Τα παραπάνω ορίζει τροπολογία η οποία κατατέθηκε από τον Βουλευτή των ΑΝΕΛ Ν. Νικολόπουλο, προς ψήφιση στη Βουλή , στο Σχέδιο Νόμου για την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, που ψηφίζεται την Τρίτη .
ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ
Η επιλογή εκπαιδευτικών προκειμένου για τη στελέχωση θέσεων, τόσο στην κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου Παιδείας, όσο και σε σχετιζόμενους με το εν λόγω Υπουργείο φορείς, είναι γνωστό, ότι λαμβάνει υπόψη τυχόν ειδικά προσόντα ή εμπειρία, που φέρει ο/η υποψήφιος/α προς επιλογή εκπαιδευτικός. Ως εκ τούτου, με δεδομένο ότι η αναγνώριση των προηγούμενων προσόντων συνάδει με τα κριτήρια της αξιοκρατίας και θεωρώντας επίσης θέσφατο, ότι η πρόκριση των περισσότερο εφοδιασμένων με τα σχετικά προσόντα στελεχών στις δημόσιες υποδομές εκπαίδευσης ανεβάζει το επίπεδο ποιότητας στις παρεχόμενες σπουδές, συμπεραίνουμε, ότι η Πολιτεία οφείλει να αναγνωρίζει το σχετικό προβάδισμα στις διαδικασίες αξιολόγησης των εκάστοτε υποψηφίων. Το σύστημα μοριοδότησης που ισχύει, προκειμένου για επιλογές στελεχών κάθε βαθμίδας στην πρωτοβάθμια & δευτεροβάθμια εκπαίδευση, αποτελείτο κατεξοχήν διοικητικό μέσο υλοποίησης της σχετικής αναγνώρισης και σαφώς, οφείλει να απεικονίζει αριθμητικά την θίγόμενη στην παρούσα αξιολογική διαφοροποίηση.
Τέλος, είναι επίσης σαφές, ότι από τα προτεινόμενα δεν προκύπτει καμία επιβάρυνση στον κρατικό προϋπολογισμό.
Η επιλογή εκπαιδευτικών προκειμένου για τη στελέχωση θέσεων, τόσο στην κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου Παιδείας, όσο και σε σχετιζόμενους με το εν λόγω Υπουργείο φορείς, είναι γνωστό, ότι λαμβάνει υπόψη τυχόν ειδικά προσόντα ή εμπειρία, που φέρει ο/η υποψήφιος/α προς επιλογή εκπαιδευτικός. Ως εκ τούτου, με δεδομένο ότι η αναγνώριση των προηγούμενων προσόντων συνάδει με τα κριτήρια της αξιοκρατίας και θεωρώντας επίσης θέσφατο, ότι η πρόκριση των περισσότερο εφοδιασμένων με τα σχετικά προσόντα στελεχών στις δημόσιες υποδομές εκπαίδευσης ανεβάζει το επίπεδο ποιότητας στις παρεχόμενες σπουδές, συμπεραίνουμε, ότι η Πολιτεία οφείλει να αναγνωρίζει το σχετικό προβάδισμα στις διαδικασίες αξιολόγησης των εκάστοτε υποψηφίων. Το σύστημα μοριοδότησης που ισχύει, προκειμένου για επιλογές στελεχών κάθε βαθμίδας στην πρωτοβάθμια & δευτεροβάθμια εκπαίδευση, αποτελείτο κατεξοχήν διοικητικό μέσο υλοποίησης της σχετικής αναγνώρισης και σαφώς, οφείλει να απεικονίζει αριθμητικά την θίγόμενη στην παρούσα αξιολογική διαφοροποίηση.
Τέλος, είναι επίσης σαφές, ότι από τα προτεινόμενα δεν προκύπτει καμία επιβάρυνση στον κρατικό προϋπολογισμό.
ΠΗΓΗ;ΕΣΟΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου