Κυριακή 7 Σεπτεμβρίου 2014

Ελάχιστες οι προσλήψεις μπροστά στα κενά (στοιχεία ανά περιοχή)


daskalos2.497 αναπληρωτές δασκάλους και νηπιαγωγούς προσέλαβε το Υπουργείο Παιδείας για να καλύψει άμεσες ανάγκες για τη λειτουργία των Δημοτικών και των Νηπιαγωγείων. Ο αριθμός βέβαια των προσλήψεων δεν επαρκεί για την κάλυψη όλων των αναγκών καθώς με βάση τα στοιχεία των αιρετών κ. Μπράτη και Παληγιάννη τα λειτουργικά κενά στους νηπιαγωγούς ήταν 1.437 και με την Α φάση έγιναν 942 συνολικά προσλήψεις με αποτέλεσμα να καλυφθεί το 65%. 


Στους δασκάλους μπορεί οι προσλήψεις να έφθασαν συνολικά μέσω ΕΣΠΑ και κρατικού τις 1.555 όμως τα λειτουργικά κενά που έδιναν οι αιρετοί στο ΚΥΣΠΕ μετά τις αποσπάσεις ήταν 2.343 δηλαδή καλύφθηκε το 66,38% των κενών. Το Υπουργείο Παιδείας αξιοποίησε το σύνολο των πιστώσεων του κρατικού προϋπολογισμού για τον οποίο οι πιστώσεις ανέρχονταν σε 2.000 καθώς πραγματοποιήθηκαν σχεδόν 500 προσλήψεις στη δευτεροβάθμια. 

Οι εκπαιδευτικοί περίμεναν περισσότερες προσλήψεις με βάση τον αριθμό των κενών φαίνεται όμως ότι το Υπουργείο Παιδείας δεν είχε προς άμεση αξιοποίηση τις 3.000 πιστώσεις του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων για τις οποίες κατατέθηκε τροπολογία που ψηφίστηκε στις 3/9. 

Το Υπουργείο Παιδείας έδωσε βαρύτητα στην κάλυψη των κενών σε νησιωτικές περιοχές ενώ έγιναν προσλήψεις και σε άλλες περιοχές αλλά ήταν μικρότερες σε αριθμό. Οι περισσότερες προσλήψεις στην πρωτοβάθμια έγιναν σε Κυκλάδες με 211 προσλήψεις ενώ ακολουθούν το Ηράκλειο με 206 και η Αιτωλοακαρνανία με 186 προσλήψεις. 

 Τα Δωδεκάνησα ήταν στην 4η θέση ενώ τριψήφιος ήταν ο αριθμός προσλήψεων σε Ηλεία και Δυτική Αττική. Ο υπουργός Παιδείας δήλωσε στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ ότι κατάφερε να μειώσει τα κενά κατά 6000 με τις λιγότερες αποσπάσεις, τις παράλληλες αναθέσεις και τις μετακινήσεις ανάμεσα στις Περιφέρειες . 

Τη νέα εβδομάδα αναμένονται νέες προσλήψεις αναπληρωτών στην Ειδική Αγωγή, που θα φθάσουν τις 2000 ενώ πιθανόν να γίνουν προσλήψεις και για ειδικότητες ώστε να λειτουργήσουν απρόσκοπτα τα ολοήμερα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου