Σελίδες

Κυριακή 29 Νοεμβρίου 2020

Δημοσιεύθηκε το ΦΕΚ(5255Β/28-11-2020) με την παράταση του κλεισίματος των σχολείων έως και τη Δευτέρα 7/12 στις 6:00

 ΑΙΡΕΤΟΣ ΠΥΣΠΕ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ | ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΟΥΤΖΙΑΜΑΝΗΣ


Δημοσιεύθηκε το ΦΕΚ(5255Β/28-11-2020) με την παράταση του κλεισίματος των σχολείων έως και τη Δευτέρα 7/12 στις 6:00″Έκτακτα μέτρα προστασίας της δημόσιας υγείας από τον κίνδυνο περαιτέρω διασποράς του κορωνοϊού COVID-19 στο σύνολο της Επικράτειας για το διάστημα από τη Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2020 έως και τη Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου 2020.

Μετράμε αντίστροφα για τα Χριστούγεννα



 Στο Blog της κυρίας Νικολάου περιέχονται κι άλλες ενδιαφέρουσες δραστηριότητες για μαθητές προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας και αξίζει να ρίξουμε μια ματιά εδώ!


Τα θλιμμένα παιδιά της τηλεκπαίδευσης

 


H τηλεκπαίδευση, αναγκαία την περίοδο της πανδημίας, έχει, όπως όλα, ένθερμους οπαδούς και ορκισμένους εχθρούς. Κάποια παιδιά λατρεύουν τη δυνατότητα που τους δίνεται να μαθαίνουν από το σπίτι και την προτιμούν από τη φυσική παρουσία στη σχολική αίθουσα. Για άλλα, η τηλεκπαίδευση αποτελεί ολοκληρωτική καταστροφή. Η μοναχική παραμονή τους, επί ώρες, μπροστά στην οθόνη, τους προκαλεί ψυχικό, διανοητικό, ακόμα και σωματικό πόνο.


Πολλά παιδιά σχολικής ηλικίας, εξαιτίας των εξελίξεων, χάνουν την όρεξή τους για φαγητό, παραπονιούνται για πόνους στη μέση και ερεθισμό στα μάτια και σταδιακά εμφανίζουν συμπτώματα κλινικής κατάθλιψης. Οι ειδικοί τονίζουν ότι αυτό δεν είναι διόλου απροσδόκητο, επισημαίνοντας ότι η κατάσταση θα επιδεινώνεται όσο τα σχολικά συγκροτήματα παραμένουν κλειστά.


«Η πίεση στα παιδιά είναι τεράστια», εξηγεί ο Μάθιου Μπίελ, επικεφαλής του τμήματος παιδικής και εφηβικής ψυχιατρικής στην ιατρική σχολή του Πανεπιστημίου Τζόρτζταουν. «Τα επτάχρονα θέλουν αναγνώριση όταν σηκώνουν το χέρι στην τάξη, κάτι που δεν είναι εφικτό μέσω Ζοοm. Θέλουν να μπορούν να σχολιάσουν, να αστειευθούν με τους συμμαθητές τους και τίποτα από αυτά δεν επιτρέπεται. Το παιδί θέλει να σηκωθεί και να κινηθεί στον χώρο, όμως και αυτό είναι αδύνατο, επειδή πρέπει να βλέπουμε στην οθόνη το πρόσωπό τους».


Αυτή η κατάσταση είναι απείρως δυσκολότερη για τα παιδιά με ειδικές ανάγκες, αναπτυξιακή καθυστέρηση ή κοινωνικές δυσκολίες. Εξίσου δύσκολη είναι για τα παιδιά που απλά αποζητούν τη φιλία και την ηρεμία που τους προσδίδουν όλες οι «μικρές σχολικές τελετουργίες». Τα πιο μικρά παιδιά εκφράζουν τη δυσαρέσκεια και τη λύπη τους, με βίαια ξεσπάσματα και εκρήξεις θυμού. Οι γονείς κάνουν ό,τι μπορούν για να τα καθησυχάσουν, αλλά αδυνατούν να τους δώσουν τη μοναδική απάντηση που αποζητούν: πότε, επιτέλους θα τελειώσει η πανδημία.


«Ετσι είναι η ζωή σήμερα», υπογραμμίζει ο δρ Μπίελ. «Κανείς δεν μπορεί να πει στα παιδιά πότε θα τελειώσει αυτή η πλήρης ανατροπή της καθημερινότητάς τους. Κανείς, άλλωστε, δεν το γνωρίζει».


Χαρακτηριστικό για τα παιδιά που ζουν την τηλεκπαίδευση είναι το παράδειγμα της Κάρεν Τζέιμς και της επτάχρονης κόρης της, Ολίβια. Στην αρχή της σχολικής χρονιάς, κατέβαλλε κάθε δυνατή προσπάθεια να διατηρήσει τα πράγματα φυσιολογικά, όπως δηλαδή θα συνέβαιναν κάθε προηγούμενη χρονιά. Την πρώτη ημέρα του τηλε-σχολείου την έντυσε με όμορφα ρούχα και τράβηξε την «παραδοσιακή» φωτογραφία. Η Ολίβια, πάντα, την προκαθορισμένη ώρα, βρισκόταν στο «θρανίο» της, στην τραπεζαρία του οικογενειακού σπιτιού, στην Αλεξάνδρεια της Βιρτζίνια. Οσο περνούσε ο χρόνος, όμως, η Κάρεν ανακάλυπτε ότι υπήρχαν κενά που δεν μπορούσε να καλύψει, και συχνά ένιωθε τελείως αβοήθητη, καθώς προσπαθούσε να βοηθήσει την κόρη της και ταυτόχρονα να εκπληρώσει τα δικά της εργασιακά καθήκοντα, επίσης, από το σπίτι.


Τα παράπονα της Ολίβια ήταν πολλά και καθημερινά. Δεν αγαπούσε την τεχνολογία και δεν έβλεπε την ώρα να ξαναβρεθεί στον ίδιο χώρο με τις φίλες της. Ο θάνατος του Τζορτζ Φλόιντ, θύματος αστυνομικής βίας, ενέτεινε τη στενοχώρια της, καθώς είναι και η ίδια Αφροαμερικανίδα. Καθώς η μικρή παρακολουθούσε τις ειδήσεις, η μητέρα της αναγκάστηκε να της μιλήσει για τις αδικίες της ζωής, πολύ νωρίτερα από ό,τι επιθυμούσε. Ομως το πιο σκληρό πλήγμα ήταν ότι αναγκάστηκε να πει στη μικρή ότι ο παππούς της δεν θα ερχόταν για να γιορτάζει μαζί της τα γενέθλιά της. Η Ολίβια ξέσπασε σε λυγμούς. «Προσπαθώ να στηρίζω και να αγκαλιάζω το παιδί μου όσο πιο συχνά και όσο πιο σφιχτά μπορώ», λέει η Κάρεν.


«Είμαι βέβαιη ότι μακροπρόθεσμα η εξ αποστάσεως εκπαίδευση θα την επηρεάσει όχι μόνο συναισθηματικά αλλά και ακαδημαϊκά. Κάθε μέρα της επαναλαμβάνω ότι εμείς, όπως και όλοι οι Αμερικανοί, πρέπει να κάνουμε πλέον έτσι τα πράγματα. Δεν είμαι, βέβαια, εντελώς σίγουρη ότι με καταλαβαίνει. Ετσι, το μοναδικό όπλο που μου έχει μείνει είναι να της δείχνω πόσο την αγαπώ».


ΠΗΓΗ: ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

Κυριακή 22 Νοεμβρίου 2020

21 χωριά του δήμου Αγράφων δεν έχουν σύνδεση στο διαδίκτυο

 Ο δήμαρχος Αγράφων Αλέξης Καρδαμπίκης και η γραμματέας πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Αναστασία Γκίκα μίλησαν για το πρόβλημα που αντιμετωπίζει η περιοχή στο ζήτημα της τηλεκπαίδευσης καθώς 21 χωριά του δήμου δεν έχουν σύνδεση στο διαδίκτυο.


Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2020

Ματαίωση 1ης περιόδου πιστοποίησης Β1 επιπέδου ΤΠΕ

 


Στην ιδιαίτερη και απρόβλεπτα εξελισσόμενη αυτή κατάσταση και προς την κατεύθυνση της ισότιμης μεταχείρισης των ενδιαφερομένων εκπαιδευτικών, θεωρήθηκε σκόπιμη και ενδεδειγμένη:

Η ματαίωση της 1ης περιόδου εξετάσεων πιστοποίησης Β1 επιπέδου ΤΠΕ, που είχε προγραμματιστεί για το διάστημα 23/11 έως 20/12/2020.
Η επανάληψη της διαδικασίας με εκ νέου ανακοίνωση περιόδου εξετάσεων πιστοποίησης, μόλις οι συνθήκες το επιτρέψουν, με την ελπίδα ότι αυτό θα συμβεί σύντομα, στις αρχές 2021. Λαμβάνοντας υπόψη το μεγάλο ενδιαφέρον για συμμετοχή που έχει ήδη εκδηλωθεί, η περίοδος αυτή θα έχει μεγαλύτερη διάρκεια και περισσότερα προγράμματα με επαρκή αριθμό θέσεων, ώστε όλοι οι εκπαιδευτικοί που ολοκλήρωσαν επιτυχώς την επιμόρφωση να έχουν την ευκαιρία να συμμετάσχουν στις εξετάσεις.
Για άμεση και έγκαιρη ενημέρωση σχετικά με τα παραπάνω, οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί μπορούν να επισκέπτονται την Πύλη Ενημέρωσης της επιμόρφωσης, στην ηλεκτρονική διεύθυνση

Κυριακή 8 Νοεμβρίου 2020

ΠΩΣ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΤΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΑΓΡΑΦΩΝ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ;

 Την αδυναμία τήλε- εκπαίδευσης σε πολλά χωριά των Αγράφων, επισημαίνει με επιστολή του προς το γραφείο του Πρωθυπουργού, την Υπουργό Παιδείας, τον Υπουργό Ψηφιακής διακυβέρνησης και προς άλλους θεσμικούς παράγοντες, ο Δήμαρχος Αγράφων κ. Αλέξης Καρδαμπίκης.



Η επιστολή……

Λόγω των αυξημένων κρουσμάτων και της πίεσης στο Σύστημα Υγείας, η επιβολή lockdown στη χώρα μας είναι επιβεβλημένη. Έτσι, εκτός των άλλων μέτρων ήρθε και τo κλείσιμο τωνΓυμνασίων και Λυκείων και η εκπαιδευτική διαδικασία θα γίνεται πλέον με τήλε-εκπαίδευση η οποία θα έχει υποχρεωτικό χαρακτήρα και οι απουσίες των μαθητών, από κάθε διδακτική ώρα της σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, θα καταγράφονται απότον εκπαιδευτικό σε Ηλεκτρονικό Ημερήσιο Δελτίο Φοίτησης και θα προσμετρούνε στογενικό σύνολο των απουσιών κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους.Όλα καλά και σωστά ως εδώ!Έχουμε όμως μια απορία όλοι εμείς οι κάτοικοι των απομακρυσμένων περιοχών.

Αυτή η λύση που υιοθετήθηκε από τα σχολεία της χώρας μας και έδειξε πως εκπαιδευτικοίκαι μαθητές διαθέτουν μηχανισμούς ανταπόκρισης ,θα μπορέσει να υιοθετηθεί και σταδικά μας σχολεία, τα σχολεία των Αγράφων, όπου η τεράστια ανισότητα που δημιουργείστους μαθητές μας η μη πρόσβαση στο διαδίκτυο τους καθιστά ανήμπορους να διαθέσουντρόπους εκπαιδευτικής αλληλεπίδρασης;

Η πολιτεία αδυνατεί ή δεν θέλει….αναρωτιέμαι….να προσφέρει τις ίσες ευκαιρίες και σταδικά μας παιδιά;Εδώ λοιπόν το αυτονόητο θεμελιώδες δικαίωμα στην παιδεία καταστρατηγείται, τα παιδιά μας απαξιώνονται και οι νέες τεχνολογίες σκοντάφτουν ….στα βουνά μας, όπως φαίνεται .

Κι έτσι, ενώ οι μαθητές μας επιδεικνύουν την αυτοπειθαρχία για να ολοκληρώσουν ένα πρόγραμμα που στερείται την δια ζώσης διδασκαλία , έρχονται αντιμέτωποι με τηναδιαφορία του κράτους.

Επανειλημμένα με επιστολές, προσωπικές επισκέψεις και επαφές με αρμόδιους, έχωενημερώσει για αυτό το μεγάλο πρόβλημα που αντιμετωπίζει η μαθητική μας κοινότητα καιενώ παίρνω υποσχέσεις για τη διευθέτησή του, η λύση δεν δίνεται.

Ζητάμε τα αυτονόητα, να έχουν τα παιδιά μας και ειδικά οι τελειόφοιτοι, ίσους όρους μετους συμμαθητές τους από την υπόλοιπη Ελλάδα στο αγαθό της Μόρφωσης, της Παιδείας και όχι να αντιμετωπίζονται σαν παιδιά ενός κατώτερου Θεού επειδή ζουν σεαπομακρυσμένες από το κέντρο περιοχές.Δικαιούνται ισότιμη αντιμετώπιση και πρόσβαση στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Έχουμε μια γεωγραφία που είναι μέρος και της πολιτιστικής μας ταυτότητας και οφείλουνόλοι να την σεβαστούν και να δώσουν στα παιδιά μας αυτό που τους αξίζει.

Καλούμαστε για άλλη μια φορά να παλέψουμε και να διεκδικήσουμε τα αυτονόητα. Οι νέες τεχνολογίες πρέπει να συναντήσουν την παραδοσιακή εκπαίδευση, να καταργήσουν τους γεωγραφικούς περιορισμούς και να δώσουν τη δυνατότητα στους μαθητές μας που ζουν σε αυτές τις απομακρυσμένες περιοχές να λάβουν την ίδια ποιότηταγνώσης με τους υπόλοιπους μαθητές .

Τα όνειρα των παιδιών δεν γνωρίζουν χιλιομετρικές αποστάσεις………ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ……

Σάββατο 7 Νοεμβρίου 2020

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΚΛΟΓΩΝ ΠΡΩΤΟΒΆΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΊΔΕΥΣΗΣ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑΣ

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΚΛΟΓΩΝ ΠΡΩΤΟΒΆΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΊΔΕΥΣΗΣ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑΣ

Εγγεγραμμένοι 145

Ψήφισαν:12

ΠΥΣΠΕ: 6

ΑΠΥΣΠΕ: 4

ΚΥΣΠΕ: 5

Αποτέλεσμα σταυροδοσιας!!!!

ΠΥΣΠΕ
Μοτσιόλας 4
Ευθυμίου 2
Κοντομήτρου 2
Παπάζογλου 1
Τζιοβαρα 1

ΑΠΥΣΠΕ
Ευθυμίου 4

ΚΥΣΠΕ
Μοτσιόλας 2
Αντωνίου 1
Φασφαλης 1
Ναση 1

Έπειτα από την επίσημη ενημέρωση των αποτελεσμάτων oι τέσσερις 4 ψήφοι και η αποχή των συναδέλφων ασφαλώς και δεν νομιμοποιούν την εκλογή μου στο ΠΥΣΠΕ Ευρυτανίας και για το λόγο αυτό φυσικά, και θα υποβάλλω την παραίτησή μου!!

Αισθάνομαι υπερηφάνεια για τον κλάδο μας.


Το μήνυμα της αποχής είναι πολύ ηχηρό!


Το μόνο που μένει στην κ. Υπουργό είναι η παραίτησή της !


Ο αγώνας συνεχίζεται μέσω των συλλόγων και της ΔΟΕ για την προάσπιση του θεσμού του αιρετού, του δημοσίου σχολείου και των δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών!

Τα στελέχη της ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ που παρά τη μη συμμετοχή τους εκλέχτηκαν, παραιτούνται χωρίς να συναρτούν την πράξη τους με πράξεις άλλων. Χωρίς κανένα προαπαιτούμενο.

 


Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης ανέδειξε και κατήγγειλε από την πρώτη στιγμή τη βασική επιδίωξη του Υπουργείου Παιδείας και της κυβέρνησης της ΝΔ, δηλαδή την ουσιαστική κατάργηση του θεσμού του Αιρετού εκπρόσωπου των εργαζόμενων και της λειτουργίας των υπηρεσιακών συμβουλίων μέσω των κομματικά διορισμένων δοτών διευθυντών εκπαίδευσης και των επίσης διορισμένων μελών των συμβουλίων, οι οποίοι πειθήνια και αναντίρρητα θα εφαρμόζουν τις αποφάσεις της διοίκησης.

Η χοντροκομμένη, απαράδεκτη και αδιάλλακτη, πρωτοφανής στάση της υπουργού Παιδείας, να πραγματοποιήσει εκλογές με υποψήφιους που έχουν αποσύρει τις υποψηφιότητές τους, δηλαδή εκλογές χωρίς υποψήφιους, ήταν ενταγμένη στον πολιτικό της σχεδιασμό, να οδηγήσει το συνδικαλιστικό κίνημα σε κοινωνική απομόνωση, εμφανίζοντάς το ως οπισθοδρομικό και φοβικό για τις σύγχρονες εξελίξεις αλλά και να το αναγκάσει σε «αυτοχειρία» μέσω της παραίτησης των όποιων εκλεγούν, ώστε στη συνέχεια να δηλώνει πως η λειτουργία των συμβουλίων χωρίς αιρετούς δεν είναι δική της απόφαση και επιλογή.

Σε αυτή τη μεθόδευση, ως παράταξη δεν μπορούσαμε παρά να σταθούμε αντίθετοι, παρά το γεγονός ότι το σκεπτικό μας δεν ταυτιζόταν με αυτό της πλειοψηφίας των υπόλοιπων παρατάξεων τόσο στην επιχειρηματολογία (αστείες ανακοινώσεις περί διαβλητότητας, χειραγώγησης και νοθείας, περί προστασίας προσωπικών δεδομένων κλπ), οι οποίες είτε αποσύρθηκαν από όσους τις διατύπωναν είτε κατέπεσαν μέσω της απόφασης της Αρχής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων όσο και στη διαχείριση της πρωτοφανούς κρίσης (τυφλές πολυδάπανες δικαστικές προσφυγές στο ΣτΕ και στα Εφετεία για δήθεν λανθασμένο τρόπο κατάθεσης των ψηφοδελτίων(!!) κλπ, προκειμένου να εμφανιστεί κάποια δήθεν δράση σε νομικό επίπεδο, οι οποίες χάθηκαν πανηγυρικά, εμφανίζοντας τον κλάδο απογυμνωμένο και σε πλήρη αναντιστοιχία με κάθε αίσθημα δικαιοσύνης). Συνεχίζουμε να επιμένουμε πως το συνδικαλιστικό κίνημα θα έπρεπε να έχει αντιμετωπίσει διαφορετικά το θέμα και όχι παίζοντας το παιχνίδι της υπουργού Παιδείας. Αυτό βέβαια δεν αθωώνει την τραγικά απαράδεκτη τακτική του υπουργείου Παιδείας το οποίο φέρνει την αποκλειστική ευθύνη για ότι έχει συμβεί.

Η στάση του υπουργείου Παιδείας αλλά και του κόμματος της ΝΔ, το οποίο είχε εμπλοκή μέσω της αποστολής μηνυμάτων, προκειμένου τα μέλη και οι φίλοι της κυβέρνησης να στηρίξουν τη διαδικασία ψηφίζοντας, τους αφήνει απόλυτα εκτεθειμένους και οδήγησε ακόμα και αυτούς που είχαν τις οποιεσδήποτε επιφυλάξεις να τις άρουν και να μην συμμετέχουν. Το δε αποτέλεσμα, τους καταγράφει στους πολιτικά ηττημένους. Η υπουργός Παιδείας και ολόκληρη η Κυβέρνηση καταγράφουν μία μαύρη σελίδα αυταρχισμού, παράνοιας και αδιέξοδης ρήξης.

Δυστυχώς όμως αυτή η πολιτική ήττα της Κυβέρνησης, δεν μπορεί να κεφαλαιοποιηθεί από τον κλάδο καθώς έχει μείνει χωρίς τους εκπροσώπους του στα υπηρεσιακά συμβούλια, δηλαδή χωρίς αυτούς που θα εμποδίζουν τις αυθαιρεσίες και τον αυταρχισμό της διοίκησης προστατεύοντας τους συναδέλφους. Ένας δημοκρατικός θεσμός με ιστορία εκατό χρόνων βρίσκεται στον «αέρα» και κινδυνεύει να καταργηθεί. Αυτό δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να επιτραπεί.

Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ είχε ξεκάθαρα δηλώσει πως στους αξιακούς της κώδικες δεν υπάρχει δημοκρατία χωρίς πολυφωνία και πλουραλισμό, πως τα ψηφοδέλτιά της δεν θα αφεθούν μόνα χωρίς «αντιπάλους» μέσα σε οποιαδήποτε κάλπη, καθώς έχουμε μάθει να κερδίζουμε τις μάχες για την εκπροσώπηση και την εμπιστοσύνη των εκπαιδευτικών, στο προσκήνιο και όχι κρυμμένοι.

Στους αγώνες μας δεν υπήρξαμε ποτέ «τζάμπα μάγκες» και όταν έρχεται η στιγμή καταθέτουμε το κόστος των ενεργειών μας. Αυτή η στιγμή έχει φτάσει και σε αυτή τη διαδικασία. Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ η οποία είχε 48 εκλεγμένους αιρετούς και είχε βάσιμες πιθανότητες να τους αυξήσει σημαντικά, δηλώνει πως δεν νομιμοποιεί το εκλογικό αποτέλεσμα και δεν αποδέχεται την εκλογή στελεχών της με τέτοιου είδους διαδικασίες.

Τα στελέχη της που παρά τη μη συμμετοχή τους εκλέχτηκαν, παραιτούνται, χωρίς να συναρτούν την πράξη τους με πράξεις άλλων. Χωρίς κανένα προαπαιτούμενο. Απλά παραιτούνται! Από κάτι που είχαν κερδίσει και κατείχαν, όχι από κάτι που δεν είχαν ποτέ και δεν είχαν καμία ελπίδα να κερδίσουν ή είχαν σε μικρό ή ελάχιστο αριθμό με αποτέλεσμα να σκέφτονται ότι οι συνδικαλιστικοί τους αντίπαλοι έχουν περισσότερα να χάσουν.

Στη δική μας άποψη περί εκπροσώπησης και δημοκρατίας δεν χωρούν αμφιταλαντεύσεις ούτε δικαιολογίες. Δεν συμπορευόμαστε με αυτό που θέλουν άλλοι για να γινόμαστε αρεστοί, να επιβιώνουμε συνδικαλιστικά και να βολευόμαστε ατομικά. Διατηρούμε τις απόψεις μας, την συνδικαλιστική μας αυτονομία και δεν ετεροπροσδιοριζόμαστε.

Δεν νιώθουμε ανασφάλεια επιζητώντας επιβεβαίωση από άλλους. Έχουμε στέρεες απόψεις και τις υπερασπιζόμαστε. Δεν έχουμε ούτε κυβερνητικά ούτε αντικυβερνητικά σύνδρομα. Δεν έχουμε αυταπάτες. Έχουμε κερδίσει πολλές μάχες και θα συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε ότι και αν συμβεί. Σε όλους τους αγώνες θα είμαστε όπως πάντα μπροστά και όποτε να γίνει η επόμενη εκλογική διαδικασία θα είμαστε και πάλι παρόντες.

Δεν θα επιτρέψουμε την κατάργηση του θεσμού του Αιρετού εκπροσώπου των εργαζόμενων.

Ο αγώνας μας θα είναι διαρκής και ανυποχώρητος!

ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ

Πέμπτη 5 Νοεμβρίου 2020

Καµία συµµετοχή στις «ηλεκτρονικές εκλογές» της 7ης Νοεµβρίου

 ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙ∆ΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙ∆ΕΥΣΗΣ ΝΟΜΟΥ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑΣ

ΑΜΟΡΓΟΥ 6 ΚΑΡΠΕΝΗΣΙ Τ.Κ. 36100
ΤΗΛΕΦΩΝΟ – ΦΑΞ : 22370 23986
http://sepeevrytanias.blogspot.gr/
Ε-MAIL: ekpeevrytanias@yahoo.gr
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ : ΤΖΙΟΒΑΡΑ ΘΕΟ∆ΩΡΑ ΚΡΕΜΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ
THΛ. 6973847742 THΛ. 6976034651
ΠΡΟΣ
Ηµερ: 5-11-2020 Συναδέλφους – συναδέλφισσες
Αριθ. Πρωτ.: 226
Θέµα: Καµία συµµετοχή στις «ηλεκτρονικές εκλογές» της 7ης Νοεµβρίου

Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας προχωράει τις διαδικασίες για τη διεξαγωγή των εκλογών στις 7 Νοεµβρίου 2020 µε ηλεκτρονικό τρόπο παρόλο που όλες οι παρατάξεις έχουν αποσύρει τις υποψηφιότητες τους. Επιµένει να αγνοεί τις προτάσεις του εκπαιδευτικού κλάδου για παράταση θητείας των αιρετών και τη διενέργεια των εκλογών όταν οι υγειονοµικές συνθήκες το επιτρέψουν, όπως προτάθηκε για τα υπόλοιπα υπηρεσιακά συµβούλια του δηµόσιου τοµέα, και προχωράει σε µονοµερείς αποφάσεις χωρίς καµία διάθεση διαλόγου, για ακόµη µια φορά, µε την εκπαιδευτική κοινότητα.

Το ∆ιοικητικό Συµβούλιο του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθµιας Εκπαίδευσης Ν. Ευρυτανίας καλεί όλες τις συναδέλφισσες και τους συναδέλφους:

Να απέχουν από την ηλεκτρονική ψηφοφορία, ώστε ο κλάδος µε τη συλλογική του στάση να µη νοµιµοποιήσει τη διαδικασία.

Ο δρόµος για την ακύρωση των εκλογών περνάει µέσα από τη στάση κάθε συναδέλφισσας και κάθε συναδέλφου, που ενισχύοντας την ενιαία αγωνιστική στάση όλου του κλάδου, ΘΑ ΑΠΕΧΕΙ από αυτές τις «εκλογές», σεβόµενος/η τις δηµοκρατικές διαδικασίες και τις  συλλογικές αποφάσεις.

Στηρίζουµε την απόφαση της ∆ΟΕ για αποχή από την ηλεκτρονική ψηφοφορία.

Στηρίζουµε τους συναδέλφους όλων των παρατάξεων στην Ευρυτανία που απέσυραν τις υποψηφιότητές τους.

Καλούµε τους εκπαιδευτικούς σε µαζική αποχή από την ηλεκτρονική ψηφοφορία.

Ζητούµε παράταση της θητείας των αιρετών µέχρι να το επιτρέψουν οι υγειονοµικές συνθήκες.

Συνηµµένα σας στέλνουµε το κάλεσµα της ∆ΟΕ για αποχή και τις σχετικές ανακοινώσεις των συµµετεχόντων στα τρία ψηφοδέλτια του ΠΥΣΠΕ Ευρυτανίας (Ενιαίο Ανεξάρτητο Ψηφοδέλτιο Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθµιας Εκπαίδευσης Ν. Ευρυτανίας,

Αυτόνοµο ∆ίκτυο Εκπαιδευτικών, Α.∆.Ε. – Γκαραβέλας Θεόδωρος, Αγωνιστική Συσπείρωση

Εκπαιδευτικών, το ψηφοδέλτιο που στηρίζει το ΠΑΜΕ – Ρίζος Ιωάννης).

Για το ∆.Σ.
Η Πρόεδρος Η Γεν. Γραµµατέας
Τζιοβάρα Θεοδώρα Κρεµοπούλου Μαρία

Τρίτη 3 Νοεμβρίου 2020

Διευκρινίσεις σχετικά με τις εξετάσεις πιστοποίησης Β1 επιπέδου ΤΠΕ

 Το εύλογα μεγάλο ενδιαφέρον που εκδηλώθηκε για συμμετοχή στις προσεχείς εξετάσεις πιστοποίησης Β1 επιπέδου ΤΠΕ, οι οποίες υλοποιούνται με αρκετή καθυστέρηση λόγω διαχειριστικών ζητημάτων, είχε σαν αποτέλεσμα τη συμπλήρωση του συνόλου σχεδόν των διαθέσιμων θέσεων (περίπου 13.000 θέσεις σε πανελλαδικό επίπεδο) μέσα σε δύο ημέρες.

Στο πλαίσιο αυτό, διευκρινίζονται παρακάτω ορισμένα ζητήματα που τέθηκαν από ενδιαφερόμενους εκπαιδευτικούς:

Οι παρούσες εξετάσεις αφορούν στην πρώτη περίοδο πιστοποίησης Β1 επιπέδου ΤΠΕ (23/11 έως 20/12/2020). Σύμφωνα με τον σχεδιασμό του έργου, προβλέπεται να ακολουθήσουν σε σύντομο χρόνο επόμενες περίοδοι πιστοποίησης, προκειμένου όλοι οι εκπαιδευτικοί που ολοκλήρωσαν επιτυχώς την επιμόρφωση, να έχουν την ευκαιρία να συμμετάσχουν στις εξετάσεις (προβλέπονται συνολικά 51.000 συμμετοχές εκπαιδευτικών, για όλα τα επίπεδα πιστοποίησης ΤΠΕ μέχρι τα μέσα του 2021). Η επόμενη περίοδος πιστοποίησης Β1 επιπέδου ΤΠΕ προγραμματίζεται ήδη για τις αρχές του επόμενου έτους.
Για την εγκυρότητα και το αδιάβλητο της διαδικασίας, τα Κέντρα Πιστοποίησης (ΚΕΠΙΣ) είναι Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (ΑΕΙ), όπως για όλες τις μεγάλης έκτασης πιστοποιήσεις εκπαιδευτικών σε ΤΠΕ μέχρι σήμερα. Ωστόσο, όπως είναι γνωστό, τα ΑΕΙ δεν διαθέτουν κτηριακές εγκαταστάσεις σε κάθε Νομό και κάθε Πόλη. Επίσης, η διαχειριστική απαίτηση για την ανάθεση του έργου της πιστοποίησης σε αυτά μέσω ανοικτών διαγωνισμών, δεν διασφαλίζει πάντα τη δραστηριοποίηση του συνόλου των ΑΕΙ. Παρά ταύτα, έχει καταβληθεί κάθε προσπάθεια και έχει ήδη διασφαλιστεί η ενεργοποίηση πανεπιστημιακών εργαστηρίων ως ΚΕΠΙΣ, σε κάθε μία από τις 13 γεωγραφικές – διοικητικές περιφέρειες της χώρας.
Η κατανομή των προγραμμάτων πιστοποίησης (και επομένως των διαθέσιμων θέσεων) στις γεωγραφικές – διοικητικές περιφέρειες της χώρας, είναι απαραίτητο να ακολουθεί την αντίστοιχη κατανομή των κονδυλίων στους άξονες του τρέχοντος χρηματοδοτικού πλαισίου ΕΣΠΑ 2014-2020, με συνέπεια να υπάρχουν περιορισμοί σε ορισμένες περιφέρειες με μεγάλη ζήτηση (πχ. Αττική, Ν. Αιγαίο).
Για τη Δυτική Ελλάδα (Αχαΐα, Ηλεία, Αιτωλοακαρνανία) θα ανακοινωθούν θέσεις πιστοποίησης, στην επόμενη περίοδο (αρχές 2021), μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία ανάθεσης του σχετικού έργου μέσω ανοικτού διαγωνισμού στα αντίστοιχα ΑΕΙ, η οποία βρίσκεται σε τελικό στάδιο.
Αναφορικά με το ερώτημα γιατί δεν γίνονται οι εξετάσεις εξ αποστάσεως, όπως οι εξετάσεις των φοιτητών στις παρούσες συνθήκες της πανδημίας covid-19, η απάντηση έχει τις παρακάτω παραμέτρους:
Οι δράσεις του έργου και η συνεπακόλουθη χρηματοδότησή τους καθορίζονται στο εγκεκριμένο Τεχνικό Δελτίο, το οποίο δρομολογήθηκε εκτός πανδημίας και προβλέπει δια ζώσης ψηφιακές εξετάσεις σε Κέντρα Πιστοποίησης / εργαστήρια ΑΕΙ, ώστε να διασφαλίζεται το αδιάβλητο και η αξιοπιστία της εξεταστικής διαδικασίας.
Καθώς, οι εξετάσεις αυτές διενεργούνται με αυτοματοποιημένο τρόπο (ερωτήσεις αυτόματης διόρθωσης) βασικό στοιχείο της αξιοπιστίας τους και της αποδοχής τους από την εκπαιδευτική κοινότητα, είναι η έγκυρη ταυτοποίηση του εξεταζόμενου. Στα ΑΕΙ, η ταυτοποίηση των εξεταζόμενων φοιτητών εξασφαλίζεται, από τον καθηγητή που εξετάζει και αναλαμβάνει και την ευθύνη.
Ο σχεδιασμός και οι εφαρμογές πιστοποίησης που αναπτύχθηκαν με βάση τα παραπάνω, εγκαθίστανται και λειτουργούν στις υποδομές των ΚΕΠΙΣ, ώστε να διασφαλίζεται και από τεχνικής άποψης (λειτουργία υπολογιστικών και δικτυακών υποδομών, τεχνική υποστήριξη), η ισότιμη μεταχείριση των εξεταζόμενων και η αξιοπιστία της διαδικασίας.
Για τη διεξαγωγή των εξετάσεων, έχει προβλεφθεί να εφαρμοστούν οι ισχύουσες διατάξεις για τη λειτουργία των πανεπιστημιακών εργαστηρίων και των φορέων πιστοποίησης δεξιοτήτων σχετικά με την προστασία έναντι της πανδημίας covid-19 (τήρηση αποστάσεων, χρήση μάσκας, εξαερισμός αιθουσών κλπ.), ενώ το πλήθος των εξεταζόμενων θα κυμαίνεται από 8 έως 15 ανά πρόγραμμα πιστοποίησης, ανάλογα με το μέγεθος της εκάστοτε αίθουσας και κατ’ εφαρμογή του πρωτοκόλλου που έχει αποφασίσει η Σύγκλητος κάθε Ιδρύματος.
Τέλος, είναι φανερό ότι στις περιπτώσεις περιοχών όπου, κατά το χρόνο διεξαγωγής των εξετάσεων, οι ισχύουσες διατάξεις δεν θα επιτρέπουν τη διεξαγωγή τους (πχ. καθολικό lockdown), οι εξετάσεις θα αναβάλλονται.
Υπενθυμίζεται ότι οι εν λόγω εξετάσεις πιστοποίησης διενεργούνται στο πλαίσιο της Πράξης «ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ (ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Β’ ΕΠΙΠΕΔΟΥ Τ.Π.Ε.)», του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού – Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση», ΕΣΠΑ 2014-2020, που υλοποιείται με δικαιούχο το Ι.Τ.Υ.Ε. – «Διόφαντος».

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την Πράξη και τη διαδικασία πιστοποίησης Β1 επιπέδου ΤΠΕ, μπορείτε να βρείτε στην Πύλη Ενημέρωσης της Πράξης, στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://e-pimorfosi.cti.gr

Εγκύκλιος με οδηγίες για τις μάσκες στα σχολεία

 Υπουργείο παιδείας

Εγκύκλιο με οδηγίες εφαρμογής της νέας ΚΥΑ υπ. Αριθμ. Δ1α/Γ.Π.οικ. 69543 όσον αφορά την υποχρεωτική χρήση της μάσκας, απέστειλε το υπουργείο Παιδείας σε όλα τα σχολεία της χώρας.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟ

Μεταθέσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σχολικού έτους 2020-2021

 ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ Archives - diodos.edu.gr

Οι αιτήσεις υποβάλλονται, από 04-11-2020 έως 17-11-2020 και ώρα 15:00, μέσω του Online Συστήματος Διαχείρισης Μητρώου Εκπαιδευτικών και Υποβολής Αιτήσεων Μεταθέσεων (https://teachers.minedu.gov.gr)

Επιστολή – Αναστολή διενέργειας εκλογών για την ανάδειξη εκπροσώπων στα υπηρεσιακά συμβούλια

 Προς:

  1. Ομοσπονδίες μέλη ΑΔΕΔΥ
  2. Νομαρχιακά Τμήματα ΑΔΕΔΥ
  3. Γενικοί Σύμβουλοι

Θέμα: Αναστολή διενέργειας εκλογών για την ανάδειξη εκπροσώπων στα υπηρεσιακά συμβούλια του Δημοσίου

Σχετ.: ΔΙΔΑΔ/Φ.69/132/οικ.20413/03-11-2020

Αγαπητοί συνάδελφοι,

Σας ενημερώνουμε ότι με σημερινή εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών (ΔΙΔΑΔ/Φ.69/132/οικ.20413/03-11-2020), με θέμα: «Μέτρα και ρυθμίσεις στο πλαίσιο της ανάγκης περιορισμού της διασποράς του κορωνοϊού», αναστέλλεται η διαδικασία εκλογών για την ανάδειξη εκπροσώπων στα υπηρεσιακά συμβούλια του Δημοσίου μέχρι 30/11/2020. Ύστερα από επικοινωνία με τη Γενική Γραμματέα του Υπουργείου Εσωτερικών, κ. Χαραλαμπογιάννη, διευκρινίστηκε ότι η αναστολή αυτή δεν αφορά στις εκλογές για την ανάδειξη αιρετών των εκπαιδευτικών στα Υπηρεσιακά Συμβούλια, που διεξάγονται με ηλεκτρονική ψηφοφορία (η ΑΔΕΔΥ έχει τοποθετηθεί, με Δελτίο Τύπου https://adedy.gr/tropologiahlektronikichfoforia/, κατά της ηλεκτρονικής ψηφοφορίας). Συγκεκριμένα η εγκύκλιος προβλέπει:

Σας επισυνάπτουμε το σχετικό έγγραφο.

Για την Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ.

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                    Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΙΔΑΣ                ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΡΑΤΗΣ