Πέμπτη 8 Νοεμβρίου 2018

Ευχαριστήρια επιστολή


Συναδέλφισσες, συνάδελφοι.

Νιώθω βαθιά τόσο την υποχρέωση, όσο και την ανάγκη, να ευχαριστήσω από καρδιάς όσες και όσους με τίμησαν με την ψήφο τους και με εξέλεξαν για 7η συνεχή φορά εκπρόσωπο τους στο Υπηρεσιακό Συμβούλιο Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης νομού Ευρυτανίας. 

Επίσης ένα μεγάλο θερμό ευχαριστώ θέλω να απευθύνω σε όλες τις συναδέλφισσες και όλους τους συναδέλφους γνωστούς και άγνωστους που τίμησαν με την ψήφο τους την υποψηφιότητά μου για το ΚΥΣΠΕ.

Σε όλες και όλους μαζί, μία μία και έναν έναν χωριστά υπόσχομαι ότι θα προσφέρω τον καλύτερό μου εαυτό για να ανταποκριθώ στις προσδοκίες σας. 


Η εμπιστοσύνη που δείξατε στο πρόσωπό μου συναδέλφισσες και συνάδελφοί, με γεμίζει με βαρύ αίσθημα ευθύνης απέναντί σας και αποτελεί για μένα επιταγή για σκληρή δουλειά, από το πόστο που μου εμπιστευθήκατε για μία ακόμη φορά. Υπόσχομαι, συναδέλφισσες και συνάδελφοί, που επενδύσατε σε μένα, ότι θα είμαι φίλος και συνεργάτης στο πλευρό σας και θα υπερασπιστώ, με όλες μου τις δυνάμεις τα δίκαια και τα συμφέροντά σας με Ανθρωπιά, Ευαισθησία, Εντιμότητα και Δικαιοσύνη. 

Την επομένη των εκλογών συνεχίζουμε όλοι μαζί!

Πάντα στη διάθεσή σας

Με εκτίμηση ο αιρετός σας στο ΠΥΣΠΕ Ευρυτανίας

Σιδέρης Μοτσιόλας


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου