Βάσει της κείμενης νομοθεσίας:
1. Ο Διευθυντής της σχολικής μονάδας, σε περίπτωση δυσμενών συνθηκών αναφέρει στη Διεύθυνση Εκπαίδευσης τα κατά την εκτίμησή του διδακτηριακά προβλήματα
όσον αφορά στη δυνατότητα λειτουργίας του σχολείου του και τους κινδύνους για την ασφάλεια των μαθητών.
2. Ο Δ/ντής Εκπαίδευσης εισηγείται στους αρμόδιους Δημάρχους τη διακοπή ή μη της λειτουργίας των σχολείων του Δήμου.
3. Ο Δήμαρχος εκδίδει τη σχετική απόφαση, την οποία και κοινοποιεί στη Δ/νση Εκαπίδευσης
4. Την αρμοδιότητα για το κλείσιμο των σχολείων, σύμφωνα με το Νόμο 3852/ΦΕΚ 87Α΄/7-6-2010 στο Κεφ ΣΤ΄ άρθρο 94 , (ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ) την έχουν πλέον οι Δήμαρχοι σε συνεργασία με τον Αρμόδιο Αντιπεριφερειάρχη.
όσον αφορά στη δυνατότητα λειτουργίας του σχολείου του και τους κινδύνους για την ασφάλεια των μαθητών.
2. Ο Δ/ντής Εκπαίδευσης εισηγείται στους αρμόδιους Δημάρχους τη διακοπή ή μη της λειτουργίας των σχολείων του Δήμου.
3. Ο Δήμαρχος εκδίδει τη σχετική απόφαση, την οποία και κοινοποιεί στη Δ/νση Εκαπίδευσης
4. Την αρμοδιότητα για το κλείσιμο των σχολείων, σύμφωνα με το Νόμο 3852/ΦΕΚ 87Α΄/7-6-2010 στο Κεφ ΣΤ΄ άρθρο 94 , (ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ) την έχουν πλέον οι Δήμαρχοι σε συνεργασία με τον Αρμόδιο Αντιπεριφερειάρχη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου