Σελίδες

Κυριακή 8 Νοεμβρίου 2020

ΠΩΣ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΤΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΑΓΡΑΦΩΝ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ;

 Την αδυναμία τήλε- εκπαίδευσης σε πολλά χωριά των Αγράφων, επισημαίνει με επιστολή του προς το γραφείο του Πρωθυπουργού, την Υπουργό Παιδείας, τον Υπουργό Ψηφιακής διακυβέρνησης και προς άλλους θεσμικούς παράγοντες, ο Δήμαρχος Αγράφων κ. Αλέξης Καρδαμπίκης.



Η επιστολή……

Λόγω των αυξημένων κρουσμάτων και της πίεσης στο Σύστημα Υγείας, η επιβολή lockdown στη χώρα μας είναι επιβεβλημένη. Έτσι, εκτός των άλλων μέτρων ήρθε και τo κλείσιμο τωνΓυμνασίων και Λυκείων και η εκπαιδευτική διαδικασία θα γίνεται πλέον με τήλε-εκπαίδευση η οποία θα έχει υποχρεωτικό χαρακτήρα και οι απουσίες των μαθητών, από κάθε διδακτική ώρα της σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, θα καταγράφονται απότον εκπαιδευτικό σε Ηλεκτρονικό Ημερήσιο Δελτίο Φοίτησης και θα προσμετρούνε στογενικό σύνολο των απουσιών κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους.Όλα καλά και σωστά ως εδώ!Έχουμε όμως μια απορία όλοι εμείς οι κάτοικοι των απομακρυσμένων περιοχών.

Αυτή η λύση που υιοθετήθηκε από τα σχολεία της χώρας μας και έδειξε πως εκπαιδευτικοίκαι μαθητές διαθέτουν μηχανισμούς ανταπόκρισης ,θα μπορέσει να υιοθετηθεί και σταδικά μας σχολεία, τα σχολεία των Αγράφων, όπου η τεράστια ανισότητα που δημιουργείστους μαθητές μας η μη πρόσβαση στο διαδίκτυο τους καθιστά ανήμπορους να διαθέσουντρόπους εκπαιδευτικής αλληλεπίδρασης;

Η πολιτεία αδυνατεί ή δεν θέλει….αναρωτιέμαι….να προσφέρει τις ίσες ευκαιρίες και σταδικά μας παιδιά;Εδώ λοιπόν το αυτονόητο θεμελιώδες δικαίωμα στην παιδεία καταστρατηγείται, τα παιδιά μας απαξιώνονται και οι νέες τεχνολογίες σκοντάφτουν ….στα βουνά μας, όπως φαίνεται .

Κι έτσι, ενώ οι μαθητές μας επιδεικνύουν την αυτοπειθαρχία για να ολοκληρώσουν ένα πρόγραμμα που στερείται την δια ζώσης διδασκαλία , έρχονται αντιμέτωποι με τηναδιαφορία του κράτους.

Επανειλημμένα με επιστολές, προσωπικές επισκέψεις και επαφές με αρμόδιους, έχωενημερώσει για αυτό το μεγάλο πρόβλημα που αντιμετωπίζει η μαθητική μας κοινότητα καιενώ παίρνω υποσχέσεις για τη διευθέτησή του, η λύση δεν δίνεται.

Ζητάμε τα αυτονόητα, να έχουν τα παιδιά μας και ειδικά οι τελειόφοιτοι, ίσους όρους μετους συμμαθητές τους από την υπόλοιπη Ελλάδα στο αγαθό της Μόρφωσης, της Παιδείας και όχι να αντιμετωπίζονται σαν παιδιά ενός κατώτερου Θεού επειδή ζουν σεαπομακρυσμένες από το κέντρο περιοχές.Δικαιούνται ισότιμη αντιμετώπιση και πρόσβαση στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Έχουμε μια γεωγραφία που είναι μέρος και της πολιτιστικής μας ταυτότητας και οφείλουνόλοι να την σεβαστούν και να δώσουν στα παιδιά μας αυτό που τους αξίζει.

Καλούμαστε για άλλη μια φορά να παλέψουμε και να διεκδικήσουμε τα αυτονόητα. Οι νέες τεχνολογίες πρέπει να συναντήσουν την παραδοσιακή εκπαίδευση, να καταργήσουν τους γεωγραφικούς περιορισμούς και να δώσουν τη δυνατότητα στους μαθητές μας που ζουν σε αυτές τις απομακρυσμένες περιοχές να λάβουν την ίδια ποιότηταγνώσης με τους υπόλοιπους μαθητές .

Τα όνειρα των παιδιών δεν γνωρίζουν χιλιομετρικές αποστάσεις………ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ……

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου