Πέμπτη 17 Μαΐου 2012

Το υπουργείο Παιδείας απαντά σε δημοσιεύματα περί αξιολόγησης εκπαιδευτικών


ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
«Δεν πρόκειται για αξιολόγηση εκπαιδευτικών αλλά για την αξιολόγηση και αποτίμηση της αποτελεσματικότητας αποκλειστικά του προγράμματος «εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» όπως εφαρμόστηκε μέχρι σήμερα (σχολικά έτη 2010-2011, 2011-2012). Η αξιολόγηση συγχρηματοδοτούμενου προγράμματος από την Ε.Ε. αποτελεί βασικό όρο χρηματοδότησης σύμφωνα με τους Κανονισμούς της Ε.Ε.».

Τα παραπάνω τονίζει το υπουργείο παιδείας , απαντώντας σε σχετικά σημερινά δημοσιεύματα  και σημειώνει «Για την υλοποίηση του έργου έχουν ήδη προσληφθεί 1681 αναπληρωτές εκπαιδευτικοί και προβλέπεται να προσληφθεί ανάλογος αριθμός τα επόμενα δύο σχολικά έτη, διάστημα κατά το οποίο θα συνεχιστεί το έργο. 
Η αξιολόγηση του έργου ανατέθηκε τον Ιανουάριο του 2012 σε εταιρία (που προσέφερε την καλύτερη προσφορά με έκπτωση πάνω από 50%) ύστερα από διεθνή διαγωνισμό ο οποίος προκηρύχθηκε τον Ιούνιο του 2011». 
«Δεν πρόκειται για καμία απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων με σκοπό την προώθηση διαδικασιών αξιολόγησης των εκπαιδευτικών κάτι άλλωστε που ο ίδιος ο Καθηγητής Γ. Μπαμπινιώτης έχει ζητήσει να ανασταλεί προκειμένου να εξασφαλισθεί χρόνος για την απαραίτητη διαβούλευση με την εκπαιδευτική κοινότητα» υπογραμμίζει το υπουργείο Παιδείας.
Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Απάντηση σε δημοσιεύματα


Με αφορμή δημοσιεύματα σχετικά με το «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες», το οποίο εντάσσεται στο Επιχειρησιακό πρόγραμμα «Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση», το Υπουργείο Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων επισημαίνει ότι:
Πρόκειται για ένα από τα έργα που υλοποιούνται την τρέχουσα προγραμματική περίοδο (2007-2013) με συγχρηματοδότηση από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο και εντάσσεται σε έναν ευρύτερο σχεδιασμό για την υποστήριξη των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές ανάγκες. Στόχος του είναι η ουσιαστική ένταξη και η εξειδικευμένη υποστήριξη των ΑμεΑ στα σχολεία με την παρουσία δεύτερου δασκάλου στην τάξη και την έμπρακτη βοήθεια στο μαθητή.
Δεν πρόκειται για καμία απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων με σκοπό την προώθηση διαδικασιών αξιολόγησης των εκπαιδευτικών κάτι άλλωστε που ο ίδιος ο Καθηγητής Γ. Μπαμπινιώτης έχει ζητήσει να ανασταλεί προκειμένου να εξασφαλισθεί χρόνος για την απαραίτητη διαβούλευση με την εκπαιδευτική κοινότητα. Για το λόγο αυτό αλλά κι επειδή η θέσπιση κριτηρίων αξιολόγησης των εκπαιδευτικών αποτελεί ζήτημα που χρήζει ιδιαίτερης επιστημονικής επεξεργασίας, τον περασμένο Μάρτιο ζητήθηκε και εξασφαλίσθηκε τετράμηνη παράταση στην έκδοση του σχετικού Προεδρικού Διατάγματος.
Δεν πρόκειται για αξιολόγηση εκπαιδευτικών αλλά για την αξιολόγηση και αποτίμηση της αποτελεσματικότητας αποκλειστικά του συγκεκριμένου έργου όπως εφαρμόστηκε μέχρι σήμερα (σχολικά έτη 2010-2011, 2011-2012). Η αξιολόγηση συγχρηματοδοτούμενου προγράμματος από την Ε.Ε. αποτελεί βασικό όρο χρηματοδότησης σύμφωνα με τους Κανονισμούς της Ε.Ε.
Για την υλοποίηση του έργου έχουν ήδη προσληφθεί 1681 αναπληρωτές εκπαιδευτικοί και προβλέπεται να προσληφθεί ανάλογος αριθμός τα επόμενα δύο σχολικά έτη, διάστημα κατά το οποίο θα συνεχιστεί το έργο.
Η αξιολόγηση του έργου ανατέθηκε τον Ιανουάριο του 2012 σε εταιρία (που προσέφερε την καλύτερη προσφορά με έκπτωση πάνω από 50%) ύστερα από διεθνή διαγωνισμό ο οποίος προκηρύχθηκε τον Ιούνιο του 2011.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου