Τετάρτη 30 Απριλίου 2014

Αγιασμός στις 6 Σεπτεμβρίου – Νωρίτερα από κάθε άλλη φορά θα ξεκινήσουν τα σχολεία


Οριστική είναι τελικά η απόφαση για την ακριβή ημερομηνία ένμαρξκης των μαθημάτων της επόμενης σχολικής χρονιάς η οποία θα ξεκινήσει στις 6 Σεπτεμβρίου.

Αγιασμός στις 6 Σεπτεμβρίου – Νωρίτερα από κάθε άλλη φορά θα ξεκινήσουν τα σχολείαΤην ίδια ώρα το υπουργείο Παιδείας προχωρά σε ορισμένες αλλαγές οι οποίες θα επηρεάσουν το σχολείο αλλά και τις οικογένειες των μαθητών. Μία από αυτές είναι η πρόωρη... προσφυγή στα θρανία, η οποία θα ισοσταθμιστεί με την Λευκή Εβδομάδα του χειμώνα. Την ίδια στιγμή, η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας πλήττει ένα βασικό στοιχείο του Νέου Λυκείου, όπως ορίσθηκε από την πρώην υπουργό Αννα Διαμαντοπούλου: αυτό περί ορισμού θεματικής ύλης σε προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις. Πλέον το Λύκειο θα επιστρέψει στο προηγούμενο σύστημα, με ορισμό ύλης με βάση τα κεφάλαια του σχολικού βιβλίου.

Την Παρασκευή λήγει η προθεσμία για τις αιτήσεις μετάθεσης από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ Διαβάστε περισσότερα: Την Παρασκευή λήγει η προθεσμία για τις αιτήσεις μετάθεσης από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ


ΠΡΟΣΟΧΗ: Την Παρασκευή λήγει η προθεσμία για τις αιτήσεις μετάθεσης από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ. Επίσης ως την Παρασκευή υποβάλλονται οι αιτήσεις για βελτίωση θέσης και για οριστική τοποθέτηση,χωρίς δήλωση σχολείων. Τα σχολεία δηλώνονται αργότερα από κοινού με τους συναδέλφους που ήρθαν στην περιοχή με μετάθεση. Δήλωση οριστικής τοποθέτησης δεν μπορούν να κάνουν οι νεοδιόριστοι του 2014,ούτε αίτηση μετάθεσης,επειδή δεν συμπληρώνουν ένα χρόνο. 

https://www.facebook.com/d.mpratis

Οι σχολικοί συμβούλοι για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών


Στα σύγχρονα εκπαιδευτικά συστήματα η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου θεωρείται αναπόσπαστο μέρος της βελτίωσης της εκπαιδευτικής διαδικασίας και αποτελεί σημαντικό ζήτημα που αφορά τη δημόσια εκπαίδευση στο σύνολό της. 


Το ΠΔ 152/2013 για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης δεν κινείται προς αυτή την κατεύθυνση για λόγους που αναφέρονται στη συνέχεια. Ως Σχολικοί Σύμβουλοι, με καθημερινή στενή επαφή με την πραγματικότητα των σχολείων, θεωρούμε χρέος μας να καταθέσουμε με κριτική σκέψη τον προβληματισμό μας και τις ενστάσεις μας αναφορικά με το περιεχόμενο και την εφαρμογή του Π.Δ.: 

Κατατέθηκε το Μεσοπρόθεσμο - Μνημόνιο που παγώνει μισθούς και κοινωνικές δαπάνες μέχρι το 2018


Οι συνολικές προσλήψεις και αποχωρήσεις σύμφωνα με τις εκτιμήσεις που διαμορφώνει το μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα δημοσιονομικής προσαρμογής μέχρι το 2018 παρουσιάζονται στην αιτιολογική έκθεση του προγράμματος. 
Το πρόγραμμα, δεν προβλέπει καμία αύξηση των μισθών ούτε των δαπανών για κανένα τομέα, ενώ περιλαμβάνει και νέες περικοπές στον τρόπο υπολογισμού των συντάξεων από την 1η Ιουλίου του 2014. 
Συγκεκριμένα για το θέμα των προσλήψεων ανά υπουργείο παρουσιάζεται το εξής: Στον συνολικό προγραμματισμό για τις προσλήψεις και τις αποχωρήσεις από το δημόσιο για την περίοδο 2014-2018 προβλέπονται 65.728 προσλήψεις ενώ οι αποχωρήσεις θα φτάσουν τις 94.385. 

Νέο νόμο περί συνδικαλιστικών ελευθεριών σχεδιάζει το υπουργείο εργασίας

Στην αλλαγή του «συνδικαλιστικού νόμου» μετά από 32 χρόνια προχωρά έως το τέλος του έτους το υπουργείο Εργασίας.
Περιορισμένη συμμετοχή των εργαζομένων στο συνδικαλιστικό κίνημα καταγράφεται σε μια σειρά ερευνών και μελετών που έχουν εκπονηθεί τα τελευταία χρόνιαΣτο τραπέζι μπαίνουν μία σειρά ριζικών αλλαγών από τον τρόπο χρηματοδότησης των συνδικάτων και την αντιμετώπιση του κατακερματισμού τους μέχρι τη διαδικασία προκήρυξης των απεργιακών κινητοποιήσεων.
Στόχος των παρεμβάσεων είναι να δημιουργηθεί ένα σύγχρονο πλαίσιο λειτουργίας των συνδικάτων, καθώς οι τελευταίες αλλαγές έγιναν το 1982 (με τον νόμο 1264), ενώ με το πέρασμα των χρόνων το κύρος των συνδικάτων έχει υποστεί ρωγμές, με τον αριθμό των εργαζομένων που συμμετέχει στις κινητοποιήσεις να βαίνει διαρκώς μειούμενος.
Η ατζέντα των αλλαγών

Τροποποίηση διατάξεων του Π.Δ. 318/1992 (Α΄ 161) περί αξιολόγησης των ουσιαστικών προσόντων του διοικητικού και λοιπού προσωπικού των Περιφερειακών Υπηρεσιών Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης της χώρας.


egkyklios14052012Σας διαβιβάζουμε το αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.32/492/8501,8326/7-4-2014 έγγραφο του Υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης με θέμα: «Τροποποίηση διατάξεων του Π.Δ. 318/1992 (Α΄161) περί αξιολόγησης των ουσιαστικών προσόντων του προσωπικού των Δημοσίων Υπηρεσιών και των Ν.Π.Δ.Δ. και σας γνωρίζουμε τα κάτωθι: ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ


"Δημιουργία Κοινωνικών Υπηρεσιών στις σχολικές μονάδες όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων."...ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΞΟΥΛΙΔΟΥ, ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΤΩΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ


ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΞΟΥΛΙΔΟΥ -ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Β΄ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ



29-04-2014
ΑΝΑΦΟΡΑ


Προς: -τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων

Θέμα: Δημιουργία Κοινωνικών Υπηρεσιών στις σχολικές μονάδες όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων.


Η Βουλευτής Β΄ Θεσσαλονίκης, Σταυρούλα Ξουλίδου, καταθέτει αναφορά την υπ’ αριθμ. πρωτ. 10780/10-04-2014 επιστολή του Συνδέσμου Κοινωνικών Λειτουργών Ελλάδος.


Τρίτη 29 Απριλίου 2014

Tι αλλάζει στα σχολεία (από τον Σεπτέμβριο)


Tι αλλάζει  στα σχολεία (από τον Σεπτέμβριο)
Μέσω του καινοτόμου προγράμματος «myschool»το υπουργείο φιλοδοξεί να χτυπήσει τη γραφειοκρατία σε όλα τα επίπεδα της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, με εξορθολογισμό και αποτελεσματικότερη χρήση των διαθέσιμων πόρων και αύξηση της διαφάνειας

Διαδραστικoί πίνακες σε Ε' και Στ' τάξη των Δημοτικών Σχολείων

Το Υπουργείο ζητά να αποτυπωθούν σε ειδική φόρμα μια σειρά στοιχείων που αφορούν τις αίθουσες διδασκαλίας

Διαδραστικoί πίνακες σε Ε' και Στ' τάξη των Δημοτικών Σχολείων

Με διαδραστικούς πίνακες θα εξοπλιστούν η Ε και Στ τάξεις όλων των δημοτικών σχολείων της χώρας. Για το λόγο αυτό το Υπουργείο Παιδείας απέστειλε εγκύκλιο με την οποία καλεί τις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης να αποστείλουν μια σειρά στοιχείων που είναι απαραίτητα προκειμένου να εγκριθεί ο εξοπλισμός των τάξεων.

Πάγωμα μισθών στο Δημόσιο μέχρι το 2018 φέρνει το νέο Μεσοπρόθεσμο


misthoiΣήμερα ή αύριο θα κατατεθεί στη Βουλή το Μεσοπρόθεσμο Πλαίσιο Δημοσιονομικής Στρατηγικής (ΜΠΔΣ) 2015 -2018 το οποίο προβλέπει σημαντική μείωση των δαπανών στο Δημόσιο, εισάγοντας ανώτατα όρια εξόδων σε Γενική και Κεντρική Κυβέρνηση, ενώ προβλέπει παρεμβάσεις στο χώρο της υγείας και κυρίως στο ασφαλιστικό σύστημα.
Το Μεσοπρόθεσμο Πλαίσιο Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2015 -2018 προβλέπει πως τα δεσμευτικά ανώτατα όρια των δαπανών του Κρατικού Προϋπολογισμού θα μειωθούν κατά 320 εκατ. ευρώ και θα κλειδώσουν για την τετραετία 2015- 2018 στα επίπεδα του 2013. Στην πράξη αυτό σημαίνει ότι παγώνουν οι μισθοί των δημοσίων υπαλλήλων για μια τετραετία.

Δευτέρα 28 Απριλίου 2014

Εξομοιώνονται πτυχία κολεγίων – ΑΕΙ

image
Χωρίς να χρειάζεται προηγούμενη αναγνώριση του πτυχίου τους από τον ΔΑΟΤΑΠ (πρώην ΔΙΚΑΤΣΑ), θα μπορούν σύντομα να ασκούν το επάγγελμά τους οι απόφοιτοι όσων ελληνικών κολεγίων συνεργάζονται με ξένα πανεπιστήμια, με πρώτους όσους έχουν σπουδάσει Νομικά και θέλουν να γίνουν δικηγόροι.

Αποφασισμένοι να παλέψουν για ένα καλύτερο αύριο

sxoleio-mathites
Οι συνέπειες της οικονομικής κρίσης με τα μάτια των μαθητών, όπως τις κατέγραψε έρευνα εκπαιδευτικού σε παιδιά ηλικίας 12-15 ετών.
«Φοβάμαι μήπως ο πατέρας μου χάσει τη δουλειά του
«Εχει αυξηθεί η βία στο σχολείο, στην οικογένεια, στις παρέες
«Απαισιοδοξία, θυμός, ανασφάλεια, αγωνία, μοναξιά
«Πρέπει να αλλάξει η κατάσταση
ΕΡΕΥΝΑ – Του Χρήστου Κάτσικα

Αξιολόγηση του διοικητικού και λοιπού προσωπικού των Περιφερειακών Υπηρεσιών Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης της χώρας.

Τροποποίηση διατάξεων του Π.Δ. 318/1992 (Α΄ 161) περί αξιολόγησης των ουσιαστικών προσόντων του διοικητικού και λοιπού προσωπικού των Περιφερειακών Υπηρεσιών Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης της χώρας εδώ(zip/doc).

Πώς να επανακκινήσετε τους μαθητές σας μετά τις διακοπές των εορτών

επιστροφή από τις διακοπές
Παππά Άννα
δασκάλα – συγγραφέας

Η επιστροφή στο σχολείο, μετά τις διακοπές, είναι δύσκολη για τους περισσότερους μαθητές.
Μετά από δύο εβδομάδες ξεκούρασης, παιχνιδιού, φαγητού και καλοπέρασης, η προοπτική της βύθισης στη σχολική ρουτίνα είναι δύσκολα αποδεκτή από τα παιδιά.
Ως δάσκαλοι, είναι σπουδαίο αλλά και επιβεβλημένο να βρούμε τρόπους ώστε να παρακινήσουμε τους μαθητές μας, μετά το μακρύ διάλειμμα των διακοπών, να επανέλθουν στην σχολική ζωή και στα καθήκοντά τους.
Η διαδικασία δεν είναι δύσκολη, είναι λίγο πολύ κοινή, και περιλαμβάνει βραχυπρόθεσμους στόχους με συναρπαστικό υλικό, όπως μικρές εργασίες που χρησιμοποιούν την νέα τεχνολογία.
Μία μικρή σειρά από μικρές εργασίες θα επαναδραστηριοποιήσει και τους λιγότερο δραστήριους μαθητές.

Περισσότερες από 300 ιδέες συγκεντρωμένες για την γιορτή της Μητέρας!

Τι πιο ωραίο δώρο για την Γιορτή της Μητέρας μία κατασκευή από τα χεράκια του ίδιου του παιδιού της. Δείτε έξυπνες, απλές αλλά και πιο απαιτητικές ιδέες για κατασκευές που θα εντυπωσιάσουν και τις πιο “δύσκολες” Μανούλες. Περισσότερες από 300 ιδέες όλες συγκεντρωμένες σε ένα πίνακα του Pinterest.

Κάντε κλικ στην εικόνα
Μητέρα πρωτοσέλιδο εφημερίδας , Καταζητούμενη για αγάπη και δώρο σε ποτήρι.

Μητέρα, μαμά, μανούλα... ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΜΗΤΕΡΑ

ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ - ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ
Για το νηπιαγωγείο & τις πρώτες τάξεις του Δημοτικού
Κάντε κλικ στην εικόνα

Υποβολή αιτήσεων μετάθεσης εντός ΠΥΣΠΕ

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι

Χρόνια Πολλά   Χριστός Ανέστη

Σας ενημερώνω πως από τις 23/4 εώς 2/5 μπορείτε να κάνετε αίτηση μετάθεσης όσες και όσοι πληρούν τις προϋποθέσεις που αναφέρονται στην εγκύκλιο.


Σας κάνω γνωστό ακόμα ότι όσοι συνάδελφοι θέλουν να μετατεθούν - "βελτιώσουν" τη θέση τους - μέσα στην ίδια περιοχή μετάθεσης από σχολείο σε σχολείο  και όσοι είναι στη διάθεση του ΠΥΣΠΕ και θέλουν να τοποθετηθούν οριστικά, πρέπει μέσα στην ίδια προθεσμία (έως 2/5), να υποβάλουν αίτηση για οριστική τοποθέτηση ή για μετάθεση, χωρίς να αναγράφουν προτιμήσεις συγκεκριμένων σχολείων. 
Οι μεταθέσεις εκπαιδευτικών (εντός ΠΥΣΠΕ) γίνονται ύστερα από αίτηση των ενδιαφερομένων, με βάση τις κενές θέσεις του άρθρου 4 ΠΔ 100/97 ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΠΔ 50/96 και τις τυχόν δημιουργούμενες κατά τη διαδικασία των μεταθέσεων.
Οι αιτήσεις αυτές (δεν είναι δεσμευτικές) θα παραμείνουν στη Δ/νση Εκπαίδευσης και οι συνάδελφοι θα υποβάλουν αργότερα, μετά τις μεταθέσεις από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ, την οριστική δήλωση προτίμησης για τα κενά που τυχόν θα υπάρξουν στα σχολεία.
Μαζί τους θα υποβάλουν αίτηση τοποθέτησεις και όσοι μετατεθούν στην ίδια περιοχή.


Πάντα στη διάθεσή σας

Ο Αιρετός σας

Μοτσιόλας Σιδέρης

Πώς θα αξιολογηθούν δάσκαλοι και καθηγητές

Αναδημοσίευση από edu4u.gr 

Πηγή ΤΟ ΒΗΜΑ

 ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΑΝΟΙΓΜΑ

78507936

ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ : Δ. Μπράτης Άλλο εκπαιδευτική αξιολόγηση και άλλο αυταρχισμός

ΔΗΜ. ΜΠΡΑΤΗΣ, ΑΙΡΕΤΟΣ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΩΗΝ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΚΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
Άλλο εκπαιδευτική αξιολόγηση και άλλο αυταρχισμός
Συνέντευξη στην ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΤΖΑΒΕΛΛΑ
Τέσσερα χρόνια Μνημόνιο, τέσσερα χρόνια η Παιδεία στο γύψο. Ο Δημήτρης Μπράτης, αιρετός στο Κεντρικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΚΥΣΠΕ) και πρώην πρόεδρος της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας, μιλάει για κατάλυση κάθε έννοιας δικαίου , αδιαφάνεια και ρουσφετολογική πολιτική από πλευράς του υπουργείου Παιδείας και σχολιάζει τα ζητήματα που καίνε τους εκπαιδευτικούς.
Μεγάλη αναταραχή επικρατεί στο χώρο της εκπαίδευση . Υπάρχει κάποια ανοιχτή πόρτα διαλόγου μεταξύ υπουργείου Παιδείας και εκπαιδευτικών;
Το υπουργείο Παιδείας έχει κλείσει κάθε πόρτα διαλόγου με τους εκπαιδευτικούς και ακολουθεί την πρακτική του " αποφασίζομεν και διατάσσομεν ", προσπαθώντας ταυτόχρονα να στοχοποιήσει τους εκπαιδευτικούς απέναντι στην ελληνική κοινωνία. Η φετινή χρονιά ήταν από τις χειρότερες στο χώρο της εκπαίδευσης. Πρώτη φορά έγιναν απολύσεις εκπαιδευτικών στη Δευτεροβάθμια, διαθεσιμότητες, υποχρεωτικές μετατάξεις, αξιολόγηση χειραγώγηση και τόσα άλλα που ήρθαν να συσσωρευτούν στα αποτελέσματα των αντιεκπαιδευτικών πολιτικών των τελευταίων ετών. Εξ όσων γνωρίζω η ΔΟΕ έχει ζητήσει πολλές φορές συνάντηση με τον κ. Αρβανιτόπουλο, κάτι που ο υπουργός δεν έχει κάνει αποδεκτό .
Έπειτα από 32 χρόνια εφαρμόζεται ξανά η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών. Είναι αλήθεια ότι οι εκπαιδευτικοί είναι αντίθετοι σε κάθε μορφή αξιολόγησης;

Τι θα αλλάξει στα σχολεία από τον Σεπτέμβριο Διαβάστε περισσότερα: Τι θα αλλάξει στα σχολεία από τον Σεπτέμβριο

Η συνέντευξη του Υπουργού Παιδείας κ. Αρβανιτόπουλου στο Πρώτο Θέμα.
Αναδημοσίευση από dictyo.gr

ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΑΝΟΙΓΜΑ
78505653

http://xenesglosses.eu/2014/04/ti-tha-allaxei-sta-sxoleia-apo-ton-septe/

Τι ισχύει για τις αμοιβαίες μεταθέσεις των εκπαιδευτικών, του αιρετού Βασίλη Παληγιάννη


paligiannis1

Παληγιάννης Βασίλειος
Αιρετός Κ.Υ.Σ.Π.Ε.
Τηλ. 6974750409
Fax: 2103442287 

Αθήνα, 27/04/2014

Αμοιβαίες Μεταθέσεις Εκπαιδευτικών

Με αφορμή ερωτήματα συναδέλφων σχετικά με τη διαδικασία των αμοιβαίων μεταθέσεων 2014, και παρ’ ότι πιστεύω ότι η εγκύκλιος είναι σαφής, επισημαίνω τα εξής. Σύμφωνα με τα ΠΔ50/1996 και ΠΔ100/1997:

· Οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί για αμοιβαία μετάθεση υποβάλλουν τις αιτήσεις τους μέσα σε δεκαπέντε (15) ημέρες από την ανακοίνωση των μεταθέσεων και όχι από την ημερομηνία λήξης των αιτήσεων μετάθεσης.

· Δικαίωμα αίτησης αμοιβαίας μετάθεσης έχουν οι εκπαιδευτικοί που πληρούν τις παρακάτω προϋποθέσεις:

α) Να ανήκουν στον ίδιο κλάδο και να έχουν την ίδια ειδικότητα.

β) Να μην έχουν συμπληρώσει 25ετή πραγματική υπηρεσία μέχρι 31/9/2014.

γ) Η διαφορά της συνολικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας τους να μην υπερβαίνει τα δέκα έτη και

δ) Να έχουν συμπληρώσει τουλάχιστον δύο χρόνια υπηρεσίας μέχρι 31/9/2014 από τον διορισμό τους.

ε) Να έχουν υπηρετήσει ένα χρόνο στην οργανική τους θέση.

Δικαίωμα αίτησης αμοιβαίας μετάθεσης θα έχουν και οι εκπαιδευτικοί που θα υποβάλλουν αίτηση κανονικής μετάθεσης και δεν θα ικανοποιηθεί.

· Δεν δικαιούνται αμοιβαίας μετάθεσης: α) οι χαρακτηριζόμενοι ως υπεράριθμοι και β) όσοι δεν υπηρετούν οργανικά σε σχολική μονάδα, αφού οι αμοιβαίες μεταθέσεις πραγματοποιούνται από σχολείο σε σχολείο.

Σε ό,τι αφορά το χρόνο ολοκλήρωσης της διαδικασίας των κανονικών μεταθέσεων εκτιμώ ότι δεν μπορεί να ολοκληρωθεί πριν από το τέλος Ιουνίου 2014.

Πάντα στη διάθεσή σας
 Παληγιάννης Βασίλειος

ΣΤΙΣ 5 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ Η ΕΝΑΡΞΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ Νωρίτερα το πρώτο κουδούνι της χρονιάς

Επί τάπητος και η θέσπιση «λευκής» εβδομάδας

Βελτιώσεις στην οργάνωση του σχολικού χρόνου θα ανακοινώσει το υπουργείο Παιδείας, ενώ από τη νέα σχολική χρονιά το κουδούνι θα χτυπήσει για τους μαθητές όλων των βαθμίδων σχεδόν ίια εβδομάδα νωρίτερα δηλαδή στις 5 Σεπτεμβρίου (από τις 11 που συνήθως ανοίγουν τα σχολεία ). Ταυτόχρονα εξετάζεται εκ νέου η πιθανότητα να έχουν οι μαθητές και μια «λευκή» εβδομάδα μέσα στον Φεβρουάριο για να τη διαθέσουν μαζί με τις οικογένειές τους όπως θέλουν.
Νωρίτερα το πρώτο κουδούνι της χρονιάς

Πανελλήνια Ένωση Ειδικών Παιδαγωγών.


ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΣ Π.Ε.Ε.Π. ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ ΤΩΝ ΔΟΜΩΝ ΤΗΣ ΕΑΕ

Η Π.Ε.Ε.Π. προτείνει ένα δίκαιο, ενιαίο και αξιοκρατικό σύστημα επιλογής των εκπαιδευτικών ΕΑΕ το οποίο θα στηρίζεται στους εξής άξονες:

Σάββατο 26 Απριλίου 2014

Διευκρινιστικές οδηγίες για τις μεταθέσεις Α/θμιας και Β/θμιας


metatheseis Σε συνέχεια των αριθμ. 59755/Δ1/15-04-2014 & 59747/Δ2/15-04-2014 εγκυκλίων μεταθέσεων εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης αντίστοιχα και έπειτα από την έκδοση του ν. 4250/2014 (Α’ 74), διευκρινίζουμε τα ακόλουθα σχετικά με τα δικαιολογητικά που υποχρεούνται να υποβάλουν οι εκπαιδευτικοί Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης με τις αιτήσεις μετάθεσης: Με τις διατάξεις του άρθρου 1 του προαναφερόμενου νόμου καταργήθηκε η υποχρέωση υποβολής πρωτοτύπων ή επικυρωμένων αντιγράφων εγγράφων που έχουν εκδοθεί από τις δημόσιες υπηρεσίες και τους φορείς που υπάγονται στη συγκεκριμένη ρύθμιση και πλέον το Δημόσιο υποχρεούται να αποδέχεται τα απλά, ευανάγνωστα φωτοαντίγραφα των εγγράφων αυτών. Επομένως, όπου αναφέρεται στις εγκυκλίους ότι απαιτείται υποβολή εγγράφων, πρέπει υποχρεωτικά να γίνονται δεκτά ευανάγνωστα φωτοαντίγραφα αυτών. 
Τονίζουμε όμως την υποχρέωση των Διευθύνσεων Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης, σύμφωνα με τις ίδιες διατάξεις, για τη διενέργεια δειγματοληπτικού ελέγχου, σε ποσοστό τουλάχιστον πέντε τοις εκατό (5%) επί του συνόλου των φωτοαντιγράφων που θα κατατεθούν. Υπουργείο Παιδείας


http://xenesglosses.eu/2014/04/dieukrinistikes-odigies-gia-tis-meta/