Σάββατο 30 Ιουνίου 2012

Υπουργείο Παιδείας: Τι ισχύει για τους εκπαιδευτικούς στην περίπτωση μείωσης τμημάτων στο σχολείο τους

Σε περίπτωση που κάποιο σχολείο μειώσει τον αριθμό των τμημάτων του, ισχύουν τα εξής:

α) Εάν οι ώρες του νεότερου (ανά κλάδο) στην εκπαίδευση μηδενίζονται, ο ιδιοκτήτης έχει δικαίωμα να του καταγγείλει τη σύμβαση (μετράει η συνολική προϋπηρεσία σε δημόσια και ιδιωτικά σχολεία). Η καταγγελία μπορεί να γίνει έως και 5 ημέρες μετά την έναρξη των μαθημάτων. Το Υπηρεσιακό Συμβούλιο (ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ ή ΚΥΣΠΕ/ΚΥΣΔΕ για τα ισότιμα σχολεία) στο οποίο συμμετέχουν και 2 μέλη της ΟΙΕΛΕ, θα κρίνει, μετά από έλεγχο, αν ευσταθεί ο ισχυρισμός του εργοδότη σχετικά με το μηδενισμό του ωραρίου του εκπαιδευτικού και αν όντως το ωράριο μηδενίζεται, θα προχωρήσει σε έκδοση πράξης απόλυσης με ημερομηνία 31/8. Στην περίπτωση αυτή, ο εκπαιδευτικός δικαιούται αποζημίωση τόσους μεικτούς (ακαθάριστους) μισθούς όσα και τα χρόνια υπηρεσίας του στο σχολείο συν το 1/6 αυτού του ποσού (που αντιστοιχεί στα επιδόματα αδείας, Χριστουγέννων και Πάσχα των ετών εργασίας στο σχολείο). Τονίζουμε ότι ο μισθός πρέπει να είναι ο προβλεπόμενος από τη Δ.Α. 31/2010 δηλαδή αυτός που ορίζεται στο μισθολόγιο του 2009 και υπάρχει στο site μας.

Παρασκευή 29 Ιουνίου 2012

Με την κηδεμόνα μου που ήρθε να πάρει τους βαθμούς μου από το Πανεπιστήμιο!


Η Κυβέρνηση προχωρά σε κατάργηση ή συγχώνευση 60 Οργανισμών - Δείτε ποιους αφορά - Τι θα γίνουν οι εργαζόμενοι

Σε μια ακόμη κίνηση για τη συρρίκνωση του δημόσιου τομέα προχωρεί η κυβέρνηση μέσα στο καλοκαίρι. Πρόκειται για την κατάργηση ή τη συγχώνευση 60 Οργανισμών. Στο Μέγαρο Μαξίμου υπάρχει η πεποίθηση ότι με αυτό τον τρόπο θα διευκολυνθεί η συζήτηση για την τροποποίηση του Μνημονίου.
Οι οργανισμοί αυτοί ανήκουν σε πολλά υπουργεία (Πολιτισμού-Παιδείας, Ανάπτυξης, Περιβάλλοντος, Υγείας κλπ.), αλλά στην κυβέρνηση θεωρούν ότι το "λουκέτο" μπορεί να μπει και με μια απλή υπουργική απόφαση, με δεδομένο ότι υπάρχει ήδη ψηφισμένος στη Βουλή νόμος.
Στο σχέδιο για τα λουκέτα βρίσκονται οργανισμοί που υπάγονται κυρίως στα υπουργεία Υγείας, Παιδείας Πολιτισμού και Ανάπτυξης.
Πρόκειται για την Εταιρεία Έρευνας και Ψυχοκοινωνικής Αποκατάστασης «Σύνθεση», την Εταιρεία Ψυχοκοινωνικής Ανάπτυξης και Ψυχοθεραπείας «Αθήνα», το Ειδικό Ταμείο Οργάνωσης Συναυλιών της Κρατικής Ορχήστρας Θεσσαλονίκης, το Ελληνικό Συμβούλιο για τους Πρόσφυγες,Κοινωνικές Συνετεριστικές Δραστηριότητες Ευπαθών Ομάδων «Εδρα», την Ομοσπονδία Άρσης Βαρών, την Εταιρεία Ψυχοκοινωνικής Υγείας «Αλθαία», το Αθλητικό Κέντρο Χανίων,ο ΟΚΕ, το Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας, η «ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ», η Εταιρεία Νόσου Αλτσχάιμερ, το Εθνικό Κέντρο Επαγγελματικού Προσανατολισμού, ο «Συν-ειρμός», το Ωδείο Αθηνών, ο Φορέας Διαχείρισης Δρυμού Σαμαριάς, η Εστία Εκκλησιαστικής Εκπαίδευσης, η ΙΑΣΙΣ, η Εταιρία Προστασίας Αυτιστικών, το Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής Περίθαλψης, το Λαογραφικό Μουσείο Μακεδονίας-Θράκης, το Κέντρο Έρευνας Περίθαλψης Σακκχαρώδη Διαβήτη.
Τον ίδιο δρόμο να ακολουθήσουν το ΣΕΦ που θα συγχωνευθεί με το ΟΑΚΑ, η Μονάδα Διαχείρισης Οικονομικών Προγραμμάτων με 1.200 άτομα προσωπικό, ο ΕΟΦ, ο ΕΦΕΤ το Κέντρο Αιμοδοσίας, αρκετά Μουσεία, αλλά και οι σχολές Δημόσιας Υγείας, Δικαστικών και Δημόσιας Διοίκησης.
Σε ό,τι αφορά τους εργαζομένους σε αυτούς τους φορείς, η κυβέρνηση θα επιδιώξει να εφαρμόσει ένα τριπλό σύστημα:
- Απόλυση των συμβασιούχων με τη λήξη της σύμβασης που έχουν υπογράψει, οποτεδήποτε και εάν αυτή λήγει,
- Μετάταξη των μονίμων υπαλλήλων του δημοσίου,
- Επαναφορά (εφόσον γίνει δεκτή από την τρόικα) του θεσμού της εφεδρείαςγια τους υπαλλήλους ιδιωτικού δικαίου με σύμβαση αορίστου χρόνου.

Λουκέτο σε 60 φορείς του Δημοσίου - 3.000 υπάλληλοι θα πάνε σπίτια τους;

ΜΕ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ - ΕΞΠΡΕΣ

Λουκέτο σε 60 φορείς του Δημοσίου

Στην πρώτη κίνηση για τον περιορισμό του δημόσιου τομέα προχωρεί η κυβέρνηση μέσα στο καλοκαίρι. Πρόκειται για την κατάργηση ή τη συγχώνευση 60 Οργανισμών. Στο Μέγαρο Μαξίμου υπάρχει η πεποίθηση ότι με αυτό τον τρόπο θα διευκολυνθεί η συζήτηση για την τροποποίηση του Μνημονίου

Όλα τα ονόματα των εκπαιδευτικών Π.Ε. , που εγκρίθηκε, από το ΚΥΣΠΕ, η αμοιβαία μετάθεσή τους από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ

Όλα τα ονόματα των εκπαιδευτικών Π.Ε. , που εγκρίθηκε, από το ΚΥΣΠΕ, η αμοιβαία μετάθεσή τους από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ

Συναδέλφισσες , συνάδελφοι
            Στη συνεδρίαση του ΚΥΣΠΕ, στις 25-6-2012, το Συμβούλιο , λαμβάνοντας υπόψη τις προϋποθέσεις των Π.Δ. 50/96 και 100/97, ενέκρινε τις αιτήσεις των παρακάτω εκπαιδευτικών Α/θμιας Εκπαίδευσης, οι οποίοι ζητούσαν αμοιβαία μετάθεση από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ. Η εισήγηση του Συμβουλίου για τις αμοιβαίες μεταθέσεις βρίσκεται στο στάδιο υπογραφής από την πολιτική ηγεσία του υπουργείου.

 
 Για να δείτε τα ονόματα κάντε κλικ εδώ

Δημήτρης ΄Μπράτης

Στη συνεδρίαση του ΚΥΣΠΕ, στις 5 Ιουλίου, ημέρα Πέμπτη, θα εξετασθούν οι αιτήσεις εκπαιδευτικών για μετάταξη στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση

Στη συνεδρίαση του ΚΥΣΠΕ, στις 5 Ιουλίου, ημέρα Πέμπτη, θα εξετασθούν οι αιτήσεις εκπαιδευτικών για μετάταξη στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση

Συναδέλφισσες , συνάδελφοι

          Στη συνεδρίαση του K.Υ.Σ.Π.Ε., που θα πραγματοποιηθεί στις 5 Ιουλίου του 2012, ημέρα Πέμπτη και ώρα 11:00΄ π.μ. στο κτίριο του Υπουργείου Παιδείας , θα εξετασθούν μεταξύ άλλων και  οι αιτήσεις των εκπαιδευτικών για μετάταξη  στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.
         Οι μετατάξεις αυτές δεν αφορούν τις 500 θέσεις για τους εκπαιδευτικούς των ειδικοτήτων των κλάδων Γαλλικής (ΠΕ05), Γερμανικής (ΠΕ 07), Καλλιτεχνικών Μαθημάτων (ΠΕ 08), Θεατρικών Σπουδών (ΠΕ 32), Δραματικής Τέχνης (ΠΕ 18.41), Πληροφορικής (ΠΕ 19-20.Οι μετατάξεις αυτές θα πραγματοποιηθούν αφού πρώτα καθορισθούν τα κριτήρια.

Δημήτρης Μπράτης

Προσλήψεις εκπαιδευτικών ειδικοτήτων στα Ιδιωτικά Σχολεία

Αρ. Πρωτ:1219 Αθήνα 29/6/2012

Προς :  1. Τον  Υπουργό Παιδείας                    κ. Κωνσταντίνο Αρβανιτόπουλο
             2. το Γενικό Γραμματέα 
                 κ.  Βασίλειο Κουλαϊδή
 ΚΟΙΝ:    Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.

Θέμα: Προσλήψεις εκπαιδευτικών ειδικοτήτων στα Ιδιωτικά Σχολεία
Κύριε Υπουργέ,
Κύριε  Γενικέ Γραμματέα,
Με τις υπ' αριθμ. Φ.18/97883/Δ5/31-8-2011 και Φ.18/63589/Δ5/3-6-2011 εγκυκλίους του Υπουργείου Παιδείας, που φέρουν την υπογραφή του Γενικού Γραμματέα κ. Β. Κουλαϊδή, δίνεται το δικαίωμα στα Ιδιωτικά Σχολεία Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και μέχρι τη λήξη του σχολικού έτους 2012-2013, να προσλαμβάνουν («εφόσον αποδεδειγμένα υπάρξει έλλειψη δασκάλων») και να ανανεώνουν τις συμβάσεις στους ήδη υπηρετούντες («χωρίς να απαιτείται η τεκμηρίωση της έλλειψης δασκάλων») σε Πτυχιούχους Παιδαγωγικών Τμημάτων Ειδικής Αγωγής και σε Πτυχιούχους Πανεπιστημιακών Τμημάτων στους οποίους δίνεται το δικαίωμα διορισμού στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση στους κλάδους ΠΕ01 έως ΠΕ07 καθώς και σε Πτυχιούχους Τμημάτων Νηπιαγωγών.
Η κυβερνητική πολιτική των ελάχιστων ή και μηδενικών διορισμών που εφαρμόστηκαν τα τελευταία δύο χρόνια, δημιούργησαν σημαντικό πρόβλημα ανεργίας και αδιοριστίας και στον κλάδο των δασκάλων.  Κατά συνέπεια, λόγω μη έλλειψης δασκάλων, ζητάμε να άρετε την αδικία ανακαλώντας τις παραπάνω εγκυκλίους και δίνοντας τη δυνατότητα πρόσληψης αποκλειστικά και μόνο δασκάλων για να ασκήσουν το λειτούργημά τους και στην Ιδιωτική Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.

"Καθορισμός περιοχών για τη χορήγηση επιδόματος Απομακρυσμένων - Παραμεθόριων περιοχών"

Αρ. Πρωτ:1221 Αθήνα 30/6/2012
Προς
1. τον Υπουργό Παιδείας
κ. Κωνσταντίνο Αρβανιτόπουλο
2. τον Υπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισης
κ. Αντώνη Μανιτάκη
Κοιν.: Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.

ΘΕΜΑ: "Καθορισμός περιοχών για τη χορήγηση επιδόματος Απομακρυσμένων - Παραμεθόριων περιοχών"
Κύριοι Υπουργοί,
Με την απόφαση ΔΙΔΑΔ/Φ.48/51/οικ.13129/7.6.2012, του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και σε εφαρμογή του άρθρου 15 παρ. 2 του Ν. 4024/2011 (ΦΕΚ 226 Α΄/27.10.2011) καθορίζονται οι περιοχές όπου οι υπηρετούντες Δημόσιοι Υπάλληλοι θα λαμβάνουν το επίδομα απομακρυσμένων-παραμεθορίων περιοχών.
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. θεωρεί ότι:
  • Τα κριτήρια που προτείνονται για τον καθορισμό των συγκεκριμένων περιοχών έχουν ως αποκλειστικό στόχο τη δραστική μείωση των μέχρι σήμερα καθορισμένων περιοχών, άρα και την αντίστοιχη μείωση χορήγησης του επιδόματος στον αριθμό των υπηρετούντων υπαλλήλων.
  • Αδικούνται κατάφωρα περιοχές, τόσο στη νησιωτική όσο και στην ηπειρωτική Ελλάδα, που παρουσιάζουν ιδιαίτερες δυσκολίες στη διαβίωση των Εκπαιδευτικών.
  • Δημιουργούν έντονες αντιπαραθέσεις μέσα σε συγκεκριμένες περιοχές.
Με βάση τα παραπάνω ζητάμε να μην αλλάξει ο χαρακτηρισμός των περιοχών με τη μορφή που ισχύει σήμερα και να μη γίνει καμιά περικοπή στο επίδομα απομακρυσμένων - παραμεθορίων περιοχών.

Περικοπή Εκπαιδευτικών αδειών



 
Αριθμ.Πρωτ.1218                                                                    Αθήνα 29/6/2012                  
                                                                          Προς :  1. τoν  Υπουργό Παιδείας
                                                                                         κ. Κωνσταντίνο Αρβανιτόπουλο
                                                                                     2. το Γενικό Γραμματέα
                                                                                         κ.  Βασίλειο Κουλαϊδή
                                                                             ΚΟΙΝ: 1. Συλλόγους Εκπ/κών Π.Ε.
                   
Θέμα: Περικοπή Εκπαιδευτικών αδειών
Κύριε Υπουργέ,
Κύριε  Γενικέ Γραμματέα,
Το Δ.Σ  της ΔΟΕ εκτιμά ότι η εκπαίδευση στη χώρα μας έχει ανάγκη από ουσιαστική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, που  καθορίζεται από τις ανάγκες των  ίδιων αλλά και τις γενικότερες εκπαιδευτικές και λαϊκές ανάγκες και με απαραίτητη προϋπόθεση την εκπαιδευτική άδεια.
Είναι βαθιά μας πεποίθηση ότι η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, ανατροφοδοτεί ποικιλότροπα την εκπαιδευτική διαδικασία και  η αναβάθμιση της εκπαίδευσης συναρτάται, άμεσα, με την επιστημονική αναβάθμισή τους.
Στο πλαίσιο των περικοπών, που φέτος εντείνονται εξαιτίας της συνεχιζόμενης εφαρμογής των μνημονιακών πολιτικών, περικόπτονται όλες οι  εκπαιδευτικές άδειες για μεταπτυχιακές σπουδές των εκπαιδευτικών και για πρώτη φορά ακόμη και των υποτρόφων του Ι.Κ.Υ. Το Υπουργείο Παιδείας, που έχει καταργήσει όλες τις μορφές μετεκπαίδευσης και επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών, την εποχή που οι επιστήμες της αγωγής παρουσιάζουν ραγδαίες εξελίξεις,  δεν επιτρέπεται να ακυρώνει ακόμη και την ελεύθερη επιλογή του ίδιου του εκπαιδευτικού για την επιμόρφωσή του. Η περικοπή αυτή,  θα έχει ως αποτέλεσμα εκατοντάδες εκπαιδευτικοί που πέτυχαν στις εξετάσεις σε διάφορα μεταπτυχιακά προγράμματα, να μην μπορούν να τα παρακολουθήσουν.
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. καταγγέλλει, για μια ακόμη φορά την πολιτική των περικοπών και καλεί την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, αν ενδιαφέρεται πραγματικά για τη μόρφωση και την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, να χορηγήσει τις απαραίτητες πιστώσεις για την ικανοποίηση όλων των αιτήσεων για εκπαιδευτικές άδειες.
Όλοι οι εκπαιδευτικοί, με διαφάνεια και ενιαία αντιμετώπιση έχουν το δικαίωμα να κρίνονται ισότιμα και να αποκτούν τη δυνατότητα εκπαιδευτικής άδειας, η οποία είναι απαραίτητη για την εκπόνηση των ερευνητικών και μελετητικών υποχρεώσεών τους.
Κύριε Υπουργέ,
Κύριε  Γενικέ Γραμματέα,
Ύστερα από τα παραπάνω, το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. ζητά, να χορηγηθούν, άμεσα, οι απαραίτητες πιστώσεις έτσι ώστε να ικανοποιηθούν όλες οι αιτήσεις που πληρούν τις απαραίτητες ακαδημαϊκές προϋποθέσεις για τη φετινή χρονιά, αλλά και για τις επόμενες,
Το Δ.Σ. της ΔΟΕ, πιστεύει πως αυτό είναι ένα ελάχιστο βήμα στην κατεύθυνση της αναγκαίας αύξησης των δαπανών για την Παιδεία, που είναι πάγιο αίτημα του εκπαιδευτικού κινήματος.

Στα θρανία για εξετάσεις όλοι οι Δημόσιοι Υπάλληλοι

Όσοι υπάλληλοι του Δημοσίου δεν κατέχουν θέση ευθύνης θα περάσουν από γραπτές εξετάσεις στα πρότυπα του γαλλικού συστήματος ελέγχου. Η επιτυχία ή η αποτυχία στο γραπτό τεστ στο οποίο θα υποβληθούν θα κρίνει και την παραμονή τους στη θέση τους στο Δημόσιο.Προς το παρόν συγκεκριμένη ημερομηνία δεν έχει καθοριστεί, ωστόσο όλα δείχνουν πως πάμε για τα τέλη του χρόνου.

Το τεστ θα πραγματοποιηθεί στο Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης και θα είναι υποχρεωτικό. Η βαθμολογία θα κρίνει τα πάντα και μπορεί να οδηγήσει ακόμη και σε απόλυση.




Πέμπτη 28 Ιουνίου 2012

ΠΟΕ- ΔΟΥ «Τα νέα εκκαθαριστικά δεν θα μπορέσουν να πληρωθούν»

«Με τη λήψη των νέων εκκαθαριστικών και των ειδοποιητηρίων για τους φόρους ακινήτων οι Ελληνες φορολογούμενοι δεν θα μπορούν να ξοδεύουν ούτε ένα ευρώ για να ζήσουν. Θα πρέπει μόνο να πληρώνουν φόρους. Χαρακτηριστικό είναι ότι μόνον 1,5 εκατ. δηλώσεις έχουν υποβληθεί σε σύνολο 5,5 εκατ. Τα νέα εκκαθαριστικά δεν θα μπορέσουν να πληρωθούν» τόνισε ο πρόεδρος της ΠΟΕ- ΔΟΥ Χαράλαμπος Νικολακόπουλος, επικεφαλής της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εργαζομένων στις Δημόσιες Οικονομικές Υπηρεσίες, σε συνέντευξη Τύπου που έδωσε σήμερα, καταθέτοντας προτάσεις άμεσης εφαρμογής για την ανακούφιση των φορολογούμενων και των επιχειρήσεων καθώς και για την καταπολέμηση της διαφθοράς.
Η ΠΟΕ- ΔΟΥ προτείνει την επιβολή ανώτατου ορίου μηνιαίας καταβολής φορολογικών υποχρεώσεων (εκκαθαριστικά εισοδήματος, φόρου ακινήτων, ληξιπρόθεσμα) για την ανακούφιση των φορολογούμενων. Η η Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων στις Δημόσιες Οικονομικές Υπηρεσίες προτείνει, το όριο αυτό να είναι συνάρτηση του εισοδήματος των φορολογούμενων και να προκύπτει αφού αφαιρεθούν οι δαπάνες για τόκους στεγαστικών δανείων και ενοίκιο.
Ειδικότερα προτείνει το όριο αυτό να καθορίζεται ως εξής:
- Μέχρι 650 ευρώ ατομικό εισόδημα οι εφοριακοί προτείνουν το ποσοστό μηνιαίας δόσης χρέους να είναι μηδενικό (δηλαδή να παγώνουν οι φορολογικές υποχρεώσεις του φορολογούμενου μέχρι τη βελτίωση της φοροδοτικής του ικανότητας).
- Από 651 έως 1.000 ευρώ ποσοστό 10%. - Από 1.001 έως 1.500 ευρώ, 15% και - Από 1.501 έως 2.000 ευρώ, 20%. Η πρόταση αφορά μισθωτούς και συνταξιούχους με χαμηλά εισοδήματα, μικρομεσαίους και αυτοαπασχολούμενους (με συγκεκριμένα κριτήρια εισοδήματος), χρέη που είναι ληξιπρόθεσμα μέχρι 31-5-2012 (εκτός ΦΠΑ και ΦΜΥ) και χρέη που θα βεβαιωθούν στις εφορίες μέσα στο 2012.
Η Ομοσπονδία ζητάει ακόμη τη συγκρότηση μόνιμης Εθνικής Επιτροπής «Διαλόγου για το Φορολογικό Σύστημα».
Επίσης, προκειμένου να δοθεί ανάσα στις επιχειρήσεις προς τις οποίες έχει οφειλές το δημόσιο, οι εκπρόσωποι της ΠΟΕ ΔΟΥ πρότειναν να λαμβάνουν ένα ειδικό πιστοποιητικό με τη βεβαιωμένη απαίτησή τους (από τον δημόσιο φορέα) με την οποία θα μπορούν να εξοφλούν φόρους και άλλες οφειλές τους. Τέλος πρότειναν τη διενέργεια καθολικού ελέγχου πόθεν έσχες των εφοριακών.
ΑΠΕ

ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΙ ΤΙΤΛΟΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΠΟΥ ΑΠΟΚΤΩΝΤΑΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ

Αρ. Πρωτ: 1211 Αθήνα 28/6/2012
Προς :
1. Τον Υπουργό Παιδείας
κ. Κωνσταντίνο Αρβανιτόπουλο
ΚΟΙΝ:
1. Διευθυντή Ειδικής Αγωγής
κ. Αλεβίζο Γιώργο
2.Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΙ ΤΙΤΛΟΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΠΟΥ ΑΠΟΚΤΩΝΤΑΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ
Κύριε Υπουργέ,
Μαζικές διαστάσεις λαμβάνει, πλέον, το φαινόμενο της απόκτησης μεταπτυχιακών τίτλων Ειδικής Αγωγής στο εξωτερικό και ιδιαίτερα στη Βουλγαρία (Σόφια) και στην Ιταλία (Τορίνο). Είναι βέβαιο ότι οι τίτλοι αυτοί θα προσκομιστούν για αναγνώριση στο ΔΟΑΤΑΠ και στη συνέχεια θα κατατεθούν στο Υπουργείο Παιδείας, προκειμένου όσοι τους κατέχουν να προηγηθούν στο διορισμό τους ως αναπληρωτές στην Ειδική Αγωγή. Το αποτέλεσμα της «εισβολής των μεταπτυχιακών» είναι πως η συντριπτική πλειοψηφία των συναδέλφων αναπληρωτών Ειδικής Αγωγής, κάθε χρόνο, θα βρίσκεται σε κατώτερες θέσεις στον πίνακα αναπληρωτών, αφού στην Ειδική Αγωγή, όποιος αποκτήσει μεταπτυχιακό τίτλο μπαίνει πρώτος στον πίνακα και ας έχει μηδενική προϋπηρεσία (δηλαδή ξεπερνά στον πίνακα συναδέλφους που έχουν από 10 έως 80 μήνες προϋπηρεσία!!). Πρόκειται για μια άδικη διάταξη του νόμου της Ειδικής Αγωγής 3699/2008 που πρέπει ν' αλλάξει.
Κύριε Υπουργέ,
Ύστερα από τα παραπάνω, το Δ.Σ. της. της ΔΟΕ ζητά :
  • Να ελεγχθούν, άμεσα, όλοι οι μεταπτυχιακοί τίτλοι Ειδικής Αγωγής που αποκτώνται στο εξωτερικό και ιδιαίτερα το πώς εκπαιδευτικοί, που υπηρετούν στη δημόσια εκπαίδευση, αποκτούν αυτούς τους τίτλους, με δεδομένο ότι η παρουσία τους στα μεταπτυχιακά προγράμματα του εξωτερικού είναι υποχρεωτική μια φορά την εβδομάδα.
  • Να τροποποιηθεί, άμεσα, η άδικη διάταξη του Ν. 3699/2008 (άρθρο 20, παρ. 12) και να εκδοθεί το Π.Δ. που προβλέπεται στις εξουσιοδοτικές διατάξεις του άρθρου 34, παρ.13 του Ν.3699/2008, όπου ρητά αναφέρεται η ανάγκη μοριοδότησης όλων των κριτηρίων που κατέχουν οι υποψήφιοι για διορισμό στην Ειδική Αγωγή.
  • Να δοθούν στη δημοσιότητα όλοι οι τίτλοι μεταπτυχιακών σπουδών στην Ειδική Αγωγή.

146 νέα δημοτικά σχολεία ιδρύθηκαν σύμφωνα με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και 43 Νηπιαγωγεία.

Δείτε τα σχολεία εδώ

Αμοιβαίες μεταθέσεις εκπαιδευτικών Π.Ε. που βρίσκονται στη διάθεση των ΠΥΣΠΕ.Η υπεράσπιση των δικαιωμάτων των συναδέλφων μου υποχρέωσή μου ως αιρετού εκπροσώπου τους στο ΚΥΣΠΕ

Αμοιβαίες μεταθέσεις εκπαιδευτικών Π.Ε. που βρίσκονται στη διάθεση των ΠΥΣΠΕ.
Η υπεράσπιση των δικαιωμάτων των συναδέλφων μου υποχρέωσή μου ως αιρετού εκπροσώπου τους στο ΚΥΣΠΕ
 Δημήτρης Μπράτης

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

Σχετικά με τις αμοιβαίες μεταθέσεις των εκπαιδευτικών Π.Ε. και ιδιαίτερα αυτών που βρίσκονται στη διάθεση των ΠΥΣΠΕ επισημαίνω τα εξής :
Οι αμοιβαίες μεταθέσεις διέπονται από τις διατάξεις του άρθρου 10 του Π.Δ. 50/96 , όπως αυτό τροποποιήθηκε με το άρθρο 9 του Π.Δ. 100/97* .
Σύμφωνα με το παραπάνω άρθρο ΟΙ ΜΟΝΟΙ που δεν έχουν δικαίωμα αμοιβαίας μετάθεσης είναι οι εκπαιδευτικοί που χαρακτηρίζονται ως υπεράριθμοι . Επομένως οι συνάδελφοι που είναι στη διάθεση , κατά τη δική μου γνώμη , την οποία και υποστήριξα (πέρυσι και φέτος) στο Συμβούλιο , έχουν ΔΙΚΑΙΩΜΑ αμοιβαίας μετάθεσης. Κι αυτό γιατί o νομοθέτης εξαιρεί ρητά μόνο τους εκπαιδευτικούς που χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι (άρθρο 10 παρ 4 του Π.Δ. 50/96 ). Αν ήθελε να εξαιρέσει και άλλες κατηγορίες θα το ανέφερε, επίσης , ρητά.

Αναμνηστική φωτογραφία Μετεκπαιδευόμενων Ειδικής Αγωγής Διδασκαλείου Ιωαννίνων 2012


Κάντε κλικ στην εικόνα για να μεγενθύνει.

Αναμνηστική φωτογραφία Μετεκπαιδευόμενων Γενικής Αγωγής Διδασκαλείου Ιωαννίνων 2012












Κάντε κλικ στην εικόνα για να μεγενθύνει,

Τετάρτη 27 Ιουνίου 2012

Τι σημαίνει η ελληνική γλώσσα λίγοι από μας το γνωρίζουν..


Η Αγγλική γλώσσα έχει 490.000 λέξεις από τις οποίες 41.615 λέξεις. είναι από την Ελληνική γλώσσα.. (βιβλίο Γκίνες). Η Ελληνική με την μαθηματική δομή της είναι η γλώσσα της πληροφορικής και της νέας γενιάς των εξελιγμένων υπολογιστών, διότι μόνο σ’ αυτήν δεν υπάρχουν όρια.(Μπιλ Γκέιτς, Microsoft)


Η Ελληνική και η Κινέζικη. είναι οι μόνες γλώσσες με συνεχή ζώσα παρουσία από τους ίδιους λαούς και.....στον ίδιο χώρο εδώ και 4.000 έτη. Όλες οι γλώσσες θεωρούνται κρυφοελληνικές, με πλούσια δάνεια από τη μητέρα των γλωσσών, την Ελληνική.

(Francisco Adrados, γλωσσολόγος).

Ενημέρωση σχετικά με τους διορισμούς, τις μεταθέσεις, τις αποσπάσεις, τις επιλογές στελεχών εκπαίδευσης.Tου αιρετού στο ΚΥΣΠΕ Βασίλη Παληγιάννη

ΠΑΛΗΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ
ΑΙΡΕΤΟΣ ΚΥΣΠΕ
ΤΗΛ. 6974 750409
FAX: 210 3442287 Αθήνα, Ιούνιος 2012
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ, ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ, ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ, ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 2011 - 2012

Ομιλία στην 81η Γενική Συνέλευση της ΔΟΕ
Φίλε Πρόεδρε της Γ.Σ. του κλάδου μας,

Αγαπητοί συνάδελφοι και συνεργάτες του Δ.Σ. της ΔΟΕ,

Φίλες και φίλοι αντιπρόσωποι των συλλόγων όλης της χώρας,
Εύχομαι η Γ.Σ., μέσα από τις διαδικασίες ενός γόνιμου και δημιουργικού διαλόγου, να έχει τη μέγιστη δυνατή επιτυχία στις εργασίες της, έτσι ώστε τα αποτελέσματα να ανταποκρίνονται στην αγωνία, στις προσδοκίες και στα οράματα των χιλιάδων συναδέλφων μας που υπηρετούν τη δημόσια εκπαίδευση. Πιστεύω πως όλοι μας έχουμε συνειδητοποιήσει πως η Γ.Σ. πραγματοποιείται σε μια χρονική περίοδο ιδιαίτερα κρίσιμη για την ελληνική κοινωνία, για τους εργαζόμενους της χώρας μας, για την εκπαίδευση και τους εκπαιδευτικούς.


81η Γενική Συνέλευση της ΔΟΕ

Συναδέλφισσες και συνάδελφοι.
Οι φωτογραφίες από την 81η Γενική Συνέλευση της ΔΟΕ είναι τραβηγμένες από το συνάδελφο Βασίλη Φουρτούνη.
Για να τις δείτε κάντε κλικ εδώ:

Ίδρυση και μετονομασία Υπουργείων, μεταφορά και κατάργηση υπηρεσιών.

Ίδρυση και μετονομασία Υπουργείων, μεταφορά και κατάργηση υπηρεσιών.

Άρθρο 3

Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων,Πολιτισμού και Αθλητισμού.

1. Ιδρύεται Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού. Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού συγκροτείται:
α) από το σύνολο των υπηρεσιών, αρμοδιοτήτων, οργάνων, θέσεων και προσωπικού που ανήκαν στο πρώην Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων και με τους φορείς που αυτό επόπτευε, πλην της Γενικής Γραμματείας Έρευνας και Τεχνολογίας και της Γενικής Γραμματείας Δια Βίου Μάθησης, και των φορέων που εποπτεύονταν από τις ανωτέρω δύο Γενικές Γραμματείες, πλην των φορέων που εποπτεύονταν από τις ανωτέρω δύο Γενικές Γραμματείες,
β) από το σύνολο των υπηρεσιών, αρμοδιοτήτων, οργάνων, θέσεων και προσωπικού που ανήκαν στο πρώην Υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού και των φορέων που αυτές επόπτευαν, πλην:
αα) των υπηρεσιών του κατά τις διατάξεις της παρ, 1 του άρθρου 6 του παρόντος τομέα Τουρισμού και των φορέων που αυτές επόπτευαν και ββ) των υπηρεσιών, αρμοδιοτήτων, οργάνων, θέσεων και προσωπικού που είχαν μεταφερθεί στο Υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού με τα π.δ. 189/2009 (άρθρο 3) και 96/2010 (άρθρο 2 παρ. 1 ε, Α΄ 170) και γ) από τις διευθύνσεις Ανάπτυξης Αθλητισμού και «Άθλησης για Όλους» της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού οι οποίες με το π.δ. 96/2010 (άρθρο 2 παρ. 1δ) είχαν μεταφερθεί στο Υπουργείο Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης και επαναφέρονται με το παρόν στη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού.

2. Όπου στην κείμενη νομοθεσία αναφέρεται Υπουργός αρμόδιος για θέματα που υπάγονται στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού νοείται εφεξής ο Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού.

3. Έως ότου συγκροτηθούν υπηρεσιακά συμβούλια και πειθαρχικά συμβούλια του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, το προσωπικό του συνιστώμενου Υπουργείου και των υπηρεσιών που υπάγονται σ’ αυτό εξακολουθεί να υπάγεται στα υπηρεσιακά συμβούλια και στα πειθαρχικά συμβούλια στα οποία υπαγόταν έως τη δημοσίευση του παρόντος. Το προσωπικό των Διευθύνσεων Ανάπτυξης Αθλητισμού και «Άθλησης για Όλους», που μεταφέρεται από το πρώην Υπουργείο Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης στη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού, υπάγεται στο υπηρεσιακό συμβούλιο και στο πειθαρχικό συμβούλιο της Γενικής Γραμματείας αυτής.

4. Οι δαπάνες λειτουργίας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού βαρύνουν έως 31/12/2012 τους προϋπολογισμούς που έχουν εγκριθεί για το πρώην Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων και το πρώην Υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού, οι πιστώσεις των οποίων μεταφέρονται στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, κατά το μέρος που αφορούν τις υπαγόμενες σε αυτό υπηρεσίες. Στο Υπουργείο αυτό μεταφέρονται και οι πιστώσεις του προϋπολογισμού του Υπουργείου Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης κατά το μέρος που αφορούν τις διευθύνσεις Ανάπτυξης Αθλητισμού και «Άθλησης για Όλους», που μεταφέρθηκαν στη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού.

Τι αποφασίστηκε στη σημερινή συνεδρίαση του ΚΥΣΠΕ (25-6-2012)

Τι αποφασίστηκε στη σημερινή συνεδρίαση του ΚΥΣΠΕ (25-6-2012)
Συναδέλφισσες , συνάδελφοι,
            Συνεδρίασε σήμερα το ΚΥΣΠΕ (25-06-12) και συζήτησε θέματα αμοιβαίων μεταθέσεων , ενστάσεων ,ανακλήσεων μεταθέσεων , μετατάξεων κλπ.
            Συγκεκριμένα το ΚΥΣΠΕ αποφάσισε :
  1. Αμοιβαίες μεταθέσεις. Ενέκρινε 32 αιτήσεις από τις αιτήσεις που υποβλήθηκαν και απέρριψε 12 επειδή δεν πληρούσαν τις προϋποθέσεις των Π.Δ. 50/96 και 100/97
  2. Μετατάξεις. Εγκρίθηκαν όλες οι αιτήσεις μετάταξης εκπαιδευτικών από την Π.Ε. στη Δ.Ε. ( ΠΕ 11: 16 , ΠΕ06 : 6 , ΠΕ16: 5, ΠΕ 01 : 1 ΠΕ02: 4, ΠΕ04.01 : 2 , ΠΕ10: 2 ,ΠΕ13: 2, ΠΕ14.04: 1) , εκτός εκείνων που δεν πληρούσαν τις προϋποθέσεις του Νόμου ή ήταν εκπρόθεσμες. Επισημαίνω ότι για να μεταταχτούν οι συνάδελφοι στη Β/θμια εκπαίδευση πρέπει να υπάρχει οργανικό κενό στην περιοχή που ζητούν.
  3. Ειδικές κατηγορίες μετάθεσης. Εντάχθηκαν , ύστερα από ένστασή τους 7 εκπαιδευτικοί σε ειδική κατηγορία μετάθεσης (άρθρο 13 Π.Δ. 50/96) και τοποθετήθηκαν στην πρώτη τους προτίμηση. Απερρίφθησαν 14 αιτήσεις επειδή δεν πληρούσαν τις προϋποθέσεις του Νόμου.
  4. Ενστάσεις για τοποθετήσεις στα διαπολιτισμικά. Απερρίφθησαν ως αβάσιμες οι 4 ενστάσεις που υποβλήθηκαν.
  5. Ενστάσεις -ανακλήσεις μεταθέσεων .Έγιναν δεκτές τρεις ενστάσεις επί των γενικών μεταθέσεων και οι συνάδελφοι τοποθετήθηκαν εκεί που δικαιούνταν. Ανακλήθηκαν, επίσης , δύο μεταθέσεις στις οποίες διαπιστώθηκαν λάθη. Καμιά άλλη αίτηση ανάκλησης μετάθεσης δεν έγινε δεκτή.
  6. Ενστάσεις επί των μεταθέσεων στην Ειδική Αγωγή. Εγκρίθηκαν 2 ενστάσεις , λόγω λαθών του συστήματος , και απερρίφθησαν οι υπόλοιπες 6 ως αβάσιμες.     
Δημήτρης Μπράτης

Επίδομα απομακρυσμένων - παραμεθορίων περιοχών. Η πρώτη παραβίαση της προγραμματικής συμφωνίας της νέας κυβέρνησης; του αιρετού Θωμά Μπαχαράκη

Επίδομα απομακρυσμένων - παραμεθορίων περιοχών.

Η πρώτη παραβίαση της προγραμματικής συμφωνίας της νέας κυβέρνησης;
Του Θωμά Μπαχαράκη
Αιρετού ΠΥΣΔΕ Ν. ΠΕΛΛΑΣ
Η υπηρεσιακή κυβέρνηση που πριν λίγες μέρες έδωσε τη θέση της στην κυβέρνηση συνεργασίας ΝΔ – ΠΑΣΟΚ – ΔΗΜΑΡ, με το πρόσχημα της θέσπισης ενιαίων κριτηρίων χορήγησης του επιδόματος απομακρυσμένων - παραμεθόριων περιοχών, ξεκίνησε προσπάθεια περιορισμού του αριθμού των περιοχών αυτών με σκοπό τη δραστική μείωση του αριθμού των δικαιούχων. Με εγκύκλιο του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης ζητήθηκε από τους Γενικούς Γραμματείς των Αποκεντρωμένων Διοικήσεων αιτιολογημένη πρόταση για πόλεις ή χωριά και μάλιστα με …σειρά προτεραιότητας, ως προς την αναγκαιότητα χορήγησης του επιδόματος, σύμφωνα με τρία νέα κριτήρια τα οποία επιβάλλονται χωρίς καν να αιτιολογηθούν. Ούτε κουβέντα για διάλογο με τους ενδιαφερόμενους. Με απροκάλυπτα αυθαίρετο τρόπο θεσπίζονται κριτήρια ασαφή, που κινούνται στη λογική του «διαίρει και βασίλευε». Κριτήρια που έχουν έναν κοινό παρονομαστή: τη μείωση του εισοδήματος των εργαζομένων.

Στην προγραμματική συμφωνία της νέας κυβέρνησης δηλώνεται με σαφήνεια ότι δεν θα γίνει καμία επί πλέον περικοπή μισθών και συντάξεων. Ο τελικός δημοσιονομικός στόχος μπορεί να επιτευχθεί με την περιστολή της σπατάλης και τη στοχευμένη καταπολέμηση της διαφθοράς, της φοροδιαφυγής και της παραοικονομίας. Η κυβέρνηση αν πραγματικά ενδιαφέρεται για τη θέσπιση ενιαίων κριτηρίων θα πρέπει να συμπεριλάβει και άλλες περιοχές στο χαρακτηρισμό. Και η παραμικρή μείωση του αριθμού των δικαιούχων του επιδόματος συνιστά παραβίαση της προγραμματικής συμφωνίας της κυβέρνησης και θέτει θέμα αξιοπιστίας.

Ο ρόλος και η φυσιογνωμία των Διδασκαλείων, του αιρετού Κώστα Ανθόπουλου

Ο θεσμός της Μετεκπαίδευσης των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Ο ρόλος και η φυσιογνωμία των Διδασκαλείων
του Κώστα Ανθόπουλου
δασκάλου, Αιρετού ΑΠΥΣΠΕ Κ. Μακεδονίας
Εισαγωγή
 Διάκριση των όρων Μετεκπαίδευση- Επιμόρφωση

Το ζήτημα της μετεκπαίδευσης των εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης βρίσκεται στο επίκεντρο του εκπαιδευτικού προβληματισμού εδώ και τουλάχιστον δύο δεκαετίες.

Πριν προχωρήσουμε σε διαπιστώσεις και κριτικές παρατηρήσεις που αφορούν την υφιστάμενη πραγματικότητα, κρίνεται σκόπιμο να προσδιορίσουμε την έννοια επιμόρφωση και μετεκπαίδευση, οι οποίες ενώ συγγενεύουν μεταξύ τους, είναι κάτι το διαφορετικό. 
 

Υπουργείο Μεταρρύθμισης και Υπουργείο Παιδείας αναστέλλουν όλες τις εκπαιδευτικές άδειες ακόμα και των υποτρόφων του ΙΚΥ

Υπηρετούμε ως εκπαιδευτικοί Α΄ θμιας και Β΄θμιας εκπαίδευσης, τυγχάνουμε υπότροφοι του ΙΚΥ και είχαμε λάβει εκπαιδευτική άδεια στα πλαίσια του Ν. 3528/2007 για την παρακολούθηση των μεταπτυχιακών μας προγραμμάτων. Οι σχετικές εκπαιδευτικές άδειες μας χορηγήθηκαν για χρονικό διάστημα το οποίο δεν υπερβαίνει το ανώτερο όριο του χρόνου που δικαιούμαστε και δε μας αρκεί για να ολοκληρώσουμε το μεταπτυχιακό μας πρόγραμμα ή να εκπονήσουμε τη διδακτορική μας διατριβή. 
 

Kόλλησε η συμβολική Εθνική μας άμαξα στο βάλτο;;

Του Καθηγητή Γιώργου Πιπερόπουλου
Αναρωτιέμαι πώς μας έφεραν μέχρι εδώ, μας πλάνεψαν με την ψευδαίσθηση ότι είμαστε πλούσιοι, και κατάντησαν την Ελλάδα ανυπόληπτο πτωχοκομείο.
Στέκομαι με προσοχή διαπιστώνοντας τις απίστευτες σε ένταση και έκταση επιθέσεις σε θεσμούς και δομές του κοινωνικού μας συστήματος. Προσπαθώ να προσδιορίσω την επικινδυνότητα όσων βιώνουμε εμείς και τα παιδιά μας με την πολλαπλασιαστική δύναμη των ΜΜΕ και συγκεκριμένων διαμορφωτών της κοινής γνώμης…
Στέκομαι στην έννοια της «ταυτότητας» ξεκινώντας επίπονα και δημιουργικά την αναζήτηση των νοημάτων της καθώς οι Νόμοι της Αγοράς, το Στρατηγικό Μάρκετινγκ και οι επιδερμικές Δημόσιες Σχέσεις της Παγκοσμιοποίησης που καλπάζει ανεξέλεγκτα στοχεύουν να εξαφανίσουν την έννοια της ταυτότητας για άτομα, ομάδες και Έθνη.

Τρίτη 26 Ιουνίου 2012

Επίδομα Προβληματικών περιοχών


ΣΥΛΛΟΓΟΣ  ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ  ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ  ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΝΟΜΟΥ  ΕΥΡΥΤΑΝΙΑΣ
αθανασιου καρπενησιωτη   103  καρπενησι  τ.κ. 36100
τηλεφωνο – φαξ : 22370   23986 - http://daskaloievrytanias.blogspot.com

                      πληροφοριεσ :    ΕΥΘΥΜΙΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ     ΜΠΟΥΚΑ  ΚΑΤΕΡΙΝΑ  

                                                                τηλ.   6976616362              thλ.   6945741623              

    
ΠΡΟΣ
Ημερ: 19-6-2012                                                      κ. Κοντογεώργο Κωνσταντίνο,
Αριθ. Πρωτ.:128                                                               βουλευτή Ευρυτανίας    

ΘΕΜΑ: Επίδομα Προβληματικών περιοχών

Σας γνωρίζουμε ότι σύμφωνα με το πρώτο εδάφιο της παραγράφου 2 του άρθρου 15 του Ν.4024/2011, στους υπαλλήλους που υπηρετούν σε απομακρυσμένες παραμεθόριες και προβληματικές περιοχές, όπως αυτές καθορίζονται κάθε φορά με κοινή απόφαση των Υπουργών Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Οικονομικών, χορηγείται επίδομα οριζόμενο σε εκατό (100) ευρώ μηνιαίως. Στην παράγραφο 2 του άρθρου 30 του ίδιου νόμου αναφέρεται ότι μέχρι την έκδοση της κοινής υπουργικής απόφασης που προβλέπεται στο πρώτο εδάφιο της παραγράφου 2 του άρθρου 15 του παρόντος νόμου, το επίδομα Απομακρυσμένων – Παραμεθόριων περιοχών χορηγείται στους υπαλλήλους που υπηρετούν στις απομακρυσμένες – παραμεθόριες περιοχές, καθώς και στις προβληματικές περιοχές κατηγορίας Α΄, όπως αυτές έχουν καθοριστεί σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις κατά την έναρξη ισχύος των διατάξεων του παρόντος Κεφαλαίου.
Η Ευρυτανία ανήκει στην Α΄ κατηγορία και το συγκεκριμένο επίδομα, με το Ενιαίο Μισθολόγιο, καταβάλλεται σε όλους τους υπαλλήλους μέχρι την έκδοση της  κοινής απόφασης των Υπουργών Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Οικονομικών με την οποία θα καθοριστούν οι περιοχές στις οποίες θα καταβάλλεται το συγκεκριμένο επίδομα.
Με την αριθ. ΔΙΔΑΔ/Φ.48/51/οικ.13129/7-6-2012 εγκύκλιο του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, καλούνται οι Γενικοί Γραμματείς των Αποκεντρωμένων Διοικήσεων να προτείνουν αιτιολογημένα πόλεις ή χωριά  που εμπίπτουν στη χωρική αρμοδιότητα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης της οποίας προΐστανται και πληρούν ένα από τα κριτήρια που τίθενται στη συγκεκριμένη εγκύκλιο.
Το Καρπενήσι και όλα τα χωριά της Ευρυτανίας, επειδή βρίσκονται σε μεγάλο υψόμετρο, είναι περιοχές δυσπρόσιτες με δύσκολες συνθήκες πρόσβασης και διαβίωσης και έχουν πολύ βαρύ χειμώνα που διαρκεί πολλούς μήνες, πληρούν τα κριτήρια χορήγησης του συγκεκριμένου επιδόματος.
Επειδή η περεταίρω μείωση του μισθού μας θα μας οδηγήσει σε οικονομική εξαθλίωση παρακαλούμε για τις άμεσες και ουσιαστικές ενέργειές σας προκειμένου η Γεν. Γραμματέας της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Θεσσαλίας – Στερεάς Ελλάδας να προτείνει αιτιολογημένα το Καρπενήσι και όλα τα χωριά της Ευρυτανίας ώστε κατά την έκδοση της κοινής Υπουργικής Απόφασης η  Ευρυτανία (Καρπενήσι και όλα τα χωριά) να παραμείνει στις προβληματικές περιοχές.
 Για το Δ.Σ.

                         Ο Πρόεδρος                                   Η  Γ. Γραμματέας

                    Ευθυμίου Γιάννης                             Μπούκα Κατερίνα

Δευτέρα 25 Ιουνίου 2012

Και ύστερα γίναμε ωραία φωτογραφία!!! Ενθύμιο Μετεκπαιδευόμενων Διδασκαλείου Ιωαννίνων 2012. Ραντεβού στις 22/06/2013


ΠΜΣ: Σπουδές στην Εκπαίδευση (Επιστήμες της Αγωγής), από την Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.

Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Η Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. σε σύμπραξη με το Πανεπιστήμιο του ROEHAMPTON της Μεγάλης Βρετανίας, υλοποιεί για το έτος 2012-13 Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ειδίκευσης (διετές, part time, αυτοχρηματοδοτούμενο) στον Τομέα της Εκπαίδευσης (Επιστήμες της Αγωγής) (Φ.Ε.Κ. 1361/τ. Β’/1-8-07, Φ.Ε.Κ. 2051/τ. Β΄/24.9.2009). Μετά την επιτυχή παρακολούθηση του Προγράμματος, απονέμεται το δίπλωμα MA in Education (Education Sciences).
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε πτυχιούχους ΑΕΙ (Πανεπιστήμια-ΑΣΠΑΙΤΕ-ΤΕΙ), οι οποίοι δυνητικά μπορούν να διδάξουν σε οποιαδήποτε βαθμίδα της εκπαίδευσης.
Αιτήσεις για την συμμετοχή στη διαδικασία επιλογής υποβάλλονται από Τρίτη 5 Ιουνίου έως και Δευτέρα 2 Ιουλίου 2012.
Οι απαραίτητες πληροφορίες παρέχονται από την ιστοσελίδα της Σχολής (http://www.maineducation.gr) και στα τηλέφωνα 210 28 96 706 και fax 210 28 21 094. (Δευτέρα-Πέμπτη, ώρες: 10.00 – 13.00).
Ο Πρόεδρος της ΔΕ της ΑΣΠΑΙΤΕ
Καθ. Ιωάννης Χρυσουλάκης

Ο νόμος των ΑΕΙ, η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και το Νέο Λύκειο στις άμεσες προτεραιότητες του Υπουργείου Παιδείας

«Φωτιές» σε όλο το φάσμα της εκπαίδευσης
Εκρηκτικά προβλήματα για όλο το φάσμα της εκπαίδευσης κληροδοτούνται στη νέα ηγεσία του υπουργείου Παιδείας. Η εφαρμογή του νόμου για την ανώτατη εκπαίδευση, η προώθηση των αλλαγών στο Λύκειο και στο σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ, καθώς και η εφαρμογή της αξιολόγησης δασκάλων και καθηγητών είναι μεταξύ των άμεσων προτεραιοτήτων..
Ειδικότερα, οξύτατα είναι τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα ΑΕΙ της χώρας εξαιτίας της μη εφαρμογής της βασικής διάταξης του νόμου για την εκλογή νέων διοικήσεων (Συμβούλια Ιδρύματος) οι οποίες είναι πλέον αρμόδιες για την έγκριση των προϋπολογισμών. Καθώς αυτές δεν έχουν εκλεγεί σε κανένα πανεπιστήμιο ούτε σε 4 ΤΕΙ (αντίθετα σε 10 ΤΕΙ έχουν συγκροτηθεί Συμβούλια Ιδρύματος), από το Σεπτέμβριο τα ιδρύματα κινδυνεύουν να βρεθούν οικονομικά και διοικητικά «μετέωρα».
Γνωμοδότηση που εξέδωσε το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους, μετά από ερώτημα της απερχόμενης υπουργού Παιδείας κ. Φρόσως Κιάου, ανάβει το «πράσινο φως» για τη συνέχιση της χρηματοδότησης των Πανεπιστημίων και ΤΕΙ κατά τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο, αλλά προβλέπει την αναστολή της επιπλέον της βασικής χρηματοδότησης από 1ης Σεπτεμβρίου, εάν δεν έχουν εκλεγεί έως τότε νέες διοικήσεις.
Υπενθυμίζεται ότι, βάσει του νόμου, οι σημερινές πρυτανικές αρχές, όπως και οι κοσμήτορες σχολών και οι πρόεδροι τμημάτων θα πρέπει να παραιτηθούν από τα καθήκοντά τους στις 31 Αυγούστου, προκειμένου να αναλάβουν οι νέες διοικήσεις. Στο υπουργείο Παιδείας έχουν γίνει ήδη εισηγήσεις να δοθεί παράταση στη θητεία τους μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου 2012 και δεν αποκλείεται, τελικά, να προχωρήσει σχετική τροπολογία.
Αντικείμενο της νέας κυβέρνησης είναι, επίσης, η προώθηση του νομοσχεδίου για τις αλλαγές στο Λύκειο και το σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ, η εφαρμογή του οποίου δεν αποκλείεται να μετατεθεί μετά το 2014. Έτσι, παρόλο που από φέτος στην Α΄ Λυκείου προστέθηκαν μαθήματα, όπως είναι η Ερευνητική Εργασία, τα οποία υιοθετούν τη φιλοσοφία του προγράμματος σπουδών του νέου Λυκείου, αυτά δεν πρόκειται να ληφθούν υπόψη στην αξιολόγηση για εισαγωγή στα ΑΕΙ, αφού οι μαθητές θα εξεταστούν με το σημερινό, δηλαδή το παλιό σύστημα…
Σε εκκρεμότητα βρίσκεται, εξάλλου, η υλοποίηση ακόμη δύο ζητημάτων. Πρόκειται για την υποχρεωτική εφαρμογή συστήματος αξιολόγησης δασκάλων και καθηγητών από τη νέα σχολική χρονιά, καθώς και την ίδρυση του νέου Τεχνολογικού Λυκείου, το οποίο επρόκειτο να αντικαταστήσει τα σημερινά Επαγγελματικά Λύκεια και Επαγγελματικές Σχολές. Υπενθυμίζεται ότι ο πρώην υπουργός Παιδείας κ. Γ. Μπαμπινιώτης είχε βάλει στο «ράφι» το σχεδιασμό που είχε γίνει επί υπουργίας Άννας Διαμαντοπούλου για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, ξεκινώντας διάλογο από μηδενική βάση για το θέμα.
http://thriskeftika.blogspot.com

ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Β' ΕΠΙΠΕΔΟΥ

ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ
ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Β' ΕΠΙΠΕΔΟΥ

Στο πλαίσιο της Πράξης «Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών για την Αξιοποίηση και Εφαρμογή των ΤΠΕ στη Διδακτική Πράξη» του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ (2007-2013), που υλοποιείται με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και του Ελληνικού Δημοσίου, διενεργούνται μια σειρά δράσεων εσωτερικής αξιολόγησης της Πράξης.


Η εσωτερική αξιολόγηση αποσκοπεί στη συλλογή και επεξεργασία στοιχείων, την εξαγωγή συμπερασμάτων και τη διατύπωση προτάσεων βελτίωσης για το παρόν αλλά και για μελλοντικά έργα επιμόρφωσης.


Παρακαλούνται οι επιμορφούμενοι εκπαιδευτικοί που συμμετείχαν σε πρόγραμμα επιμόρφωσης Β' επιπέδου κατά την τρίτη επιμορφωτική περίοδο της Πράξης το διάστημα Οκτώβριος 2011 – Μάιος 2012, να συμπληρώσουν το αντίστοιχο Ερωτηματολόγιο εσωτερικής αξιολόγησης που αφορά στη διαδικασία και το περιεχόμενο της επιμόρφωσης, στο επιμορφωτικό υλικό, στις δράσεις «εφαρμογής στην τάξη», στις διαθέσιμες υποστηρικτικές υποδομές κλπ.


Η συμπλήρωση του ερωτηματολογίου υπολογίζεται ότι δεν απαιτεί περισσότερα από 15 λεπτά, καθώς γίνεται με εξαιρετικά απλό τρόπο (με εργονομία πολλαπλής επιλογής ως επί το πλείστον) και έχει καταβληθεί ιδιαίτερη προσπάθεια ώστε τα ερωτήματα να είναι απλά στη διατύπωση και ουσιαστικά για τους σκοπούς της εσωτερικής αξιολόγησης.

Πέμπτη 21 Ιουνίου 2012

Σχετικά με τις προσλήψεις προσωρινών αναπληρωτών και τους μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών Π.Ε. για το σχολικό έτος 2012-2013

Σχετικά με τις προσλήψεις προσωρινών αναπληρωτών και τους μόνιμους διορισμούς
εκπαιδευτικών Π.Ε. για το σχολικό έτος 2012-2013

Συναδέλφισσες , συνάδελφοι

            Με αφορμή ερωτήματά σας, σχετικά με τις προσλήψεις αναπληρωτών και τους μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών Π.Ε. για το σχολικό έτος 2012-2013 , σας ενημερώνω για τα εξής :

  1. Σύμφωνα με σημερινή ενημέρωση από το αρμόδιο τμήμα του Υπουργείου Παιδείας η φετινή εγκύκλιος για την υποβολή αιτήσεων για ένταξη στους πίνακες προσωρινών αναπληρωτών, αναμένεται να εκδοθεί τέλος Ιουνίου - αρχές Ιουλίου. Στην εγκύκλιο θα αναφέρονται και οι ημερομηνίες υποβολής των αιτήσεων, καθώς και τα δικαιολογητικά που απαιτούνται.
  2. Το "κλείδωμα" των πινάκων εξακολουθεί να ισχύει, αφού δεν υπήρξε κατάργηση της σχετικής νομοθετικής ρύθμισης του Ν 3848/2010 παρά τις παρεμβάσεις που έγιναν για αυτό από τους αιρετούς και τη ΔΟΕ .Έτσι η προϋπηρεσία εξακολουθεί να υπολογίζεται μέχρι τις 30/06/10.
  3. Για τους μόνιμους διορισμούς θα εκδοθεί άλλη εγκύκλιος και θα υποβληθούν νέες αιτήσεις. Οι μόνιμοι διορισμοί και φέτος θα γίνουν με βάση το 60% - 40% , σύμφωνα με το άρθρο 9 του Ν.3848/2010 και την υπ΄ αριθμ. 21406/Δ2/29-2-12 Υπουργική Απόφαση. Επισημαίνω ότι, σύμφωνα με το νόμο , αν για κάποια ειδικότητα, έχει εξαντληθεί ο πίνακας διοριστέων του ΑΣΕΠ, όλες οι προσλήψεις γίνονται από τον ενιαίο πίνακα.
  4. Ως προς τον αριθμό των προσλήψεων κανείς δε γνωρίζει ακόμη πόσοι μόνιμοι διορισμοί θα γίνουν και πόσες προσλήψεις αναπληρωτών.
Υπενθυμίζω ότι το σχολικό έτος 2011-12 έγιναν 133 μόνιμοι διορισμοί( 50 δάσκαλοι, 61 νηπιαγωγοί , 106 Αγγλικής Γλώσσας , 6 Φυσικής Αγωγής) και 11.648 προσλήψεις αναπληρωτών ( εκ των οποίων 2000 περίπου μειωμένου ωραρίου).
Σχετικά (κάντε κλικ στους παρακάτω συνδέσμους) :

Δημήτρης Μπράτης

10o ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ


10o ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ
Με αφορμή την έναρξη της διαδικασίας των υπηρεσιακών μεταβολών που ξεκίνησε σας ενημερώνω ότι το ΠΥΣΠΕ Ευρυτανίας συνεδρίασε στις 18-6-2012 με τo εξής θέμα:
Ονομαστικές Υπεραριθμίες Εκπαιδευτικών.
Μετά από πρόσκληση του ΠΥΣΠΕ Ευρυτανίας οι Εκπαιδευτικοί οι οποίοι μετά την συγχώνευση ή κατάργηση των Σχολικών Μονάδων στις οποίες είχαν οργανική θέση υπέβαλαν δήλωση υπεραριθμίας.
Π.Ε. 70 (Δασκάλων)
Ντόβας Κωσταντίνος , Τσιούμα Ελένη, Ντούσιου Στέλα για τις Σχολικές Μονάδες της Πρώτης ομάδας.
Θέμελης Μιχάλης, Αλεξιάδου Ιωάννα, Παντής Γεώργιος για τις Σχολικές Μονάδες της Δεύτερης ομάδας.
Π.Ε. 60 (Νηπιαγωγών)
Βασιλείου Κωνσταντίνα, Αναγνώστου Μαρία για τις Σχολικές Μονάδες της Πρώτης ομάδας.
Στους παραπάνω συναδέλφους δόθηκε προθεσμία 2 ημερών όπως υποβάλουν δήλωση τοποθέτησης στις παρακάτω Σχολικές Μονάδες:
Π.Ε. 70 (Δασκάλων) : Ένα (1) κενό οργανικό στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Καρπενησίου και δύο (2) οργανικά κενά στο3ο Δημοτικό Σχολείο Καρπενησίου (Σχολικές Μονάδες της Πρώτης ομάδας).
Π.Ε. 70 (Δασκάλων) : Ένα (1) κενό οργανικό στα Δημοτικά Σχολεία Αγίου Γεωργίου, Αγράφων, Γρανίτσας, Δυτικής Φραγκίστας, Τριδέντρου. Δύο (2) οργανικά κενά στο Δημοτικό Σχολείο Ραπτοπούλου (Σχολικές Μονάδες της Δεύτερης ομάδας).
Π.Ε. 60 (Νηπιαγωγών). Ένα (1) κενό οργανικό στα Νηπιαγωγεία Φουρνάς, 1ο Νηπιαγωγείο Καρπενησίου. Δύο (2) οργανικά κενά στο 5ο Νηπιαγωγείο Καρπενησίου. Τρία (3) οργανικά κενά στα Νηπιαγωγειά 2ο και 4ο Καρπενησίου (Σχολικές Μονάδες της Πρώτης ομάδας).
Στις 20 Ιουνίου συνήλθε το ΠΥΣΠΕ Ευρυτανίας και εξέτασε τις αιτήσεις των υπεράριθμων συναδέλφων οι οποίοι υπέβαλαν δήλωση τοποθέτησης. Έτσι σύμφωνα με τα οργανικά κενά που τους είχαν δοθεί και τη δήλωση που υπέβαλαν τοποθετούνται χωρίς την υποχρέωση υπηρέτησης της νέας οργανικής στις παρακάτω Σχολικές Μονάδες ως εξής:
Π.Ε. 60 (Νηπιαγωγών)
(Σχολικές Μονάδες Πρώτης ομάδας)
1. Βασιλείου Κωνσταντίνα στο 5ο Νηπιαγωγείο Καρπενησίου.
2. Αναγνώστου Μαρία στο 4ο Νηπιαγωγείο Καρπενησίου

Π.Ε. 70 ( Δασκάλων)
(Σχολικές Μονάδες Πρώτης ομάδας).
1. Ντόβας Κωνσταντίνος στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Καρπενησίου.
2. Ντούσιου Στέλα στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Καρπενησίου.
3. Τσιούμα Ελένη στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Καρπενησίου.

(Σχολικές Μονάδες της Δεύτερης ομάδας)
1. Θέμελης Μιχάλης στο Δημοτικό Σχολείο Αγράφων .
2. Αλεξιάδου Ιωάννα στο Δημοτιοκό Σχολείο Ραπτοπούλου.
3. Παντής Γεώργιος στο Δημοτικό Σχολείο Τριδέντρου.
Μετά τις τοποθετήσεις των συναδέλφων το ΠΥΣΠΕ Ευρυτανίας καλεί τους συναδέλφους που έχουν κάνει αίτηση βελτίωσης θέσης, που είναι στη διάθεση του ΠΥΣΠΕ και όσοι έχουν έρθει με μετάθεση στο νομό Ευρυτανίας όπως από τις 21 Ιουνίου και για 5 μέρες υποβάλουν δήλωση τοποθέτησης στις παρακάτω οργανικές θέσεις:
.
Π.Ε. 11 (Γυμναστές) : 1 κενό οργανικό στο 4ο 6/θ Δημοτικό Σχολείο Καρπενησίου (Σχολικές Μονάδες Πρώτης ομάδας).
Π.Ε. 70 (Δασκάλων) : Από 1 κενό οργανικό στα Δημοτικά Σχολεία Αγίου Γεωργίου, Γρανίτσας, Δυτικής Φραγκίστας, Ραπτοπούλου (Σχολικές Μονάδες Δεύτερης ομάδας).
Π.Ε. 60 (Νηπιαγωγών) : Από 1 κενό οργανικό στα Νηπιαγωγεία Αγράφων, Γρανίτσας, Δυτικής Φραγκίστας, Παλαιοκατούνας. 2 οργανικά κενά στο Νηπιαγωγεία Κρέντης
( Σχολικές Μονάδες Δεύτερης ομάδας).
Από 1 κενό οργανικό στο 1ο Νηπιαγωγείο Καρπενησίου, 5ο Νηπιαγωγείο Καρπενησίου. Από 2 οργανικά κενά 4ο Νηπιαγωγείο Καρπενησίου. Από 3 οργανικά κενά στο 2ο Νηπιαγωγείο Καρπενησίου, Φουρνάς (Σχολικές Μονάδες Πρώτης ομάδας).
.
Πάντα στη διάθεσή σας
Μοτσιόλας Σιδέρης