Κυριακή 11 Μαρτίου 2012

Οχι στην κατάργηση των Κέντρων Διάγνωσης Διαφοροδιάγνωσης και Υποστήριξης - ΚΕΔΔΥ

Συντονιστικό Εργαζομένων ΚΕΔΔΥ ΣΜΕΑΕ
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΔΙΑΓΝΩΣΗΣ ΔΙΑΦΟΡΟΔΙΑΓΝΩΣΗΣ & ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ (ΚΕΔΔΥ)
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Εμείς οι εργαζόμενοι στα ΚΕΔΔΥ και σε δομές ειδικής αγωγής διαμαρτυρόμαστε ενάντια σε οποιοδήποτε πολιτικό σχεδιασμό ή νομοθετική πρόταση που θα οδηγήσει στην κατάργηση των ΚΕΔΔΥ, στην κατάργηση της διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής του Υπ.Π.Δ.Β.Μ.Θ και γενικότερα στην απαξίωση και την αποδόμηση της γενικής και ειδικής εκπαίδευσης.

Σύμφωνα με Δελτία Τύπου του Υπ.Π.Δ.Β.Μ.Θ και του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης στις 07-03-2012 κατατέθηκε από την Υπουργό Παιδείας κ. Διαμαντοπούλου (λίγες μόλις ώρες πριν αναλάβει το Υπουργείο Ανάπτυξης!) πρόταση νόμου στο πλαίσιο του πολυνομοσχεδίου για τη Διοικητική Μεταρρύθμιση. Η πρόταση αποτελείται από δύο διακριτά μέρη, στο πρώτο μέρος που αφορά στην αναδιοργάνωση της Κεντρικής Υπηρεσία του Υπουργείου Παιδείας αναφέρεται η κατάργηση της Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής και ο κατακερματισμός των αρμοδιοτήτων της και στο δεύτερο μέρος που αφορά στην αναδιοργάνωση του ευρύτερου διοικητικού συστήματος της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης αναφέρεται η «ένταξη» των ΚΕΔΔΥ στις ενιαίες Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Μετά από αναζήτηση στο Υπ.Π.Δ.Β.Μ.Θ της σχετικής νομοθετικής πρότασης, πληροφορηθήκαμε στις 09-03-2012 από τον Σύμβουλο –Συνεργάτη της πρώην Υπουργού, κ Κατσαρό,  ότι το νομοσχέδιο το οποίο κατατέθηκε δεν είναι άλλο από το γνωστό, με τον τίτλο « Πρώτα ο μαθητής, Πρώτα η Σχολική Μονάδα. Νέα Διοίκηση για το Νέο Σχολείο». Σύμφωνα λοιπόν, με το εν λόγω νομοσχέδιο καταργείται η υφιστάμενη δομή των ΚΕΔΔΥ και αυτά εντάσσονται ως παρεχόμενες υπηρεσίες και όχι ως αυτόνομοι φορείς στις ενιαίες διευθύνσεις εκπαίδευσης. Είναι προφανές, πως η συστηματική απαξίωση με συντονισμένες ψευδείς επιθέσεις και άδικες κατηγορίες εναντίον των υπαλλήλων των ΚΕΔΔΥ (λίστα, ελλιπή υποστήριξη μαθητικού πληθυσμού κτλ)  από υψηλόβαθμα στελέχη του Υπουργείου Παιδείας οδήγησαν στην κατάργηση των ΚΕΔΔΥ.
 
Γνωρίζουν άραγε ότι τα ΚΕΔΔΥ είναι εκπαιδευτικές υπηρεσίες και δεν μπορούν να αντικατασταθούν από διοικητικές υπηρεσίες;

Γνωρίζουν άραγε ότι δεν υποστηρίχθηκαν ποτέ αυτές οι υπηρεσίες με αύξηση των μόνιμων στελεχών τους με βάση τις ανάγκες των αιτημάτων του μαθητικού πληθυσμού;

Γνωρίζουν άραγε ότι σύμφωνα με νόμο του κράτους δεν μεταφέρονται οι οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών σε διοικητικές υπηρεσίες; 

Γνωρίζουν άραγε ότι η κατάργηση θα οδηγήσει γονείς και παιδιά σε ιδιωτικούς φορείς; 

Γνωρίζουν άραγε ότι δεν μπορεί να υλοποιηθεί ένταξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες χωρίς οργανωμένες δομές αξιολόγησης και υποστήριξης;

Γνωρίζουν άραγε τις επιπτώσεις στο εκπαιδευτικό σύστημα που θα προκαλέσει η προτεινόμενη συγχώνευση μίας εκπαιδευτικής υπηρεσίας σε ένα διοικητικό φορέα;
 
Αν ναι, τότε υπάρχει σκοπιμότητα και είναι επικίνδυνοι!

Αν όχι, τότε υπάρχει άγνοια και αμάθεια και είναι επικίνδυνοι!
Καλούμε όλους τους συναδέλφους στην εκπαίδευση, τους συνδικαλιστικούς φορείς, τους φορείς εκπροσώπησης γονέων, τους επιστημονικούς φορείς που γνωρίζουν την έως τώρα προσφορά των ΚΕΔΔΥ στη  γενική εκπαίδευση και ειδική εκπαίδευση να συμπαραταχθούν στον αγώνα των εργαζομένων στα ΚΕΔΔΥ και ομόφωνα να αντιδράσουμε στην απαξίωση όλου του εκπαιδευτικού συστήματος.

Διαμαρτυρόμαστε και αντιστεκόμαστε λέγοντας:

Ο Χ Ι

• Στην κατάργηση των ΚΕΔΔΥ
• Στη συγχώνευση των ΚΕΔΔΥ σε οποιοδήποτε διοικητικό φορέα
• Στην εξάρτηση των υπηρεσιών αξιολόγησης, διάγνωσης και υποστήριξης από πελατειακά συστήματα διοικητικών φορέων
• Στην απώλεια οργανικών θέσεων
• Στην απαξίωση της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης και στην υποβάθμιση της ένταξης των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στη γενική εκπαίδευση
• Στην ομηρία των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή αναπηρία και των οικογενειών τους
• Στην συστηματική απαξίωση των εργαζομένων στα ΚΕΔΔΥ με στημένες κατηγορίες
• Στην ιδιωτικοποίηση των υπηρεσιών αξιολόγησης, διάγνωσης και εκπαίδευσης των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή αναπηρία και των οικογενειών τους
Ακολουθούν υπογραφές

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου