Πέμπτη 21 Ιουλίου 2022

ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ ΑΠΕΡΧΟΜΕΝΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑΣ Π.Ε. ΕΥΡΥΤΑΝΙΑΣ

 

Το μήνυμα της Διευθύντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ευρυτανίας για τη νέα  σχολική χρονιά | www.evrytanikospalmos.grΜία ακόμα ενδιαφέρουσα διαδρομή της ζωής μου τελειώνει με τo καλλίτερο αίσθημα.  Αυτή της υπηρέτησής μου και της προϊσταμένης στο τότε Κ.Ε.Σ.Υ. Ευρυτανίας νυν ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. και της Διευθύντριας Α/θμιας Εκπαίδευσης Ευρυτανίας.  Ήταν όλα αυτά τα χρόνια γεμάτα καινούρια γνώση και εμπειρίες. 

Η άσκηση διοίκησης δεν είναι υπόθεση ενός μόνο ανθρώπου και η ηγεσία είναι συνεχής προσπάθεια συγκερασμού αντικρουόμενων προτεραιοτήτων και χαρακτήρων. Απαιτεί ευαισθησία επικοινωνία συνεργασία και δικαιοσύνη.  Στη διάρκεια αυτών των χρόνων προσπάθησα να είμαι δίκαιη και συνεργάσιμη αλλά αξιώθηκα να ηγηθώ αξιόπιστων, ικανών, έντιμων, δημιουργικών και κυρίως αφοσιωμένων ανθρώπων στην επαγγελματική τους ζωή.  Σε όλους αυτούς λοιπόν οφείλω την καλή λειτουργία του γραφείου A/θμιας Εκπαίδευσης Ευρυτανίας, είτε ήταν διοικητικοί υπάλληλοι είτε εκπαιδευτικοί, προϊστάμενοι ή μη.  Και τους ευχαριστώ βαθύτατα γι’ αυτό.

Θα ήθελα επίσης να αναφερθώ στην βοήθεια των αρχών του τόπου στα θέματα που αφορούσαν την ΔΙΠΕ αλλά και των διοικητικών υπαλλήλων συνεργαζόμενων αρχών. 

Σε προσωπικό επίπεδο όμως οφείλω να ευχαριστήσω τους εργαζόμενους στο γραφείο της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης που όλα αυτά τα χρόνια έγιναν για εμένα μέρος της οικογένειάς μου, καθώς επίσης και τους φίλους που απέκτησα στη διάρκεια της ζωής μου στο υπέροχο Καρπενήσι, με ιδιαίτερη μνεία και σεβασμό στον Σεβασμιότατο κ.κ. Γεώργιο.

 

Με βαθύτατη εκτίμηση

 

Η Διευθύντρια Α/θμιας Εκπαίδευση Ευρυτανίας
Δρ Ευαγγελία Ρόγκα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου