενες κυήσεις των εκπαιδευτικών | ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ

Διαβάστε περισσότερα: Η συζήτηση στη Βουλή για τις επαπειλούμενες κυήσεις των εκπαιδευτικών | ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου