Σελίδες

Πέμπτη 7 Μαΐου 2015

Γιάννης Αμανατίδης: Στόχος της κυβέρνησης του ΣΥ.ΡΙΖ.Α όλες οι σχολικές μονάδες της χώρας να λειτουργούν «πρότυπα»



«Είναι αριστεία και υπεράσπιση του δικαιώματος της δημόσιας και δωρεάν παιδείας  η δημιουργία δέκα, δεκαπέντε, είκοσι, τριάντα, πενήντα σχολικών μονάδων, οι οποίες θα έχουν όλους τους καθηγητές, τα βιβλία, θα εφαρμόζουν καινοτόμες δράσεις σε όλη την Ελλάδα και θα προβάλλονται αυτές συνέχεια, προσπαθώντας έτσι να κρύψουν τη γύμνια μιας πολιτικής, η οποία καταδίκασε τα δημόσια σχολεία σε ελλείψεις εκπαιδευτικών, σε ελλείψεις ακόμη και πετρελαίου, όπως είχαμε και παραδείγματα σχολείων που δεν θερμαίνονταν τους προηγούμενους χειμώνες, σε μαθητές που είναι υποσιτιζόμενοι, σε ελλείψεις σχολικών βιβλιοθηκών, υποστηρικτικών δομών, σε ελλείψεις ενισχυτικής διδασκαλίας, σε ελλείψεις από ζώνες εκπαιδευτικής προτεραιότητας, με τις οποίες πρέπει να ενισχυθούν ειδικές περιοχές; Μπορούν να κρυφτούν πίσω από την ύπαρξη, την επέκταση των 10 – 15 πρότυπων σχολείων και να τα κάνουν και 50; Μπορεί να κρυφτεί αυτή η πολιτική; Προφανώς και όχι. Και γι’ αυτό ήρθε η πολιτική αλλαγή», τόνισε κατά την ομιλία του την Τρίτη στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων, ο βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης του ΣΥ.ΡΙΖ.Α  Γιάννης Αμανατίδης.
Συνεχίζοντας, ο κ. Αμανατίδης υποστήριξε ότι επιδίωξη της κυβέρνησης είναι την επόμενη χρονιά το σύνολο των δημόσιων σχολείων να διαθέτει από την αρχή του διδακτικού έτους τον απαραίτητο αριθμό καθηγητών και μαθητών, βιβλία, καθώς και τις κατάλληλες υποδομές ούτως ώστε να λειτουργήσουν απρόσκοπτα.
Αναφορικά με το νέο σύστημα επιλογής διευθυντών σχολικών μονάδων και προκειμένου να αποφευχθούν αποκλεισμοί άξιων εκπαιδευτικών, ο κ. Αμανατίδης πρότεινε η ψηφοφορία από το σύλλογο διδασκόντων να γίνεται για τον κάθε υποψήφιο ατομικά με βάση συγκεκριμένα κριτήρια και όχι συγκριτικά και η βαθμολογία που προκύπτει να αθροίζεται με τη βαθμολογία του από τα υπόλοιπα τυπικά προσόντα. Προκειμένου να αποφευχθούν αδικίες, πρότεινε να καταρτίζεται πρώτα αξιολογικός πίνακας με βάση τις βαθμολογίες των υποψηφίων διευθυντών και να κατατίθενται ακολούθως οι δηλώσεις προτίμησης των σχολείων, στις οποίες κάθε υποψήφιος να μπορεί να δηλώσει όσες και όποιες θέσεις επιθυμεί στο οικείο Π.Υ.Σ.Π.Ε. ή Π.Υ.Σ.Δ.Ε. .Τρίτη πρόταση του κ. Αμανατίδη ήταν για τους υποψήφιους Διευθυντές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης η αποτίμηση της προσωπικότητας και της γενικής συγκρότησης του υποψηφίου να γίνεται με αξιολόγηση κατά την προφορική συ­νέντευξη ενώπιον του αρμόδιου συμβουλίου επιλογής.

Αθήνα, 5-5-2015

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου