Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι, για το διδακτικό έτος 2019-2020, προσλαμβάνονται ως προσωρινοί αναπληρωτές, πλήρους ή μειωμένου ωραρίου, με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου:
β) 866 εκπαιδευτικοί, κλάδων ΠΕ02, ΠΕ03 και ΠΕ04, στην ΕΑΕ, στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2019-2020» με Κωδικό ΟΠΣ 5047057 στο Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020».
γ) 1719 εκπαιδευτικοί κλάδων/ειδικοτήτων ΠΕ01, ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ78, ΠΕ80, ΠΕ81, ΠΕ82, ΠΕ83, ΠΕ84, ΠΕ86, ΠΕ87, ΠΕ88, ΠΕ89, ΠΕ90, ΠΕ91 και ΤΕ01, στη Β/θμια Γενική Εκπαίδευση, για την κάλυψη των λειτουργικών αναγκών των οικείων σχολικών μονάδων, με χρηματοδότηση από τον Τακτικό Προϋπολογισμό.
δ) 14 εκπαιδευτικοί κλάδων/ειδικοτήτων ΠΕ01, ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04.01, ΠΕ06, ΠΕ08, ΠΕ11, ΠΕ79.01, ΠΕ80 και ΠΕ86, στο 2ο Γυμνάσιο με Λ.Τ. Ε.Κ.Κ.Ν. Αυλώνα, με χρηματοδότηση από τον Τακτικό Προϋπολογισμό.
ε)80 Β/θμιας ΕΑΕ κλάδων και , Κ.Ε.Σ.Υ.« με Κωδικό ΟΠΣ5048220, του Ε.Π.
Οι προσλαμβανόμενοι των ανωτέρω περιπτώσεων α) έως δ) οφείλουν να παρουσιαστούν στις οικείες Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για ανάληψη υπηρεσίας από την Παρασκευή 6 έως και τη Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2019, όπου και θα τοποθετηθούν, με απόφαση των Προϊσταμένων των οικείων Διευθύνσεων σε κενές θέσεις των Σχολικών Μονάδων της περιοχής πρόσληψής τους, μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους 2019-2020.
Οι προσλαμβανόμενοι της ανωτέρω περίπτωσης ε) οφείλουν να παρουσιαστούν εντός της προαναφερθείσας προθεσμίας στην οικεία Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για ανάληψη υπηρεσίας, όπου θα τοποθετηθούν στο Κ.Ε.Σ.Υ. πρόσληψής τους, μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους 2019-2020.
Επίσης διατέθηκαν για πρόσληψη στη Σιβιτανίδειο Δημόσια Σχολή Τεχνών και Επαγγελμάτων, με απόφαση του οικείου Διοικητικού Συμβουλίου, τέσσερις (4) αναπληρωτές κλάδων ΠΕ86, ΠΕ87 και ΠΕ90.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου