Σελίδες

Πέμπτη 27 Μαρτίου 2014

Έκκληση ΟΛΜΕ προς Διευθυντές Σχολείων να μην αποδεχθούν την εντολή του υπουργού για την αυτοαξιολόγηση

ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Το ΔΣ της ΟΛΜΕ διερευνά τη δυνατότητα και νομικών ενεργειών ενάντια στην επιβολή της αξιολόγησης, ενώ καλεί τους Διευθυντές των σχολείων και τους Σχολικούς Συμβούλους να μην αποδεχθούν τα την εντολή του υπουργού Παιδείας «σε περίπτωση που ο Σύλλογος Διδασκόντων δεν μπορεί να καταλήξει σε απόφαση συγκρότησης επαρκούς αριθμού ομάδων εργασίας ή συγκεκριμένης σύνθεσης ή κατανομής αρμοδιοτήτων (π.χ. τους δείκτες που θα επεξεργαστεί κάθε ομάδα), τότε ο Διευθυντής του σχολείου,  υποχρεούται να ορίσει τον αριθμό, τη σύνθεση και τις συγκεκριμένες αρμοδιότητες κάθε ομάδας». (Διαβάστε εδώ)

    ΤΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝ ΤΗΣ ΟΛΜΕ
 
Σχετικά με τη νέα εγκύκλιο του Υπουργού Παιδείας για την αυτοαξιολόγηση
Δυο μέρες μετά και την τυπική επικύρωση των πρώτων απολύσεων στη Δημόσια Εκπαίδευση, το Υπ. Παιδείας ξαναχτυπά. Ακολουθώντας σταθερά το δρόμο του αυταρχισμού και της καταστολής και επιχειρώντας να επιβάλει το δόγμα «νόμος και τάξη», προχώρησε στην έκδοση νέας εγκυκλίου για την αυτοαξιολόγηση, την οποία υπογράφει ο ίδιος ο υπουργός Παιδείας κ. Αρβανιτόπουλος.
Είναι φανερή η προσπάθεια του κ. υπουργού να κάμψει τις αντιστάσεις της Εκπαιδευτικής Κοινότητας και να επιβάλει τον αντιδραστικό αντιεκπαιδευτικό μηχανισμό της αυτοαξιολόγησης / αξιολόγησης, μηχανισμό του αντιδραστικού ελέγχου και των απολύσεων. Στην προσπάθειά του αυτή καταστρατηγεί ακόμα και το δικό του νόμο, που ορίζει σαφώς ότι την απόφαση για τη συγκρότηση ομάδων εργασίας τη λαμβάνει ο Σύλλογος Διδασκόντων σε κάθε σχολείο.
Με την εγκύκλιο αυτή, που αποτελεί μια ακόμα επικίνδυνη αυταρχική  πρόκληση για τον κλάδο (κατάργηση του ρόλου του Συλλόγου  Διδασκόντων) και που για ακόμα μια φορά ασκεί πολιτική με εκβιασμούς και φόβο, το ΥΠΑΙΘ ομολογεί ανοικτά  ότι η πολιτική του συναντά την αποφασιστική αντίθεση των εκπαιδευτικών και δεν περνά.
Η εξέλιξη αυτή φανερώνει τις δυνατότητες που έχει ο συλλογικός μας αγώνας ενάντια στις πολιτικές που τσακίζουν εργατικά και μορφωτικά δικαιώματα  και επιχειρούν να  προσαρμόσουν το δημόσιο σχολείο στις επιδιώξεις της αγοράς και των επιχειρήσεων.
Το ΔΣ της ΟΛΜΕ καλεί όλους τους συναδέλφους, αυτή την ιδιαίτερη στιγμή, να ενισχύσουν τη συσπείρωση τους και τις συλλογικές αντιστάσεις τους με όλους τους δυνατούς τρόπους (αποφάσεις συλλόγων, ψηφίσματα, μη συμμετοχή στις ομάδες εργασίας με δεδομένη τη μη υποχρεωτικότητα).
Το ΔΣ της ΟΛΜΕ καλεί τους Διευθυντές των σχολείων και τους σχολικούς συμβούλους να μην αποδεχθούν το ρόλο που τους επιβάλλει το ΥΠΑΙΘ – να μετατραπούν σε ομήρους και εκτελεστικά όργανα μιας πολιτικής που καρατομεί τα δικαιώματα και τις εργασιακές σχέσεις των εκπαιδευτικών και φτιάχνει σχολεία που παράγουν φτηνό εργατικό δυναμικό. Τους καλεί να στηριχτούν στις συλλογικές αποφάσεις και να συμπαραταχθούν με τον αγωνιζόμενο κλάδο για την απόκρουση αυτών των πολιτικών.
Καλεί τις ΕΛΜΕ να κλιμακώσουν την πάλη τους οργανώνοντας την ενημέρωση των συναδέλφων, των γονέων και των τοπικών κοινωνιών για τις συνέπειες των μηχανισμών της αξιολόγησης και του νόμου για το «νέο» λύκειο, να παρεμβαίνουν αποφασιστικά σε όλες τις περιπτώσεις ακραίων αυταρχικών και αντιδημοκρατικών συμπεριφορών διευθυντών και σχολικών συμβούλων, καλώντας τους να λογοδοτήσουν στις γενικές συνελεύσεις.
Δηλώνουμε ότι σε συντονισμό με τους Συλλόγους Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και τη ΔΟΕ θα συνεχίσουμε  τη μάχη για να ματαιωθούν τα σεμινάρια για τους σχολικούς συμβούλους και να ακυρωθούν τα σεμινάρια επιμόρφωσης των διευθυντών όταν επιχειρηθούν.
Το ΔΣ της ΟΛΜΕ διερευνά τη δυνατότητα και νομικών ενεργειών ενάντια στην επιβολή της αξιολόγησης.
Καλεί τις ΕΛΜΕ να ορίσουν γενικές συνελεύσεις με θέματα διαθεσιμότητες / απολύσεις , αξιολόγηση και τη λήψη μέτρων για την ενίσχυση της πανεργατικής απεργίας στις 9/4, την εβδομάδα από 31/3 ως 3/4.
Όλοι στον αγώνα, για να μην περάσει η πολιτική που υπονομεύει το δημόσιο και δωρεάν σχολείο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου