Στο στόχαστρο του υπ. Παιδείας χιλιάδες τίτλοι που αποκτήθηκαν από ιδιωτικά πανεπιστήμια Κύπρου και Ιταλίας και αναγνωρίστηκαν από τον ΔΟΑΤΑΠ
Το απόλυτο χάος που επικρατεί στον χώρο των μεταπτυχιακών εξ αποστάσεως επιχειρεί να... μαζέψει το υπ. Παιδείας. Η κατάσταση φαίνεται να έχει ξεφύγει από κάθε έλεγχο, καθώς το νομικό καθεστώς που διέπει αυτή την κατηγορία σπουδών είναι νεφελώδες, αφήνοντας πεδίο δράσης και σε επιτήδειους...
Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι οι τομείς της εκπαίδευσης και της ειδικής αγωγής, καθώς την περασμένη διετία αναγνωρίστηκαν από τον ΔΟΑΤΑΠ χιλιάδες τίτλοι που αποκτήθηκαν με τη μορφή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, με σπουδές ενός έτους κυρίως από ιδιωτικό πανεπιστήμιο της Λευκωσίας αλλά και της Ιταλίας, και χρησιμοποιήθηκαν σε διαδικασίες πρόσληψης στο Ελληνικό Δημόσιο. Αυτό επισήμανε σε ερώτησή του ο βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Χρήστος Μαντάς.
Ο υπουργός Παιδείας Κωνσταντίνος Γαβρόγλου, μιλώντας την Πέμπτη από τη Βουλή, ανακοίνωσε ότι στις 22 Μαρτίου θα ενημερώσει για το θέμα τον υπουργό Παιδείας της Κύπρου, προαναγγέλλοντας και τη θεσμοθέτηση ιδιαίτερα αυστηρού θεσμικού πλαισίου για τα εξ αποστάσεως προγράμματα, σημειώνοντας: «Αν δεν νομοθετηθούν, μάλιστα πολύ αυστηρά, μπορεί να μας τινάξουν στον αέρα. Διότι αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει νομικό καθεστώς, δυστυχώς δεν υπάρχει και τίποτα που να τα απαγορεύει, και έχουν παρθεί πρωτοβουλίες που με σοκάρουν. Αυτές οι πρωτοβουλίες έχουν γίνει στο όνομα της εξωστρέφειας, όμως παίζουν με τις αγωνίες των οικογενειών, διότι υπόσχονται πτυχία και επαγγελματικές δυνατότητες».
Ο κ. Γαβρόγλου μίλησε και με αριθμούς, αναφέροντας ότι «τα πτυχία αυτά είναι 5.300. Εχει μεγάλη σημασία να πούμε ότι δεν ακολουθούνται οι διαδικασίες του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου, αλλά ένα σύνολο άλλων διαδικασιών που ήταν αποτέλεσμα αλληλογραφίας με τα κυπριακά ΑΕΙ και επανειλημμένων συνεδριάσεων του ΔΟΑΤΑΠ ώστε να μπορέσει να τεκμηριωθεί κάποιου είδους κανονικότητα ως προς τις αναγνωρίσεις».
http://www.dimokratianews.gr/content/72873/ziteitai-lysi-gia-ta-metaptyhiaka-ex-apostaseos
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου