Τετάρτη 2 Απριλίου 2014

Προσχολική Εκπαίδευση… χαμένη στη μετάφραση!!

Κλίμα πανικού και ανασφάλειας επικρατεί στο χώρο της προσχολικής εκπαίδευσης σχετικά με την συμμετοχή των νηπιαγωγείων στη συγκρότηση ομάδων εργασίας. Σχολικοί σύμβουλοι και Διευθυντές Εκπαίδευσης προσπαθώντας να ερμηνεύσουν την εγκύκλιο διατυπώνουν διαφορετικές απόψεις με αποτέλεσμα να μην υπάρχει σαφής εικόνα για την ισχύ των ομάδων στα νηπιαγωγεία.



Σκοπιμότητα ή αδιαφορία; Το αποτέλεσμα παραμένει το ίδιο! Για ακόμη μια φορά η προσχολική εκπαίδευση αποτελεί θύμα ενός ανύπαρκτου προγραμματισμού, μιας εκπαιδευτικής πολιτικής που δεν την συμπεριλαμβάνει…

Το Υπουργείο Παιδείας, θα μπορούσε με μια διευκρίνιση να δώσει λύση και να απεγκλωβίσει όλους αυτούς, που προσπαθούν να μεταφράσουν το νόμο, που κατάντησε τελικά να αποτελεί θέμα οπτικής και αντίληψης. Σκόπιμα θεωρούμε αφήνουν να καλλιεργηθεί κλίμα ανασφάλειας νομίζοντας ότι θα έχουν έτσι ένα ακόμη όπλο στη φαρέτρα τους, ενάντια στη συνοχή ενός κλάδου, που έχει αποδείξει ότι ξέρει να αγωνίζεται και να διεκδικεί. 

Ζητάμε από το Υπουργείο να δείξει για μια φορά υπεύθυνη στάση απέναντι στην προσχολική εκπαίδευση και τους εκπαιδευτικούς που την υπηρετούν. Εμείς όλοι προχωράμε συγκροτημένα κλιμακώνοντας την αντίστασή μας στην αυτοαξιολόγηση – αξιολόγηση, δημιουργώντας με τη στάση μας ανάχωμα στο σχέδιο διάλυσης του Δημόσιου νηπιαγωγείου.

Η προσχολική εκπαίδευση διεκδικεί τη θέση που της ανήκει!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου