Κοινή ανακοίνωση του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. και της Συνόδου Προέδρων και Κοσμητόρων των Παιδαγωγικών Τμημάτων και Σχολών για την ένταξη των αντικειμένων της Φυσικής Αγωγής και των Αγγλικών στο πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου.
Σελίδες
- Αρχική σελίδα
- Οι Σελίδες μου
- Επικοινωνία
- Διεύθυνση Π.Ε. Ευρυτανίας
- ΠΥΣΠΕ Ευρυτανίας
- Μόρια Σχολείων Ευρυτανίας
- Σύλλογος Π.Ε. Ευρυτανίας
- Σχολικές Μονάδες
- Συνέδριo Δ.Ο.Ε
- Εκπαιδευτικές ιστοσελίδες
- Χρήσιμες Συνδέσεις
- Διδασκαλείο Ιωαννίνων
- Ευρυτανικές Σελίδες
- Επιμόρφωση ΤΠΕ
- ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ-ΙΣΤΟΤΟΠΟΙ
- ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΠΥΣΠΕ - ΚΥΣΠΕ 2024
Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου 2020
«Έφυγε» η σπουδαία συγγραφέας Άλκη Ζέη
Με τη συγγραφέα παιδικής λογοτεχνίας Άλκη Ζέη η οποία φιλοξενήθηκε στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Καρπενησίου. |
Η Άλκη Ζέη στο Καρπενήσι, στο 1ο Δημοτικό Σχολείο. Ήταν τιμή για όλους!
Τον Ιούνιο του 2015 η συγγραφέας Άλκη Ζέη είχε επισκεφθεί το 1ο Δημοτικό Σχολείο, αποδεχόμενη την πρόσκληση του τότε Διευθυντή κ. Κελέση Ανδρέα και των Εκπαιδευτικών.
Δείτε εδώ το ρεπορτάζ της εφημερίδας Ευρυτανικά Νέα από την συγκεκριμένη επίσκεψη.
Λίγα λόγια για την Άλκη Ζέη.
Εφυγε από τη ζωή σε ηλικία 97 ετών η σπουδαία συγγραφέας Αλκη Ζέη.
Η κηδεία της θα γίνει την Τρίτη από το Α΄Νεκροταφείο, όπου αναπαύεται και ο σύζυγος της Γιώργος Σεβαστίκογλου
Η Άλκη Ζέη γεννήθηκε στην Αθήνα. Ο πατέρας της καταγόταν από την Κρήτη και η μητέρα της από τη Σάμο, όπου πέρασε τα πρώτα παιδικά της χρόνια. Παντρεύτηκε τον θεατρικό συγγραφέα και σκηνοθέτη Γιώργο Σεβαστίκογλου, που πέθανε το 1991. Απέκτησαν δύο παιδιά.
Σπούδασε στη Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών, στη Δραματική Σχολή του Ωδείου Αθηνών και στο Κινηματογραφικό Ινστιτούτο της Μόσχας, στο τμήμα σεναριογραφίας.
Από το 1954 έως το 1964 έζησε σαν πολιτική πρόσφυγας στη Σοβιετική Ένωση. Το 1964 επιστρέφει οικογενειακώς στην Ελλάδα, για να ξαναφύγουν πάλι όλοι μαζί με τον ερχομό της Χούντας το 1967. Αυτήν τη φορά ο τόπος διαμονής τους είναι η Γαλλία, και συγκεκριμένα το Παρίσι, απ’ όπου επιστρέφουν μετά τη δικτατορία.
Από πολύ μικρή ασχολήθηκε με το γράψιμο. Στις πρώτες ακόμη τάξεις του Γυμνασίου άρχισε να γράφει κείμενα για το κουκλοθέατρο. Ένας από τους ήρωες που δημιούργησε, ο Κλούβιος, έγινε κατοπινά ο ήρωας του γνωστού κουκλοθέατρου «Μπαρμπα-Μυτούσης», εμπνεύστρια του οποίου ήταν η Ελένη Θεοχάρη-Περάκη. Πρώτο της μυθιστόρημα είναι Το καπλάνι της βιτρίνας (1963), που το έχει εμπνευστεί από τα παιδικά της χρόνια στη Σάμο και είναι σχεδόν αυτοβιογραφικό. Ακολουθεί μια σειρά μυθιστορημάτων για παιδιά, και το 1987 κυκλοφορεί το πρώτο της βιβλίο για μεγάλους Η αρραβωνιαστικιά του Αχιλλέα. Το 2013 κυκλοφόρησε το αυτοβιογραφικό της βιβλίο Με μολύβι φάμπερ νούμερο δύο, και το 2017 το Πόσο θα ζήσεις ακόμα, γιαγιά.
Το 2010 τιμήθηκε με το Βραβείο της Ακαδημίας Αθηνών για το σύνολο του έργου της.
Ο καθαρός τρόπος γραφής της, η γλωσσική αρτιότητα, η κριτική στάση απέναντι σε πρόσωπα και καταστάσεις, το χιούμορ και η διεισδυτική ματιά στα γεγονότα, είναι τα χαρακτηριστικά των έργων της Άλκης Ζέη που το έχουν κάνει να αγαπηθεί από το ελληνικό και το ξένο αναγνωστικό κοινό. Η αρραβωνιαστικιά του Αχιλλέα , Το καπλάνι της βιτρίνας και Ο μεγάλος περίπατος του Πέτρου, συμπεριλαμβάνονται στα διαχρονικά ευπώλητα βιβλία της σύγχρονης ελληνικής λογοτεχνίας. Τα βιβλία της απευθύνονται κυρίως στα παιδιά και τους εφήβους, πάντα όμως διαβάζονται με μεγάλη ευχαρίστηση και από τους ενήλικες. Εμπνέονται από προσωπικές της εμπειρίες υφαίνοντας την υπόθεσή τους παράλληλα με ιστορικά γεγονότα. Τα θέματα που πραγματεύονται είναι καθημερινά και πανανθρώπινα.
Το Καπλάνι της βιτρίνας, το πρώτο της μυθιστόρημα, υπήρξε έργο - σταθμός για την ελληνική παιδική λογοτεχνία και θεωρείται πλέον ένα κλασικό έργο της παγκόσμιας λογοτεχνίας για παιδιά, με συνεχείς επανεκδόσεις από το 1963 που πρωτοκυκλοφόρησε στην Ελλάδα και πολλές μεταφράσεις και διακρίσεις στο εξωτερικό. Η Άλκη Ζέη αποτελεί πρέσβειρα της σύγχρονης ελληνικής λογοτεχνίας στο εξωτερικό, καθώς το σύνολο του έργου της είναι μεταφρασμένο και κυκλοφορεί σε πολλές χώρες ανά τον κόσμο. Η ίδια έχει επίσης μεταφράσει από τα γαλλικά, τα ιταλικά και τα ρωσικά αρκετά βιβλία.
Το 2012 αναγορεύτηκε επίτιμη διδάκτωρ του Πανεπιστημίου της Κύπρου. Το 2014 αναγορεύτηκε επίτιμη διδάκτωρ του Τμήματος Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, ενώ το 2015 απέσπασε την ίδια τιμή από το Πανεπιστήμιο Πατρών της Σχολής Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών.
Τον Ιανουάριο του 2015 έλαβε τον Χρυσό Σταυρό του Τάγματος της Τιμής, διάκριση που αποδίδεται από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας σε διαπρεπείς προσωπικότητες των τεχνών, των επιστημών και των γραμμάτων, ενώ τον Σεπτέμβριο του 2015 τιμήθηκε από τη Γαλλία με τον τίτλο του Ταξιάρχη του Τάγματος των Τεχνών και των Γραμμάτων (Commandeur de l’Ordre des Arts et des Lettres).
Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου 2020
Παρουσιάστηκαν στο Υπουργικό Συμβούλιο οι μεταρρυθμίσεις στην Παιδεία
Αλλαγές στο σχολείο που αποτελούν συνδυασμό νομοθετικών ρυθμίσεων, υπουργικών αποφάσεων και ευρύτερων δράσεων, που μαζί διαμορφώνουν την εκπαιδευτική πολιτική, παρουσίασε σήμερα η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Νίκη Κεραμέως.
Οι μεταρρυθμίσεις κινούνται σε 3 άξονες: το πρόγραμμα του σχολείου, την ενίσχυση του εκπαιδευτικού έργου και τις εκπαιδευτικές δομές.
Για το πρόγραμμα του σχολείου:
- Διαμόρφωση νέων προγραμμάτων σπουδών και σταδιακή επιμόρφωση εκπαιδευτικών ήδη από τον Απρίλιο του 2020.
- Πιλοτική ένταξη των εργαστηρίων δεξιοτήτων το σχ. έτος 2020-2021 στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα.
- Ενίσχυση πληροφορικής, κλασικών γραμμάτων, ξένων γλωσσών και φυσικής αγωγής.
- Τροποποίηση των εξεταζόμενων μαθημάτων και σταδιακή αλλαγή της φιλοσοφίας των εξετάσεων - έμφαση στις ερευνητικές εργασίες.
- Θεσμοθέτηση Τράπεζας Θεμάτων, ήδη από το 2020-21 για την Α’ Λυκείου.
- Ενίσχυση του Εθνικού Απολυτηρίου.
Για την ενίσχυση του εκπαιδευτικού έργου:
- Έμφαση στην επιμόρφωση, με πρωτοπόρες δράσεις και καινοτόμες μεθόδους. Σε πρώτη φάση, επενδύουμε 14 εκατομμύρια ευρώ στο ανθρώπινο δυναμικό της εκπαίδευσης.
- Αξιολόγηση της σχολικής μονάδας από το 2020-21, και αυστηροποίηση θεσμικού πλαισίου ώστε να εξασφαλιστεί η εφαρμογή της.
- Δρομολόγηση ήδη από το 2020 διαδικασίας για την αξιολόγηση εκπαιδευτικών.
Για τις εκπαιδευτικές δομές:
- Αλλαγές στις δομές υποστήριξης του εκπαιδευτικού έργου: διακριτή έμφαση στην παιδαγωγική υποστήριξη σχολικών δικτύων, πιο αξιοκρατική διαδικασία επιλογής στελεχών εκπαίδευσης.
- Δάσκαλοι στην τάξη: π.χ. διπλή μοριοδότηση δυσπρόσιτων περιοχών, προτεραιότητα στην κάλυψη κενών των πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων, διετής διάρκεια πινάκων.
- Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία: 24 πρότυπα και 38 πειραματικά σχολεία ήδη από το Σεπτέμβριο του 2020, ανοιχτή πρόσκληση εντός του 2020 για επέκταση.
- Ασφάλεια στο σχολείο: Δάσκαλος/Καθηγητής Εμπιστοσύνης, θέσπιση σχολικών κανονισμών, αναδιάρθρωση των παιδαγωγικών μέτρων και τακτική συλλογή δεδομένων μέσω της αξιολόγησης της σχολικής μονάδας.
Επίσης, το νομοσχέδιο περιλαμβάνει βελτιωτικές ρυθμίσεις για την Ανώτατη Εκπαίδευση, όπως:
- Εξωστρέφεια: δυνατότητα ίδρυσης ξενόγλωσσων προπτυχιακών προγραμμάτων από κάθε ΑΕΙ (χωρίς να απαιτείται έγκριση Υπουργού και χωρίς υποχρεωτική συνεργασία με άλλο ίδρυμα), θεσμοθέτηση κοινών και διπλών προγραμμάτων σπουδών μεταξύ ελληνικών και ξένων ΑΕΙ, διευκολύνσεις στην προσέλκυση και τη διαμονή αλλοδαπών φοιτητών (π.χ. απαλλαγή από ΔΟΑΤΑΠ).
- Αλλαγές στη διοίκηση: ενιαίο ψηφοδέλτιο για τις εκλογές των Πρυτανικών Αρχών, ηλεκτρονική ψηφοφορία, καθιέρωση της τετραετούς θητείας.
- Αλλαγές στις μετεγγραφές: εξορθολογισμός οικονομικών και κοινωνικών κριτηρίων, προσθήκη ακαδημαϊκού κριτηρίου (επίτευξη υψηλού ποσοστού επί της βάσης του τελευταίου εισαχθέντος) .
Τρίτη 25 Φεβρουαρίου 2020
ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΠΥΣΠΕ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑΣ
Συνεδρίαση του Π.Υ.Σ.Π.Ε. Ευρυτανίας θα πραγματοποιηθεί στο Γραφείο της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ευρυτανίας (Κτίρια ΟΑΕΔ - Προφήτης Ηλίας), την Τετάρτη, 26.02.2020 και ώρα 10:00 π.μ., με τα παρακάτω θέματα ημερήσιας διάταξης:
1. Προσδιορισμός οργανικής σύνθεσης διδακτικού προσωπικού ΔΙΠΕ Ευρυτανίας
2. Χορήγηση άδειας άσκησης ιδιωτικού έργου σε αναπληρώτρια εκπαιδευτικό
Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου 2020
Ολομέλεια Προέδρων των Συλλόγων Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Με επιτυχία ολοκληρώθηκε αργά το απόγευμα η Ολομέλεια των Προέδρων των Συλλόγων Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Από τους 133 συλλόγους, ήταν παρόντες οι Πρόεδροι των 103, οι περισσότεροι των οποίων πήραν το λόγο στο βήμα.
Την Ολομέλεια απασχόλησαν όλα τα ζητήματα που αφορούν τον κλάδο (μόνιμοι διορισμοί ειδικής και γενικής αγωγής, ασφαλιστικό, κατάργηση άρθρου 50 και 58 του Ν. 4653/2020 για εξίσωση πτυχίων και 3ετη αποκλεισμό, δίχρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή) και προβλημάτισε η εικόνα που μετέφεραν οι Πρόεδροι για τις απεργίες που προηγήθηκαν, ενώ έγιναν προτάσεις για το πλαίσιο δράσης που θα ακολουθήσει.
Οι τελικές αποφάσεις θα ληφθούν από το Δ.Σ. της Διδασκαλικης Ομοσπονδίας καθώς η πλειοψηφία των Προέδρων δεν έφεραν απόφαση από τις Έκτακτες Γενικές Συνελεύσεις τους λόγω έλλειψης απαρτίας.
Σάββατο 22 Φεβρουαρίου 2020
Πανελλήνια Σχολική Ημέρα κατά της Βίας στο Σχολείο
Η 6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί ως Πανελλήνια Σχολική Ημέρα κατά της Βίας στο σχολείο. Η ημέρα αυτή αποτελεί μια αφορμή για εκπαιδευτικούς, μαθητές/τριες και γονείς των σχολείων όλης της χώρας να ανταλλάξουν σκέψεις, πληροφορίες και ιδέες και να ενεργοποιηθούν δράσεις ευαισθητοποίησης για την πρόληψη και αντιμετώπιση της σχολικής βίας και εκφοβισμού που εκδηλώνεται μεταξύ και εναντίον των μαθητών/τριών, ώστε να περιοριστούν οι δίαυλοι εκδήλωσης της βίας στη ζωή των ανηλίκων και να αποτραπούν οι αρνητικές συνέπειες στις διαπροσωπικές τους σχέσεις.
Με αφορμή την ημέρα αυτή, καλούνται οι σχολικές μονάδες της χώρας να αφιερώσουν χρόνο, από την Τρίτη 3 Μαρτίου έως την Παρασκευή 6 Μαρτίου 2020, (δύο ή περισσότερες διδακτικές ώρες με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων /ουσών) σε δράσεις - συζητήσεις εκδηλώσεις (π.χ. βιβλιο-παρουσιάσεις, προβολές ταινιών, εικαστικά εργαστήρια, διαδραστικές ομιλίες, βιωματικά σεμινάρια κ.α.) με στόχο την ευαισθητοποίηση σε θέματα βίας και σχολικού εκφοβισμού.
Την Πέμπτη στο υπουργικό το Σχέδιο Νόμου του υπουργείου Παιδείας
Την ερχόμενη Πέμπτη θα παρουσιάσει η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως το Σχέδιο Νόμου για την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, το οποίο θα περιέχει κι επείγουσες διατάξεις για την τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Στις αρχές της εβδομάδας, Δευτέρα ή Τρίτη, η υπουργός Παιδείας θα μεταβεί στο Μέγαρο Μαξίμου, προκειμένου να παρουσιάσει στον πρωθυπουργό τις βασικές κατευθύνσεις του Σχεδίου Νόμου.
Το Σχέδιο Νόμου , μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει:
Α. Διορθωτικές αλλαγές στο σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ “Γαβρόγλου”.
Β. Επαναφορά του θεσμού του Σχολικού Συμβούλου.
Γ. Διαδικασία επιλογής Στελεχών Εκπαίδευσης.
Δ. Πλαίσιο λειτουργίας και ίδρυση νέων Πειραματικών και Πρότυπων Σχολείων.
E. Νέες Θεματικές Ενότητες, στο Νηπιαγωγείο, Δημοτικό και Γυμνάσιο.
Ζ. Ρυθμίσεις για τη διευκόλυνση σύμπραξης των ελληνικών με ξένα Πανεπιστήμια.
Η. Ρυθμίσεις για τη διαδικασία Πρυτανικών εκλογών.
Περιφερειακή σύσκεψη με αντικείμενο τις υπηρεσιακές μεταβολές Λαμία, 26 Φεβρουαρίου 2020 ώρα 18:00
Την Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2020, ώρα 18:00΄, στην αίθουσα επιμελητηρίου Φθιώτιδας (Όθωνος 3, Πλατεία Λαού, 2ος όροφος), θα πραγματοποιηθεί περιφερειακή σύσκεψη των συνδικαλιστικών στελεχών της Στερεάς Ελλάδας με αντικείμενο τις υπηρεσιακές μεταβολές.
Καλούνται οι αιρετοί των Π.Υ.Σ.Π.Ε. και του Α.Π.Υ.Σ.Π.Ε. Στερεάς Ελλάδας, τα μέλη των Δ.Σ. και όσοι συνάδελφοι το επιθυμούν, να συμμετέχουν.
Για το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε.
Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2020
Εκπαιδευτικό υλικό για την παράλληλη στήριξη και την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο σχολείο
Εκπαιδευτικό υλικό για την παράλληλη στήριξη και την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο σχολείο
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Μαρία Γελαστοπούλου – Αδριανός Γ. Μουταβελής
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ ΤΟΜΟΣ
ΑΘΗΝΑ ΙΕΠ 2017
Τον τόμο μπορείτε να τον κατεβάσετε από ΕΔΩ
Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου 2020
Σ.Ε.Π.Ε, ΕΥΡΥΤΑΝΙΑΣ: Ενημέρωση σχετικά με την απεργιακή κινητοποίηση
Αγαπητοί μας συνάδελφοι,
μετά τη λήξη της Έκτακτης Γενικής Συνέλευσης που πραγματοποιήθηκε σήμερα Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου 2020 και ώρα 6 μ.μ. στην αίθουσα εκδηλώσεων του 2ου Δημοτικού Σχολείου Καρπενησίου, ακολούθησε συνεδρίαση του Δ.Σ. του Συλλόγου μας κατά την οποία επικοινωνήσαμε με σωματεία του δημόσιου τομέα του νομού μας (Εργαζόμενοι Δήμων, Εργαζόμενοι Περιφέρειας, ΕΛΜΕ Ευρυτανίας, Εργαζόμενοι Νοσοκομείου), με τα οποία είχε προηγηθεί συνεννόηση για κοινή κινητοποίηση.
Προς απογοήτευσή μας, ενημερωθήκαμε ότι σε συνεδριάσεις των Δ.Σ. ή σε Έκτακτες Γενικές Συνελεύσεις τους αποφασίστηκε η μη συμμετοχή τους σε αγωνιστικές κινητοποιήσεις αύριο Τρίτη 18 Φεβρουαρίου, ημέρα κατάθεσης στη Βουλή του αντιασφαλιστικού νομοσχεδίου της Κυβέρνησης.
Ύστερα από τα παραπάνω και θεωρώντας ότι για μια επιτυχημένη κινητοποίηση Δημοσιών Υπαλλήλων θα πρέπει να συμμετέχουν, αν όχι όλα, τα περισσότερα σωματεία του Δημόσιου Τομέα, κρίνουμε ότι η δική μας συμμετοχή και μόνο δε θα έχει επιτυχή έκβαση.
Δεσμευόμαστε ότι σε επόμενη αγωνιστική κινητοποίηση θα καταβληθούν προσπάθειες να γίνει η κατάλληλη προετοιμασία ώστε να έχουμε μια επιτυχημένη και αποτελεσματική παρουσία. Παρόλα ταύτα, μπορούμε να συμμετέχουμε στην 24ωρη απεργιακή κινητοποίηση που έχει κηρύξει η Α.Δ.Ε.Δ.Υ. για την Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2020.
Από το ΔΣ
Σάββατο 15 Φεβρουαρίου 2020
Προσλήψεις 403 εκπαιδευτικών σε σχολικές μονάδες της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ως προσωρινών αναπληρωτών με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου για το διδακτικό έτος 2019-2020 κατόπιν της ειδικής πρόσκλησης (άρθρο 86 του ν.4547/2018, ΦΕΚ 102 Α’).
Από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι, σε εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 86 του ν.4547/2018, για το διδακτικό έτος 2019-2020, προσλαμβάνονται:
α) 121 εκπαιδευτικοί κλάδων ΕΑΕ και κλάδων γενικής εκπαίδευσης ως προσωρινοί αναπληρωτές στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση και
β) 282 εκπαιδευτικοί κλάδων/ειδικοτήτων γενικής εκπαίδευσης ως προσωρινοί αναπληρωτές στη γενική εκπαίδευση.
Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν για ανάληψη υπηρεσίας από τη Δευτέρα 17 έως και την Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2020 και θα τοποθετηθούν με απόφαση των οικείων Διευθυντών Εκπαίδευσης. μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους 2019-2020.
Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2020
07-02-2020-Υ.ΠΑΙ.Θ: Ειδική πρόσκληση κάλυψης λειτουργικών κενών σε σχολικές μονάδες
07-02-2020-Υ.ΠΑΙ.Θ: Ειδική πρόσκληση κάλυψης λειτουργικών κενών σε σχολικές μονάδες της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (άρ. 86 του ν.4547/2018 ΦΕΚ 102 Α’)
Σε εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 86 του ν. 4547/2018 (Α΄ 102), καλούνται οι
εγγεγραμμένοι στους πίνακες αναπληρωτών Γενικής Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης,
που έχουν υποβάλει αίτηση-δήλωση στο πλαίσιο της ανωτέρω σχετικής, εφόσον το επιθυμούν, να
δηλώσουν συγκεκριμένες σχολικές μονάδες ή/και ομάδες σχολικών μονάδων για πρόσληψή τους ως
αναπληρωτών, πλήρους ή/και μειωμένου ωραρίου, για το σχολικό έτος 2019-2020,
Δείτε εδώ την πρόσκληση
ΠΕ60 ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ
ΣΤΗΡΙΞΗ
ΕΙΔΙΚΗΣ
ΑΓΩΓΗΣ
ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑΣ (Π.Ε.) Πλήρες 2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΡΠΕΝΗΣΙΟΥ
ΑΝΑΚΟΊΝΩΣΗ της Δ.Ο.Ε
Θέμα: Οι απαντήσεις που δόθηκαν από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας στα θέματα που έθεσε το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. στη συνάντηση της Πέμπτης 6 Φεβρουαρίου 2020
Πραγματοποιήθηκε σήμερα, Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου 2020, συνάντηση του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας (Υπουργό, Υφυπουργό, Γενική Γραμματέα).
Ως Δ.Σ. θέσαμε στην πολιτική ηγεσία το σύνολο των ζητημάτων που αφορούν την πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Συγκεκριμένα:
• Βραχυχρόνιες συνδικαλιστικές άδειες αναπληρωτών
Ζητήσαμε, για μια ακόμη φορά, από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου να δώσει άμεσα θετική λύση, αφού το νομικό πλαίσιο είναι ξεκάθαρο και ενιαίο για όλους τους εκπαιδευτικούς είτε αυτοί εργάζονται ως μόνιμοι είτε ως αναπληρωτές και η όποια απόφαση θα αποτυπώνει και την πολιτική βούληση της κυβέρνησης σ’ ένα κρίσιμο, από πολλές απόψεις, ζήτημα.
Η απάντηση της πολιτικής ηγεσίας ήταν ότι θα το δουν θετικά και θα προσπαθήσουν να λύσουν το ζήτημα άμεσα. Η ίδια, βέβαια, απάντηση μας έχει δοθεί σε όλες τις συναντήσεις, από τον Ιούλιο του 2019, χωρίς μέχρι στιγμής να έχει επιλυθεί το ζήτημα.
• Δικαιώματα αναπληρωτών
Θέσαμε και πάλι το ζήτημα τονίζοντας ότι αποτελούσε και τμήμα της αναφοράς μας προς την Επιτροπή Αναφορών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου. Από την πλευρά της η Υπουργός Παιδείας δήλωσε θετική και μας ζήτησε να καταθέσουμε τις θέσεις του κλάδου ώστε να συζητήσουμε εκ νέου. Η ίδια βέβαια θετική διάθεση διατυπώνεται, από την πολιτική ηγεσία, σε όλες τις συναντήσεις με τη Δ.Ο.Ε., χωρίς, μέχρι στιγμής, να έχει δρομολογηθεί το παραμικρό.
• Διορισμοί μόνιμων εκπαιδευτικών
Το Δ.Σ. τόνισε και πάλι την αντίθεσή του με τον Ν.4589/2019, του οποίου έχει ζητήσει την αντικατάστασή του με βάση τις θέσεις του κλάδου, και την ανάγκη της πραγματοποίησης, άμεσα, όλων των διορισμών μόνιμων εκπαιδευτικών που έχει ανάγκη η εκπαίδευση (στη βάση των θέσεων του κλάδου για τη δομή της εκπαίδευσης, μείωση αναλογίας μαθητών ανά εκπαιδευτικό 1:15 στο νηπιαγωγείο, 1:20 στο δημοτικό, υπεύθυνος ολοήμερου, ολοήμερο σχολείο όπως το οραματίστηκε ο κλάδος) με ταυτόχρονη δημιουργία όλων των οργανικών θέσεων που επιβάλλεται για όλες τις ειδικότητες εκπαιδευτικών.
Η απάντηση της κ. Υπουργού ήταν ότι είναι αδιαμφισβήτητο το γεγονός ότι για πρώτη φορά γίνονται, από την παρούσα κυβέρνηση, διορισμοί στην Ειδική Αγωγή (για τους οποίους το σχετικό κονδύλιο είχε, βέβαια, εγγραφεί στον προϋπολογισμό του 2019 από την προηγούμενη Κυβέρνηση) και δρομολογούνται οι διορισμοί στη Γενική Αγωγή, με θολό όμως το τοπίο σε ότι αφορά την εγγραφή των 5.250 διορισμών στον τακτικό προϋπολογισμό του 2020. Η πολιτική ηγεσία δεν μπήκε στη συζήτηση για το σύστημα προσλήψεων-διορισμών.
• Πίνακες διορισμών
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. τόνισε την αναγκαιότητα της ετήσιας ανανέωσης των πινάκων, επαναφέροντας το ζήτημα της άδικης αντιμετώπισης των εκπαιδευτικών που αποκλείστηκαν από την προκήρυξη της Ειδικής Αγωγής εξ αιτίας της σύγχυσης που δημιουργήθηκε σχετικά με την καταβολή του παραβόλου καθώς και εκείνων που, δίχως δική τους υπαιτιότητα, δεν κατέχουν τίτλο εξομοίωσης και βρίσκονται εκτός πινάκων αν και εργάζονται επί σειρά ετών στην εκπαίδευση.
Η απάντηση που δόθηκε ήταν η διαβεβαίωση για την προσπάθεια της πολιτικής ηγεσίας να θεσπιστεί η 2ετής αντί της 3ετούς ισχύος, όπως προβλέπεται σήμερα, των πινάκων καθώς και ότι υπάρχει σημαντική πίεση από πλευράς Υπουργείου προς το Α.Σ.Ε.Π. για επίσπευση των διαδικασιών για τους οριστικούς πίνακες της Ειδικής Αγωγής που αναμένονται τον Μάρτιο αλλά και στη συνέχεια της Γενικής Αγωγής. Για τον σκοπό αυτό 15 υπάλληλοι του Υπουργείου διατέθηκαν στο τμήμα διορισμών. Ταυτόχρονα, η υπουργός ανέφερε ότι είναι αδύνατο να βρεθεί λύση με τη μη καταβολή των παραβόλων (παρόλο που πολιτικά αρνήθηκαν να προχωρήσουν σε νομοθετική ρύθμιση που είχε συνταχθεί από τη νομική μας σύμβουλο και είχε καταθέσει έγκαιρα η Δ.Ο.Ε.) την ίδια στιγμή που δημόσια έκανε παρέμβαση για να βρεθεί λύση με τις εκκρεμείς αναγνωρίσεις πτυχίων και μεταπτυχιακών από τον Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π.
• Πορεία εφαρμογής δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. ζήτησε από την πολιτική ηγεσία ενημέρωση σχετικά με τις ενέργειές της για τη διασφάλιση της πλήρους εφαρμογής της δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης σε όλη τη χώρα από το σχ. έτος 2020-2021.
Η απάντηση της πολιτικής ηγεσίας ήταν ότι Το 71% των προνηπίων ήδη φοιτά στα δημόσια νηπιαγωγεία. Τόνισαν ότι γίνονται προσπάθειες σε κάθε κατεύθυνση, υπάρχει πλήρης ενεργοποίηση της ΚΤ.ΥΠ. και ασκούνται πιέσεις προς τους Δήμους ώστε να υπάρξει πλήρης εφαρμογή της δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης.
• Άρθρο 50 του Ν.4653/2020 για τα πτυχία των κολλεγίων
Κάναμε σαφές σε όλους τους τόνους ότι δεν αποδεχόμαστε την ολέθρια για τη δημόσια εκπαίδευση κίνηση υποβάθμισης του κύρους των πανεπιστημιακών πτυχίων και την εξίσωσή τους με τους τίτλους κολλεγίων.
Οι αιτιάσεις της Υπουργού Παιδείας, που έχουμε ακούσει κατ’ επανάληψη, δεν έπεισαν κανέναν. Αντίθετα, η αδυναμία παράθεσης του οποιουδήποτε ισχυρού επιχειρήματος επιβεβαιώνει την άποψή μας ότι η κυβέρνηση πήρε την πολιτική ευθύνη εξυπηρέτησης συμφερόντων.
Δεν δεχόμαστε σε καμία περίπτωση τη ρύθμιση αυτή και θα αντιπαλέψουμε σθεναρά ενάντια στην υποβάθμιση του κύρους των πανεπιστημιακών πτυχίων μέχρι την τελική κατάργηση της επίμαχης διάταξης.
• Άρθρο 58 του Ν.4653/2020 για κυρώσεις διορισμών – αποκλεισμό 3 ετών όσων δεν αναλαμβάνουν υπηρεσία ή παραιτούνται
Εκτιμούμε και γι’ αυτό το ζήτημα ότι δεν πήραμε καμία πειστική απάντηση. Η πρόθεση επαναφοράς της διπλής μοριοδότησης της υπηρεσίας των αναπληρωτών στις δυσπρόσιτες περιοχές δεν αποτελεί απάντηση, σε καμία περίπτωση, στο αίτημά μας για την άμεση κατάργηση του τιμωρητικού άρθρου 58 του Ν.4653/2020.
• Σχεδιασμός Υπουργείου για την αξιολόγηση – σχετικές δηλώσεις προέδρου Ι.Ε.Π.
Θέσαμε το ζήτημα του κλίματος επαναφοράς της αξιολόγησης-χειραγώγησης και του Π.Δ. 152, που δημιουργούν οι συχνές δηλώσεις του προέδρου του Ι.Ε.Π. τονίζοντας πως ο κλάδος δεν πρόκειται σε καμία περίπτωση να αποδεχτεί εφαρμογή της αξιολόγησης-χειραγώγησης.
Η Υπουργός απάντησε πως το Ι.Ε.Π. είναι γνωμοδοτικό όργανο και ο πρόεδρος εκφράζει την προσωπική του άποψη. «Το Υπουργείο είναι αυτό που παίρνει τις αποφάσεις και όσον αφορά την αξιολόγηση δεν δρομολογείται τίποτε σχετικό με αυτήν προς το παρόν», μας απάντησε.
Η Υπουργός τόνισε ότι αυτό που θα υλοποιηθεί, σε πρώτη φάση, είναι η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών.
• Δηλώσεις Υπουργού Παιδείας για διδασκαλία Φυσικής Αγωγής και Αγγλικών στο Νηπιαγωγείο καθώς και την προσθήκη νέων θεματικών στο ωρολόγιο πρόγραμμα
Με αφορμή τις, κατά καιρούς, δηλώσεις Υπουργού και Υφυπουργού για τη διδασκαλία νέων θεματικών (σεξουαλική αγωγή, εθελοντισμός, οδική ασφάλεια, σεβασμός στη διαφορετικότητα κλπ.) ζητήσαμε διευκρινήσεις ως προς την ένταξή τους στο ωρολόγιο πρόγραμμα και τους διδάσκοντες.
Η απάντηση που λάβαμε ήταν ασαφής, ότι θα αντικαταστήσουν την Ευέλικτη Ζώνη (με περιοδική διδασκαλία όλων των θεματικών) για τις τάξεις από την Α΄ μέχρι και την Δ΄ και για τις Ε’ και ΣΤ’ τάξεις θα εξεταστεί ο τρόπος ένταξής τους (πιθανός περιορισμός άλλων διδακτικών αντικειμένων) ύστερα από σχετική πρόταση του Ι.Ε.Π.. Τη διδασκαλία τους θα αναλάβουν οι δάσκαλοι, έπειτα από σχετική επιμόρφωση.
Σε σχέση με τις δηλώσεις της Υπουργού για διδασκαλία της Φυσικής Αγωγής και των Αγγλικών στο Νηπιαγωγείο, τονίσαμε ότι στο πρόγραμμα σπουδών του Νηπιαγωγείου δεν υπάρχουν διακριτά γνωστικά αντικείμενα (κάτι που είναι απόλυτα σύμφωνο με τις σύγχρονες επιστημονικές θεωρίες που τονίζουν ότι η μάθηση τον 21ο αιώνα δεν μπορεί να στηρίζεται σε προγράμματα σπουδών που οργανώνονται αποκλειστικά με γνωστικά αντικείμενα) και γι’ αυτόν τον λόγο, το Νηπιαγωγείο στελεχώνεται μόνο από Νηπιαγωγούς Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης και όχι και από εκπαιδευτικούς άλλων ειδικοτήτων.
Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου επιφυλάχθηκε να ξανασυζητήσει το θέμα με τη Δ.Ο.Ε. σε νέα, θεματική, συνάντηση, δίχως, όμως, να κάνει σαφές εάν πρόκειται για σκέψεις ή για ειλημμένη απόφαση, κάτι που μας προβληματίζει ιδιαίτερα και μας κρατά σε επιφυλακή για άμεση αντίδραση εάν χρειαστεί.
Μας ζητήθηκε, τέλος, από την πολιτική ηγεσία να καταθέσουμε τις θέσεις του κλάδου και τις προτάσεις μας για τα αναλυτικά προγράμματα.
• Συνταξιοδοτικό και εκπαιδευτικοί
Πέρα από την συνολική αντίδραση απέναντι στο νέο ασφαλιστικό νομοσχέδιο της κυβέρνησης, ζητήσαμε την παρέμβαση του Υπουργείου ώστε να προβλεφθούν στον ασφαλιστικό νόμο, διατάξεις για τους εκπαιδευτικούς ανάλογες με αυτές του Ν. 3075/02 (30ετία κλπ.) αφού είναι απόλυτα κατανοητό ότι οι εκπαιδευτικοί δεν είναι δυνατό να διδάσκουν μέχρι την ηλικία των 67 ετών , δίχως όμως να λάβουμε κάποια διαβεβαίωση ότι αυτή η παρέμβαση πρόκειται να συμβεί.
Η πολιτική ηγεσία δήλωσε ότι το ασφαλιστικό νομοσχέδιο είναι, σε πολύ μεγάλο βαθμό, στην αρμοδιότητα του Υπουργείου Εργασίας.
• Εξομοίωση πτυχίων εκπαιδευτικών Π.Ε.70 και Π.Ε.60
Με βάση τη συζήτηση που αναπτύχθηκε σχετικά με τους εκπαιδευτικούς που, δίχως δική τους υπαιτιότητα αφού δεν υπήρχε η δυνατότητα στις περιοχές που ζούσαν ή εργάζονταν να παρακολουθήσουν πρόγραμμα εξομοίωσης, δεν κατέχουν σχετικό τίτλο, η πολιτική ηγεσία επισήμανε ότι η αρνητική αυτή εξέλιξη ήταν απόφαση της προηγούμενης πολιτικής ηγεσίας και απάντησε πως βλέπει θετικά το να τους δοθεί η, πραγματική, δυνατότητα να πραγματοποιήσουν εξομοίωση των πτυχίων τους και έδειξε να συμφωνεί με την εξ αποστάσεως εξομοίωση, που προτείναμε ως λύση. Την ίδια βέβαια απάντηση έχει δώσει σε προηγούμενες συναντήσεις με τη Δ.Ο.Ε., χωρίς μέχρι στιγμής να έχει πράξει οτιδήποτε στην κατεύθυνση της επίλυσης του ζητήματος ώστε οι συνάδελφοι να έχουν τη δυνατότητα να συμπεριληφθούν στους πίνακες διορισμών και προσλήψεων αναπληρωτών, ξεκαθαρίζοντας ότι στην τρέχουσα προκήρυξη της γενικής αγωγής δεν θα συμπεριληφθούν.
• Αναγκαιότητα θεσμικής θωράκισης των σχολικών μονάδων και διασφάλιση της εύρυθμης λειτουργίας τους
Με αφορμή πολύ πρόσφατο περιστατικό αυθαίρετης λειτουργίας της αστυνομίας έναντι εκπαιδευτικού σε σχολείο της Αθήνας, το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. επανέφερε ένα από τα μεγάλα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι σχολικές μονάδες και έχουν δυσμενέστατες επιπτώσεις στην ομαλή λειτουργία τους. Την αναστάτωση που δημιουργούν εξωθεσμικές παρεμβάσεις προσώπων πέραν της διοίκησης της εκπαίδευσης, των εκπαιδευτικών και των μαθητών, με αποτέλεσμα σε αρκετές περιπτώσεις είτε επεισόδια που δημιουργούνται στο χώρο των σχολείων είτε απομάκρυνση εκπαιδευτικών από το χώρο του σχολείου σε ώρα λειτουργίας του κατόπιν υποβολής προσχηματικών και αναίτιων εγκλήσεων σε βάρος τους, όταν στα πλαίσια των υπηρεσιακών τους καθηκόντων αναγκάζονται να επιβάλλουν τη νομιμότητα στη λειτουργία των σχολικών μονάδων.
Ζητήσαμε από την πολιτική ηγεσία να παρέμβει με νομοθετική πρωτοβουλία ενώ τονίσαμε ότι έχουμε καταθέσει σχετικές νομοθετικές προτάσεις (πιο πρόσφατη στις 7-11-2019) που το Υπουργείο μπορεί να αξιοποιήσει και να προστατεύσει στην πράξη τους εκπαιδευτικούς λειτουργούς στην άσκηση του έργου τους.
• Θέματα σε σχέση με την εκπαίδευση ελληνοπαίδων εξωτερικού
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. μετέφερε το κλίμα αναστάτωσης και ανασφάλειας που υπάρχει στους εκπαιδευτικούς που αιτούνται απόσπαση στα σχολεία του εξωτερικού ή υπηρετούν εκεί. Καθυστερήσεις στην υπογραφή των αποσπάσεων, ανεπίτρεπτες παρεμβάσεις γονέων στο εκπαιδευτικό έργο, αυθαίρετες ενέργειες συντονιστών, δύσκολες συνθήκες εργασίας και διαβίωσης καθιστούν αναγκαία την παρέμβαση της πολιτείας με τρόπο που θα ομαλοποιήσει τις συνθήκες. Ζητήσαμε την άμεση σύσταση υπηρεσιακών συμβουλίων ώστε να περιορισθούν αυθαιρεσίες και να ομαλοποιηθεί η λειτουργία διοίκησης και σχολικών μονάδων.
Η πολιτική ηγεσία απάντησε ότι θα υπάρξει διερεύνηση σχετικά με τα προβλήματα που δημιουργούνται και θα ξανασυζητήσει το θέμα με το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε.
• Κτηριακά προβλήματα σχολείων (ιδιαίτερα μετά από τους σεισμούς)
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. έθεσε τα οξυμένα κτηριακά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι σχολικές μονάδες και ιδιαίτερα αυτές της Δυτικής Αθήνας (κυρίως σε Αιγάλεω και Πετρούπολη) μετά και από το σεισμό του Ιουλίου, ζητώντας τις άμεσες ενέργειες του Υπουργείου στην κατεύθυνση εξεύρεσης μόνιμων λύσεων για τα προβλήματα.
Η Υφυπουργός απάντησε ότι η πολιτική ηγεσία γνωρίζει το ζήτημα, έχει προωθήσει λύσεις σε επίπεδο προκάτ αιθουσών και εξετάζει τις δυνατότητες για σταθερές και μόνιμες λύσεις σε συνεργασία με τους συναρμόδιους φορείς.
• Προγραμματισμός Υπουργείου για δομές και επιλογές στελεχών
Σε ερώτηση για τον προγραμματισμό του Υπουργείου (και με βάση τις κατά καιρούς δηλώσεις της πολιτικής ηγεσίας) σε σχέση με τις δομές της εκπαίδευσης και την επιλογή στελεχών, καμία απάντηση δεν δόθηκε από την πλευρά της πολιτικής ηγεσίας για τις προτεινόμενες δομές, τον ρόλο τους και τον τρόπο-κριτήρια επιλογής των στελεχών.
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. εκτιμά πως κάποιες από τις απαντήσεις που δόθηκαν από την πολιτική ηγεσία αποτυπώνουν απλά θετική πρόθεση που μένει να αποδειχτεί στην πορεία ως προς την υλοποίηση (πλήρης εφαρμογή δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης, νέες θεματικές, επιμόρφωση). Με εξαίρεση τη δίχρονη προσχολική αγωγή και εκπαίδευση, όπου πράγματι καταβάλλονται προσπάθειες, στα υπόλοιπα θέματα δεν υπάρχει κάποια ολοκληρωμένη πρόταση. Από το υπουργείο Παιδείας όμως περιμένουμε πράξεις και όχι απλά κατάθεση προθέσεων.
Για το ζήτημα των διορισμών το θετικό είναι ότι ξεκίνησαν. Το θεσμικό πλαίσιο δεν είναι αποδεκτό από τη Δ.Ο.Ε. και ο αριθμός τους είναι μεν σημαντικός αλλά είναι μικρός σε σχέση με τις πραγματικές ανάγκες της εκπαίδευσης. Η απάντηση σχετικά με την αξιολόγηση παρατείνει τη στάση επιφυλακής. Το ζήτημα που άνοιξε από την Υπουργό Παιδείας σε σχέση με νέα αντικείμενα στο Νηπιαγωγείο, αποκαλύπτοντας μια μη παιδαγωγικής οπτικής διάσταση στους σχεδιασμούς του Υπουργείου, μας κάνει ιδιαίτερα επιφυλακτικούς, μας προβληματίζει έντονα και μας οδηγεί στην ανάγκη ανάδειξης του πραγματικού ρόλου και της σημασίας του Νηπιαγωγείου με τρόπο ανάλογο με αυτόν που ακολουθήσαμε στη διεκδίκηση της δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης. Απαντήσεις που παραπέμπουν στο μέλλον και τις συνθήκες (δικαιώματα αναπληρωτών, συνδικαλιστικές τους άδειες, διάρκεια πινάκων, εκπαίδευση στο εξωτερικό, εξομοίωση) θα κριθούν και αυτές από την υλοποίησή τους.
Η ανυποχώρητη, όμως, στάση τις πολιτικής ηγεσίας σε κρίσιμα ζητήματα όπως αυτό του 3ετούς αποκλεισμού αλλά ιδιαίτερα των πτυχίων των κολλεγίων, δημιουργεί ένα εξαιρετικά αρνητικό κλίμα.
Η εμμονή της Υπουργού Παιδείας στην υπεράσπιση μιας εξόφθαλμα ισοπεδωτικής για το δημόσιο πανεπιστήμιο και το δημόσιο σχολείο συνολικά, πολιτικής επιλογής (και όχι προσαρμογής σε ευρωπαϊκή οδηγία) δημιουργεί την αίσθηση ότι υπάρχουν κρυφοί κυβερνητικοί σχεδιασμοί σε βάρος της δημόσιας εκπαίδευσης. Αυτό σε συνδυασμό με την αναπτυσσόμενη κρυφή ιδιωτικοποίηση στην εκπαίδευση (όπως αναδείχτηκε στα συμπεράσματα της έρευνας που πραγματοποιήσαμε σε συνεργασία με την Εκπαιδευτική Διεθνή) κάνουν επιτακτική την ανάγκη του συντονισμού όλου του εκπαιδευτικού κόσμου (Δ.Ο.Ε.-Ο.Λ.Μ.Ε.-Ο.Ι.Ε.Λ.Ε.- Πανεπιστημιακή κοινότητα) στην κατεύθυνση της υπεράσπισης και ενίσχυσης του δημόσιου αγαθού της Παιδείας.
Η Δ.Ο.Ε. προχωρά στον αγωνιστικό της σχεδιασμό μέσα από τις δράσεις που αναπτύσσει (επισκέψεις σε Δήμους και ΚΤ.ΥΠ. για τη 2χρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή και εκπαίδευση, συνάντηση με προέδρους παιδαγωγικών τμημάτων), συμμετέχει δυναμικά στην απεργιακή κινητοποίηση της 18ης Φεβρουαρίου ενάντια στο αντιασφαλιστικό νομοσχέδιο και μέσα από τις γενικές συνελεύσεις των συλλόγων προετοιμάζει τη δυναμική συνέχισή του.
Για το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε.
Ο πρόεδρος. Γεν.Γραμματέας.
Κικινής Θαν Πετράκης Σταύρος
Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου 2020
Διορισμός 1040 επιτυχόντων εκπαιδευτικών ΕΕΠ και ΕΒΠ
Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι σε εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 62 του ν. 4589/2019 (ΦΕΚ 13 Α΄) διορίζονται σε θέσεις μόνιμων 1.040 μέλη Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού από τους τελικούς αξιολογικούς πίνακες του ΑΣΕΠ οι οποίοι καταρτίστηκαν με τις προκηρύξεις 1ΕΑ/2019 και 2ΕΑ/2019.
Μετά τη δημοσίευση της περίληψης της Υπουργικής Απόφασης στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως θα ακολουθήσει νεότερο δελτίο τύπου και ανακοινώσεις διορισμού με τα οποία θα ενημερωθούν οι διορισθέντες για τις ημερομηνίες κατά τις οποίες οφείλουν να παρουσιαστούν για ορκωμοσία και ανάληψη υπηρεσίας στις οικείες Δ/νσεις Εκπαίδευσης.
ΔΑΣΚΑΛΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΝΗ ΠΕ30 Δ.Ε. ΕΥΡΥΤΑΝΙΑΣ ΕΑΕ
ΚΟΛΟΚΑ ΜΑΡΙΑ ΔΕ01 Π.Ε. ΕΥΡΥΤΑΝΙΑΣ ΕΑΕ
ΚΟΣΜΑ ΑΛΙΚΗ ΠΕ23 Π.Ε. ΕΥΡΥΤΑΝΙΑΣ ΕΑΕ
Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου 2020
Ενημερωτική - Επιμορφωτική Ημερίδα
O Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ70 Δρ. Χρίστος Μαρκαντώνης, το Χαμόγελο του Παιδιού, ο Δήμος Καρπενησίου, η ΔΠΕ Ευρυτανίας και τα Δημοτικά Σχολεία Καρπενησίου υπό την αιγίδα της Ιεράς Μητρόπολης Καρπενησίου, διοργανώνουν Ενημερωτική-Επιμορφωτική Ημερίδα, την Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου και ώρα 18:00 στην Αίθουσα Εκδηλώσεων του 2ου Δημοτικού Σχολείου Καρπενησίου, με θέμα:
Θέματα ασφάλειας στο διαδίκτυο - εκφοβισμός
Η Ημερίδα απευθύνεται σε όλους τους γονείς και κηδεμόνες μαθητών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και είναι ανοιχτή για το κοινό της πόλης.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)