Δευτέρα 25 Μαΐου 2020

Τέλος στις άδειες ειδικού σκοπού -Ποιοι & πότε εξαιρούνται



Όπως είχε προαναγγείλει η aftodioikisi.gr, από την ερχόμενη Δευτέρα 1 Ιουνίου, οπότε ξεκινούν τη λειτουργία τους δημοτικά, νηπιαγωγεία και παιδικοί σταθμοί, σταματούν οι άδειες ειδικού σκοπού στο Δημόσιο. Αυτό επιβεβαίωσε κατά τη σημερινή συνέντευξης Τύπου ο υπουργός Εσωτερικώς Τάκης Θεοδωρικάκος.



Όπως είπε ο κ. Θεοδωρικάκος:

ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ

Η εικόνα ίσως περιέχει: κείμενο
Η εικόνα ίσως περιέχει: κείμενο

«Κaτάθεση ψηφίσµατος kαι συγκέντρωση διaμaρτυρίας

Διαμαρτυρία ενάντια στην αντιεκπαιδευτική επίθεση της κυβέρνησης ...«Κατάθεση ψηφίσµατος kαι συγκέντρωση διaμaρτυρίας

Ψήφισμa Συλλόγων Εκπαιδευτικών κaι Γονέων - Κηδεμόνων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Ευρυτανίας.

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε. Ν. ΕΥΡΥΤΑΝΙΑΣ: Φεβρουαρίου 2020Ψήφισμα Συλλόγων Εκπαιδευτικών και Γονέων - Κηδεμόνων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Ευρυτανίας.


Τρίτη 19 Μαΐου 2020

Το Σχέδιο Νόμου για την επιλογή Διευθυντών Σχολείων, Διευθυντών Εκπαίδευσης, Περιφερειακών Διευθυντών, Σχολικών Συμβούλων κλπ

Το esos δημοσιεύει κατ'  αποκλειστικότητα το Σχέδιο Νόμου για την επιλογή Στελεχών Εκπαίδευσης, πάνω στο οποίο «δουλεύει» η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας.
Όσον αφορά το χρόνο  προώθησης των ρυθμίσεων στη Βουλή  και των κρίσεων των στελεχών εκπαίδευσης υπενθυμίζουμε τη δήλωση της υπ. Παιδείας  Ν. Κεραμέως στις 22 Απριλίου σε ερώτηση του esos: “Σχετικά με τις Δομές Εκπαίδευσης  και τα Στελέχη Εκπαίδευσης θα κάνουμε ανακοινώσεις προσεχώς, όταν θα είμαστε έτοιμοι".

Δευτέρα 18 Μαΐου 2020

Η ύλη για τη διδασκαλία των μαθημάτων της Γλώσσας, των Μαθηματικών και των Φυσικών στα Δημοτικά

Σε πιθανή περιορισμένης διάρκειας διδασκαλία πριν τη λήξη της σχολικής χρονιάς 2019-2020», σας αποστέλλουμε συμπληρωματικές οδηγίες για τη διδασκαλία των μαθημάτων της Γλώσσας, των Μαθηματικών και των Φυσικών στις τάξεις των Δημοτικών Σχολείων κατά το σχολικό έτος 2019-2020.
Για το μάθημα της Γλώσσας στο Δημοτικό
Σύμφωνα με το ΑΠΣ σκόπιμο είναι, σε κάθε τάξη, να δοθεί έμφαση σε ποιοτικούς στόχους του μαθήματος:
α. Ανάπτυξη της αναγνωστικής ικανότητας με έμφαση στην κατανόηση του κειμένου.
β. Παραγωγή γραπτού λόγου βάση των κειμενικών ειδών που έχουν προλάβει να διδαχθούν με σχετικά ικανοποιητική επάρκεια (δομή, σύνταξη, λεξιλόγιο, βασικά σχήματα λόγου). γ. Γραμματικά και συντακτικά φαινόμενα με έμφαση στα εξής γλωσσικά φαινόμενα:
σημεία στίξης, τονισμός λέξεων, διάκριση των μέρων του λόγου και η λειτουργία τους, βασικοί ορθογραφικοί κανόνες (καταληκτική ορθογραφία), παραγωγή και σύνθεση λέξεων, χρόνοι και κλίση του ρήματος ενεργητικής και παθητικής φωνής, γένη και κλίση ουσιαστικών και επιθέτων, βασικές αντωνυμίες (πχ προσωπικές, κτητικές, αόριστες, οριστικές), βασική σύνταξη πρότασης και βασικά σχήματα λόγου (παρομοιώσεις, μεταφορές, προσωποποιήσεις), δευτερεύουσες προτάσεις και εγκλίσεις (μόνο για Στ΄ τάξη). Ειδικά για την Α΄ Δημοτικού : Ανάγνωση κειμένου με σχετική ευχέρεια και κατανόηση του κειμένου (ακόμα και αν το κείμενο έχει έκταση μιας μικρής παραγράφου).
Κατάκτηση του μηχανισμού γραφής προκειμένου για την παραγωγή γραπτού κειμένου με νόημα (χρήση της βασικής συντακτικής δομής και βασικού λεξιλογίου ακόμα και αν το κείμενο αφορά μια παράγραφο 4-5 σειρών).
Παρακαλούμε όπως ενημερωθούν οι μαθητές και οι μαθήτριες ώστε να διατηρήσουν όλα τα βιβλία τους για την πιθανή αξιοποίησή τους και την επόμενη σχολική χρονιά 2020-2021.
Οι Διευθυντές/ντριες Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης όπως ενημερώσουν τα Δημοτικά Σχολεία περιοχής ευθύνης τους και οι Προϊστάμενοι/ες και Διευθυντές/ντριες των Δημοτικών Σχολείων τα μέλη των Συλλόγων Διδασκόντων, αποστέλλοντας την παρούσα εγκύκλιο στις διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους (e-mail).

ΔΙΕΘΝΗΣ ΗΜΕΡΑ ΜΟΥΣΕΙΩΝ

Δευτέρα 18 Μαίου 2020
Παγκόσμια Ημέρα Μουσείων | giortazei.gr

Το Μουσείο Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας σας προσκαλεί φέτος να γιορτάσετε μαζί του ψηφιακά, δηλαδή με έναν πολύ διαφορετικό τρόπο,
τη Διεθνή Ημέρα Μουσείων 2020 με θέμα,


Κυριακή 17 Μαΐου 2020

Πρώτο κουδούνι 1η Σεπτεμβρίου

Κλειδώνει το άνοιγμα των σχολείων την Τρίτη 1η Σεπτεμβρίου. Ήδη, το υπουργείο Παιδείας έχει ξεκινήσει την προετοιμασία του, στέλνοντας σύσταση στους μαθητές να μην καταστρέψουν τα φετινά σχολικά βιβλία τους, διότι θα τα χρειαστούν στην αρχή της επόμενης τάξης. Ευρύτερα, ο προγραμματισμός έχει ξεκινήσει για τις ανάγκες σε προσωπικό και αίθουσες.

Πέμπτη 14 Μαΐου 2020

Ενέργειες του Συλλόγου για υλικοτεχνικό εξοπλισμό για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση

Εγκύκλιοι του Υπ. Παιδείας για την εξ αποστάσεως διδασκαλία | Alfavita

      Η πανδημία δημιούργησε στη χώρα μας μια νέα πραγματικότητα. Η φυσική τάξη μετακόμισε στο διαδίκτυο. Τα τετράδια και τα βιβλία έδωσαν τη θέση τους στις οθόνες και τα μολύβια στα πληκτρολόγια. Ολόκληρος ο εκπαιδευτικός κόσμος κλήθηκε να αντιμετωπίσει δύσκολες, πρωτόγνωρες και απαιτητικές καταστάσεις. Σε μεγάλο βαθμό τα καταφέραμε! 
     Η κατάσταση αυτή όμως ανέδειξε και πολλές αδυναμίες. Μεταξύ άλλων έφερε στο φως τεχνικά προβλήματα που συνεχίζουν να παρακωλύουν το εκπαιδευτικό μας έργο. 
     Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Ευρυτανίας από την πρώτη στιγμή προσπάθησε και προσπαθεί να βρει τρόπους ισότιμης συμμετοχής των μαθητών στις ηλεκτρονικές τάξεις. Προσπάθησε και προσπαθεί να δώσει λύσεις σε προβλήματα που αφορούν στην έλλειψη ηλεκτρονικών συσκευών και στην αδυναμία παροχής διαδικτύου στην ευρύτερη περιοχή. 
     Από το πενιχρό ταμείο του προχώρησε στην αγορά δώδεκα (12) φορητών ηλεκτρονικών συσκευών (tablet) και κάλυψε ένα μικρό μέρος των απομακρυσμένων σχολείων του νομού, αλλά και των σχολείων της πόλης του Καρπενησίου, μετά από διερεύνηση των αναγκών του κάθε σχολείου. Έστειλε άμεσα αίτημα σε Τράπεζες για την ενίσχυση της προσπάθειάς αυτής, στο οποίο ανταποκρίθηκε μέχρι στιγμής η Eurobank κάνοντας μια ιδιαίτερα γενναιόδωρη δωρεά τριάντα (30) σταθερών ηλεκτρονικών υπολογιστών, που θα βρίσκονται στα σχολεία όσο το δυνατόν πιο σύντομα. 
     Με έγγραφό μας προς το Δήμο Αγράφων, ζητήσαμε τις ενέργειές του για την ενίσχυση του σήματος κινητής τηλεφωνίας σε χωριά του Δήμου, ώστε όλοι οι μαθητές να μπορούν να έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο και στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Άμεσα ανταποκρίθηκε, και τον ευχαριστούμε γι’ αυτό, στέλνοντας προς τον ΟΤΕ, την εταιρεία που έχει αναλάβει την υλοποίηση έργων στο δίκτυο τηλεπικοινωνιών στην περιοχή καθώς και τα αρμόδια Υπουργεία έγγραφο αίτημα για την επίσπευση των απαιτούμενων ενεργειών για την ενίσχυση του σήματος κινητής τηλεφωνίας στην περιοχή. 
     Όλες αυτές οι ενέργειες θα έπρεπε να έχουν γίνει προ πολλού από την κεντρική κυβέρνηση στη βάση της ισότητας και των ίσων ευκαιριών στην εκπαίδευση όλων των μαθητών με παροχή δωρεάν πρόσβασης στο διαδίκτυο και τον ανάλογο τεχνολογικό εξοπλισμό. Δυστυχώς, μέχρι τώρα ακούμε μόνο λόγια από την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, χωρίς να βλέπουμε σοβαρές προσπάθειες για την εξασφάλιση της ισότιμης συμμετοχής όλων των μαθητών στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση. 
     Αλλά επειδή εμείς πιστεύουμε στα έργα και όχι στα λόγια και πρωταρχικός μας στόχος θα είναι πάντα ο μαθητής, θα προσπαθήσουμε να μην αφήσουμε κανέναν να νιώθει ότι δεν έχει πρόσβαση στη μάθηση. 
     Στόχος μας είναι να μη μείνει ούτε ένα παιδί έξω από την «ηλεκτρονική τάξη» του!

Kοινό ψήφισμα Συλλόγων Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Στερεάς Ελλάδας

Κοινό ψήφισμα αλληλεγγύης των Συλλόγων Π.Ε. και ΕΛΜΕ Πελοποννήσου ...Υπογράφηκε κοινό ψήφισμα από τα Δ.Σ. των Συλλόγων Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της Στερεάς Ελλάδας για το νέο νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας, όπως φαίνεται παρακάτω, και κατατέθηκε από αντιπροσωπεία αυτών στην Περιφερειακή Διευθύντρια Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Στερεάς Ελλάδας, κ Μπενιάτα Ελένη, την Τετάρτη 6 Μαΐου.
(06.05.2020)

Τετάρτη 13 Μαΐου 2020

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ

ΜΟΤΣΙΟΛΑΣ ΣΙΔΕΡΗΣ : 17/07/2018 Ενημέρωση για την συνεδρίαση του ...




ΘΕΜΑ 1ο Σε συνεδρίαση του ΠΥΣΠΕ Ευρυτανίας, ΠΡΑΞΗ 4η/11.05.2020, έγινε η σύνταξη των πινάκων κενών οργανικών θέσεων Γενικής και Ειδικής Αγωγής του Ν. Ευρυτανίας.

Τρίτη 12 Μαΐου 2020

Ψυχική υγεία των παιδιών εν μέσω της πανδημίας COVID-19/Οδηγός για Γονείς


Δ.Π.Ε. N. Χανίων: Ψυχική υγεία των παιδιών εν μέσω της πανδημίας ...Μετά από επιστολή του Κοινοτικού Κέντρου Ψυχικής Υγείας Παιδιών και Εφήβων Αθηνών του Γενικού Νοσοκομείου Παίδων Αθηνών «ΠΑΝ. & ΑΓΛΑΪΑΣ ΚΥΡΙΑΚΟΥ» με θέμα «Ψυχική υγεία των παιδιών εν μέσω της πανδημίας COVID-19/Οδηγός για Γονείς» και λαμβάνοντας υπόψη την εισήγηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (πράξη 21/30-04-2020 του Δ.Σ.) σάς γνωστοποιούμε ότι στον ιστότοπο του Κοινοτικού Κέντρου Ψυχικής Υγείας Παιδιών και Εφήβων στη σελίδα «Covid-19 Υλικό για γονείς» (https://ipkathens4.wixsite.com/ipka/covid-19-yliko-gia-goneis) έχει αναρτηθεί Οδηγός για Γονείς «Πώς να μιλήσουμε στα παιδιά μας για την πανδημία από τον κορωνοϊό και να αντιμετωπίσουμε μαζί την κρίση», ο οποίος περιέχει συμβουλές για την καλύτερη δυνατή αντιμετώπιση της υγειονομικής κρίσης εξαιτίας της πανδημίας του κορωνοϊού».

ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΚΑΤΑΝΟΜΗΣ ΔΩΡΙΖΟΜΕΝΩΝ ΑΓΑΘΩΝ(ΣΥΣΚΕΥΩΝ) ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

Huawei MediaPad T3 10 9.6" (16GB) Grey - Skroutz.gr



Δευτέρα 11 Μαΐου 2020

Γνωμοδοτικό σημείωμα της νομικής συμβούλου της Δ.Ο.Ε. Μαρίας Τσίπρα σχετικά με την τροπολογία που ψηφίστηκε για τις κάμερες

Η εικόνα ίσως περιέχει: κείμενο


Επιστολή προς τους γονείς και κηδεμόνες των μαθητών σχετικά με το πολυνομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας

ΔΟΕ: Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο | AlfavitaΠατήστε ΕΔΩ για να κατεβάσετε την επιστολή σε PDF.

Το εγχείρημα της Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης και το ζήτημα της μετάδοσης της διδασκαλίας από την τάξη σε πραγματικό χρόνο

Τις τελευταίες μέρες έχει ανακύψει ένα θέμα σχετικά με την αναγκαιότητα μετάδοσης σε πραγματικό χρόνο (live streaming), της διδασκαλίας στην σχολική τάξη.
Οι υποστηρικτές του live streaming εστιάζουν στην διαφάνεια, την συμπερίληψή και το άνοιγμα των σχολικών περιβαλλόντων σε «σημαντικούς άλλους». Και συνήθως αναρωτιούνται: τι έχουν φοβηθούν εκπαιδευτικοί;
Οι διαφωνούντες με την επιλογή του live streaming, εστιάζουν σε θέματα προστασίας προσωπικών δεδομένων και των πιθανών επιπτώσεων σε μαθητές και εκπαιδευτικούς από μια τέτοια πρωτόγνωρη είναι η αλήθεια διαδικασία. Και συνήθως αναρωτιούνται: τι κρύβεται πίσω από αυτή την κίνηση του Υπ. Παιδείας;
Κάθε αλλαγή η οποία μάλιστα λαμβάνει χώρα σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης, προκαλεί αναστάτωση, και προβληματισμό, ιδιαίτερα σε περιπτώσεις όπου δεν υπάρχουν ανάλογες πρακτικές που έχουν αποτιμηθεί σε διεθνές επίπεδο.
Ας πάρουμε λοιπόν τα πράγματα από την αρχή και ας εξετάσουμε το ανωτέρω θέμα στις πραγματικές του διαστάσεις.
1. Τεχνολογική διάσταση.
Ερώτημα: Είναι τεχνολογικά εφικτή η μετάδοση σε πραγματικό χρόνο (live streaming), της διδασκαλίας στις σχολικές τάξεις;
Απάντηση: Σε γενικές γραμμές ναι είναι εφικτή, καθώς η διαθεσιμότητα των απαιτούμενων μέσων (laptop, tablet, κινητό τηλέφωνο) και η προσβασιμότητα στο διαδίκτυο πρέπει να θεωρούνται δεδομένες. Σε αρκετές περιπτώσεις η ποιότητα της μετάδοσης δεν θα είναι η καλύτερη δυνατή (ποιότητα ήχου).
2. Κοινωνική διάσταση.
Ερώτημα: η μετάδοση σε πραγματικό χρόνο (live streaming), της διδασκαλίας θα υποστηρίξει τους μαθητές που δεν θα είναι σε θέση να πάνε στο σχολείο;
Απάντηση: Ασφαλώς και θα τους υποστηρίξει, παρά τους όποιους περιορισμούς που πιθανώς παρατηρηθούν στην ποιότητα της μετάδοσης.
3. Θεσμική διάσταση.
Ερώτημα: Υπάρχει πρόβλημα με τα προσωπικά δεδομένα;
Απάντηση: Δεν μπορώ να το γνωρίζω, δεν ειμαι ειδικός στο συγκεκριμένο θέμα. Ειμαι υποχρεωμένος όμως να επισημάνω ότι οφείλουμε να αναμένουμε την επίσημη γνωμοδότηση της Αρχής Προστασίας Δεδομένων.
Σε κάθε περίπτωση ως γονέας θα πρέπει να ερωτηθώ για το αν θα δώσω την συγκατάθεση μου (και μάλιστα γραπτή), προκειμένου το παιδί μου να συμμετέχει σε μια τέτοια διαδικασία στο πλαίσιο της οποίας το πρόσωπο του, οι απόψεις του, οι επιδόσεις του, η συμπεριφορά του, θα αποτελέσουν αντικείμενο μετάδοσης σε οποιονδήποτέ τρίτο εκτός της σχολικής τάξης.
Υποστηρίζω σθεναρά, ότι το ίδιο πλαίσιο θα πρέπει να ισχύει και για τους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι και θα πρέπει να ερωτηθούν και να δώσουν την συγκατάθεση τους (και μάλιστα γραπτή), προκειμένου να συμμετέχουν σε μια τέτοια διαδικασία ως προϊόν της δικής τους βούλησης.

4. Παιδαγωγική διάσταση.
Ερώτημα: Ποιες είναι οι πιθανές επιπτώσεις από την μετάδοση σε πραγματικό χρόνο (live streaming), της διδασκαλίας σε «σημαντικούς άλλους;»
Απάντηση: Θα μπορούσαμε να πούμε πάρα πολλά. Ας περιοριστούμε όμως στα εξής :
1. Κάθε τάξη είναι ένα ιδιαίτερο οικοσύστημα, ένα ανοιχτό κοινωνικό εργαστήριο στο πλαίσιο του οποίου διαμορφώνονται (με τρόπο άρρητο πολλές φορές ) οι αυριανοί πολίτες μέσα από τις γνώσεις και τις δεξιότητες που αποκτούν, τις αξίες καλλιεργούν και τις στάσεις που αναπτύσσουν.
2. Ένας από τους σημαντικότερους στόχους του σχολείου είναι η κοινωνικοποίηση των μαθητών (κοινωνική ένταξη, αλληλεπίδραση με διαφορετικά κοινωνικά και πολιτισμικά πλαίσια, συνύπαρξη, συνεργασία, ενσυναίσθηση, διαπολιτισμική ενσυναίσθηση κλπ)
Στόχος μας είναι το ανοιχτό σχολείο, ανοιχτό στην πρόσβαση, στην διαφορετικότητα, στην δημιουργικότητα, την κριτική σκέψη, στις καινοτομίες, στις αλλαγές, ανοιχτό στην ζωή και της προκλήσεις της.
Στο επίκεντρο του είναι οι ανάγκες των μαθητών μας, και ο δικός μας ρόλος δεν επικεντρώνεται πλέον στην μετάδοση της γνώσης, αλλά στο να τους υποστηρίζουμε στην διερεύνηση, ανακάλυψη και συνεργατική οικοδόμηση της γνώσης, και εν τέλει στην χειραφέτηση τους.
Στο πλαίσιο ενός ανοιχτού σχολείου ο ρόλος του δασκάλου δεν είναι να ακολουθήσουν οι μαθητές του τον δικό του δρόμο, αλλά να τους υποστηρίξει να ανοίξουν τον δικό τους βηματισμό, να ανακαλύψουν την δική τους διαδρομή.
Τελικές Επισημάνσεις
1. Με βάση τα ανωτέρω, η συμμετοχή μαθητών και εκπαιδευτικών στην διαδικασία μετάδοσης της διδασκαλίας των μαθημάτων σε πραγματικό χρόνο, θα πρέπει να προϋποθέτει την συγκατάθεση τους, και ως εκ τούτου να είναι αποτέλεσμα της δικής βούλησης (Live Streaming) και όχι καταναγκασμού (Live Screaming). 
Με την ιδιότητα του γονιού δεν θα μπορούσα να δώσω την συγκατάθεση μου να συμμετέχουν τα παιδιά μου σε μια τέτοια διαδικασία. Θεωρώ την σχολική τους τάξη το δεύτερο τους σπίτι με ότι αυτό σημαίνει.
2. Η τοποθέτηση κάμερας στα σχολεία και τις τάξεις μας δεν συμβάλλει στην ανοιχτότητα των σχολικών μας οικοσυστημάτων, αντιθέτως την περιορίζει, την καταστέλλει, καθώς υποκύπτει στις επιταγές της «επικοινωνίας» σε σχέση με την αναγκαιότητα της παιδαγωγικής προσέγγισης του «Ανοιχτού Σχολείου».
3. Όμως σε καμιά περίπτωση δεν μπορούμε να προσπεράσουμε το θέμα της πρόσβασης στους μαθησιακούς πόρους, για τα παιδιά που δεν θα επιστρέψουν στο σχολείο. Αν κάτι μας δίδαξε αυτή η περίοδος είναι η αξία της κοινωνικής αλληλεγγύης, της αλληλοβοήθειας της αλληλοϋποστήριξης. 
Θα πρέπει να αναζητήσουμε λύσεις, εφικτές και αποτελεσματικές.
Στο ανωτέρω πλαίσιο προτείνεται η αποδοχή του Live Streaming αλλά όχι από την σχολική τάξη.
Προτείνεται η οργάνωση Live Streaming μαθημάτων από εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων, οι οποίοι θα αποσπαστούν ύστερα από αίτηση τους από τα σχολεία τους στο Υπ. Παιδείας με αποκλειστικό έργο την οργάνωση και μετάδοση των μαθημάτων τους. Οι εκπαιδευτικοί το τελευταίο χρονικό διάστημα επιβεβαίωσαν με τρόπο εμβληματικό, ότι αν πιστέψουν σε κάτι, μπορούν να τα καταφέρουν, και τους αξίζει η δημόσια αναγνώριση μας χωρίς αστερίσκους και μεμψιμοιρίες.
Η μετάδοσή των μαθημάτων θα γίνεται μέσω Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και της Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης, ικανοποιώντας με αυτό τον τρόπο το αίτημα για καθολική πρόσβαση. Και οι δυο αυτοί φορείς απέδειξαν σε καταστάσεις εκτάκτου ανάγκης ότι μπορούν να σηκώσουν το βάρος μια τέτοιας προσπάθειας και τους αξίζει επίσης η δημόσια αναγνώριση μας.
Η διαφοροποιημένη υποστήριξη των μαθητών θα συνεχίσει να γίνεται από τα περιβάλλοντα ασύγχρονης εκπαίδευσής η-τάξη & e-me
Το εγχείρημα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης βρίσκεται σε ένα κρίσιμο σταυροδρόμι.
Ας κάνουμε όλοι ένα βήμα μπροστά!

10η Επιστημονική τηλεδιάσκεψη

10η Επιστημονική τηλεδιάσκεψη!!
Παρακολουθήστε ζωντανά την εκδήλωση..
Δευτέρα 11/5 18:00
Και με livestreaming στο Facebook...

Συνεδρίαση του Π.Υ.Σ.Π.Ε. Ευρυτανίας


Συνεδρίαση του Π.Υ.Σ.Π.Ε. Ευρυτανίας, θα πραγματοποιηθεί μέσω τηλεδιάσκεψης στην πλατφόρμα webex, τη Δευτέρα, 11.05.2020 και ώρα 10:00 π.μ., με τα παρακάτω θέματα ημερήσιας διάταξης: 

1. Σύνταξη πινάκων κενών οργανικών θέσεων

2. Παράταση απόσπασης εκπαιδευτικού

Τρίτη 5 Μαΐου 2020

Γνωστοποίηση Δημοσίευσης της από 01-05-2020 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου με θέμα «Περαιτέρω μέτρα για την αντιμετώπιση των συνεχιζόμενων συνεπειών της πανδημίας του κορωνοϊού COVID-19 και την επάνοδο στην κοινωνική και οικονομική κανονικότητα

Η ρύθμιση ότι η " Η υποβολή των αιτήσεων - υπεύθυνων δηλώσεων εγγραφής της περ. α΄ της παρ. 4 μπορεί να γίνεται και με ηλεκτρονικά μέσα", αφορά μόνο τα Νηπιαγωγεία.
Για τα Δημοτικά αλλάζει μόνο η ημερομηνία εγγραφών από 15-30 Μαΐου και αναμένεται σχετική εγκύκλιος
Ηλεκτρονική υποβολή αιτήσεων εγγραφής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Στο π.δ. 79/2017 (Α΄ 109) επέρχονται οι εξής μεταβολές:
1. Στην περ. α΄ της παρ. 4 του άρθρου 6 η φράση «Από την 1η έως τις 20 Μαΐου» αντικαθίσταται με τη φράση «Από τις 15 έως τις 30 Μαΐου».
2. Στο άρθρο 6 ύστερα από την παρ. 4 προστίθεται παρ. 4Α ως εξής:
«4Α. Η υποβολή των αιτήσεων - υπεύθυνων δηλώσεων εγγραφής της περ. α΄ της παρ. 4 μπορεί να γίνεται και με ηλεκτρονικά μέσα. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης ρυθμίζονται ειδικότερα θέματα σχετικά με τα δικαιολογητικά και κάθε τεχνική ή άλλη λεπτομέρεια για την εφαρμογή του παρόντος».
3. Στην περ. α΄ της παρ. 4 του άρθρου 7 η φράση «Από την 1η έως τις 20 Μαΐου» αντικαθίσταται με τη φράση «Από τις 15 έως τις 30 Μαΐου».




Τα άρθρα του Υ.ΠΑΙ.Θ. είναι από 35-39.

Κυριακή 3 Μαΐου 2020

Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου της 01.05.2020


Δημοσίευση της από 1.5.2020 ΠΝΠ για την ηλεκτρονική υποβολή ...

Οι εγγραφές στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση θα γίνουν από τις 15 έως τις 30 Μαΐου και με ηλεκτρονικά μέσα. 

Με κοινή απόφαση των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης ρυθμίζονται ειδικότερα θέματα σχετικά με τα δικαιολογητικά και κάθε τεχνική ή άλλη λεπτομέρεια για την εφαρμογή.