Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2012

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ

ΜΟΤΣΙΟΛΑΣ ΣΙΔΕΡΗΣ  ΑΙΡΕΤΟΣ  ΠΥΣΠΕ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑΣ                          κιν. 6937810060     τηλ/fax:2237023986  e-mailsmotsiolas@yahoo.gr 

website: http://motsiolassideris.blogspot.com/




Προς Συναδέλφισσες & συναδέλφους                     Καρπενήσι , 06/11/2012
Δημ. Σχολείων &  Νηπ/γείων


    Συναδέλφισσες,   συνάδελφοι,

    Νιώθω βαθιά τόσο την υποχρέωση όσο και την ανάγκη, να ευχαριστήσω θερμά όσες και όσους με τίμησαν με την ψήφο τους, με εξέλεξαν και μου ανέθεσαν, το δύσκολο έργο της εκπροσώπησής τους στο Υπηρεσιακό Συμβούλιο Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης νομού Eυρυτανίας.
   Επίσης ένα μεγάλο ευχαριστώ από καρδιάς θέλω να απευθύνω σε όλες τις συναδέλφισσες και όλους τους συναδέλφους γνωστούς και αγνώστους που τίμησαν με την ψήφο τους την υποψηφιότητά μου για το ΚΥΣΠΕ.
   Σε όλες και όλους μαζί, μία μία και έναν έναν χωριστά υπόσχομαι  ότι θα προσφέρω τον καλύτερό μου εαυτό για να ανταποκριθώ στις προσδοκίες σας. Η εμπιστοσύνη που δείξατε στο πρόσωπό μου συναδέλφισσες και συνάδελφοί, με γεμίζει με βαρύ αίσθημα ευθύνης απέναντί σας και αποτελεί για μένα επιταγή για σκληρή δουλειά, από το πόστο που μου εμπιστευθήκατε για μία ακόμη φορά.
   Υπόσχομαι, συναδέλφισσες και συνάδελφοί, που επενδύσατε σε μένα, ότι θα είμαι φίλος και συνεργάτης στο πλευρό σας και θα υπερασπιστώ, με όλες μου τις δυνάμεις – οι οποίες σας βεβαιώνω είναι ανεξάντλητες – τα δίκαια και τα συμφέροντά σας με Ανθρωπιά, Ευαισθησία, Εντιμότητα, Ζεστασιά και Δικαιοσύνη.


  Πάντα στη διάθεσή σας

Μοτσιόλας Σιδέρης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου