Δευτέρα 7 Απριλίου 2014

Αυτοαξιολόγηση - Μέτρα ακύρωσης στην πράξη


Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. υλοποιώντας την απόφασή του για την αποτροπή, στην πράξη, της εφαρμογής της αυτοαξιολόγησης, που άμεσα συνδέεται με την αξιολόγηση - χειραγώγηση και σε συνέχεια της από 30-3-2014 απόφασής του.

Αποφάσισε τα παρακάτω:

  • Καλεί τους εκπαιδευτικούς να μην σπεύσουν να προχωρήσουν άμεσα, εντός της εβδομάδας που διανύουμε, σε συνεδριάσεις των ομάδων εργασίας που ορίστηκαν έπειτα από την παράνομη εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας.
  • Σε καμία περίπτωση και παρά τις όποιες πιέσεις δεν προσφέρει κανείς εκπαιδευτικός έργο εκτός του ωραρίου εργασίας του. Κανένας δεν μπορεί και δε νομιμοποιείται να μας υποχρεώσει σε κάτι τέτοιο.
  • Οι εκπαιδευτικοί που έχουν οριστεί σε ομάδες εργασίας φροντίζουν να προγραμματίσουν τις συνεδριάσεις των ομάδων τους, σε συγκεκριμένες ημέρες και ώρες.
  • Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. έχει ήδη αποφασίσει την κήρυξη στάσης εργασίας σε πάγια βάση ώστε να καλύπτονται οι εκπαιδευτικοί και να μη συμμετέχουν στις συνεδριάσεις των ομάδων εργασίας όταν καλούνται σ' αυτές.
  • Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. πρόκειται να κοινοποιήσει, έγκαιρα, στους συναδέλφους κείμενο - απάντηση σχετικά με τη διαδικασία της αυτοαξιολόγησης ώστε με συντεταγμένο τρόπο ο κλάδος να σταθεί απέναντι στις πιέσεις του Υπουργείου Παιδείας.

Υπενθυμίζουμε ότι κυρίαρχο όργανο για τη σύνταξη των οριστικών εκθέσεων των σχολικών μονάδων είναι ο Σύλλογος Διδασκόντων.

Για την καλύτερη οργάνωση της δράσης μας, τα Δ.Σ. των τοπικών Συλλόγων να προχωρήσουν στην καταγραφή των αποφάσεων των Συλλόγων Διδασκόντων ώστε να υπάρξει συνολική εικόνα για το πόσα σχολεία πήραν αποφάσεις με βάση το σχέδιο πρακτικού της Δ.Ο.Ε., πόσα σχολεία συγκρότησαν ομάδες εργασίας σε εθελοντική βάση και σε πόσους Συλλόγους Διδασκόντων υιοθετήθηκε η στάση που πρότεινε το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. σχετικά με την ανάθεση (από τους Διευθυντές/ντριες - Προϊσταμένους/ες) συμμετοχής στις ομάδες εργασίας με ανάδειξη του παράνομου χαρακτήρα της εγκυκλίου του Υπουργού Παιδείας.

                         

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου