Καλή σχολική χρονιά με υγεία!!
Απόφαση τοποθέτησης-διάθεσης αναπληρωτών εκπαιδευτικών/ΕΕΠ/ΕΒΠ
Απόφαση τοποθέτησης - διάθεσης εκπαιδευτικού κλάδου ΠΕ70 στη Γενική Εκπαίδευση
Συστήνετε Οργανωτική Επιτροπή Σχολικών Αθλητικών Δραστηριοτήτων (Ο.Ε.Σ.Α.Δ.), για την οργάνωση κάθε είδους σχολικών αθλητικών εκδηλώσεων, για το σχ. έτος 2025 - 2026, στην Ευρυτανία ως εξής:
1. ΓΙΑΝΝΑΚΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ του ΤΙΜΟΛΕΟΝΤΑ με Α.Μ. 187041, Διευθυντής της Δ.Δ.Ε. Ν. Ευρυτανίας, ως Πρόεδρος.
2. ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ του ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ με Α.Μ. 184774, Εκπ/κός κλ. ΠΕ11 Υπεύθυνη Φ.Α.ΣΧ.Α. , της Δ.Δ.Ε. Ευρυτανίας , ως Α’ Αντιπρόεδρος και Υπόλογος Χ.Ε.Π..
3. ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ του ΜΑΤΘΑΙΟΥ με Α.Μ. 602682 Διευθυντής της Δ/νσης Π/θμιας Εκπ/σης Ν. Ευρυτανίας, ως Β’ Αντιπρόεδρος.
4. ΤΣΑΔΗΜΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ του ΘΕΟΔΩΡΟΥ με Α.Μ. 221622, Σύμβουλος Εκπαίδευσης φυσικής Αγωγής και Επόπτης ποιότητας Εκπαίδευσης Φθιώτιδας, κλ. ΠΕ11 Στερεάς Ελλάδας , ως Επόπτης χωρίς δικαίωμα ψήφου.
5. ΦΛΩΡΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ του ΚΩΝ/ΝΟΥ με Α.Μ. 208309, Εκπ/κός κλ. ΠΕ11, Δ/ντής του 2 ου Γυμνασίου Καρπενησίου , ως Μέλος.
6. ΣΙΟΥΤΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ του ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ Α.Μ. 194538 εκπ/κος κλ. ΠΕ11, Δ/ντρια του 1ου Γυμνασίου Καρπενησίου , ως μέλος.
7. ΚΟΤΡΩΝΗΣ Νικόλαος του ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ με Α.Μ. 227952, Εκπ/κός κλ. ΠΕ11 2ου Γυμνασίου Καρπενησίου, ως Μέλος.
8. ΚΑΝΤΛΗ ΓΕΩΡΓΙΑ του ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ με Α.Μ. 619948, Εκπ/κός κλ. ΠΕ11 αποσπασμένη στην Δ/νση Α/θμιας Εκπ/σης Ευρυτανίας , ως Μέλος.
9. ΒΟΥΤΣΕΛΗ ΔΗΜΗΤΡΑ του ΚΩΝ/ΝΟΥ με Α.Μ. 612502, εκπ/κός κλ. ΠΕ11 του 1ου. Δημοτικού Σχολείου Καρπενησίου, ως Γραμματέας και ως μέλος χωρίς δικαίωμα ψήφου.
Οι αρμοδιότητες και το έργο της επιτροπής καθορίζονται στις παραγράφους 2.2.2 και 2.2.3 της Υ.Α. με αρ. πρωτ. 190677/Δ5/10-11-2016 (ΦΕΚ 3754/τ.Β΄/21-11-2016)όπως τροποποιήθηκε με την αριθμ. 2208161/Δ5/23-12-2016 Υ.Α. (ΦΕΚ 4561/τ.Β΄/30-12-2016).
Η Περιφερειακή Διευθύντρια
Δρ. Ελένη Π. Μπενιάτα
Άμεση πραγματοποίηση νέας φάσης προσλήψεων
αναπληρωτών για την κάλυψη όλων των κενών στα σχολεία.
Ένα
μήνα μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς και η πραγματοποίηση δεύτερης φάσης
πρόσληψης 6.459 αναπληρωτών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, αριθμός ελάχιστος και
κατά πολύ μικρότερος των πραγματικών αναγκών, αποδεικνύει ως γεγονός την
ύπαρξη των χιλιάδων κενών που υπήρχαν στις σχολικές μονάδες με ευθύνη της
κυβέρνησης, η οποία προσπάθησε μέσω των «γνωστών» επικοινωνιακών κύκλων να τα
αποδώσει στις άδειες μητρότητας των νεοδιόριστων μητέρων εκπαιδευτικών!
Και ενώ κανείς θα περίμενε μετά τον αρχικό λανθασμένο σχεδιασμό που άφησε
τα σχολεία για ένα μήνα με χιλιάδες κενά εκπαιδευτικών, να υπάρξει πλήρης
κάλυψη των αναγκών, η δεύτερη φάση πρόσληψης αναπληρωτών ανέδειξε, για
ακόμη μία φορά, την τραγική ανεπάρκεια της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου
Παιδείας. Παρά τις δεσμεύσεις και τις εξαγγελίες, τα σχολεία παραμένουν
υποστελεχωμένα, ενώ η κυβέρνηση αποτυγχάνει να ανταποκριθεί στις στοιχειώδεις
υποχρεώσεις της απέναντι στους μαθητές, τους γονείς και την κοινωνία.
Οι προσλήψεις που πραγματοποιήθηκαν ήταν πολύ λιγότερες από όσες
απαιτούνταν και δεν κάλυψαν τις πραγματικές ανάγκες των σχολικών μονάδων στην
Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Χιλιάδες θέσεις εξακολουθούν να παραμένουν ακάλυπτες, γεγονός που αποδεικνύει την τεράστια
απόσταση ανάμεσα στις εξαγγελίες και την πραγματικότητα. Και όλα αυτά, ενώ
μόλις πριν από λίγες ημέρες η Υπουργός Παιδείας, κ. Ζαχαράκη, διαβεβαίωνε με
υπερβολική αυτοπεποίθηση ότι την 1η Οκτωβρίου όλοι οι εκπαιδευτικοί θα
βρίσκονταν στις θέσεις τους! Για άλλη μια φορά, η αμείλικτη πραγματικότητα
της δημόσιας εκπαίδευσης διέψευσε την ίδια την πολιτική ηγεσία.
Είναι αδιανόητο να βρισκόμαστε ήδη στον Οκτώβριο και τα σχολεία να
συνεχίζουν να λειτουργούν με τόσο σοβαρές ελλείψεις. Η κατάσταση αυτή παραβιάζει ευθέως το
δικαίωμα των μαθητών στη μόρφωση, προκαλεί αναστάτωση στον οικογενειακό
προγραμματισμό και κρατά χιλιάδες εκπαιδευτικούς σε καθεστώς ανεργίας. Αντί να
δώσει λύσεις ουσίας και αξιοπρέπειας, το Υπουργείο Παιδείας επιλέγει πρόχειρα
μέτρα: συγχωνεύσεις τμημάτων, περιορισμούς στη λειτουργία του ολοήμερου και
γραφειοκρατικά εμπόδια, που καμία σχέση δεν έχουν με τις πραγματικές
ανάγκες των σχολείων και των μαθητών. Με αυτές τις επιλογές, η πολιτική ηγεσία
εκτίθεται καθημερινά και αποδεικνύει ότι στερείται τόσο σχεδίου όσο και
βούλησης να στηρίξει τη δημόσια εκπαίδευση.
Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης απαιτεί:
·
Συμπληρωματική
φάση προσλήψεων αναπληρωτών εδώ και τώρα, ώστε να καλυφθούν όλα τα λειτουργικά
κενά στη Γενική και την Ειδική Αγωγή.
·
Απρόσκοπτη
λειτουργία των ολοήμερων σχολείων, χωρίς συγχωνεύσεις και τεχνητούς
αποκλεισμούς μαθητών.
·
Σχέδιο
στήριξης της δημόσιας εκπαίδευσης με σεβασμό στον μαθητή, τον γονιό και τον
εκπαιδευτικό.
Η Παιδεία δεν αποτελεί απλώς μια τυπική «υποχρέωση» του κράτους, είναι το θεμέλιο
της κοινωνικής συνοχής, της δημοκρατίας και της ανάπτυξης. Σε μια εποχή
όπου τα σύγχρονα διακυβεύματα, όπως οι κοινωνικές ανισότητες, η τεχνολογική
επανάσταση, η περιβαλλοντική κρίση, απαιτούν περισσότερη και καλύτερη
εκπαίδευση, η κυβέρνηση επιλέγει, δυστυχώς, τον δρόμο της κλιμακούμενης
απαξίωσής της.
Η δική μας απάντηση είναι ξεκάθαρη: υπερασπιζόμαστε το δημόσιο σχολείο,
απαιτούμε ουσιαστική επένδυση στην εκπαίδευση και αγωνιζόμαστε για μια Παιδεία
αντάξια των αναγκών και των ονείρων της νέας γενιάς. Αποτελεί πλέον αδήριτη ανάγκη να πραγματοποιηθεί
μια νέα, άμεση φάση προσλήψεων, ώστε να καλυφθούν
όλα τα υπάρχοντα λειτουργικά κενά και η
σχολική χρονιά να κυλήσει εύρυθμα και ομαλά.
Δημοκρατική Συνεργασία
Εκπαιδευτικών Π.Ε.
Στην πράξη όμως, το μόνο που καταφέρνουν είναι να υπερφορτώνουν το σχολικό περιβάλλον με αποσπασματικές και συχνά εφήμερες δραστηριότητες.
Το σχολείο δεν είναι –ή δε θα έπρεπε να είναι– πεδίο δοκιμών επικοινωνιακών πολιτικών. Ο ρόλος του είναι να καλλιεργεί γνώσεις, δεξιότητες και αξίες. Αντί γι’ αυτό, οι μαθητές συχνά γίνονται δέκτες ενός κατακερματισμένου μωσαϊκού εμπειριών που σπάνια έχουν συνέχεια ή ουσιαστικό βάθος. Το αποτέλεσμα; Μια εκπαίδευση που χάνει τη συνοχή της και έναν παιδαγωγικό προσανατολισμό που θολώνει.
Οι εκπαιδευτικοί, από την άλλη πλευρά, αντί να επικεντρώνονται στο λειτούργημά τους, μετατρέπονται σε διαχειριστές προγραμμάτων και δράσεων. Συμπληρώνουν φόρμες, αναφορές, στήνουν παρουσιάσεις, κυνηγούν προθεσμίες. Έτσι, η ενέργεια και η δημιουργικότητά τους σπαταλώνται στη γραφειοκρατία, ενώ η ουσία του έργου τους –η διδασκαλία και η σχέση με τους μαθητές– μπαίνει σε δεύτερη μοίρα.
Το σχολείο χρειάζεται στρατηγική, προτεραιότητες και συνέπεια. Δεν χρειάζεται να λειτουργεί ως αποθήκη κάθε νέας ιδέας που γεννιέται στα γραφεία των επιτελείων.
Αν αυτό δεν αλλάξει, το σχολείο θα χάσει οριστικά τον παιδευτικό του ρόλο και θα εκφυλιστεί σε μια άθροιση δράσεων και προγραμμάτων χωρίς ψυχή, χωρίς στόχο, χωρίς ουσία.
Χρειάζεται επειγόντως αναστροφή πορείας:
σαφής ιεράρχηση στόχων,
επιλογή ουσιαστικών προγραμμάτων,
αποδέσμευση των εκπαιδευτικών από περιττή γραφειοκρατία,
και κυρίως επαναφορά του σχολείου στον αυθεντικό του ρόλο: να προσφέρει ΠΑΙΔΕΙΑ.
Τηλέμαχος Κουντούρης
Πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Διευθυντών/ντριών Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
Στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση:
(α) 3.418 εκπαιδευτικοί κλάδων/ειδικοτήτων στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (ΕΑΕ), και
(β) 3.041 εκπαιδευτικοί κλάδων/ειδικοτήτων στην Γενική Εκπαίδευση.
Στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση:
(α) 673 εκπαιδευτικοί κλάδων/ειδικοτήτων στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (ΕΑΕ),
(β) 2.206 εκπαιδευτικοί κλάδων/ειδικοτήτων στην Γενική Εκπαίδευση, και
(γ) 92 εκπαιδευτικοί κλάδου ΠΕ79.01 σε Μουσικά Σχολεία για τη διδασκαλία μουσικών ειδικεύσεων.
Επιπλέον, διατέθηκαν για πρόσληψη στη Σιβιτανίδειο Δημόσια Σχολή Τεχνών και Επαγγελμάτων, με απόφαση του οικείου Διοικητικού Συμβουλίου, δεκαπέντε (15) προσωρινοί αναπληρωτές κλάδων Β/θμιας Εκπ/σης.
Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν και να αναλάβουν υπηρεσία από την από την Τετάρτη 1 έως και την Πέμπτη 2 Οκτωβρίου 2025.
Επί της διαδικασίας τοποθέτησης σε σχολικές μονάδες (για τις περιπτώσεις που απαιτείται) και ανάληψης υπηρεσίας, οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να ανατρέξουν στην διεύθυνση www.minedu.gov.gr/anaplirotes όπου έχουν αναρτηθεί οι απαραίτητες πληροφορίες και διευκρινίσεις.
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ
ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ
Στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) → 352
Στην Εξειδικευμένη Εκπαιδευτική Υποστήριξη (παράλληλη) → 824
Στα Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ) → 270
Στα Σχολικά Δίκτυα Εκπαιδευτικής Υποστήριξης (ΣΔΕΥ) στα ΚΕΔΑΣΥ → 60
Στις Τάξεις Υποδοχής ΖΕΠ → 50
Οι προσλαμβανόμενοι/ες οφείλουν να παρουσιαστούν και να αναλάβουν υπηρεσία από την Τετάρτη 1 έως και την Πέμπτη 2 Οκτωβρίου 2025.
Στην διεύθυνση https://www.minedu.gov.gr/anaplirotes έχουν αναρτηθεί πληροφορίες και διευκρινίσεις επί της διαδικασίας τοποθέτησης σε σχολικές μονάδες (για τις περιπτώσεις που απαιτείται) και ανάληψης υπηρεσίας.
Ο πίνακας ΕΔΩ
Τα 1620 σχολεία στα οποία θα εγκατασταθούν 2.933 διαδραστικοί πίνακες μέχρι 31-05-2026
Προμήθεια και εγκατάσταση διαδραστικών συστημάτων μάθησης – β΄φάση
Ο κατάλογος των σχολείων βρίσκεται στο τέλος της διακήρυξης
Ως Παράταξη σε όλη τη διάρκεια της ιστορικής μας
διαδρομής είχαμε ως αρχή ότι οι συνδικαλιστικές διαφορές είναι μεν
υπαρκτές όπως είναι φυσιολογικό, αλλά δεν μπορεί να δημιουργούν καταστάσεις «κανιβαλισμού»
και βαρβαρότητας. Παρά το γεγονός ότι πολλές φορές οι δυνάμεις της
συνδικαλιστικής ανευθυνότητας που πάντα βάζουν το παραταξιακό τους συμφέρον
πάνω από τον συνάδελφο και την εκπαίδευση, στοχοποίησαν την Παράταξη αλλά και
στελέχη μας με απαράδεκτο και άθλιο τρόπο, είχαμε επιλέξει να μην απαντούμε με
ανάλογο τρόπο δημόσια.
1. Ανακλήσεις απόσπασης και νέες Αποσπάσεις Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Σ.Μ.Ε.Α.Ε.) για το διδακτικό έτος 2025-2026 ΕΔΩ
2. Ανακλήσεις απόσπασης και νέες αποσπάσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στα Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.) για το σχολικό έτος 2025-2026 ΕΔΩ
Σας γνωρίζουμε ότι για την προμήθεια των βιβλίων της Γαλλικής και Γερμανικής Γλώσσας, τα οποία θα διδαχθούν οι μαθητές των Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεων του Δημοτικού Σχολείου στα 4/θέσια και άνω Δημοτικά Σχολεία, θα τηρηθεί η παρακάτω διαδικασία:
Από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού
ανακοινώνεται ότι για το διδακτικό έτος 2025-2026 προσλαμβάνονται ως προσωρινοί
αναπληρωτές :
Στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση:
(α) 9.528 εκπαιδευτικοί κλάδων/ειδικοτήτων στην Ειδική Αγωγή
και Εκπαίδευση (ΕΑΕ), και
(β) 3.490 εκπαιδευτικοί κλάδων/ειδικοτήτων στην Γενική
Εκπαίδευση.
Στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση:
(α) 3.044 εκπαιδευτικοί κλάδων/ειδικοτήτων στην Ειδική Αγωγή
και Εκπαίδευση (ΕΑΕ),
(β) 2.267 εκπαιδευτικοί κλάδων/ειδικοτήτων στην Γενική
Εκπαίδευση, και
(γ) 191 εκπαιδευτικοί κλάδου ΠΕ79.01 σε Μουσικά Σχολεία για
τη διδασκαλία μουσικών ειδικεύσεων.
Επιπλέον, διατέθηκαν για πρόσληψη στη Σιβιτανίδειο Δημόσια
Σχολή Τεχνών και Επαγγελμάτων, με απόφαση του οικείου Διοικητικού Συμβουλίου,
σαράντα έξι (46) προσωρινοί αναπληρωτές κλάδων Β/θμιας Εκπ/σης.
Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν και να
αναλάβουν υπηρεσία από την από την Τετάρτη 10 έως και
την Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2025 .
Επί της διαδικασίας τοποθέτησης σε σχολικές μονάδες (για
τις περιπτώσεις που απαιτείται) και ανάληψης υπηρεσίας, οι προσλαμβανόμενοι
οφείλουν να ανατρέξουν στην διεύθυνση www.minedu.gov.gr/anaplirotes όπου
έχουν αναρτηθεί οι απαραίτητες πληροφορίες και διευκρινίσεις.
Προσλήψεις ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΕ εδώ
Προσλήψεις ΓΕΝΙΚΗΣ ΔΕ εδώ
Προσλήψεις ΜΟΥΣΙΚΑ εδώ
Προσλήψεις ΕΑΕ ΠΕ εδώ
Προσλήψεις ΕΑΕ ΔΕ εδώ
Από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού
ανακοινώνεται ότι Προσλαμβάνονται 6225 μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ ως προσωρινοί αναπληρωτές
με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου πλήρους ωραρίου για το
διδακτικό έτος 2025-2026 ως εξής:
Στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) → 1.498
Στην Εξειδικευμένη Εκπαιδευτική Υποστήριξη (παράλληλη) →
3.539
Στα Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και
Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ) → 296
Στα Σχολικά Δίκτυα Εκπαιδευτικής Υποστήριξης (ΣΔΕΥ) στα
ΚΕΔΑΣΥ → 891
Επίσης, δίνεται 1 αναπληρωτής για πρόσληψη στην
εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη σε Εκκλησιαστικό Σχολείο.
Οι προσλαμβανόμενοι/ες οφείλουν να παρουσιαστούν και να
αναλάβουν υπηρεσία από την Τετάρτη 10 έως και την Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2025.
Στην διεύθυνση
https://www.minedu.gov.gr/anaplirotes έχουν αναρτηθεί πληροφορίες και
διευκρινίσεις επί της διαδικασίας τοποθέτησης σε σχολικές μονάδες (για τις
περιπτώσεις που απαιτείται) και ανάληψης υπηρεσίας.
ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ
1. Ορισμός προσωρινών Προϊσταμένων Ολιγοθέσιων Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων Γενικής και Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης.
