Τι προσφέρει πραγματικά η συζήτηση για την 30ωρη παραμονή των εκπαιδευτικών;
Θ. Κικινής
Προσφέρει το άνοιγμα μιας συζήτησης που προετοιμάζει την ουσιαστική αύξηση του διδακτικού ωραρίου των εκπαιδευτικών, κάτι το οποίοι ξέρουμε πολύ καλά και έχει υπολογίσει και η ίδια η κυβέρνηση ότι ήταν απαίτηση των ίδιων των Θεσμών. Είπε ο ίδιος ο κ. Μπαξεβανάκης ότι έχει αποφευχθεί αλλά δυστυχώς αυτό πολύ δύσκολα μπορεί να γίνει πιστευτό.
Και όλα αυτά σε ποια διάσταση; Μέσα σε μια διάσταση όπου η επιστήμη λέει ότι οι 21 ώρες διδασκαλίας που είναι το minimum για την Α/θμια Εκπ/ση αντιστοιχούν 84 ώρες δουλειάς γραφείου( UNESCO 2012) και σε μία πραγματικότητα που λέει επίσης ότι οι εκπαιδευτικοί είναι αυτοί που με τις μνημονιακές πολιτικές έχουν χάσει παραπάνω από το 45% των εισοδημάτων τους.
Αν δεν άλλαζε τίποτα με τις ρυθμίσεις που αφορούν την εκπ/ση, απλά δεν θα υπήρχαν. Εμείς λέμε ότι το επόμενο χρονικό διάστημα περιμένουμε νομοθετήματα που θα θίξουν ακόμη περισσότερο το χαρακτήρα της Δημόσιας Εκπαίδευσης.
Λέμε πολύ απλά ότι δυστυχώς υπάρχει μια τεράστια υποταγή στα κελεύσματα των εκθέσεων του ΟΟΣΑ και τις πιέσεις των θεσμών και δυστυχώς μέσα από όλες αυτές τις ρυθμίσεις υπάρχει η θλιβερή ομολογία αυτού που τρεις υπουργοί αυτής της κυβέρνησης έχουν υποσχεθεί για μαζικούς διορισμούς στην εκπαίδευση ότι θα γίνει, αλλά δυστυχώς δεν πρόκειται να γίνει, αφού η εφαρμογή των συγχωνεύσεων θα φέρει ακόμη περισσότερη κατάργηση τμημάτων, ακόμη περισσότερα προβλήματα και θα πλήξει το δημόσιο χαρακτήρα του σχολείου
Τι προσφέρει πραγματικά η συζήτηση για την 30ωρη παραμονή των εκπαιδευτικών;
Θ. Κικινής |
Προσφέρει το άνοιγμα μιας συζήτησης που προετοιμάζει την ουσιαστική αύξηση του διδακτικού ωραρίου των εκπαιδευτικών, κάτι το οποίοι ξέρουμε πολύ καλά και έχει υπολογίσει και η ίδια η κυβέρνηση ότι ήταν απαίτηση των ίδιων των Θεσμών. Είπε ο ίδιος ο κ. Μπαξεβανάκης ότι έχει αποφευχθεί αλλά δυστυχώς αυτό πολύ δύσκολα μπορεί να γίνει πιστευτό.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου