Μπορεί να βρισκόμαστε στην καρδιά της Άνοιξης, αλλά η Ειδική Αγωγή που παρέχεται στη Δημόσια Εκπαίδευση βιώνει την πιο σκληρή βαρυχειμωνιά…
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. έγκαιρα είχε επισημάνει την πλήρη εγκατάλειψη των δομών Ειδικής Αγωγής, τις ελλείψεις των σχολείων που δεν πληρούν ούτε τις ανάγκες των ατόμων με αναπηρία, καθώς και τις τεράστιες ελλείψεις σε εκπαιδευτικό – ειδικό εκπαιδευτικό και βοηθητικό προσωπικό.
Η πανελλαδική καταγραφή που έγινε με ευθύνη της Δ.Ο.Ε. έδειξε ότι σήμερα οι ελλείψεις σε εκπαιδευτικούς (σε Ειδικά Σχολεία και Νηπιαγωγεία – τμήματα ένταξης και παράλληλης στήριξης) ξεπερνούν τις 1000, καθώς σε 41 από τις 57 περιοχές έχουν καταγραφεί 885!!! κενά εκπαιδευτικών (δείτε αναλυτικό συνημμένο πίνακα) σε ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό (ψυχολόγοι, κοινωνικοί λειτουργοί) 122 και ειδικό βοηθητικό προσωπικό 74.
Αγωνιζόμαστε για τη βελτίωση των δομών της παρεχόμενης Ειδικής Αγωγής.
Αγωνιζόμαστε για να έχουν τα παιδιά με αναπηρία το δάσκαλο και τη δασκάλα τους, ένα σύγχρονο σχολείο, με σύγχρονα προγράμματα – εργαλεία αντιμετώπισης των δυσκολιών τους.
Απαιτούμε από την κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας:
-Άμεση αντιμετώπιση των χρόνιων προβλημάτων που αντιμετωπίζει ο χώρος της Ειδικής Αγωγής
-Την άμεση προκήρυξη διαγωνισμού Α.Σ.Ε.Π. για τους απόφοιτους των Π.Τ.Ε.Α. και μόνιμους διορισμούς για την κάλυψη όλων των κενών
-Να αναβαθμίσει την Ειδική Αγωγή και να εγκαταλείψει κάθε ιδέα υποβάθμισης και εγκατάλειψής της
-Κατάργηση των Νόμων και των διατάξεων που διαλύουν την Ειδική Αγωγή και την έναρξη ενός ουσιαστικού διαλόγου με όλους τους φορείς που εμπλέκονται.