Αρ. Πρωτ.1668 | Αθήνα 20/1/2011 Προς 1) Την Υπουργό Παιδείας κ. Άννα Διαμαντοπούλου 2) Την Υφυπουργό Παιδείας κ. Εύη Χριστοφιλοπούλου 3) Το Γ. Γραμματέα ΥΠ.Δ.Β.Μ.Θ. κ. Βασίλη Κουλαϊδή ΚΟΙΝ: Συλλόγους Εκπ/κών Π.Ε. |
Θέμα: Μετεκπαίδευση εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
Κυρία Υπουργέ,
Κυρία Υφυπουργέ,
Κύριε Γ. Γραμματέα,
Το γεγονός ότι το ΥΠ.Δ.Β.Μ.Θ. δεν έχει, ως όφειλε, προκηρύξει ακόμη εξετάσεις επιλογής δασκάλων και νηπιαγωγών για φοίτηση στα Διδασκαλεία Δημοτικής Εκπαίδευσης, γεμίζει ανησυχία τους εκπαιδευτικούς για τις σκοπιμότητες της καθυστέρησης, καθώς και αγανάκτηση και οργή γιατί ενενήντα σχεδόν χρόνια λειτουργίας του θεσμού, με μεγάλα οφέλη για την εκπαίδευση, φαίνεται να γίνονται θυσία στο βωμό των περικοπών των δαπανών.
Είναι αδιανόητο, ιδιαίτερα σήμερα, που η χώρα μας βρίσκεται στη δίνη μιας μεγάλης οικονομικής κρίσης, αντί να επενδύουμε στην εκπαίδευση, να την αποδυναμώνουμε, χωρίς κανένα διάλογο, απλά στο βωμό της εξοικονόμησης πόρων.
Είναι απαράδεκτο, η ποιότητα και η επιστημονική και παιδαγωγική αναβάθμιση των γνώσεων των εκπαιδευτικών που, τόσα χρόνια, εξασφαλιζόταν με τη φοίτησή τους στη διετή εκπαίδευση των διδασκαλείων, να μην αφορούν την πολιτική ηγεσία του ΥΠ.Δ.Β.Μ.Θ. και να αντιμετωπίζονται ως μια ξεπερασμένη και ανάξια προβληματισμού διαδικασία.
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. έχει καταθέσει προτάσεις που αφορούν στη μετεκπαίδευση, με στόχο την αναβάθμισή της, ώστε να ανταποκρίνεται στις πραγματικές ανάγκες των εκπαιδευτικών, διατηρώντας ταυτόχρονα και τον ακαδημαϊκό και ανεξάρτητο χαρακτήρα της.
Οποιαδήποτε απόφαση κατάργησης του θεσμού της Μετεκπαίδευσης θα αποτελεί εχθρική ενέργεια για τον κλάδο και την εκπαίδευση και θα συναντήσει την έντονη αντίδραση όλων των δυνάμεών του.
Καταθέτοντας εκ των προτέρων για ακόμη μια φορά τη θέση μας πως ο θεσμός της μετεκπαίδευσης πρέπει να συνεχιστεί και να αναβαθμιστεί, ζητούμε την άμεση προκήρυξη των εξετάσεων για τη διετή φοίτηση στα Διδασκαλεία και άμεση συνάντηση στην οποία θα συζητηθούν τα θέματα σχετικά με τη λειτουργία της μετεκπαίδευσης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου