Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου 2021

Επιστολή Παραίτησης

 


Του Σιδέρη Β. Μοτσιόλα Αιρετού του ΠΥΣΠΕ Ευρυτανίας

Συναδέλφισσες και Συνάδελφοι,

Σας ενημερώνω ότι μετά την συγκρότηση του ΠΥΣΠΕ Ευρυτανίας στις 15/2/2021, σήμερα Πέμπτη 18/2/2021 κατέθεσα, όπως άλλωστε είχα δεσμευθεί σε όλους σας, την παραίτησή μου από τη θέση του Αιρετού εκπροσώπου στο εν λόγω συμβούλιο.

Σεβόμενος τη βούλησή σας που σε ποσοστό 95% γυρίσατε τις πλάτες σας στις εκλογές της 7ης Νοεμβρίου 2020 αλλά και τους προσωπικούς μου αξιακούς κώδικες και την προσωπική μου διαδρομή υπέβαλλα την παραίτησή μου.

Η  ηγεσία του ΥΠΑΙΘ με την απαράδεκτη και αδιάλακτη στάση της παρά την αντίθετη άποψη των Εκπαιδευτικών Ομοσπονδιών (ΔΟΕ – ΟΛΜΕ) και την απόσυρση των ψηφοδελτίων διεξήγαγε εν μέσω πανδημίας τις εκλογές των Αιρετών για τα Υπηρεσιακά Συμβούλια.

Ο θεσμός του Αιρετού κατακτήθηκε έπειτα από μεγάλους αγώνες του Κλάδου και συνυφάνθηκε από οράματα και στόχους κλαδικούς και δεν είναι απλά η έκφραση μιας προσωπικής δραστηριότητας σε ένα χώρο. Αυτόν τον θεσμό η Δ.Ο.Ε μαζί με όλα τα Πρωτοβάθμια Σωματεία σήμερα οφείλουν να αγωνιστούν για να τον επαναφέρουν στα Υπηρεσιακά Συμβούλια με συλλογικές διαδικασίες και καθολική συμμετοχή των Εκπαιδευτικών, να τον στηρίξουν, να τον αναβαθμίσουν και να τον προστατέψουν, γιατί έτσι μόνο θα έχουμε τη δυνατότητα να διασφαλίσουμε τη συνέχιση της διαφάνειας, της αντικειμενικότητας.

Κανένας / καμία συνάδελφος/ισσα δεν πρέπει να αποδεχθεί τον διορισμό και να συμμετέχει στα Υπηρεσιακά Συμβούλια ως δοτός.

Συναδέλφισσες και Συνάδελφοι

Σε όποιες θέσεις υπηρέτησα, είτε ως Αιρετός του ΠΥΣΠΕ Ευρυτανίας, είτε ως Πρόεδρος, Αντιπρόεδρος, Γ. Γραμματέας του ΣΕΠΕ Ευρυτανίας, είτε ως Αντιπρόσωπός σας στις Γενικές Συνελεύσεις της Δ.Ο.Ε. είχα πάντα την τιμή να έχω τη δική σας στήριξη μέσα από την καθολική ψηφοφορία. Ποτέ δεν υπήρξα διορισμένος.

Με τη δική σας στήριξη από το 2006, για 14 χρόνια και 7 θητείες είχα την τιμή και την ευθύνη της εκπροσώπησή σας στο ΠΥΣΠΕ Ευρυτανίας. Όλα αυτά τα χρόνια είχα διαρκή και έντονη παρουσία υποστηρίζοντας πάντα το συμφέρον των συναδέλφων. Προσπάθησα να είμαι αντάξιος της εμπιστοσύνης σας και λειτούργησα ως Αιρετός εκπρόσωπος όλων σας, χωρίς καμία απολύτως διάκριση! Με γνώμονα το σεβασμό στον κάθε συνάδελφο και συναδέλφισσα, το ήθος, την αξιοπρέπεια, τη διαφάνεια, την αξιοκρατία, την αντικειμενικότητα και κυρίως τη δικαιοσύνη έδωσα όλες μου τις δυνάμεις για την προάσπιση των εργασιακών μας δικαιωμάτων. Ως αιρετός ήμουν “ το μάτι και το αφτί” των συνάδελφων στα υπηρεσιακά συμβούλια! Πιστεύω ότι σας δικαίωσα.

Με τη φυσική μου παρουσία στα σχολεία, τις ιστοσελίδες μου https://motsiolassideris.blogspot.com/ και https://smotsiolas.wordpress.com/, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, Facebook – Twitter και το τηλέφωνό μου πρόσφερα και συνεχίζω να προσφέρω την ενημέρωση που πρέπει να έχετε.

Έχω κρατήσει τις πιο ωραίες εμπειρίες, τα πιο όμορφα συναισθήματα με όλες – όλους που συνεργάστηκα.

Ευχαριστώ από καρδιάς τους Διευθυντές και τις Διευθύντριες των Δημοτικών Σχολείων, τις Προϊσταμένες των Νηπιαγωγείων και όλες τις συναδέλφισσες και όλους τους συναδέλφους που μαζί χτίσαμε μια αμφίδρομη σχέση συνεργασίας, εκτίμησης, σεβασμού και αγάπης.

Επιπλέον θέλω να ευχαριστήσω όλους τους Περιφερειακούς Διευθυντές, τους Διευθυντές Εκπαίδευσης, τους Σχολικούς Συμβούλους, τους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου, τους Προέδρους και τα Μέλη των Διοικητικών Συμβουλίων της ΔΟΕ και του ΣΕΠΕ Ευρυτανίας, όλους τους/τις εργαζόμενους/ες συναδέλφους/σσες και διοικητικούς της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ευρυτανίας για την άψογη συνεργασία που είχαμε όλα αυτά τα χρόνια.

 Συναδέλφισσες και συνάδελφοι,

Δεσμεύομαι ότι θα είμαι δίπλα σας και σας διαβεβαιώ ότι θα συνεχίσω να αγωνίζομαι για τα συμφέροντα των εκπαιδευτικών. Θα εξακολουθήσω να σας ενημερώνω για όλα τα θέματα των υπηρεσιακών μεταβολών και των εξελίξεων που μας αφορούν χωρίς εκπτώσεις στους σταθερούς στόχους μας για ένα δημοκρατικό σχολείο με πρωταγωνιστή τον/την συνάδελφο-ισσα Εκπαιδευτικό.

Δύναμή μου και στήριξη η εμπιστοσύνη σας!

Πάντα στην διάθεσή σας,

Με συναδελφικούς χαιρετισμούς,

Σιδέρης Β. Μοτσιόλας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου