Σάββατο 16 Μαΐου 2015

«Πρόταση για κατανομή και σύσταση οργανικών θέσεων των κλάδων ΠΕ 05,ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ32, ΠΕ18.41, ΠΕ19-20, ΠΕ06, ΠΕ11, ΠΕ16» στο ΠΥΣΠΕ Ευρυτανίας

Συναδέλφισσες-Συνάδελφοι,

Στην έκτακτη συνεδρίαση του ΠΥΣΠΕ Ευρυτανίας, την Τρίτη 12 Μαΐου 2015, με θέμα τη σύσταση οργανικών θέσεων των εκπαιδευτικών ΠΕ05, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ32, ΠΕ18.41, ΠΕ19-ΠΕ20, ΠΕ06 , ΠΕ011, ΠΕ16, προκειμένου το Υπουργείο Πολιτισμού Παιδείας και Θρησκευμάτων να προβεί σε σύσταση και κατανομή θέσεων κλάδων τον εν λόγω κλάδων αποφασίστηκε η κατάθεση των παρακάτω προτάσεων προς την Περιφερειακή Διεύθυνση Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης Στερεάς Ελλάδας, με προτεραιότητα τη στελέχωση των Δημοτικών Σχολείων (Ε.Α.Ε.Π. και κλασικών) μέσα από τη σύσταση νέων οργανικών θέσεων των αναφερόμενων κλάδων καλύπτοντας έτσι τις ανάγκες των σχολικών μονάδων της Ευρυτανίας.

 Συνολικά κατατέθηκε η σύσταση 7 οργανικών θέσεων.


Ειδικότερα 

ΠΕ05 (ΓΑΛΛΙΚΩΝ): 1
ΠΕ06 (ΑΓΓΛΙΚΩΝ): 1

ΠΕ07 (ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ): 1
ΠΕ08 (ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ): 1
ΠΕ011 (ΦΥΣ.ΑΓΩΓΗΣ): 0
ΠΕ16 (ΜΟΥΣΙΚΗΣ): 0
ΠΕ18.41-ΔΡΑΜ.ΤΕΧΝΗΣ): 0
ΠΕ19-ΠΕ20 (ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ): 2
ΠΕ32-
(ΘΕΑΤΡ.ΑΓΩΓΗΣ): 1


ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ: 
ΠΕ 18.41: Δεν προτείνεται η σύσταση οργανικής θέσης επειδή οι διδακτικές ανάγκες θα καλυφθούν από τον κλάδο ΠΕ32 και από το γεγονός ότι στη περιοχή αρμοδιοτήτάς μας λειτουργούν μόνο (4) πολυθέσιες σχολικές μονάδες από τις οποίες οι (2) λειτουργούν με ΕΑΕΠ (δεν τηρούνται οι ελάχιστες προϋποθέσεις σύστασης οργανικής θέσης, ελάχιστες διδακτικές ώρες). 

ΠΕ 11: Οι οργανικές θέσεις στην περιοχή αρμοδιότητάς μας καλύπτουν τις διδακτικές ανάγκες των σχολικών μας μονάδων (σημ. καταγράφονται ήδη τρεις (3) εκπαιδευτικοί οι οποίοι βρίσκονται στη διάθεση του ΠΥΣΠΕ, το οποίο αδυνατεί να προχωρήσει σε πρόταση σύστασης νέων οργανικών θέσεων διότι δεν τηρούνται οι ελάχιστες προϋποθέσεις). 

ΠΕ 16: Οι οργανικές θέσεις στην περιοχή αρμοδιότητάς μας καλύπτουν τις διδακτικές ανάγκες των σχολικών μας μονάδων (σημ. καταγράφονται ήδη δύο (2) κενές οργανικές θέσεις).



ΜΟΤΣΙΟΛΑΣ ΣΙΔΕΡΗΣ
ΑΙΡΕΤΟΣ ΠΥΣΠΕ 
ΕΥΡΥΤΑΝΙΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου